Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

liquidLR

Membri
  • Content count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About liquidLR

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

408 profile views
  1. Ok voi pierde 1000 euro in acest caz.
  2. Ma rog, nu pe forum se rezolva problemele astea.
  3. Daca faceau ceva mai inteligent decat sa lipeasca niste folie, intelegeam sa se simta agasati. Dar asta e domeniul lor de activitate. Poate ca nu se descurca cu comenzile, sunt depasiti.
  4. Clean diesel campaign. Minteau pe hartie ca sunt curate, si marketingul a profitat https://www.ftc.gov/news-events/press-releases/2016/03/ftc-charges-volkswagen-deceived-consumers-its-clean-diesel
  5. Sunt dispus sa nu pierd cei 1000 euro, adica sa ii recuperez pe toti in caz ca ma decid
  6. Nu e chiar asa. Vag a mintit cu diesel gate, la fel ca altii intr-adevar, dar ei spuneau opusul adevarului, ca sunt super curate motoarele lor si faceau bani din asta. Acum mi se pare ca Mazda face la fel, isi face marketing pe o minciuna. Daca nu rezolva problema cu puterea pana cand se livreaza, eu cred ca o sa zic pas.
  7. Eu sper tot sper avand in vedere ca am comandat una, sa renunt la comanda e ultima varianta
  8. Partea cu amestecul si detonatiile le am citit si pe forumul francez. De asemenea, am vbit cu razvan de la 99vehicles dupa ce a testat x-ul in germania prin iulie, si a spus si el ca motorul avea detonatii.
  9. Il fac cu aprindere cu scanteie controlata prin compresie :))
  10. Asa este. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Worldwide_Harmonised_Light_Vehicles_Test_Procedure In capitolul WLTC driving cycles sunt explicate testele. Mazda 3 ar trebui sa intre la class 3 test cycle. Sent from my TA-1004 using Tapatalk nu mai cita postul anterior Totusi average speed este de 94km/h, sau 91km/h daca se iau in considerare opririle. Deci prste cei 82km/h ai tai. Sent from my TA-1004 using Tapatalk
  11. E vreo diferenta de la resoftare?
  12. De la 80 la ora in sus masina nu mai scade sub 4500 ture. Cand schimbi din prima intr-a doua scade pe la 4000 ture, apoi la fiecare schimbare de treapta turometrul pica intre 4500 si 5000. Poate ca la turatii mai mici, motorul nu prea trage cum trebuie. Poate sa aiba legatura cu motorul care poate sa moara la 1500 ture in decelerare. Poate, poate, poate... Ar fi fain sa fie transparenti sa ne spuna Mazda care e problema.... Apropo de X, Kia isi facea de dimineata reclama pe facebook la XCeed, si incepea cam asa "Gata cu X care ne duce cu gandul la ecuatii de gradul 1. Noul Xceed etc..." Nu e cel mai bun text dar macar au incercat baietii.
  13. Alti doi zic ca update-ul ar fi despre o problema la amestecul aer carburant in anumite situatii (unul dintre ei vorbeste de temperaturi joase). Problema ar putea crea detonatii (presupun ca astea sunt "rateurile de combustie" cum zic in franceza, am citat mai jos) sau oprirea motorului. "En cause defaut logiciel pour probleme de gestion ratio carburant /air. Pouvant entraîner des rates de combustion ou des calages du vehicule". @Reavermann poate iti spun si tie pt ce anume se face update.
  14. Pe forumul francez citat pe aici, o persoana spune ca update-ul pe Skyactiv-X este legat de oprirea motorului la 1500rpm cand este in decelerare si start&stop activat. De confirmat.
  15. Apropo de recalluri si interventii garantie, daca am cumparat masina de la arian spre exemplu, se poate sa ma mut in baza de date a altui dealer, sa-mi fac rechemarile la bdt spre exemplu?