danielbogdan

Super Mod
  • Content count

    2967
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

danielbogdan last won the day on July 12 2015

danielbogdan had the most liked content!

Community Reputation

86 Excellent

6 Followers

About danielbogdan

  • Rank
    *****
  • Birthday 10/07/76

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    danielbogdan

Recent Profile Visitors

2830 profile views
  1. Eu mi-am luat malus pe CASCO pentru ca i-am pus sa faca regresie. Nu stiu daca in ziua de azi se mai practica, dar mi s-a parut urat din partea lor.
  2. Pai ele sunt de vara si pot sa spun ca vara s-au comportat excelent pana acum. Asteptam cu interes zapada, dar din teste cam stiu la ce sa ma astept - comportament perfect adecvat cata vreme nu mergi cu ele pe partia de ski.
  3. Eu am optat pentru Michelin CrossClimate.
  4. Fiat will add a turbo version.
  5. Na-ti turbo-ul, mituc. http://www.autoblog.com/2015/09/28/fiat-124-caught-entirely-undisguised/
  6. Dupa cum spune si macione, in acest caz VW a scazut consumul si CO2 si a crescut puterea printr-o metoda care creste NOx. Si anume generand arderi la temperaturi mai mari, care evident da mai multa putere dar din pacate si NOx. Deci judecata ta intuitiva nu e corecta din pacate.
  7. Da, mersi de info. A mea ( cand merge doar in București ) consumă cam 12. E loc de mai bine. Evident că in calcul intră și deprecierea, care la o mașină nouă e principalul element. Iar remarca cu investita, ce sa zic. Cei care își privesc masina ca pe o investiție sunt pe drumul cel bun pentru o mare dezamăgire. E vorba de a-ti cumpara o mașină nouă după ce înțelegi cât costă in plus față de cea curentă, și asta poate să nu fie atât de mult cât te aștepți. De exemplu eu tocmai am plătit 5500 RON pe schimbat compresorul de aer condiționat și ambele claxoane - da, sunt două. Apreciez foarte mult la BMW că pentru niște mii de euro poți să-ți cumperi service și garanție totale pentru pentru o perioadă. Aș vrea să facă și alte mărci la fel.
  8. Scuze mituc dar nu calculezi corect. Nu conteaza cat costa masina daca o vinzi/cumperi ci cat te costa ea pe an. Si la masina mea de 11 ani apar cheltuieli de reparatie importante, iar consumul e maricel. Ma rog, nu intram in teorie financiara aici ca nu are rost. Dar este un criteriu valid consumul, mai ales la preturile actuale ale benzinei si motorinei. whitesnake, eu nu am o alta masina noua asa ca nu ma intereseaza comparatia descrisa de tine. Mai mult, nu ma intereseaza o alta masina noua in afara de Mazda, din cauza solutiei tampite de downsizing adoptata de toti ceilalti. Plus ca sunt urate. Eu am o masina veche pe care daca o schimb motivul principal este ca sotia vrea cutie automata, dar vreau sa stiu cat costa in plus aceasta automata/masina noua. Si scaderea de consum e un factor important in ecuatie.
  9. Da, consumul este un factor de decizie. Si da, semnatura e expirata, nu stiu ce e cu Doru dar MPS-ul a disparut din decembrie 2013. Asa, un calcul sumar arata o economie de aproximativ 500 EUR pe an de la Mazda 3 a mea si un Skyactiv G.
  10. Pai daca nu iti plac nu mai deschide topicul. Eu sunt in situatia de a-mi schimba Mazda 3, probabil cu o alta Mazda 3, si vreau sa imi fac calculele corect. Pentru mine e interesant.
  11. mituc, e important ca tu esti multumit, dar altfel e cam mult. Nici cu 6 MPS nu consumam atat. Acum depinde si reprizele alea de 190 cat de lungi si dese au fost. Dar e mult :-)
  12. Din nou pentru comparatie, Opel Meriva pe benzina, 140 CP, cred ca 1.4. 1500 km in Olanda, 80% pe autostrada intre 100 si 120 km/h, in rest drumuri nationale si locale, aproape deloc in localitati. 2 adulti si un copil, fara bagaj. Consum mediu 7.1 l/100km. Mazda pare sa fi facut o treaba excelenta cu motorul lor de 2 litri aspirat.
  13. Daca cu mine vorbesti, nu inteleg la ce factori te referi. CB nu e Dumnezeu, iar viteza medie e rezultatul unor fenomene fizice care pot fi calculate. Te rog observa ca am luat cel mai defavorabil caz: ambele viteze sunt cele mai mici din ce ai mentionat tu, iar cu viteza mai mica am pus o portiune cat mai mare de drum. Daca am face invers, adica 70% din drum cu 130 si 30% cu 70, viteza medie rezultata este 103.4 km/h.
  14. sleepwalkersas, daca mergi 65% din 2600 cu 120 km/h si 35% din 2600 cu 50 km/h reiese prin calcul o viteza medie 80.54 km/h.
  15. Ma indoiesc ca se va interzice sofatul. Cred ca vom avea optiunea sa nu sofam, si cred ca majoritatea vom alege sa nu sofam, dar cred ca cei care vor sa sofeze vor putea.