Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

paleer

Membri
  • Content count

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

paleer last won the day on December 5 2019

paleer had the most liked content!

Community Reputation

30 Excellent

About paleer

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Cluj
  • Model
    CX-5
  1. Salutare. Am niste nelamuriri legat de spalarea masinii pt cei mai experimentati in spalari proprii. Ieri cum au fost 5-6 grade si mașină murdară, am scos din cutie aquatak ul pentru o prespălare cu autobrite magifoam (era totuși cam frig pt maini sa fac si 2BM). Cantitatea de spuma concentrata a fost de 18 ml la recipient de 300 ml (un pic mai mult decât ce recomandă ei de 1:100). Stratul de spuma rezultat nu a fost unul consistent, care sa persiste pe mașină (dupa 5 min au ramas doar stropi de spuma pe portiere). Indiferent cat am insistat cu clatirea sub presiune (110 bari, la fel si pt spuma), a rămas dupa urcarea naturala un strat fin de praf. Atasez si poze, nu stiu cat de bine se va vedea. Si in final si intrebarile : 1. Murdăria de genul nu merge decât după 2BM ? 2. Trebuie temperatura mai mare ca sa rezulte un strat de spuma mai consistent sau sa măresc raportul de amestec? Ca si comparatie, am extras o imagine dintr un clip de pe net 3. Ajuta un strat de spuma de genul (toata masina acoperita in alb) ca eficacitate sau e doar "spuma n ochi" (ca sa nu zic praf)? Nici n as vrea sa fac risipa de s p urma daca nu e cazul Merci mult pt lamuriri
  2. Da, stiu. Il ridicasem sa pun covorasul si asa am facut poza., inainte sa l cobor. Merci de atenționare.
  3. L am pliat dedesubt
  4. Au venit si covorasele de la KVO. Am inlocuit cele originale ca sa acopăr si partea din mijloc spate + bonus stil tavită. Merci[mention=28606]florin23i[/mention] de pont
  5. https://www.emag.ro/set-covoare-mazda-cx-5-ii-2017-prezent-5-bucati-cauciuc-stil-tip-tavita-88445-seintex-00752-3/pd/DMFLCGBBM/
  6. Merci[mention=28606]florin23i[/mention].[mention=993]Codrin[/mention] nu-i voie cu link uri?
  7. Nunu. Intentia nu a fost sa discutam despre diesel, ci despre benzina. Ma intereseaza sa stiu pentru masina mea daca sunt restrictii asemanatoare: distanta minima de parcurs sau un anumit nivel de incalzire al motorului etc (nu am gasit in manual vreo referire). Gen pornesc iarna cu motorul rece, ajung la o destinatie apropiata si motorul nu e complet incalzit (e undeva intre 50 si 75 grade dupa aprox 4 km) , il opresc si dupa 5 minute pornesc din nou la drum mai lung si in final se incalzeste.
  8. Doar ca sa nu se uite intrebarea
  9. @sidewinder am observat ca dupa trecerea din P in D nu se aprind DRL urile decât după ce se misca masina. Eram staționar de ceva vreme in P. In trafic nu am observat încă.
  10. M-am uitat in manual dupa ceva mentiune legata de distanta minima de parcurs. Tin minte de la masinile mai vechi ca specifica o distanta minima de ~5 km (diesel). Nu am gasit in manual nimic legat de asta. Ma gandesc ca ar trebui mers macar pana se incalzeste motorul. Voi ce stiti/recomandati ?
  11. Si eu am cochetat cu ideea de masina SH putin rulata vs una noua. Pana la urma am mers pe noua (macar 1 data in viata), o sa vad in timp daca mai fac la fel la urmatoarea masina, daca se mai arata. Ai ajuns la concluzia ca nu mai merita sa spargi banii pe masina noua dupa experienta cu Tucson ? Asta daca nu sunt prea indiscret, bineinteles.
  12. Bine ai revenit la prima iubire ! Total de acord Te inteleg. La mine a fost cam asa: eu am vrut Rev Top pentru MRCC cel mai mult, dar venea si cu piele, lucru de neacceptat pentru sotie, asa ca am facut compromis si am luat Revolution, un nivel de echipare mai jos :)) A si ajutat livrarea intr-o saptamana, ce-i drept, fiind pe stoc pe culoare faina ...
  13. Apropo, sa inteleg ca, comparativ cu CX_5 KE, a castigat Tucson, iar acum cu KF s-au inversat rolurile?
  14. Felicitari pentru alegere. Sa te bucuri de liga noua cat mai mult timp !
  15. Montat si accesoriile pt pedale