tmihai

Membri
  • Content count

    370
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

tmihai last won the day on April 28

tmihai had the most liked content!

Community Reputation

64 Excellent

About tmihai

  • Rank
    *
  • Birthday 06/09/81

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Extact d'asta prefer si eu placa, pentru ca nu exista tentatia derularii. Odata pus un disc stiu ca-l ascult pana la capat. Eu unul am optat penru un Dual 510 second hand pe care l-am restaurat. Motivul a fost ca doream un pick-up ieftin, decent, si care sa se opreasca la sf. discului. I-am pus o doza de la rega si se aude binisor
  2. COD: L33X13209
  3. Facut revizia de 200kkm. Totul ok, ca de obicei !
  4. A mai trecut un an, drept urmare, revizie la ST Service ( totul ok ca de obicei ). In rest barca aduna km si de data asta "n-a cerut" nimic in plus. Inca sunt incantat de bucsele de PU de la Superpro. Acum mai ramane de vazut in cat timp "le rezolva" jantele de 19" si drumurile patriei.
  5. Mai exista si varianta 3, si anume, sa-i pui benzina, sa faci la timp reviziile, si sa te bucuri de ea. La prima mazda 3 bk ( 2008 ) pe care am cumparat-o noua vopseaua era la fel de "buna". In primii 2 ani era de ajuns sa te uiti urat la ea si aparea zgaritura. Dupa 2 ani de stat in soare, spre uimirea mea, lacul a devenit mult mai rezistent. Prin 2016 ( parca ) dupa ce am fost destept si i-am sifonat toata partea dreapta am revopsit-o total. Vreo diferenta fata de fabrica ? Da, vopseaua era mai rezistenta, dar si mai casanta. Orice pietricica luata in bara, capota se solda cu un mini crater pana la grund. In fine, nu mi-am batut capul prea mult. Aveam kit-ul de retus in torpedou si odata la cateva saptamani jucam jocul: "gaseste si astupa craterele de pe bata/capota" Eu unul i-as da o ceara de protectie pe sub ea, ca sa nu ma surprinda urmele de rugina ce vor aparea si odata la 6 luni o ceara solida, iar pentru restul as folosi CASCO si gata.
  6. Arata foarte bine Pisika ! Sincer, ma indoiesc ca poate cineva cu pistolul sa dea acel strat imaginar de lac din fabrica
  7. Nu vad care este diamentrul gaurii centrale (CB). Daca nu este 67.1 atunci trebuie montate inele de centrare.
  8. Am patit acelasi lucru la o mazda 3. La mine "buba" a fost de la releul care comanda compresorul. Eu unul as verifica ca am tensiune pe firul bobinei de la AC atunci cand pornesc aerul si ca toate contactele din soclul releului de AC nu sunt oxidate.
  9. Cand se face intuneric, luati o coala alba A4, porniti faza scurta si plasati coala la 10-15 cm in fara farului a.i. centru colii sa coincida cu cel al lupei de xenon sau pe aproape. Daca rezultatul arata asa: se schimba becurile. Daca rezultatul este acesta: se mai adauga si un set nou de oglinzi Bafta!
  10. Nu este un mit daca becurile xenon scapa prea mult UV iar cele ieftine si cele peste 4500k au tendinta asta si distrug stratul de aluminiu al oglinzii. Citez un alt coleg de forum: "Nu ma intreba de unde stiu!" Da, becurile led mai scumpe sunt gandite bine din acest punct de vedere cu conditia ca radiatorul sa stea in afara farului. O alta conditie a succesului este ca punctul de focalizare al noului bec sa coincida cu cel al xenonului original. La mazda 6 reflectorul este decupat in partea de jos, deci n-are rost sa iei becuri cu led care au diode si in partea de jos. Nu este atat de simplu. Farurile au un modul de control electronic in ele si mesajele CAN bus difera intre generatii si sunt aproape imposibil de adaptat. Cam asa este, diferenta nu e f. mare daca se pastreaza limitele legale. Acum, daca lumina e aprinsa dar nu prea se vede pe sosea, sunt 2 variante de rezolvare; 1) Se cumpara oglinzile OE ( 100 de lei bucata) si un set de becuri ( 4-500 lei de pe amazon, car-parts, etc ) Se dau farurile jos si se schimba oglinda prin spatele farurilor, nimic complicat. In acest caz farurile NU se desigileaza. 2.) Se pun module biled cu bricolajul de rigoare si se recupereaza din "paguba" vanzand balastruile si becurile xenon pe olx. Nota bene, diferenta nu va fi colosala si modificarea nu-i tocmai legala.
  11. Materiale: - mastic resigilare faruri - masti pentru corpul proiector in unele cazuri Se adauga: Daca nu ai AFS: - cam orice corp proiector ( clone hela 3/5 r ) - sursa de alimentare daca nu e inclusa in proiector Daca ai AFS: - Adaptor AFS https://www.alibaba.com/product-detail/HID-xenon-projector-lens-frame-adapter_62053834148.html?spm=a2700.galleryofferlist.0.0.61749c9fOXiE0X- Pe acesta refolosesti prinderea de plastic de pe al tau. Nu cumpara full metal pentru ca va toca plasticul si va capata joc. - Proiector bi-led oem koito: https://www.alibaba.com/product-detail/3-0-inch-OEM-Koito-LED_60695175257.html?spm=a2700.details.deiletai6.4.6b453302Fxevjh - mai sunt si alte variante, de regula se poate adapta orice corp proiector de 3" care nu este exagerat de mare. Capac far spate care sa sigileze bine. Da-te un pic cu google translate pe drive2.ru si vei gasi si alte exemple. Video cu o conversie: Eu unul am optat pentru inlocuirea oglinzilor OEM din faruri + set de becuri noi si sunt multumit de rezultat.
  12. Incep prin a spune ca-mi pare rau ca n-am notat rezultatele "cercetarilor" de cand m-am lovit de problema asta. Strict vorbind doar despre mazda 6, se poate face conversie dar presupune multa rabdare si munca. 1.) Trebuie gasit un modul led compatibil de la Koito sau altii ( rusii laudau niste module optima , sau ceva de genul ) 2.) Desigilezi farurile in cuptor sau cu pistolul cu aer cald 3.) Inele adaptorare sau traforaj daca ai AFS, pentru non AFS e mai simplu un pic 4.) Se monteaza modulul + suportul in far 5.) Se sigileaza farul. Alternativ poti pune becuri led dar nu prea merita eforul pentru ca reflectorul din corpul farului nu va rezista in timp ... Incerc sa-mi adun notitele si revin
  13. @marksman daca ai oglinda retrovizoare cu auto dimming te poti lega din spatele ei iar daca kit-ul este mic îl poti lipi in spatele oglinzii. Nu stiu cum arata mufa la tine, dar se gasesc si kit-uri PNP https://www.amazon.com/SimpleUSBPort-Mirror-Dashcam-Adapter-10-pin/dp/B07KZSBC54?ref_=d6k_applink_bb_marketplace
  14. @ovidiu68 probabil s-a ars modulul de control al oglinzilor. Vezi aici cu google translate https://www.drive2.ru/l/553112074205528323/ cum poti sa verifici daca asta e cauza si cum poti sa-l repari .
  15. Cred ca toti avem perforate pe fata. In afara de jante mai murdare ca de obicei n-am constatat alte probleme. Cat despre zgomote la franare, deloc pana acum. Later edit ( ca am dat prea repede in enter). Cand te duci in service sa le ceri sa-ti curete/greseze tot ce tine de etrieri ( culise samd) si sa-ti verifice burdufurile de la pistoanele de frana. Bafta!