Aryel

Membri
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Aryel last won the day on October 3 2019

Aryel had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

About Aryel

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6
  1. Cateva impresii dupa un concediu de o saptamana la munte: - consumul se mentine scazut la drum lung daca mergi linistit: 7,5l/100km in 554km facuti pe DN si DJ (Bucuresti-Ploiesti-Predeal-Rasnov-Bran-Cheile Gradistei si retur, plus plimbarile prin imprejurimi si la Pestera Dambovicioarei; 3 adulti si 2 copii + portbagajul plin) - chiar si in conditii de drum denivelat masina este destul de confortabila - cauciucurile de vara cu care a venit masina sunt zgomotoase, chiar si pe drumurile proaspat asfaltate - a trebuit sa dau o fuga intr-o dupa-amiaza pana in Bran, iar la intoarcere, fiind singur in masina, am mers putin mai sportiv; am ramas cu un zambet pe fata toata seara Mai jos cateva poze din plimbare: Desi le-am achizitionat de cateva luni, abia acum si-au dovedit utilitatea cele 2 organizatoare: au protejat pielea scaunelor din fata de piciorusele neastamparate ale copiilor
  2. Salutare, Dupa un scurt concediu la munte, consumul afisat pe cb pe cei aproximativ 550 km a fost de 7,5l/100km (traseul Bucuresti-Ploiesti-Predeal-Rasnov-Bran-Cheile Gradistei si retur - mers pe DN si DJ, legal +10km/h). '19 Mazda 6 Combi 2.5 AT 194CP Rev Top
  3. Ca buzoian crescut mai la munte, iti zic ca Buzaul nu e in Moldova de pe vremea lui Stefan cel Mare on topic: (ca tot am “patit-o” ieri din nou) drum cu o banda pe sens liber, linie discontinua, dau semnal stanga, ma asigur, intru in depasire si domnisoara de la volanul masinii din fata se pune pe mijlocul soselei...
  4. Azi dupa o vizita la spalatorie au iesit la iveala efectele 'calitatii' vopselei cat si nesimtirea de care dau dovada conationalii nostrii (poze mai jos): - pe usa dreapta fata am 4 (da...patru!?) zgarieturi de la portierele unor 'binevoitori' (in ordine de la roata spre spate) 1: 2: 3&4: - pe capota am numeroase puncte de vopsea sarita: si mai sunt altele mai dispersate. Cum nu am scos masina din Bucuresti de la ultima spalare (in ultimele 3 saptamani mai mult a stat si am miscat-o doar pentru cumparaturi 1-2 km dus-intors), nu inteleg de unde m-am procopsit cu toate acele puncte de vopsea sarita.Singurul lucru care imi vine in minte e grindina de acum cateva zile, dar imi e greu sa cred ca de la grindina sunt, mai ales atat de multe... Pe langa asta, mai am pe usa dreapta spate 2 zgarieturi - una tot de la o portiera, cealalta mai fina - dar eram prea 'basicat' de dimineata si nu am mai vrut sa le pozez.
  5. A trecut ceva timp de cand nu am scris nimic pe aici, asta pentru ca masina mai mult a adunat praf decat km...(~500km in ultimele 3 luni) Acum o luna am incaltat-o cu gumele de vara, in speranta ca o sa iesim dintre betoane in urmatoarele luni macar cateva zile la munte. O sa revin cu poze si impresii din plimbari (sper) luna viitoare.
  6. Felicitari! acum ca asteptarea a luat sfarsit , drumuri cat mai placute si lipsite de evenimente!
  7. Pentru cei interesati, sau vor fi interesati in viitor sa achizitioneze o mazda 6 G194, review-ul de mai jos este (din punctul meu de vedere) unul foarte bun si sumarizeaza foarte bine plusurile si minusurile acestei motorizari si echipari. Ca mentiune: masina nu este a mea, dar este identica ca motorizare si nivel de echipare
  8. Sper sa nu par malitios, rautacios s.a.m.d. (nu asta e intentia), dar chiar credeti ca pentru majoritatea celor care am cumparat mazda 6 (mai ales break) conteaza aceasta diferenta de 1 secunda? Majoritatea celor care s-au orientat spre acest model au cautat confortul atat al soferului cat si al pasagerilor, multitudinea de sisteme de siguranta, spatiul la interior si (fiind vorba de break) la portbagajul incapator si gura de incarcare mare comparativ cu un sedan si s-au uitat mai putin la cat de repede ating 100 km/h, ca e mai lenta decat modelul de acum x ani cu x secunde etc. Masina asta (chiar si cu motorul de 2.5l G194) e gandita ca o masina de familie; pentru liniute, drifturi, timpi pe circuit exista alte masini cu alte specificatii tehnice.
  9. @Abude eu zic sa ii intrebi si pe cei de la Arian de o oferta. Daca ai timp, iti recomand sa te duci la Arian Motors Pipera si sa vorbesti cu Alexandru Voinea Mie pe langa discountul maricel pe care mi l-a dat, mi-a calculat pretul in lei la cursul BNR + 1%, desi standard la Arian e cursul BCR care e BNR + 1,5%; la cursul de azi numai din cei 0,5% iesi mai ieftin cu vreo 800 de lei..
  10. 'parking mode' de la viofo a129 are mai multe optiuni pe care le selectezi din setari (eu am instalata aplicatia viofo pe android si conectez telefonul prin wifi la camera): 'off' 'Auto Event Detection' 'Time lapse 1 fps' 'Time lapse 2 fps' 'Time lapse 3 fps' 'Time lapse 5 fps' 'Time lapse 10 fps' 'Low Bitrate Recording' Daca selectezi 'Auto Event Detection' filmarea porneste cand detecteaza miscare, iar aici sunt mai multe situatii pe care eu am vrut sa le evit: -daca ai masina parcata intr-un loc cu trafic intens se va activa foarte des si iti va umple carduri cu multe filmulete inutile -din ce m-am documentat cand am luat-o, in cazul unui eveniment nefericit dureaza putin pana porneste filmare (de ex 5sec) si risti sa nu prinda pe filmare numarul masinii etc. Daca selectezi 'Low Bitrate Recording' iti filmeaza continuu cu 4mbps (1min de filmare ~31MB) fata de 16mbps cum filmeaza in mod normal (1 min de filmare ~123MB). Eu am ales sa o setez la 'Time lapse 2 fps', iar filmele arata ca in review-ul de mai jos (parking mode e pe la minutul 19). https://www.youtube.com/watch?v=l07rtvNkHBs Un aspect important este sa faci upgrade la firmware (cred ca ultima versiune e 1.9) direct de pe site-ul viofo https://support.viofo.com/support/solutions/articles/19000087812-viofo-a129-duo-dash-cam-firmware Legat de powerbank - nu am stat sa fac calcule la virgula cat consuma, cat ar trebui sa tina etc. In modul parcare 'Time lapse 2 fps', cu screen saver setat din optiuni sa se inchida dupa 3 min, dupa 2 zile in care masina a stat nemiscata in fata blocului, powerbank-ul era complet descarcat - de asta am si zis aproximativ 36 de ore - pentru ca am gasit filmulete din 2 zile salvate pe card ;). La cat am dat pe ea (270 de lei pe pachetul asta ''Pachet acumulator extern ROMOSS Sense 8+ 30000 mAh, 2x USB, Type C, QuickCarge 3.0, alba plus acumulator extern Romoss OEM Solo 6, 16000 mAh, White'') este un compromis bunicel.
  11. cred ca resista aproximativ 36 de ore pe modul filmare continua 2fps
  12. Salut, Am eu pe a mea viofo A129 duo gps, card de 128Gb Samsung Evo Plus. Da, merge cu powerbank - eu am un Romoss Sense 8+ de 30.000 mah pe care il folosesc pentru modul parcare. Trebuie insa sa gasesti pe cineva sa iti monteze mai ales camera spate (sa traga cablul pana in fata) pt ca la dealer nu au vrut sa faca asta.
  13. La 5 jumatate dimineata, traficul de Bucuresti e similar cu cel de pe DN In plus, fac drumul de acasa pana la serviciu - 15km - in 15 minute, deci media e 60km/h cu tot cu opririle la semafor; ajung si pe la 90 fara sa abuzez pedala de acceleratie. Fiind AT, schimba cum crede ea de cuviinta, nu folosesc modul sport, kickdown etc si nu am vazut-o sa ajunga la mai mult de 3000 rotatii/min, deci nu stiu daca e vorba de o sarcina mare
  14. Nu stiu daca problema cu infotainment se resolva prin resetare pentru ca nu se manifesta la fiecare pornire a masinii, dar o sa incerc; nu se stie niciodata de unde sare iepurele:), mersi pentru sfat.