IonutValentinD

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About IonutValentinD

  • Rank
    Junior
  • Birthday 12/13/78

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6

Recent Profile Visitors

433 profile views
  1. Va rog sa ma scuzati daca sunt off-topic, dar am vazut ca s-a mai scris aici despre serviciul MES si vreau sa va impartasesc raspunsul Mazda Austria GmbH - Reprezentanta Romania la e-mailul meu prin care i-am intrebat daca reviziile efectuate la ST Service sunt considerate la prelungirea perioadei de acordare gratuita a MES: "Valabiliatea cardului de tractare gratuita MES este de 1 an sau 20.000 km si se activeaza din sistemul Mazda odata cu introducerea unei noi revizii in portal. Acest serviciu este oferit clientilor Mazda in primii 10 ani de la achizitia masinii, ulterior nu se mai poate activa, chiar daca se fac reviziile in continuare la un dealer Mazda. Activarea cardului MES se poate face doar de catre un reprezentant autorizat Mazda (dealer Mazda), nu si de catre reparatorii independenti asa cum este cazul service-ului pe care l-ati indicat." Ma bate gandul sa fac revizia luna aceasta la ST Service, incurajat atat de impresiile pozitive exprimate pe acest forum cu privire la acest service, cat si de diferenta semnificativa de pret comparativ cu dealerii Mazda si, din ceea ce am citit aici, nu imi era foarte clar care-i faza cu MES, asa ca m-am adresat producatorului.... (sa nu se creada ca as avea ceva cu ST Service).
  2. Si l-ai luat de la STS Service sau gresesc? Ca ma bate gandul sa devin si eu clientul lor...
  3. In cazul meu, e vorba mai degraba de "neutilizare" normala, am facut 5000 km de la revizia trecuta... mersi pentru raspuns... (de asemenea si lui @Nauer172)
  4. Salutare, Revin la un subiect ce a mai fost abordat in acest topic, si anume tipul de ulei optim, in cazul meu, pentru un motor pe benzina, 2.0 (165 CP) AT6. Zilele astea vreau sa fac revizia la 7 ani si in oferta pe care am primit-o de la o reprezentanta uleiul trecut in deviz este Mazda Supra 0W20, insa la revizia de anul trecut (pe care am facut-o la o alta reprezentanta) a fost folosit si trecut pe factura uleiul Mazda Ultra 5W30. Din ce am citit pe acest forum, inteleg ca 5w30 este calitativ superior lui 0w20. Cu toate acestea, pretul/litru primit ca oferta pentru cel de-al doilea este semnificativ mai mare decat ce am platit anul trecut pentru primul tip... ceea ce ma baga si mai mult in ceata. Din punctul meu de vedere, normal ar fi ca reprezentantele sa aiba o lista standardizata de consumabile recomandate, mai ales ca vorbim de chestii oe... dar asta e o alta discutie. Ce m-ar interesa acum, si aici as avea nevoie de sfatul celor mai avizati, este ce sa aleg dintre cele 2 tipuri de ulei?... Sau poate exista si alte optiuni mai potrivite:)
  5. Uite cam ce am pățit eu.... cred ca e oarecum comparabil... si da, nu ar strica o vizită la reprezentanta
  6. O noua experienta pozitiva cu Asko, poate e prematur sa afirm asta, dar se pare ca in sfarsit am gasit un service unde sa merg cu inima deschisa. Pe scurt, dupa ce la sfarsitul lunii aprilie am inlocuit acumulatorul la ei, intr-una din serile trecute m-am trezit cu masina moarta (nici deschiderea centralizata a portierelor nu mai functiona), in conditiile in care in ziua urmatoare aveam programata o calatorie pe care nu o puteam anula. Dupa ce am reusit s-o pornesc cu ajutorul cablurilor, inca o supriza (a se citi cosmar): o multime de martori de bord aprinsi si de avertizari afisate - "Engine inspection required", "SCBS inspection required", Battery management system required" etc-, plus ca in timpul mersului motorul nu se tura, masina reactiona ciudat, bordul palpaia, ce sa mai... panica totala. Am trecut repede peste jena cauzata de ora nepotrivita si l-am sunat pe consilierul de service Asko (Rares, sper ca e permis sa ii dau numele, dar vreau sa ii multumesc si pe aceasta cale), si din acel moment am avut sentimentul ca toate se vor rezolva. Rares a fost extrem de disponibil si binevoitor, a inteles ca am nevoie de masina cat de repede posibil, am gasit impreuna o solutie ca ea sa poata intra in service la prima ora a zilei urmatoare, lucru care s-a si intamplat, iar a doua zi am fost sunat ca problema a fost rezolvata si pot veni sa iau masina din service. Dpdvd tehnic, am inteles ca, din cauza deselor porniri cu ajutorul cablurilor, s-au acumulat o multime de erori in computerul de bord si a fost necesara o reinitializare a tuturor sistemelor... de asemenea, mi s-a recomandat sa pornesc masina cel putin o data pe saptamana, deoarece multe din aceste sisteme raman active si cu motorul oprit,
  7. Poti detalia ofertele de care ai amintit, ma intereseaza si pe mine, si poate si pe alti forumisti? Mersi
  8. In oferta inițială, imi trecuseră Varta Blue Dynamic EFB 70 Ah 760A, borne normale, dar in momentul cand le-am dus masina au constatat că nu se potrivea, era prea mare...
  9. 2.0 AT 165
  10. https://forum.clubmazda.ro/topic/25371-impresii-asko/?do=findComment&comment=253588 Varta 60Ah start stop
  11. Asta mi s-a întâmplat și mie, acum vreo 2 ani, cu un citroen c3 de închiriat si care avea 9000km la bord.... indiferent in ce treapta o bagai, mergea înapoi... Noi am pus-o pe seama faptului că am forjat-o prin munți cu 5 grași in ea...
  12. Prima vizita la ei, in scopul inlocuirii acumulatorului. Am ramas cu o impresie foarte buna, recomand cu convingere ... cu siguranta voi reveni, cu toate ca este destul de departe de zona in care ma invart, insa merita putin effort. Atasez factura pentru lucrarea respectiva, cu discountul de membru al Asociatiei, evident nesemnificativ de data aceasta.
  13. Asko nu este inca partener al Asociației Club Mazda, asa-i?
  14. E discutabil... pentru unul ca mine, care, recunosc, tin mai mult la bicicletele mele decat la orice masina, cea mai sigura metoda este pe plafon, cu roata fata scoasa si prinderea pe furca... La majoritatea suporturilor pe carlig, bicicletele se ating intre ele, si, la vibratii sau denivelari, se pot zgaria , mai ales ca soselele npstre nu sunt tocmai masa de billiard... si ma opresc aici.
  15. Eu as zice ca nu... gandeste-te daca te loveste vreunul in spate, ceea ce nu e chiar imposibil... desigur, depinde si de valoarea materiala si sentimentala a bicicletelor pe care le transporti