gidum

Membri
  • Content count

    284
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

43 Excellent

About gidum

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

1040 profile views
  1. Azi am "trecut" si eu pe la Asko Mazda Giulesti pentru inspectia tehnica periodica, iar impresia generala este una foarte buna. Informativ, ITP-ul la ei costa 100 lei pentru masina din semnatura.
  2. Acum circa 2 luni, am cerut oferta de inlocuire discuri si placute spate, la BDT, cu piese de la ei: Cu OEM: Discuri spate 888 lei + placute spate 506 lei + Spray curatitor 0 lei + Manopera 250 = 1644 lei (include si test sistem franare) Cu ATE: Discuri spate 640 lei + Placute spate 250 lei + Spray curatitor 20 lei + Manopera 250 lei = 1160 lei (include si test sistem franare)
  3. Pana acum, toate reviziile le-am facut la BDT Splai si asta s-a pus pe masina mea: Ulei orginal Mazda Ultra 5W30 Filtru Motor - doar original Placute - ATE (asta recomanda si BDT pt placute after market) Filtru habitaclu - MANN-FILTER FreciousPlus
  4. Intr-adevar, doar ca la BDT vopsitul unui element nu este 100 euro; bate mai degraba spre 170 euro.
  5. Ai si o recomandare pentru o vopsitorie in Bucuresti?
  6. Salutare, Miercuri am facut a 7-a revizie pentru Mazda 3 din semnatura, tot la BDT Splai. Masina are aprox 107.000km. Cost total 866.46 lei, cu mentiunea ca am venit cu filtrul de polen (MANN FreciousPlus) de acasa, dar l-au montat ei. Detalii aveti in poza. Intrebarea ar fi ce placute si discuri recomandati pentru spate. ATE, Brembo, TRW etc.?
  7. Ce placute de frana si discuri recomandati: ATE, Brembo sau TRW? Eu trebuie sa le schimb pe spate, mai au 3.8mm. De asemenea, mi s-a spus ca "ar cam trebui" sa schimb si discurile spate. Mazda 3 2014, G120 MT Revolution.
  8. Unde ai facut operatiunile si la ce costuri? Cele 2 curele le-ai schimbat la recomandarea serviceului sau in urma unor probleme? O copie dupa deviz ar fi utila...
  9. Am avut si eu o situatie similara acum vreo 3 ani cu Mazda, cand nereusind sa ajung la o punte de comunicare cu cei din Romania, am trimis mail la Mazda Europa - customer_relations@mazdaeur.com. Ca sa vezi, cei de acolo au redirectionat plangerea tot in Romania, catre Dorian Basamac. Practic, am ajuns in punctul de unde am plecat.
  10. Nu-i cunosc pe oamenii care ti-au recomandat baterie de 80Ah, dar eu as merge dupa manual, unde Mazda recomanda baterie de 55 sau 65 Ah.
  11. La masina mea, bateria a fost schimbata la BDT cu Exide Start-Stop EFB 60Ah 520A 12V EL604. Este pe masina de peste 2 ani jumate si nu am avut probleme cu ea de atunci. Mai scria un coleg ca si masina lui, BDT i-au pus baterie Exide:
  12. Eu am aceeasi senzatie cand am rotile de iarna pe 16". In schimb cu rotile de vara pe 18" nu am experimentat ce ai descris tu. Nici macar cand merg pe A2 pe bucata dintre Bucuresti si Fundulea care este sub orice critica.
  13. Este varianta cea mai ieftina - merita incercata daca pretul nu depaseste 150 lei. Ti-a recomandat si unde sa mergi? Am fost si eu in situatia asta acum circa 6 luni si am optat pentru inlocuirea volanului - este varianta cea mai costisitoare. Acum, daca as fi din nou in situatia respectiva, as merge la cineva sa-mi inlocuiasca pielea.
  14. Au mai fost cateva cazuri (izolate ce-i drept) reclamate pe aici cu aceasta problema, in special la sedan. Poate gasesti ceva ajutator si in videclipurile de mai jos. https://www.youtube.com/watch?v=6fVgBwTX_wQ https://www.youtube.com/watch?v=jF55uUz4OHU https://www.youtube.com/watch?v=hmJnp42VKD8
  15. Jantele sunt 6.5Jx16, ET50, 5x114.3, 67.1 mm. Daca nu gasesti cu ET50, poti lua linistit si cu ET45.