Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Zemosu

Membri
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Zemosu

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Cluj
  • Model
    CX-7
  1. Motorul actual are 130 000 km. Cei de la reprezentata au zis ca nu fac schimb motor deci ar trebui sa sa ma duc pe povesti si recomandari. Eventual sa vad daca va trebui sa schimb chiuloasa la ce pret as reusi sa gasesc din dezmembrari(una noua dinc ate am intales e undeva in intervalu 10 000 - 20 000 lei).
  2. Intrebare intrebatoare: Care ar fi riscurile si dezavantajele schimbari chiuloasei sau a motrului la o CX7 in caz ca e stricata chiuloasa?
  3. La service la Mazda. Am facut o tura cu masina si am parcat-o inapoi la ei in curte. Masina tremura simntitor si nu are deloc putere. Au sugerat ca vor deschide motorul sa vada daca a fost afectat cilindrul cand s-a stricat injectorul. In prima faza ar putea fi o supapa, sau chiuloasa, cauza vibratiilor. Pe problema cu lipsa de putere au zis ca ar putea fi ceva separat.
  4. Update interesant, am schimbat injectoarele mentionate. In schimb mi-au recomandat demontarea chiuloasei deoarce se adue o bataie la motor(admisie) si e posibil sa nu se fi avariat ceva in cilindru...
  5. Saibele au fost schimbate anu trecut cand am schimbat lantu
  6. Da ai mentionat mai sus ca iti displac, vreun motiv anume pentru care te repeti?
  7. Ok, imi cer sincere scuze daca te-ai jignit cu ceva.
  8. Iau din dezmembrari si o vand. M-am saturat de ea numa stres imi provoaca. Fix pix zoom zoom.
  9. Prima concluzie, trebuie schimbate 2 injectoare. Au zis ca ar fi 3400 lei bucata la ei. Pica dins tart varianta... am gasit la 1534 lei buca Denso DCRI300010. Ma gandeam daca e posibila reconditionarea lor.
  10. Stii momentu ala cand te manca in cur? M-a mancat in cur, acuma ma roade . A curatat si conducta. cineva mi-a sugerat sa nu se fi prins bine la loc si sa traga aer pe undeva sa ii strice amestecu, dar cred ca in cazu ala ar fi dat probleme la toti cilindri nu doar la 1.
  11. in asteptarea programarii la BDT, am dus-o la un mecanic local sa curete EGR-ul care era intr-adevar destuld e murdar. partea naspa e ca dupa ce am scos-o si ma mers umpic cu ea a inceput sa tremure, am dus-o inapoi la mecanic i-am pus diagnoza si dadea missfire pe cilindru 3. Am mai dat un telefon la BDT poate li se face mila de mine daca s-a eliberat un loc sa o duc mai repede, nu a functionat manevra.
  12. 2 zile si 6 telefone mai tarziu si am o programare peste 2 saptamani
  13. ok, mersi mult
  14. are rost sa incerc o tura pe autostrada? sau sar peste si ma duc de urgenta la reprezentanta?
  15. Salut tuturor revin cu inca o spaima ce mi-o da masina. -nici un bec aprins in bord(DPF, motor, adblue) -nu scoate fum pe esapament(nu scaote fum alb, sau negru sau abastrui sau de ici un fel) -motoru a pierdut din putere, mai specific si notabil cand ar trebui sa intre turbo, parca nu se intampla nimica -tocmai ce am adus-o de la un mecanic care a verificat tuburile de si furtunele de turbo si a zis ca sunt in regula V-ati mai intalnit cu sitatie de genu? aveti ceva idei sau sugestii(bineintales o sa o programez la reprezentanta numa va trebui sa astept cel putin o saptaman pana atunci si as dori sa reusesc sa rezolv problema mai repede deoarece ma folosesc zilnic de masina) Toate cele bune.