Hidralazina

Membri
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Hidralazina last won the day on October 19 2019

Hidralazina had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

About Hidralazina

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-3
  1. La mine a mirosit cam 2.000 Km. Dar nu asta m-a socat, dealerii de obicei informeaza fiecare client. Am inteles ca au fost cazuri in care proprietarii panicati au pus extinctorul pe motor, crezand ca a luat foc. Pe mine m-a socat cat de tare se incing aripile fata. Ca nu intelegeam la inceput de ce exista spatiul ala intre far si aripa...
  2. Supra 0W-20 nu e facut de Moly?
  3. Mai primeste cineva erori la SCBS? Apare din senin martorul portocaliu pe display, fara sa fie nevoie sa intervina sistemul. Dispare de la sine dupa 10-15 minute. Am patit de 3 ori in 2 luni jumatate, singura constanta fiind intunericul.
  4. Daca geamul are gheata/zapada pe el, se va aburi in zona respectiva, indiferent de setarile ventilatiei. In plus, daca in masina s-a intrat cu zapada pe incaltaminte, care s-a topit intre timp, va dura ceva pana cand AC-ul va dezumidifica.
  5. Yeap! Imi cer scuze inginerilor japonezi pe care i-am jignit anterior. Era bine totusi daca manualul nu parea scris de cineva care n-a vazut in viata lui o Mazda CX-3.
  6. Indreapta oglinda catre schimbator si vei vedea articulatia. Initial am incercat sa aplic o forta direct pe tija insa parea fixa. Dar daca tragi de oglinda o sa reusesti s-o deplasezi. Acum nu mai atinge parasolarul la mine.
  7. Am rezolvat cu oglinda, m-a salvat dealerul. Tija are o articulatie cu bila la nivelul prinderii pe parbriz.
  8. Nu e masina mea, e a nevestei. Dar cine crezi ca o spala, schimba cauciucurile, merge la service, pune benzina? Oricum nu ma deranjeaza la spatiu, e chiar mai comoda decat ma asteptam. Despre vopsea stiam, am citit aria CX-3 cu mult timp inainte de achizitie, am avut vechile masini revopsite dupa tamponari cu vopseaua asta noua si am vazut care-i calitatea. Dar la plastice chiar nu ma asteptam, Zici ca sunt din ciocolata.
  9. Nu se misca, am mai fost o data la masina. Oglinda e prinsa pe un brat gros care nu se misca absolut deloc. Probabil la mine ori e stramb bratul, ori e fixat prost pe suportul de pe parbriz. Dupa sarbatori o sa merg la dealer sa pun o intrebare.
  10. Cum sa fie oglinda deplasata? Adica ce sa verific, mai exact? Are o articulatie prin care se poate misca stanga-dreapta?
  11. Nu e chiar paralela, daca o pun paralela nu mai trece parasolarul de ea. In pozitia asta trece dar o atinge. Pozitia mea la volan e cea corecta, invatata la scoala: piciorul de pe ambreiaj usor flectat, incheieturile mainilor la volan (am 1.83m inaltime). Oricum, in nicio pozitie nu ar fi trebuit ca parasolarul sa atinga oglinda.
  12. Nu la sofer, la pasager ma refer. La sofer imi pun usor centura. Poza cu parasolarul promisa.
  13. Nu escaladez nimic, parchez in rastel la marginea bordurii. Am ajuns sa-i las fundul un pic afara din locul de parcare, in prima banda. Deja cunosc locurile unde bordura e un pic mai joasa si nu ating.
  14. @Ronfrown Tu ai Mazda 3 din ce vad, e alta categoria de plastice la tine. Parasolarul il trag doar in jos. Oglinda retrovizoare e aproape paralela cu parbrizul in reglajul meu. O sa fac o poza cand ajung la masina. Am uitat sa mai spun ca: 6. Cine a gandit montarea asa de jos a cuplei centurii pentru pasagerul din fata e un oligofren. Cu haine de iarna e practic imposibil sa fixezi centura fara sa ridici cotiera. Consola e zgariata serios in locul ala pentru ca cei pe care-i mai iau cu masina nu reusesc sa puna centura si mi-e rusine sa-i atentionez pe toti, de fiecare data... 7. Cu rotile de iarna pe 16'' ating orice bordura amarata cu deflectoarele ala verticale de sub bara. La prima vizita in service o sa-i rog sa mi le scoata, nu sunt 100% convins dar pare ca sunt detasabile.
  15. Dupa 1 luna de folosire si 2.200 de Km efectuati preponderent extra-urban: 1. Plasticul din interior e sub orice critica, se zgarie EXTREM de usor (am deja urme consistente pe consola, bord si usi). Unele din ele mi-au fost facute chiar de dealer, la pregatirea pentru vanzare: pe manetele de lumini si stergatoare si pe usa soferului, de exemplu. 2. Vopseaua si lacul sunt ciuruite pe partea din fata in mai multe locuri, cel mai probabil de la pietricele al caror impact nu l-am sesizat in timpul mersului dar asta cu vopseaua slaba hai sa zicem ca o stiam. Partea proasta e ca am vazut in Bucuresti cateva CX-3 si CX-5 pe culoarea mea cu elemente revopsite si se observa clar diferenta intre panouri. 3. Usa soferului trosneste la trecerea peste denivelari care ridica doar o parte a masinii (cand iei un dambulet cu roata stanga fata, de exemplu). Probabil sasiul e facut din carton presat... 4. Parasolarul soferului atinge oglinda interioara cand este deschis. Noaptea mintii, nu mai sunt nici inginerii japonezi ce-au fost. 5. Cateodata refuza sa intre in treapta 1. Sunt nevoit sa eliberez pedala si s-o mai apas o data sau chiar sa bag a 2-a si apoi s-o trec in 1.