IlieB

Membri
  • Content count

    375
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

IlieB last won the day on February 15

IlieB had the most liked content!

Community Reputation

124 Excellent

1 Follower

About IlieB

  • Rank
    *
  • Birthday 07/21/87

Profile Information

  • Locatie
    Timis
  • Model
    3
    6

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.linkedin.com/in/ilie-belodedici-98b79bba
  • Gmail
    ilie.belodedici

Recent Profile Visitors

1230 profile views
  1. Am patit si eu sa nu dea eroarea, desi bateria era drained de camera video care avea activata functia de "action" (filmare automata la orice miscare). Drum lung (concediu de fapt) si nu am avut prbl deloc. Probabil, ma gandesc, ca eroarea e afisata mai insistent cand inca esti in parametrii de pornire, dar nu in cei ptr functionarea start-stop. E doar o parere.
  2. @MGS poate nu vad eu bine in poza, e dezlipit undeva? Scuze de deranj
  3. @Sebastianmazda6 din pacate nu stim ce model are @SorinP. Din postarea lui reiese ca el a pus Luk pe masina, nu ca a avut initial LUK (adica cea din fabrica). Poate ne zice ce model are, ca sa iti confirme ca e ptr M6 2013+. Si eu ti-as recomanda tot un Dealer (la noi in vest Arad sau Szeged).
  4. @RaduMazda6 ca si exemplu pe masina mea iti pot zice asa: Pe rotile de iarna , R16 (215/65) nu am putut sa depasesc 200, limitarea find de la penuri, masina ar fi putut mai mult. Pe rotiile de vara , R17 (225/55) am atins viteza transmisa si mai sus in comentarii. Pneurile sunt GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 225/55R17 101W (W are 270 km/h vmax). Verifica in primul si in primul rand ce pneuri ai, vezi ce pot. Repet, prieteni cu mazda 6 si mazda 3 (cu aceleasi motoare) au mers si ei peste 210, ocazional. Viteza maxima constructiva este viteza minima garantata de producator ca o poti atinge in cele mai defavorabile situatii: masina cu reglajele la limita inferioara, functionand cu cea mai slaba benzina permisa de constructor.
  5. Conteaza foarte mult si pneurile.
  6. Da, 230 in bord (probabil ~223-225 pe GPS - observ cam o diferenta de 5-8 km deobicei pe Waze). De asta ma mira sa aud acum de limitare. Viteza a fost atinsa prin luna mai, anul trecut, pe benzina normala (dar din germania), pe rotile originale de 17. Daca mai prind ocazia de un drum drept si liber, o sa mai incerc si rog pe cineva sa faca poza. Am si un prieten cu modelul facelift (dupa 2015) cu 2.2 diesel (CD150),a mers cu ea 240 in bord. Eu nu cred sa existe vreo limitare, ci doar tine de anumite conditii.
  7. Desi sunt de acord cu @vvede, am testat de 2 ori pe autostrada in Germania pe o portiune mai larga si mai libera. Cu masina din semnatura (G154) am mers 230, nu am simtit niciunde ca as avea o limitare si ca nu ar mai urca in ture.
  8. Daca nu ai consumatori activi pe perioada cat sta parcata, nu ar trebui sa ai prbl. Eu am fost in concediu 2 sapt cu masina a mic, iar 6-le a stat aproape 2 sapt nepornit, dar fara a avea un consumator pus pe ea (camera in cazul de fata). A pornit fara probleme. Nu cred ca bateriile astea noi EFB/AGM se descarca chiar asa repede. Nu am auzit pana acum, in grupul local sa se fi intamplat sa nu ii porneasca sau sa faca figuri la pornire dupa o perioada mai lunga de stationare. Asta repet, fara sa aibe un consumator activ.
  9. Parerea mea (legat de acelasi tip de folosire) este ca "hop-ul" este cauzat de camera care e lasata pe modul "park active". Iti consuma din baterie si e posibil sa ajungi in stadiul cand o descarca sub un anumit nivel si vei primi warning-ul de "battery management system inspection required". Warning-ul nu e de speriat, este doar un fail safe. I-STOP va palpai ptr ca detecteaza ca nu e in parametrii bateria. Un drum mai lung si prbl se rezolva. Eu am patit la fel ca tine, masina sta in parcare subterana, iar camera era pe modul "Park Active" si legata la portul OBD (care e alimentat in permanenta). Parcarea este doata cu senzori de lumina, asa ca la fiecare aprindere, camera pornea si inregistra 1 minut. Dupa 3 zile nu am reusit sa o pornesc deloc. Am dat curent de la Mazda 3, si am facut un drum mai lung (ocol de oras/ pic de autostrada). Dupa dezactivarea modului de a filma in stare de urgenta, bateria nu a mai facut figuri. In cazul de fata masina a stat de duminica pana duminica fara pornire, si a avut reactie instanta la pornire. Eu am un redresor doar, luat de la PROMOTOR (ce aveau pe stoc), dar nu am ajuns sa il folosesc. Dupaia mi-a trecut prin cap ca un robot imi era mai eficient. Parerea mea este doar sa ai grija cu camera. Sa vezi daca e musai nevoie sa o tii pornita in perioada asta.
  10. @E-Robert parca avea montate. Poate te ajuta el cu un review mic
  11. @Nauer172 parca stiu ca aveai xenon, ca si mine. Daca cumva se potrivesc, fara adaptari (desi ei zic ca nu e nevoie) as fi si eu curios.
  12. Niste poze de la intalniare. Desi vremea a tinut cu noi, parcarea nu
  13. Salut, Avem un nou meeting programat pentru data de 15 Februarie, ora 16, la Castel Royal Mosnita (Fabrica de Bere Therapia). Link-ul catre event este aici: https://www.facebook.com/events/889277524846846/ Va asteptam!
  14. Se muradresc oricum, asa cred ca is concepute ele. De ce zic asta: Concediu Timisoara->Sibiu-Lacul Rosu->Piatra neamt->Lacul Rosu->Cluj->Oradea->Timisoara: mers calm, in limitele de viteza de pe fiecare sectiune de drum (nu am simtit nevoie de forja sau frnare excesiva), tot am avut jantele murdare Condus oras (mai agresiv) - la fel, jante murdare Asteapta, nu e graba, nu vei avea prbl ca sunt placutele OEM. Repet si eu am acum TRW si sunt multumit de comportamentul lor.