Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

FloRabiAlex

Membri
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About FloRabiAlex

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Prahova
  • Model
    /
  1. Da, asa este, am garantie. Am luat si asta in calcul, dar tot cu virgula mi-a dat. Daca aveau recall-ul dupa ce mi-o luam...asta e, se rezolva in garantie. Numai ca acum am posibilitatea sa n-o mai iau, chiar daca pierd bani (nu putini).
  2. De unde ai scos-o? Eu am acceptat de la bun inceput ideea ca tot ce stiu despre motor este ceea ce spun altii. Altii care isi castiga painea din a-si spune parerea despre motoare. Mai nou, au aparut si posesori de X. Si am vazut si parerea lor. Ti se pare ca acestia cu X fac tumbe de fericire ca cei cu G194, G165 si alte G-uri? Am scris, parca ieri, ca as fi acceptat ca nu-i atat de zglobie si ca n-are consumul cel laudat, dar ceea ce a pus capac a fost recall-ul. Pai inchid ochii la putere, inchid ochii la consum (oricum, nu era important pt mine), dar acum si la defecte aparute in fasa? Eu nu pot, ca la mine e pe bani, la tine nu e.
  3. Te rog sa citesti mai bine ceea ce am scris. Unde naiba am scris ca e vina voastra??? Am spus doar ca voua, cei cu orice alt motor in afara de X, va e tare usor sa scrieti niste ode acestui motor, pe cand cei care il au sau il asteapta stau si se framanta. Daca tot te-ai apucat de analize pe text, macar analizeaza ceea ce am scris eu (banuiesc ca super-operatiunea de analiza de text pe care ai desfasurat-o s-a referit la textul scris de mine). Repet (si totodata permite-mi si sa ma crucesc de vreo 3-4 ori): unde am scris ca e vina voastra?
  4. Salutare tuturor. Stiti ce observ? Ca toti cei de pe forum care continua sa dea circumstante atenuante acestui motor (ba chiar sa-l ridice in slavi) sunt posesori ba de CX3, ba de CX5, ba de M6, ba de alte branduri. Fratilor, vorbiti pe banii vostri, nu pe banii celor care au deja sau asteapta X-ul. Daca ati fi fost in situatia celor cu X, cumparat sau in asteptare, nu cred ca mai fluturati voi cu atata abnegatie stindardul cu SkyX. E simplu sa scrieti cateva randuri aici, va doare-n basca, dar celor cu X le cam tremura bracinarii. Incercati sa intelegeti asta, voi, cei linistiti, cu motoare ras-testate in atatia ani.
  5. Salut. Am facut drive-test cu M3 manuala, CX30 manuala si automata, toate G122. Pe M3 am fost multumit de cum se misca, dar pe CX30...parca-i mai trebuiau niste cai, niste cai mai multi. Si am zis ca X180 o sa fie perfect pentru CX30, nu mai zic de M3. Dar din cauza ca s-a inventat netul, tare am inceput sa ma indoiesc. Si eu l-am asteptat pe Robert sa puna video cu X-ul, chiar mi-a raspuns ca l-a avut pe mana intre 20 si 24.10. Era o opinie profi si obiectiva.
  6. Salut. Multumesc pentru info. Stiu ca se mai intampla sa apara diferite defecte si sa se remedieze in garantie. Dar de ce la motorul pe care l-am ales eu si pentru care dau o carca de bani? Mai e si chestia asta: de ce la mine si de ce acum. Frica este mai mare deoarece motor de genul acesta nu a mai scos nimeni. E ceva inedit si aveam mari asteptari, asteptari alimentate de marketingul Mazda. Am tot trecut cu vederea ca nu se simte de 180 CP si ca are consum de G122. Ma obisnuisem cu gandul. Dar recall-ul...mi-a cam facut rost de nopti nedormite. Poate este intr-adevar ceva foarte minor, poate dupa resoftare devine motorul perfect, nu stiu. Ce stiu insa sigur este ca zic "pass" si de data asta in a-mi lua o Mazda.
  7. Buna ziua, Urmaresc acest forum de peste 1 an si tot cam de atunci incerc sa fac pasul catre o Mazda. Ba nu am avut bani, ba termen lung de livrare, ba au venit altii cu oferte de nerefuzat, ideea e ca am reusit, in cele din urma, sa fac pasul in vara aceasta. Fireste, am ales motorul SkyactiveX, de aceea si termenul mare de livrare. Masina "e pe vine" si, in mod normal, ar trebui sa fiu "iu-huuu!!". Dar...ciuciu, nu sunt, ci din contra. Chiar ma gandesc serios ca saptamana viitoare sa anulez comanda si sa vad cat mai pot recupera. De ce sunt pornit sa fac asta? Simplu: nu vreau sa fiu cobai pentru Mazda. Adica se lauda ca ar fi testat motorul asta nu stiu cati ani si nu stiu cati ani lumina si, surpriza, nici nu-l arunca bine pe piata ca...poc!!, detonatii si recall. Si asta din cauza de...frig (am citit ca problema a aparut prima data in Norvegia). Pai super-specialistii Mazda nu or fi stiut ca aerul rece este mai bogat in oxigen? Ei unde au testat motorul, doar in Bahamas? Chiar sunt curios cum va porni si functiona la -10 grade Celsius, nu mai zic de -15. In fine, eu nu sunt specialist si poate nu am inteles bine care e problema, dar ideea e ca nu am chef sa duc masina la resoftare la fiecare schimbare de anotimp. Si apoi sa nu mai spun de performantele motorului, performante care sunt ridicate in slavi de catre producator si care sunt aduse cu picioarele pe pamant pe diverse site-uri de specialitate. Sau de cat de "ma asteptam la altceva" sunt review-urile la mai toti jurnalistii auto care au testat si postat pe YT. Oricum, nu renunt la ideea de a avea o Mazda, dar poate peste vreo 2 ani, atunci cand X180 este intr-adevar testat. Eu va doresc celor care aveti sau veti cumpara X180 sa nu aveti nicio problema, motorul sa functioneze perfect si sa fiti multumiti de el. Bafta tuturor!