Zamo64

Membri
  • Content count

    222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Zamo64 last won the day on November 4 2018

Zamo64 had the most liked content!

Community Reputation

45 Excellent

About Zamo64

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-3
  1. Masoara tensiunea la borne a bateriei. Dupa 3-4 saptamani de stationare bateria s-a descarcat. A pornit cu "ultimele puteri". Ar fi trebuit sa mergi continuu cel putin 2-3 ore sa o duci la 50-60 % grad de incarcare. De la baterie descarcata ti-a venit eroarea. Fa un calcul scurt : 80-100 mAh consum rezidual ~ 40-50 Ah, dintr-un total de 70 Ah.
  2. Pai da si nu va "chinuiau" mai mult cu modelul matematic ? Presupun. Noi am facut mai mult doar partea aplicabila/pragmatica. Aveam si noi cursuri gen model matematic aplicabil unui anumit proces/mecanism ...dar era greu.
  3. Program pentru baterii AGM (Tensiune de incarcare: 14.7V) Ambele sunt OK . Eu folosesc de 1 an de zile prima varianta, CT5. Nu trebuie demontata bateria. Se monteaza direct. Au si functie CARE, adica il poti lasa cuplat permanent. Eu totusi nu as recomanda. Este foarte util daca nu mergi "suficient" cat sa se incarce bateria "din mers". Eu il pun in fiecare luna cel putin odata. Incarc bateria de la 12,4 / 12,5 A. Incarcarea dureaza in jur de 3-4 ore. Depinde si de temperatura exterioara. Daca un pic mai scump nu este o problema, varianta asta este mai "desteapta" : https://www.caranda.ro/en/product/redresor-ctek-mxs-5-0-polar/
  4. Este fix pe dos. In primul rand o comparatie directa intre cele 2 cum se practica des, nu se poate face din considerente de interdependenta. In fine. Cuplul este produsul dintre "raportul de compresie" si lungimea bratului maneton. Hopa ...2 probleme din start. Ai motor pe benzina si constructiv nu poti face un motor a carui inaltime sa-ti acopere parbrizul. Puterea este produsul dintre cuplu si viteza unghiulara. La cuplu ai restrictii din motivele expuse mai sus, deci marim turatia creste puterea. Asta pe scurt, caci dupa cum spui s-a mai scris pe aici.
  5. Exista si al patrulea scenariu. Costurile de productie. Cu cat super inventia este mai indepartata de industria pe orizontala existenta, cu atat mai mult are sanse sa moara din nastere. Orice schimbare radicala majora, ca in cazul expus de tine presupune tranzitie. Un exemplu aleator. "Nenorocitul" ala de profil metalic zincat tip omega de pe autostrazi, ca sa il poti fabrica te costa cateva milioane de euro obtinerea omologarilor.
  6. 2011 Un roman a inventat o baterie semilichida prin care masinile electrice sunt incarcate in 5 minute. 2020 Kyocera launched Enerezza, the world’s first SemiSolid Li-ion battery system The cost of producing semi-solid batteries is about 40% lower than the cost of producing standard lithium-ion batteries, and their manufacturing time is reduced by a third.
  7. https://ev-database.org/compare/cheapest-electric-vehicle#sort:path~type~order=.price~number~asc|range-slider-range:prev~next=0~1200|range-slider-acceleration:prev~next=2~23|range-slider-topspeed:prev~next=110~450|range-slider-battery:prev~next=10~200|range-slider-fastcharge:prev~next=0~1500|paging:currentPage=0|paging:number=9
  8. Ai pus un plus zero la sigla . Am inteles ca toate CX3 ....vor fi facute-n Mexic.
  9. Daca ma uit la comparatia de mai jos, la aceasi putere ...motoare diferite ... vad ~ acelasi motor. Chestia asta cu feeling-ul este subiectiva si probabil tine si de stilul de conducere.
  10. Asa este. Mai ai in plus 2 ani, dar garantia aceea standard, fara upgrade tinde spre nimic. La capitolul II "volumul garantiei", in varianta upgrade ai urmatoarele : Practic obții o garanție echivalenta cu cea oferita de producator. Flyer_Mazda_RO.pdf
  11. O porcarie marca Germany, dar la pretul dat, pentru ce iti ofera probabil ca este OK. Sper sa nu am nevoie. Cat privesc informatiile oferite pentru garantie extinsa.... tema pentru acasa. Gramatica limbii romane le apartine. ............................. On Friday, August 23, 2019, 09:04:00 AM GMT+3, <Paguba@cargarantie.ro> wrote: Buna ziua .Este un contract de garantie Upgrade de la garantia initiala pe care o detineti . Acest Upgrade imbunatateste acoperirea pe care o aveti deja . daca veti citi ambele contracte respectiv si cel de care beneficiati in prezet veti observa diferenta intre cele doua contracte . Acest Upgrade este o obtional nu esteobligatoriu sa-l incheiati .Cu stimă / Freundliche Grüße / Best RegardsSorin Vlad ................................................................................................... Departamentul prelucrare daune Telefon: +40 31 2254 285 Telefax: +40 31 2254 286 E-Mail: daune@cargarantie.ro Web: www.cargarantie.comCG Car-Garantie Versicherungs-AG Prestare de servicii România Gündlinger Straße 12 D 79111 Freiburg Sediul social: Freiburg im Breisgau Consiliul de administraþie: Dr. Marcus Söldner (Preşedinte), Wolfgang Bach Preşedintele Comisiei de cenzori: Dr. Mathias Bühring-Uhle Biroul de înregistrare: Freiburg HRB 2332 CIF: DE 142104112
  12. Colonele nu te supara, dar ce iti mai place saorma cu ciocolata ! Oi fi tu din lumea larga dar tot 2 testicule ai ...sau poate unul ca te vad un pic frustrat . Dupa ce te opresti din ras ia de te documenteaza. "Multi posesori de autovehicule nici nu stiu ca au un astfel de filtru sub capota." Eee...joac-o pe asta colonele .... "supt" capota. Daca esti " mai destept " decat alti, dovedeste-o nu ii lua in deradere.
  13. Marketingul bata-l vina. Diferential spate cu 1,1% mai bun, "una bucata de cauciuc" varata in PTO, ultimele doua bla bla bla. Preload-ul ala nu stiu cat aduce prin eliminarea lui. 1. Fuel economy is enhanced by reducing mechanical loss to an absolute minimum . A rubber damper inside the power take-off unit greatly reduces fluctuations in input torque sent to the rear-wheel drive unit. A new setting applies a slight difference in the deceleration ratio between the power takeoff and rear differential, while standby torque is also minimised. Increased precision of the torque distribution realises a significant 60% reduction in overall mechanical loss compared to the previous system. 2. A new design for the rear differential stores oil in the upper part and supplies just the necessary amount where and when required. In addition to the adoption of ball bearings and the use of low-viscosity oil, this design further reduces mechanical loss. A new setting applies slight difference in the deceleration ratio between the power take-off and rear differential. Not only does this maintain the same response in torque distribution, but it also increases the precision of the AWD-control unit, with a significant reduction in overall mechanical loss.
  14. In baza a ce ? Doar ca vine Mos Craciun ? Ce a postat danielp se rezuma din punct de vedere tehnic la : " si marmota invelea ciocolata" "Pentru cine nu-și mai aduce aminte vestita reclamă Milka, acest text inseamnă că persoana căreia i te adresezi crede că minți, și compară ce zici cu o chestie imposibilă.... Cam așa!"
  15. Asta este cu totul altceva. Probil activeaza si dezactiveaza motorasul electric care cupleaza frana de mana/parcare. Tu vorbeai de sistemul de franare.