Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

liquidLR

Membri
  • Content count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About liquidLR

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

405 profile views
  1. Il fac cu aprindere cu scanteie controlata prin compresie :))
  2. Asa este. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Worldwide_Harmonised_Light_Vehicles_Test_Procedure In capitolul WLTC driving cycles sunt explicate testele. Mazda 3 ar trebui sa intre la class 3 test cycle. Sent from my TA-1004 using Tapatalk nu mai cita postul anterior Totusi average speed este de 94km/h, sau 91km/h daca se iau in considerare opririle. Deci prste cei 82km/h ai tai. Sent from my TA-1004 using Tapatalk
  3. E vreo diferenta de la resoftare?
  4. De la 80 la ora in sus masina nu mai scade sub 4500 ture. Cand schimbi din prima intr-a doua scade pe la 4000 ture, apoi la fiecare schimbare de treapta turometrul pica intre 4500 si 5000. Poate ca la turatii mai mici, motorul nu prea trage cum trebuie. Poate sa aiba legatura cu motorul care poate sa moara la 1500 ture in decelerare. Poate, poate, poate... Ar fi fain sa fie transparenti sa ne spuna Mazda care e problema.... Apropo de X, Kia isi facea de dimineata reclama pe facebook la XCeed, si incepea cam asa "Gata cu X care ne duce cu gandul la ecuatii de gradul 1. Noul Xceed etc..." Nu e cel mai bun text dar macar au incercat baietii.
  5. Alti doi zic ca update-ul ar fi despre o problema la amestecul aer carburant in anumite situatii (unul dintre ei vorbeste de temperaturi joase). Problema ar putea crea detonatii (presupun ca astea sunt "rateurile de combustie" cum zic in franceza, am citat mai jos) sau oprirea motorului. "En cause defaut logiciel pour probleme de gestion ratio carburant /air. Pouvant entraîner des rates de combustion ou des calages du vehicule". @Reavermann poate iti spun si tie pt ce anume se face update.
  6. Pe forumul francez citat pe aici, o persoana spune ca update-ul pe Skyactiv-X este legat de oprirea motorului la 1500rpm cand este in decelerare si start&stop activat. De confirmat.
  7. Apropo de recalluri si interventii garantie, daca am cumparat masina de la arian spre exemplu, se poate sa ma mut in baza de date a altui dealer, sa-mi fac rechemarile la bdt spre exemplu?
  8. Sunt 3 masuratori pe zeperfs. Doua de 9.7 secunde (azi a aparut a doua de 9.7), si una de 9.4s. Va puteti face cont pe acel site si aveti mai multe detalii. Fals. Daca iti faci cont o sa vezi ca acel 22.8s e estimat, nu exista nicio masuratoare pt acel interval.
  9. Pe acel site sunt estimari.
  10. Unde ai vazut asta? Au iesit teste de acceleratie pe cx-30?
  11. Nu stiu daca sunt corecte, sau de unde le au, dar asta am gasit pe zeperfs pt X.
  12. A aparut a doua valoare pe zeperfs. Prima era 9.4s pe 0-100, a doua este 9.7s pe 0-100... Mazda 3 X180 FWD Manual. Dif f mare fata de declarat.
  13. Poate ca de aia fac recall la X acum (imi dau cu presupusul). Ar fi bine sa intrebe cei care merg la recall incepand cu 17 octombrie ce anume schimba acel soft.
  14. Eu nu inteleg cum poate sa scoata timpul asta de peste 10 secunde pana la suta. Ce rost mai are x in cazul asta? Au gresit ceva la softul masinii? Foarte ciudat.
  15. Poate ai resetat din greseala la un moment dat si nu iti aduci aminte?