Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Adrian_BH

Membri
  • Content count

    148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Adrian_BH last won the day on March 18

Adrian_BH had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

1 Follower

About Adrian_BH

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Bihor
  • Model
    6
  1. Bogdane, parca au mai crescut preturile, nu?
  2. Deci nu mi se pare, chiar asa e Cred ca sunt foarte importante si cauciucurile si nu numai diferentele vara/iarna. Totusi, se mentine la un nivel acceptabil.
  3. @Adico 1. Nu trebuie sa aiba toti Mazde, eu ziceam ca nu se poate sa nu-ti placa 2. nu e chiar asa, dar cred ca mult mai important e ca fiabilitatea japonezelor nu te duce din primul an la dezmembrari sau spre aftermatket Eu am inceput cu o Dacie, ca tot rumânu, apoi niste coreene, foarte solide, novatoare pentru vremea lor, dar pentru ca intrasem in UE am devenit brusc patriot european si am ales Renault. mare, mare dezamagire, ultima, o Laguna echipata de top, ma lasa cand mi-era lumea mai draga. La celelate puncte nu mai comentez, sunt perfect de acord si n-as vrea sa dau iarasi apa la moara diesel-lover-ilor @IulianM din pacate, din cate stiu eu, accord nu e disponibil in Europa. Era prima optiune, fara discutie, din toate punctele de vedere, cu toate ca era bine mai scumpa decat Mazda 6. Alegerea unei masini e o chestiune extrem de subiectiva. Uitati-va la cate coji ce se tin in stratul de chit circula pe sosele, pur si simplu sunt unii care vor un mijloc de locomotie, fara pretentii. De aceea sunt putini care aleg masini (si) dupa cum arata
  4. Eu pur si simplu nu inteleg cum poate sa existe sofer caruia sa nu-i placa Mazda! Ca-s acrii strugurii pentru carcotasi, mai treaca mearga, dar sa ai Mazda 6 si sa vrei folsvagine nu inteleg si pace! Luatul dupa "prieteni" e extrem de pagubos, si la masini si la femei Poate o repozitionare ar merge mai degraba, modelul din 2013 n-o fi avut greierasi, dar stiu Passat-uri din 2015 la care se inchide portagajul la a treia tranteala. Nici p-aia cu dieselul n-o inteleg, dar fiecare cu neintelegerile lui. Stiu insa oameni seriosi in jurul meu care au Mazde de-o viata si altii care au tradat dar inca gem dupa 626. E de gustibus aici, fara indoiala, daca esti hotarat, la buna vedere Cu siguranta te vei lamuri ca greierasii apar peste 5 ani la masini care sa valoreze cat ai tu disponibil.
  5. Am eu. Nu stiu cum s-o trimit, de fapt sa le trimit, c-am mai multe
  6. Daca vrei 2018, Suedia e solutia
  7. Sa nu speriem omu' si mai ales sa nu-l trimitem la altii Daca iti place masina, si nu esti deloc de condamnat, cauta alta motorizare, ca de diesel-ul ala am vazut numai lacrimi si durere pe aici C-o fi una mai puturoasa ca alta cred ca tine de ce ai avut pana acuma si mai ales de stilul de condus si de ce iti doresti.
  8. Mie mi-a intrat cand ma asteptam mai putin, franasem la apropierea de un sens giratoriu, dar nu foarte hotarat, cred ca mai mult sa ii fac semn celui din spate sa nu dea peste mine (il vazusem cam aproape in oglinda retrovizoare). Dupa socoteala mea franasem suficient de mult ca sa nu il lovesc pe cel din fata dar Mazda a scos niste piuituri si a franat pana la zero in 1-2 secunde. In alte ocaziii, pe drum cu sens unic nu foarte lat, unde gasesc inteligenti care parcheaza pe ambele parti, atunci cand fac slalom printre ei Mazda face iarasi scandal, piuie si apare BREAK! pe bord. Dar nu franeaza brusc, probabil asteapta sa pun eu piciorul pe frana si tace cand fac asta.
  9. "Iegzista" o explicatie Am observat asta la masinile mai vechi si parca si la Honda mai era asa cateodata. In zona consolei, a schimbatorului, dedesupt e pozitionat catalizatorul si ala se incalzeste ca naiba mai ales la turatii mici. De regula exista un scut termic intre catalizator si sasiu, dar depinde cat e si ala de eficient.
  10. Nu, pentru ca l-am facut relaxat, fara sa merg la aspiratie dupa tir-uri prin Anglia sau sa scot din viteza cand cobor pante. Ah, si fara sa dau muzica mai tare ca sa acopar zgomotul de cazan de locomotiva cu aburi Topicul asta e absolut inutil, cine a ales Mazda a ales pentru cum arata, cum se comporta la drum, pentru cat e de comoda si pentru siguranta, nu ca sa se faleasca cu consumuri posibile doar daca nu folosesti aerul conditionat (ca trage, deh ) stai cu geamurile inchise vara iarna ca motorasele consuma si ele si scoti din viteza cu juma de mila inainte de a ajunge la un semafor si da, ajuta sa mergi la service saptamanal sa vezi daca "strange" motorul :))
  11. Na, sa zic si eu ceva si nu ca sa-l "umbresc" pe Rares care mai avea putin si ajungea la consum negativ Eu am avut un cosum de 8 la suta pe 4 mii km cu autostrazi la 150-160 km/ora, dar si 20 de km facuti intr-o ora jumate pe langa Napoli Dincolo de asta ramane placerea de a conduce o masina superba, in care te simti in siguranta, care sare in ochi. La o benzinarie obscura o tante intre doua varste care era la barul de langa a exclamat " che bellezza, è una machina spelndida" si pur si simplu a dat un ocolo masinii sorbind-o din ochi. Noah, sa vad eu asa ceva la o folksvagina, un haudi sau alte d-astea "de top"
  12. Iui Nu-i rau, aia inseamna dauna totala, deci o masina nou-nouta
  13. Bun, deci ma duc mintenas sa revin la setarea initiala, sa le blochez eu cand vreau de la țumburușul de lângă pârghia de deschis:) Și scap si de gura nevesti-mii
  14. Eu spuneam de tras de doua ori, dar cu referire la modele vechi, Megane si Laguna mult inainte de 2010. Am umblat prin meniuri la Mazda mea si se pot bloca usile automat in diferite feluri, trebuie cautat la setari -> vehicul ->inchidere usi. Sunt multe optiuni acolo. De dimineata am ales sa se blocheze cand conduc, dar cand s-o las pe nevasta-mea la servici a vrut sa-si ia geanta de pe bancheta din spate si a trebuit sa deblochez eu usile manual. Sa va reproduc bombanelile? Follow me/coming home tot de pe acolo se poate regla, functioneaza perfect, cred insa ca trebuie sa alegi ca luminile sa porneasca automat cand e intuneric afara (nu sunt sigur, la mine functioneaza, dar nu mai tin minte setarile ) Aia cu deschiderea geamurilor din telecomanda o aveam la Honda, unde aveam si trapa electrica. Am "crapat" un pic geamurile la un moment dat pe o canicula crancena, s-a deschis si trapa si dupa cateva ore s-a pornit o ploaie de vara zdravana. Noroc ca eram pe aproape si am apucat sa inchid tot, altfel transformam Honda in piscina Asa ca toate smecheriile astea au si nu au rost, de gustibus... stiti voi Pana una alta Mazda 6 are sisteme eficiente de siguranta adevarata, oprirea automata in caz de pericol, unghiul mort, trecerea de pe o banda pe alta, senzorii ultrasonici care semnaleaza trafic transversal, pilotul automat, o gramada de chestii utile si care te scapa de necazuri adevarate, nu prostioare de gen apasat pe un buton sau doua...
  15. Exista o explicatie, deci Eu am tot vazut meniul de ZTL, dar nu l-am bagat in seama, pentru ca ZTL - banuiam eu - se refera la zonele cu trafic limitat din orase. Dar se pare ca nu e asa. Mi se pare insa aiurea sa se refere si la autostrazi si mai ales sa nu te ghideze pe autostrazi daca te "vede" ca insisti sa mergi pe acolo. Ce treaba are Waze daca eu vreau sa platesc vignete sau sa platesc amenda?! Poate am o urgenta, poate nu am bani la mine si sunt dispus sa platesc ulterior amenda... Dar am retinut ideea.