Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

paleer

Membri
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About paleer

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Cluj
  • Model
    /
  1. Am inteles gresit initial (credeam ca ai reusit sa o petecesti si sa o folosesti in continuare) Aha deci asta e avantajul trapei (ma tot gandeam care-i faza cu trapa, daca merita sau nu: odata ce o ai, nu mai poti fara ?). Chiar asa tare se simte diferenta? De exemplu cand las masina vara in soare si se incinge tare, deschid geamurile si ventilez la maxim pana se schimba aerul, stationand cam 1-2 minute. DIn experienta ta, avand trapa, poti sa te urci in masina, deschizi trapa si pornesti imediat si se racoreste mai repede ? Nasol cu cricul :| Asta e varianta de roata de rezerva de dimensiuni reduse care se poate monta peste subwoofer ul BOSE ? Oare la roata de dimensiuni normale e mai mare cricul ?
  2. Lasa ca e bine ca nu s-a intamplat ceva mai grav si nu a trebuit vizita la asigurator. In plus fata de asta, cel puțin pe mine m-ai convins sa ma gandesc de 2 ori înainte să renunț la roata de rezerva, cum nu e inclusa by default in configurare. Imi face cu ochiul CX-5 G194 Revo 4x4 Eternal Blue
  3. Cum s-a comportat mașina ? A tras într-o parte cand ai călcat peste sacoșă ? A fost greu să oprești in siguranța (fiind autostrada ma gandesc ca aveai viteza mare) ? Scz daca te pun să reiterezi experiența. Am cautat pin postari dar nu am gasit. Imi face cu ochiul CX-5 G194 Revo 4x4 Eternal Blue
  4. Nelamurire ref la rezolutia camerelor: Nu imi dau seama din postarile de mai sus daca rezolutia proasta face camerele inutilizabile pentru scopul pentru care au fost gandite ?! Eu ma gandesc ca ai nevoie sa vezi daca ai un obstacol in apropierea masinii cand faci manevre, nu sa citesti pancarte sau cine stie ce afise prin camere (de ex numarul de inmatriculare al locului cu abonament pe care parchezi temporar). As intelege daca ar avea functie de inregistrare si vrei vizionezi continutul pe un TV 4K, da, atunci ar conta rezolutia. Sau daca poti face zoom sa numeri pietricelele de pe jos (i'm looking at you GLC), te-ar incurca pixelii datorati rezolutiei proaste. Chiar daca alti producatori au camere cu rezolutie mai buna, tot aceeasi functie o indeplinesc (corectati va rog ignoranta daca e cazul). Revenind la un ton mai serios, Inainte sa dati cu hate, afirmatiile de mai sus sunt facute nefolosind zilnic un astfel de sistem cu camere. Chiar asa rau e ? Intreb pentru ca voi folosi masina in oras preponderent si mi-am jurat ca nu mai iau alta masina la care sa trebuiasca sa cobor din ea sa vad daca incape in locul de parcare.
  5. Am uitat sa mentionez ca urmăresc sa tin mașina ~10 ani. Imi face cu ochiul CX-5 G194 Revo 4x4 Eternal Blue
  6. Revin cu o alta intrebare/dilema: am gasit o mașină de vanzare care e folosita momentan pt drive test. E inmatriculata (nu cu nr PROBE), deci ma gandesc ca mai e folosita si in afara drive test urilor (poate de angajati). Masina are 10K km la bord, an fabricatie 2018. Ce dezavantaje mai vedeti voi, pe langa: 1. Nu se știe in ce conditii s-a făcut rodajul (am inteles ca in primii 1K km ar fi de evitat frane bruste, turatii peste 3500 pt cutie etc). Angajații sa zicem ca ar avea grija, dar pt cei care merg la drive test nu as baga mana n foc. Pana la urma de aia merg sa testeze sa vada si cum se simte masina si la turatii mari. 2. Nu e ultimul model (Nu are ceasurile de bord digitale, comenzile de climă noi, designul nou de jenti etc). Ca si avantaje ar fi pretul putin redus (sub 30k, echiparea Revolution G194 4x4) si livrarea imediată. Cred ca cel mai mult m-ar deranja eventualele consecințe de la pct 1. Daca v-ati mai întâlnit cu situații de genul sau stiti alte aspecte demne de luat in calcul, as aprecia parerile voastre. Merci frumos Imi face cu ochiul CX-5 G194 Revo 4x4 Eternal Blue
  7. Merci de pontul cu ATP. O sa iau legatura si cu ei. Oricum cred ca si eu o sa fiu nevoit să îmi inchipui mai degrabă cum ar merge G194. Gata cu poluatul jurnalului. Merci si sa citim de bine pe aici. Imi face cu ochiul CX-5 G194 4x4 Eternal Blue
  8. Merci [mention=17734]liviu66[/mention]. Apreciez sublinierea diferențelor fata de diesel. Cum a fost experiența cu cei din Bucuresti comparativ cu cei de la CJ? E pont achiziționarea de la ei? Pentru service mergi tot la ei sau doar aici la CJ ? Imi face cu ochiul CX-5 G194 4x4 Eternal Blue
  9. Salut. Felicitari pentru achizitie. F frumoasa indeed. Mi-a furat si mie ochii... Am fost si eu la autosincron pentru drive test, dar nu au decat diesel ul. Am vazut mai sus ca ai fost la Baia Mare si din cate stiu este si acolo dealer Mazda. Ai facut cumva drive test la ei pe G194 ? Sau ai condus diesel ul si te-ai "riscat" la comanda pe benzina ? Merci si urari de bine pentru exploatarea masinii !
  10. Intrebare pentru posesorii de CX-5 pe benzina din locatii unde dealerii nu au benzinar la drive test (Cluj de exemplu) Ati cumparat benzinar fara test drive sau ati facut drive test in alta parte (care ar fi cea mai apropiata locatie de Cluj daca stiti) ? Dupa ce a venit masina ati fost surprinsi negativ de raspunsul acceleratiei ? Ca sa intelegeti de unde pornesc, experienta mea de sofat de pana acum se rezuma doar la DIESEL uri.(Saab 2.2, Focus II 1.8, Audi A3 1.9). Nu mai vreau tractor (no offense pentru fani), o sa fie folosit preponderent in oras. In caz ca intrebati de ce SUV pentru oras: vreau masina cu tractiune integrala, pentru concedii la munte (ski) si intrare pe strada in rampa iarna. Si ca bonus siguranta de rulare si pe uscat. M-a convins Mazda, si cum Mazda 6 nu are AWD pe benzina, urmatorul candidat e CX-5. Is in dubii daca e OK CX-5 ul pe benzina aspirat (G194) sau sa ma reorientez catre alta marca care are motorizari pe benzina cu turbo (desi din cate am observat majoritatea au motoare de 1.6 cu turbo; parca sunt reticent in a merge pe un motor mic pe o masina de ~1.7 tone). Ma gandesc ca avantajul CX-5 ului ar fi si cutia automata cu modul sport care mentine masina la plaja de turatii cu cuplu (3000 - 5000)
  11. Hmm.. si daca am o cutie mai mare (1.9: am schiuri de 1.87) se poate seta haionul cu deschidere automata sa se opreasca fara sa lovească cutia?
  12. Scuze de confuzie. Se pare ca ochiul vede ce vrea sa vada :)). Ramane intrebarea dar inversata. Ce a stat la baza deciziei de a merge pe G165 vs G194? P.S. Daca nu e potrivita discutia de G194 vs G165 aici, o sa incep/caut alt topic. Ma gandeam sa ne raportam aici la benzina 4x4
  13. Ma gandesc ca diferenta va fi mare. Oscilez intre G165 si G194. Merita diferenta de cei ~30 CP? Am observat ca si tu si @Hypaveti G194. Voi cum v-ati decis intre cele doua ? Ati mers pe principiul "better safe than sorry"(in ideea ca poate nu le-ati gasit ambele la drive test) ? Tinand cont ca e si 4x4, G165 ar fi prea la limita ?
  14. Salutare. Am o nelamurire si sper sa ma puteti ajuta. Am ales acest topic pentru ca ma intereseaza cum se comporta CX5-ul 4x4 pe benzina in conditii inafara soselei. Context Tare imi fac cu ochiul noile modele Mazda (CX-5, Mazda 6). Cum sotia vrea tractiune integrala si cum nu mai vrem diesel (avem deja 2 tractoare vechi), singura varianta ar ramane CX-5 ul 4x4 pe benzina. La subiect Va intreb pe cei care aveti benzinar 4x4 si il folositi cat de cat inafara soselei ( @Bogdan68 am observat ca ai conditii prielnice de zapada), mai ales daca ati avut diesel 4x4 inanite, ati simtit nevoia unui cuplu mai mare? Ma gandesc la situatii de gen patinat excesiv la demaraj (pacatul/farmecul benzinarei ca trebuie turata). Sau aici face fata cu brio TCS-ul ? Dar pe drumurile prin padure, @Hyp ? Merci tare mult de raspunsuri