tmihai

Membri
  • Content count

    467
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

tmihai last won the day on April 28 2020

tmihai had the most liked content!

Community Reputation

97 Excellent

About tmihai

  • Rank
    *
  • Birthday 06/09/81

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    MX-5

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Sa o stapaniti sanatosi si fara eveniente ! ( ma duc sa iau ceva sa sterg balele de pe tastatura =)) )
  2. @exportix exista o "smecherie" cand ai i-eloop si anume: mai intai deconectezi senzorul de curent si apoi borna minus, iar la reconectare faci invers ( borna minus prima si apoi senzorul de curent ). Daca nu ai i-eloop si i-stop face figuri: Colegul @r3dart are probabil o problema cu navigatia ramasa in boot loop pentru ca cei de la JCI au facut o treaba de mantuiala cand vine vorba de fail safe recovery. Rezolvare: Si: In unele cazuri ( putine si fericite) unitatea isi revine daca deconectezi acumulatorul din nou. In alte cazuri se lasa cu reprogramarea unei memorii ( pana in 100 de lei piesele + demontarea unitatii din bord) ca in posturile de mai sus. Altfel, cine nu are chef sa riste se duce la un service mazda unde se face, cu testerul, procedura de initializare pentru noul acumulator. HTH!
  3. O siguranta, o unitate blocata in boot loop ... ia-le prin eliminare.
  4. Foarte adevarat, dar daca parasesti orasul lista aia devine inutila, ca sa nu mai zic ca si adaugatul in favorite se face cu munca de du-te vino.
  5. Da, toate cutiile automate hidraulice au un program de incalzire si la rece schimba mai tarziu.
  6. Sa mai luam praful de pe aici. Am fost la BDT si am luat CoC-ul. Desi initial termenul era de 7 zile, m-a sunat Bogdan dupa 4 sau 5 zile sa vin sa-l ridic (+1). Intre timp motorasul de la oglinda dreapta a iesit anticipat la pensie, inca ~160 de lei la BDT pentru un kit de inlocuire. Am ajuns la RAR, am mai stat pe afara 2 ore pentru ca in sala de asteptare nu era treaba si am plecat cu CIV. Acum urmeaza distactia cu taxele si impozitele locale. In fine sa lasam treburile administrative in pace si sa trecem la masina. Ce-mi place: - HUD-ul e super util. - Farurile led ( desi sunt doar AFS + HBC ) sunt clar peste xenoanele de pe m6 2013. Desi bat mult mai sus nu am primit niciun flash pana acum. - BOSE a evoluat in bine. - Cutia automata schimba foarte lin, aproape imperceptibil prin oras. Nicio smucitura pana in prezent si sper sa ramana asa. - Antifonarea iarasi e mai buna si NVH-ul la fel. - Auto hold, mana cereasca in Bucuresti, si-mi place ca-l poti face sa intre sau nu dupa cum apesi frana. - N-are rost sa va spun ca e frumoasa, da ? Ce se putea mai bine: - Pilotul adaptiv A fost facut de un student care uitase ca trebuie sa predea proiectul maine si a chiulit masiv de la Teoria sistemelor si Ingineria reglarii automate. Nu ma intelegeti gresit, el isi face treaba, dar zero rafinament. - Radio De ce n-or fi pastrat implementarea de la vechea generatie unde alegeai postul dar ramaneai in lista de posturi nu inteleg. Alegi un post, nu-ti place, hai da-i inapoi, asteapta sa se incarce lista, cauta-l pe urmatorul, ai luat teapa, repeta. De ce ??!? Mofturi (nu ma luati in seama): Am mai condus cutii automate clasice ( cu convertizor de cuplu, gogoasa, cum vreti sa-i ziceti) si pur si simplu puteam sa le fac din pedala de acceleratie sa schimbe cum doream eu. Asta face doar ce stie ea in functie de modul in care e ( normal, sport). Va urma!
  7. Am patit-o si eu si tot asa arata monitorul de consum, cu acumulatorul fara fundalul albastru. La mine si-a revenit dupa 2-3 drumuri, dar masina statuse pe loc fo' 4 saptamani, cat a durat pana sa ajunga la mine. Poti incerca sa o pui pe un redresor compatibil dupa ce te asiguri ca electrolitul este la nivel in toate celulele daca ai chef sa-ti bati capul. Daca nu, Banner EFB (parca) e o alegere de buget destul de buna
  8. Se poate reseta si din soft si din acel pin. Daca ai umblat la faruri sau suspensie trebuie sa readuci la 'zero' senzorul de nivel. Din cate tin minte procedura se face cu masina goala, adica dai jos scaunul copilului si orice bagaj.
  9. Pentru ca daca ai nevoie sa recalibrezi senzorul de nivel al farurilor o poti face punand acel pin la masa intr-o anumita secventa. Cel putin asa e la m6 3rd gen.
  10. N-am sesizat diferente notabile intre m6/cx5 g165 aceiasi generatie. Bine, eu unul stiam ca 'nu o sa fuga tare'.
  11. Si nu ne intrebati de unde stim :))
  12. La fel ca in poza din prima pagina de aici: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10171848-0001.pdf Halatul a fost ~160 lei dar probabil poate sa varieze in functie de disponibilitate, curs samd. (Nota bene) Eu am o mazda 6. Motorul seamana cu cel de cx5 destul de mult dar are alt cod.
  13. @IulianM nu stiu ce sa zic. Intre timp mi-a "pocnit" motorasul de la oglinda dreapta si l-am gasit la BDT pe stoc la un pret f. decent. M-am uitat la el si surpriza, arata ca cel revizuit din TSB-ul din state si vin sub forma de kit ( motor, 2 scuturi din plastic, o saiba metalica si inca ceva ).
  14. @mucix incearca sa dai un mail la dealer. nu de alta dar s-ar putea sa aiba pe stoc la un pret decent. Mie mi-a pocnit motorasul de la oglinda dreapta si am cerut oferta ( online ) la BDT. Supriza! aveau unul pe stoc si a fost cam la acelasi pret cu ce gasisem online. Ba chiar un pic mai ieftin daca as fi socotit si transportul din afara.