Luxian

Membri
  • Content count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About Luxian

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Cluj
  • Model
    3
  1. Da, se poate reproduce la orice masina in anumite conditii, Eu pot si la manuala, daca e in panta usoara si iau piciorul foarte incet de pe frana. La automata nu este necesara panta, pentru ca masina se deplaseaza incet din cauza cutiei automata, trebuie doar sa iei piciorul foarte incet de pe frana.
  2. La orice masina se aude un zgomot asemanator daca te deplasezi incet cu frana apasata usor. Si la manuala, daca esti in panta si lasi frana foarte incet.
  3. Eu, daca as avea 75% cash din pretul masinii, as cumpara masina cu credit, cu avans 25%. Astfel as ramane cu 50% din bani pentru plata ratelor si posibile situatii de urgenta. Apoi, daca totul e bine, rambursezi anticipat creditul peste un an. S-ar putea sa fie si ceva reduceri in perioada urmatoare, care ar compensa dobanda platita. LE: Confirm comparatia cu placerea condusului si Logan. :-) Am avut 2 Logane inainte, si , desi financiar este o alegere foarte buna, e mult mai mare placerea in Mazda ( mai ales dupa resoftare). Ca si idee, am cumparat un Logan 1.5 dci 1 an si 3 luni 32k km cu 5500 EUR. In 9 ani si 105k km nu am cheltuit nimic pe reparatii, si am pierdut doar vreo 3500 = 400 EUR/an din valoare, in conditiile unui consum mult mai mic decat la Mazda. Nu am avut nici Casco, si reviziile sunt la mai putin de jumatate din pret.
  4. La insolventa ai si sansa sa ramai fara bani - era sa o pateasca cumnatu'.
  5. Imi spui te rog ce consum ai in exterior, cand mergi cu sport mode activat tot timpul? Nici eu nu am padele, si oricum nu cred ca le-as folosi. La kick-down retrogradeaza destul de des 3 trepte de viteza, si nu cred ca m-as descurca mai usor cu padele.
  6. Cum folosesti sport mode? De fiecare data cand stai dupa o masina, il setezi? Si mergi asa cu el pana cand poti depasi - 2,3,5km? Eu folosesc cel mai de des kickdown in depasiri, sport mode nu mi-e clar cum ar trebui folosit. Probabil >70% din timpul condus pe DN stau in spatele altor masini, destul de putin timp merg singur, in ritmul in care vreau - si in cazul asta ar trebui sa il tin setat aproape tot timpul.
  7. Nu e vorba de vmax, e vorba de putere. Dupa resoftarea pe care am facut-o la G120, cea mai mare diferenta se simte in depasiri. Mai ales In viteza a 3-a pe intervalul 90-130. Chiar si in panta se simte diferenta, pe o portiune unde inainte ajungeam doar la ~105 km/h, acum ajunge la ~130 km/h.
  8. Imi aparea si mie ceva asemanator, si in final am descoperit ca era o problema cu semnalul - mai exact mufa dintre cele 2 cabluri video ale camerei. Era o camera mai veche, si mufa era de tip mai vechi (un "cui" care intra intr-o gaura) si ajunsese sa nu faca contact bine, probabil din cauza trepidatiilor. Ai putea sa incerci sa conectezi la masina un alt aparat care are semnal video? Sau sa conectezi camera la un televizor? Te-ar ajuta sa afli daca problema e camera, sau cablurile.
  9. Americanii aveau pornire remote si pe modelul vechi. In Europa nu ere disponibila, probabil din cauza legislatiei.
  10. Foarte bun consumul pentru Cluj. Care este viteza medie?
  11. @koz Multumesc! Nota 10 si de la mine, mai ales pentru rabdarea pe care ai avut-o sa raspunzi la toate intrebarile. Se pare ca a fost doar o impresie falsa ca motorul e mai galagios dupa resoftare. Am facut mai multe drumuri in conditiile normale, si nu mi s-a parut mai zgomotos. Abia astept sa ies din localitate, si sa apas butonul de sport mode
  12. In sfarsit a primit si masina mea resoftarea. Inca nu am mers prea mult cu ea, doar niste ture de inaugurare pe Calea Turzii pana sus in Feleac. Nu o mai simt gatuita dupa 4500 rpm, si trage asa cum te astepti. Senzatia ca se tureaza aiurea, fara sa traga mai bine, care si varia in timp ( cateodata era mai pronuntata, altadata nu) era destul de enervanta, mai ales in depasiri care nu erau chiar lejere. Ma bucur ca am scapat de ea, imi statea pe creier. In rest, la turatii mici nu simt mare diferenta, poate e ceva mai bine. Alte impresii ar fi ca motorul mi s-a parut ceva mai zgomotos, chiar dupa resoftare si in ziua urmatoare. Acum pare mai OK. Poate doar aveam urechea prea ciulita. Consumul afisat pare sa fi scazut un pic. Voi face niste teste la drum lung, cu verificare la pompa. Voi face si un dyno daca ajung la Brasov, sau in caz contrar undeva aici in Cluj ( ceva recomandari? ). Voi reveni cu impresii dupa ceva mai multi km.
  13. Test de consum Skyactiv G122 vs Diesel vs Skyactiv X:
  14. Toate au 3+2 ani garantie, care se poate extinde contra cost la 10 ani. Eu chiar nu mi-as face probleme in conditiile astea.
  15. Multumesc. Mi-a mai rasarit o intrebare, si nu am gasit un raspuns in paginile anterioare. Cum afecteaza resoftarea sport mode? Mi se pare ca ceva modificari de comportament are si sport mode - pe langa ca retrogradeaza mai rapid si tine motorul mai turat, pare sa traga mai bine chiar si la aceleasi turatii.