Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

nats

Membri
  • Content count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About nats

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

316 profile views
  1. Nu, "e" gropi, marginea asfaltului mancata, betivi cazuti pe acostament si caini degraba saritori in fata masinii. Happy now?
  2. Eu le folosesc in RO si BG permanent noaptea. In alta ordine de idei, ca initiator al topicului, ma retrag pentru ca in momentul de fata caut un SUV cu 7 locuri. Numai bine tuturor, felicitari pentru achizitii si drumuri fara gropi prea mari!
  3. Este putin probabil sa aiba vreun contact imperfect de la socuri. Sarea de asta iarna a intrat peste tot si a zapacit circuitele pe placa. Desfa-o cu grija, pana la placa electronica, si baga spray de contacte la greu. Asa am rezolvat eu, desi sunt novice in ale electronicii.
  4. Nu prea se potrivesc... Eventual fa-ti o parere despre Cx5 vs. XC60 si, separat, ML vs. Toureg. Sunt clase diferite si, automat, valori diferite de nou. Acum, ca o Mazda noua face cat un Touareg full sh e si asta o chestie, dar nu stiu in ce mod te putrem ajuta, atat timp cat tu compari mere cu pere.
  5. Nu vreau sa pornesc polemici inutile, dar poti sa faci n'spe mii de drumuri saptamanale in fara localitatii cu masina, ca daca senzorul nu simte DPF-ul colmatat si nu ii da comanda de ardere, degeaba, te apuca regenerarea in fata blocului si dupa aia trebuie sa te apuci sa dai ture. Eu am un diesel cu DPF, il rulez 90% extraurban si nici nu prea simt cand isi face regenerarile iar la toate reviziile am avut sub 10% DPF incarcat. Poate sa zica oricine orice, dieselul cu DPF este pentru rulaj preponderent la drum lung. Chestiile astea cu mergi 6 zile in oras si a 7-a ii dai talpa in afara sunt pentru pocaitii de ziua a 7-a (no offence!!!!)....
  6. Total de acord; la fost masina, am schimbat bateria originala dupa 9 ani, pentru ca am vrut sa nu am surprize neplacute in cea de-a 10-a iarna, nu pentru ca dadea rateuri. Dar nu aveam clima automata ci doar AC manual, fara scaune incalzite, senzori de perimetru la alarma, etc.
  7. E mai putin important cati km are. Ce este mai importante este daca merge frecvent cu masina si pe distante mai lungi, astfel incat bateria sa se incarce undeva spre 100%. Si eu am omorat bateria originala pentru ca iarna merg putin si am stationari lungi, si dupa ce a murit bateria complet de vreo 2-3 ori, a trebuit s-o schimb. Din baterie "sug" curent multi senzori & shit, inclusiv cu motorul oprit, asa ca se incarca mai greu. Nu mai e ca la vechea Dacie, cand puneai un "brake" in serie, sa nu-ti amorteasca bateria iarna, ca nu aveai niciun consumator...
  8. Cautati pe net, sunt destule firme care se ocupa cu reparatii LED la faruri.
  9. Acu', eu nu stiu la ce va asteptati la 4X4 asta, dar sa stiti ca nu este ca cel de pe Aro din '88, sa rupa muntii in doua. Din cate am citit si vazut, 4X4 de pe SUV-urile moderne inseamna mai mult 4 roti tractoare, decat capacitati off-road. Am vazut X3 alunecat usor intr-un sant care nu a iesit decat tractat; Edge caruia ii da eroare in bord ca s-a incins tractiunea, in niste sleauri usoare, etc. Personal, nu ma incanta neaparat 4X4, pentru ca merg doar pe asfalt si nu imi doresc sa mai am si grija schimburilor de ulei pe la grupuri si alte asemenea,
  10. Exact acelasi la acelasi lucru m-am blocat si eu: imi place mai mult CX5 si sunt dispus sa il astept pe cel nou, dar am nevoie de un portbagaj mai mare, cam de Mazda 6 break. Adica, avand acum o berlina cu portbagaj de 500+ litri, care a ajuns sa se umple imediat, n-am cum sa optez pentru ceva inferior. Inca sunt in dilema, am vazut tot ceea ce insemna SUV si berlina mare, cu pret rezonabil (+/- 40k euro).
  11. Corect. In plus, Edge este alta clasa, la alt pret.
  12. Pacat. Am vazut asta la un Ford Edge si e chiar marfa, mai ales sa vezi volanul cum se plimba prin fata ta. :)))
  13. La memorarea pozitiei scaunului sofer, se memoreaza si pozitia oglinzilor extetioare si a coloanei volanului?
  14. Practic noile CX5 vor urma doatrile flagship-ului Mazda 6, inclusiv in ceea ce priveste denumirile nivelurilor de echipare (versiunea de CX5 full va fi Takumi +).
  15. Daca nu sunt indiscret, de unde ar trebui sa procuram un ulei care sa nu fie contrafacut, de pe Marte? Reprezentanta este un revanzator, care ia de unde este mai ieftin si vinde foarte scump, atat si nimic mai mult. Nu exista nicaieri sa iei ulei de la Mazda / Ford / VW, etc., ci iei ulei de la un alt vanzator, atat. Sa vezi ce uleiuri mi s-a ofertat mie la revizii, te ia capul (MB, Texaco Halvoline, Motul, etc., la butoi) si era peste 40 lei/litrul, asta in conditiile in care producatorul recomanda un ulei dedicat, dar numai de-asta nu pot ei (in cazul meu, Shell Helix Ultra ECT AH 5w30 - care, fie vorba intre noi, e un ulei bun).