batVite

Membri
  • Content count

    265
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

batVite last won the day on April 2

batVite had the most liked content!

Community Reputation

75 Excellent

About batVite

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

917 profile views
  1. Acest este conform standardului asiatic. Adăugați aproximativ 30% și veți obține 70 Ah pe standard european. Bateria dvs. este probabil https://www.eurobateria.es/VARTA-BLUE-dynamic-12V-Humeda-80Ah/en și cred că nu veți avea probleme, iar cea recomandata este acesta https://www.varta-automotive.com/en-gb/battery-finder?type=pc&year=2006&make=72&model=5062&engine=107549&etn=570+412+063|&rec_etn=570+412+063|&ss_etn=&literal_search={"type"%3A"Passenger+Car"%2C"year"%3A"2006"%2C"make"%3A"MAZDA"%2C"model"%3A"3+(BK)"%2C"engine"%3A"1.6+MZ-CD+(66+kW+%2F+90+PS)"} Length: 315 mm vs 261 mm - diferență 51 mm
  2. Funcționarea normală a ABS. Acest lucru nu este întotdeauna auzit. Nu o pot traduce bine în română: "... Unii clienți pot raporta un ușor zgomot / zgomot / zgomot din fața vehiculului. Această preocupare va cel mai probabil apar în timpul vehiculelor prima mișcare înainte înainte de pornirea motorului. Aceasta este o operare normală zgomotul sistemului anti-blocare frâne (ABS). Nu încercați reparații..." http://australiancar.reviews/_pdfs/Mazda_TSB_04-002-14.pdf
  3. Exact! Practic este cel corect mod pentru depășire. Imi cer scuze pentru tot oftopicul.
  4. Nu era unde să se oprească. Nu mi s-a întâmplat niciodată după asta o asemenea combinație de condiții de drum. Voi sublinia din nou - noapte întunecată. Urcare. Multe viraje. Îmi amintesc că stelele nu erau vizibile. Nissan Primera1.6i din 1999. Am încercat de câțiva ori, dar nu a ajuns accelerare și vizibilitate. La un moment dat, soția mea (care nu-mi tolerează conducerea rapidă) nu a ținut pasul și m-a întrebat de ce nu-l depășesc. Atunci am luat această decizie.
  5. Există o diferență notabilă la depășirea cu 105 cai sau cu 150. Verificat de multe ori. ... Cu ani în urmă, într-o noapte întunecată cu 99 de cai am călărit 20 de minute după TIR la urcare cu multe viraje la aproximativ 30-40 km / h. De atunci mi-am promis să nu cumpăr niciodată o mașină cu mai puțin de 150 de cai. Așa s-a întâmplat.
  6. @NEDE, mai bine orientați-vă pentru Mazda 3 după 2007.
  7. Exact!
  8. Ooo, este destul de mare degajare! Nu știu dacă va ajunge antiscriptul, iar și WD40 trebuie! https://www.drive2.ru/l/471158875517616827/ Există acolo și un amortizor (pentru verificare ): https://www.drive2.ru/l/3829283/
  9. M-am orientat - o căutam în jurul șoferului din stânga. Probabil aceasta este cea mai practică soluție:
  10. Habar n-am cum este în română. Nu contează, voi încerca să mă orientez. Multumesc!
  11. Traducătorul Google produce rezultate neașteptate și dacă nu ești atent ... este și distractiv. ... corect: "există piese mai ieftine de la Ford pentru acest motor." Apropo - este motorul acesta Ford sau Mazda? Această discuție la noi a fost repetată timp de timp in ani... fără niciun rezultat clar.
  12. Din păcate, acest motor este aproape pentru revizuire. Trecerea la 5W40 sau 10W40 nu va rezolva problema. Vestea bună este că există piese mai ieftine pentru acest motor de Ford. Atunci practic vei avea un motor nou ... pentru aproximativ 600 €. Dimpotrivă, în opinia mea, se potrivește perfect acestui climat ... și motor.
  13. Ce este asta clapeta din stânga sus?