Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

vladutgabir

Membri
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Excellent

About vladutgabir

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Neamt
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

981 profile views
  1. Baiq de ulei se dă foarte usor jos și se merită, eu până a schimba șaibele o dădeam jos la 20k km, uleiul îl schimb la 6,5k km. N-am avut surprize, doar pentru liniștea mea, acum cu șaibele noi voi verifica după 30k si oricum după 70k km voi schimba din noi șaibele.
  2. Un mare Like de la mine pentru BDT București, jos pălăria, o echipă fantastică. Am fost ieri pentru rechemare, 4 coduri, pentru un CX5 diesel din 2012. Mi-au schimbat pompa vacum, au verificat și curățat clapeta de aer, update soft și verificarea și strângerea la cuplu a șaibelor de foc la injectoare, pe astea am cerut să le schimbe pe cheltuiala mea. Am mai schimbat lichidul de frâna, uleiul la diferențial spate, nota de plată a fost de 1250lei, plus o reducere de 5% la piese și manoperă, nu sunt membru Asociația Club Mazda. Un deosebit respect domnului Gabriel Voicu, o bomboană de om.
  3. *din cele expuse
  4. Din cele expuse de tine, tind sa cred că ai depuneri în galerie, EGR. Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk
  5. Trepidații, ori întreruperi, smunceste? Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk
  6. CX5-ul este asamblat la Hiroshima, din piese da, mai sunt și din Malaezia, India.. Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk
  7. Atât? Îi de HAUR? [emoji16][emoji16] Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk
  8. La Passat, confortul la volan e peste CX5, dar la ținuta de drum a mașinii prefer CX5. E o comparație nefericită, nu am condus Mazda 6 că să pot face o comparație între mașini din aceeași categorie. Ca design exterior îmi place mai mult 6-le, cred ca-i cel mai aspectuos din clasă. Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk
  9. Păi cam așa și sunt scaunele din Superb, eu pe lângă CX5 am și un Passat, net superior confortul la volan. Dacă e să compar ținuta de drum a mașinii, prefer CX5-ul. Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk
  10. E de dorit să nu forțez accelerația în timpul regenerării, oricum nu prea te lasă să treci de 3000 turația motor. Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk
  11. Un ulei foarte bun și apropiat de Dexelia după fișa tehnică ar fi Total Quartz ecs 5w30, pe care îl folosesc în momentul de față, are norma C2 și un TBN de peste 8. Ar mai fi Ravenol FDS 5W30 USVO, este A5B5 și are un TBN de 10,1 La ulei cu norma C3, avantajos ca preț și foarte bun după fișa tehnică ar fi Total Quartz Ineo LL 5w30, neapărat inscripția pe bidon ART, formula nouă. Are un TBN peste 8 și vâscozitatea mult mai mare la 100grade.
  12. Este același ulei, ambalajul vechi și cel nou 1 bidonul vechi Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk
  13. Se poate închide, s-a rezolvat, acelaș DPF face regenerări acum între 250-300km. Mulțumesc pentru păreri și găzduire.
  14. Am făcut ieri un drum de vreo 200km, motorină de obicei bag de la OMV, Max Motion, ieri am facut plinul de la Petrom, motorină standard. Bun, în ăștia 200km. am avut 2 regenerări, una la 96 km, a 2-a la 87km. Nu am avut niciodată regenerări sub 160km, în general între 250-300km. O fi dela motorină Petrom ori sunt primele semne ca-mi spune Pa DPF-ul??
  15. Bună Am făcut astăzi o scanare a mașinii. Cine îmi poate citi scanarea? Scanarea s-a făcut cu motorul pornit în ralanți. Multumesc. Trimis de pe al meu SM-J330FN folosind Tapatalk