X-eL

Membri
  • Content count

    162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

X-eL last won the day on October 25 2019

X-eL had the most liked content!

Community Reputation

22 Excellent

About X-eL

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

339 profile views
  1. Nu am mai auzit de problema asta, dar fiind vorba de frana nu prea m-as juca cu ea; ce mai sigur ar fi platforma + reprezentanta, in fond e in garantie.
  2. Da, functioneaza foarte bine, cel putin la motorizarea G194. In 2 minute ajunge motorul la 50 de grade si incepe sa bata aer cald in masina, ceea ce nu se intampla prea des la alte modele/marci.
  3. Sunt 2 fisuri care pleaca din ea in directii opus, cam maxim 1 cm lungime fiecare. Momentan nu ma deranjeaza cine stie ce, dar n-as avea incredere pe termen lung ca nu o sa se agraveze situatia, mai ales la schimbari bruste de temperatura pe vreme rece.
  4. Inca un update, masina are aproximativ 27.000 km acum: Reprezentanta nu a gasit nimic in sistem legat de erorile temporare de i-stop mentionate Farurile au fost reglate cu ocazia reviziei si acum bat intradevar mai jos (poate putin prea jos?) Am reusit sa iau o piatra mai seriosa in parbriz, care a lasat o "urma" de aproximativ 1 cm in diametru. Urmeaza sa iau legatura cu firma de CASCO in privinta procedurii de inlocuire a acestuia. Operatiunea in sine ar costa cam 1500 EUR aici (Olanda). O mica intamplare, putin cam ciudata: intr-o dimineata in care totul era inghetat, cand am deschis hayonul (electric) s-a auzit o pocnitura destul de suspecta. Cum n-am vazut pe loc nimic altceva care sa dea de gandit am plecat la servici. Odata ajuns in parcare, am gasit un diblu de plastic in portbagaj (foto atasat). Dupa ceva cautari, am descoperit ca se desprinsese de undeva din partea de sus a hayonului, langa pasajul de la cablaj (foto). Presupun ca s-au prelins cumva picaturi de apa, iar aceasta a inghetat acolo, "lipind" capatul diblului de un element fix, care l-a smuls cand a fost deschis hayonul. Nu s-a mai intamplat nimic de atunci, dar mi s-a parut foarte ciudata intamplarea In rest, nu prea am nimic de comentat; nici macar vestitele oglinzi electrice nu mi-au facut nicio problema pana acum, chiar daca cea de pe stanga a fost atinsa usor intr-o parcare.
  5. Si eu tot pentru acelasi motiv l-am luat, in principal. M-a mai ajutat de cateva ori cand a luat-o navigatia de pe telefon razna, dar cam atat.
  6. Se pot regla la reprezentanta, daca le ceri asta. Eu am rezolvat la revizie, dar acum mi se pare ca bat putin cam jos (sau poate eram eu obisnuit cu ele sus, cum erau inainte).
  7. Exact, farurile pe auto si maneta impinsa in fata. Cand e intuneric in jur (fara iluminat stradal) si ai peste 40 km/h se aprinde suplimentar pe langa simbolul verde cu A si unul albastru. Cat timp sunt aprinse amandoua, AFLS e activ pana cand una din conditii (iluminatul din jur sau viteza de deplasare) nu mai este respectata, moment in care simbolul albastru se stinge la loc.
  8. Nu, se inchide "zona" din faza lunga care cade pe masina din fata; restul luminii ramane la aceeasi intensitate. Se vede ca un patrat negru. Din ce am observat par sa fie vreo 6 astfel de "zone" in total.
  9. Eu aveam de dinainte regiunea contului Google setata pe Germania, ca sa rezolv problema cu AA si Google Pay.
  10. Pe Takumi Plus se vede destul de clar cum functioneaza AFLS; e foarte util cand ai masini venind noaptea pe contrasens, ca sa nu revii pe faza scurta si sa pierzi din vizibilitate.
  11. WY21W (7443NA) ar fi raspunsul pe care-l cauti, cred.
  12. Cu placere; am testat in seara asta si functioneaza conform instructiunilor din manual.
  13. Da, ar trebuie sa functioneze cand tragi de maneta spre tine, ca si cum ai da flash-uri. Timpul configurat implicit in sistem este de 30s; se poate configura la 30/60/90/120s.
  14. Da, cel mai probabil functioneaza la fel ca leaving home, doar daca folosesti telecomanda. L.E. Corectie, conform manualului, functia "Coming home" pare ca se activeaza manual, din maneta:
  15. Nu e forward camera, cand are vizibilitate proasta pica 3 sisteme simultan. Cel mai ingrijorator e AT malfunction din punctul meu de vedere, sunt curios ce raspuns primesti de la BDT. Eu in cei aproape 25.000 km facuti pana acum n-am avut decat 2 erori de i-stop temporare si cateva de la forward camera din cauza geamului aburit.