Jon0014

Membri
  • Content count

    232
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Jon0014 last won the day on April 28 2019

Jon0014 had the most liked content!

Community Reputation

97 Excellent

About Jon0014

  • Rank
    *
  • Birthday 08/14/76

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-5
    CX-3
  1. Tinand cont ca la doua plinuri consecutive de la acel Petrom calculul a fost semnificativ diferit fata de consumul afisat in bord, iar in rest diferentele au fost mult mai mici sau inexistente, sunt mari sanse sa fie o problema acolo. Fie nu afiseaza corect, fie benzina proasta.
  2. Pentru ca am facut din nou același drum, am refăcut calculele si cred ca diferenta intre consumul la pompa si cel calculat de masina s-ar putea sa fie influențată mai degraba de benzina. La dus consumul la pompa a fost exact ca cel din bord, la intors a fost semnificativ mai mare. Cred ca la Petrom în Gura Humorului nu e cea mai bună benzina.
  3. In general asa fac, dar in weekend am facut calculul dupa 2 plinuri / 1000 km.
  4. In weekend am facut un drum de 1000km (BU - SV - ceva drumuri locale - BU), celebrul E85 + putina A3, masina goala la dus si plina la intors (sofer + 3 pasageri + bagaje pana la refuz), condus haotic (m-am grabit asa ca numai economic nu am mers), consumul dupa 2 plinuri era 8l/100km pe bord si 8,6 calculat la pompa. Acum 2 weekenduri dupa un regim extrem de lejer de vacanta consumul la pompa si cel din bord erau aproape identice. Concluzia mea e ca diferenta dintre consumul afisat si cel real e influentata mult de stilul de condus - cu cat se merge mai linistit cu atat calculeaza mai corect. In plus am vazut ca diferenta e mai mare de cand am schimbat anvelopele - probabil si vremea / anvelopele de iarna influenteaza precizia calculatorului de bord. G194. Rosu, desigur
  5. Masina asta face legatura intre Maserati Ghibli si Studio Ghibli Arata bine, au modificat ceva si la motor?
  6. Ok, parea ca te referi la diesel nou vs. diesel vechi. In principiu unul dintre avatajele benzinei e ca regimul asta de condus cu opriri dese, eventual inainte ca motorul sa se incalzeasca, nu e la fel de daunator ca in cazul diesel-ului. Eu am grija sa nu accelerez brusc cat timp motorul e inca rece si sa merg la timp la revizii Poate cineva mai grijuliu are si alte sfaturi.
  7. Te referi la eternul subiect Diesel / DPF / probleme in oras (trafic aglomerat, drumuri scurte, opriri dese)? Sau daca la modul general producatorii de masini diesel specifica in manualele lor ce sa faci diferit la diesel fata de benzina (care are mai putine cerinte referitoare la regimul de exploatare)?
  8. Am facut eu un fel de test intr-un weekend în care am mers cu maxim 90km/h si fara accelerari bruste, practic am fost un bunicuț care merge fix cu viteza legală și nu depășește pe nimeni. Am făcut peste 150km atunci si consumul a fost in jur de 5l/100km - iar pe distanțe scurte unde nu am depășit 60km/h am scos parca 4.3. Însă n-am observat în niciun moment ca masina ar merge altfel decât normal.
  9. Cred ca 175HP era pe versiunea anterioara, vad ca in lista de preturi de la Mazda Romania apar 150 si 184 ca variante. O prima diferenta e legata de variantele de echipare disponibile - in functie de nivelul de echipare ales e posibil sa nu mai poti alege motorizarea. Eu am benzina AT si sunt foarte multumit de transmisie. De cele mai multe ori reactioneaza asa cum ma astept sa o faca. Nu e foarte fancy, dar Mazda exceleaza in a oferi lucruri decente si corecte pentru ceea ce platesti. Daca banii nu sunt un impediment, atunci nu vad niciun motiv sa nu mergi pe 184 Revo TOP sau Takumi Plus - ideea e sa ai sistemul de faruri ALH si pilot automat adaptativ cu toate sistemele de franare automata, sunt chiar utile. Daca bugetul e mai mic, atunci vezi ce limitari ai si daca te incadrezi la 184hp. Daca vrei una second-hand cred ca cel mai bine iti raspunde cineva care are / a avut varianta de 175 hp, pentru ca aici ai mult mai multe variabile de luat in calcul.
  10. Cred ca doar in cazul in care faci foarte putini km/an are rost sa te preocupe subiectul (presupunand ca nu-ti iei anvelope noi fabricate prin 2014). Altfel ar trebui sa se uzeze in trafic mult inainte ca imbatranirea sa devina o problema.
  11. Felicitari, circuli destul de regulamentar, cel putin din perspectiva vitezei
  12. Nu-mi mai amintesc exact, pentru ca fata de termenul in care au sosit oglinzile, programarea s-a facut mai tarziu (era in concediu expertul in inlocuirea oglinzilor de la Arian )
  13. Cred ca japonezii s-au gandit mult sa le dea clientilor un motiv de nemultumire pentru a nu seta standardul extrem de sus din prima si au gasit portita asta cu oglinzile, care e usor enervanta, dar nici pe departe o problema grava, si care se rezova oricum pe garantie. Probabil s-au inspirat de la Mercedes si au avut de ales intre a se strica oglinzile sau transmisia si au ales prima varianta
  14. Pana azi posibil sa nu fi gresit. Doar până azi. Vremea păcătoasă...
  15. De la cineva care a asteptat doar 4 luni pentru masina - stai linistit, n-ai pierdut nimic Felicitari, bine ai venit