Titan1um

Super Mod
  • Content count

    3135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Titan1um last won the day on June 10

Titan1um had the most liked content!

Community Reputation

391 Excellent

About Titan1um

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

2607 profile views
  1. @easy_do Nu am greieri nici dupa , si sunt genul care aude si greierii care nu s-au nascut . Nu se demontează prea multe elemente care pot produce greieri. Tocmai, ca am anihilat eu cativa care au venit din Japonia
  2. Pentru clarificare, am fost 2 oameni care am cumparat sistemul. Costurile au fost: 400$ bucata Apoi transportul 150$ + tva si taxele vamale s-au impartit la 2 + un singur covor de calibrare care nu e nevoie sa fie cumparat de toata lumea. Per total cu tot cu covor, pe noi ne-a costat ~2750 lei de om. Fara covor ar fi fost 2500 lei. Eu zic ca rezonabil pentru un sistem aftermarket dedicat pentru masina asta si alte 2 modele, fara improvizații, cu capace dedicate la oglinzi precum cele OEM, cu mult mai multe functii decat sistemul OEM si fuziune intre imagini care se unesc intr-un 360° autentic fara imagini taiate + mod 3D util la parcarile la bordura, sunt mai usor de vazut, am aratat mai sus ce se vede pe ecran si cum e in realitate. Ah, si camera frontala nu e blocata de emblema. Si mentionez din nou ca sistemul este controlat din butoanele de pe consola, cand vrei sa il accesezi ca vrei sa te joci printre camere si setari, butonul back tinut ~2 secunde apasat si apoi controlul se face din butonul mare rotund din care controlezi CMU. In setari, meniul arata chiar ca si cum ar fi OEM. De curiozitate, pentru cei cu 360 oem: pe centru, care e cel mai apropiat punct pe care il vede camera in botul masinii, avand in vedere cat blocheaza emblema din vizibilitate? La mine vede in 20cm.
  3. Trebuie sa stie ca nu e vorba doar de tocit, ci in primul rand ca nu sunt safe, nu au aderenta adecvata in cazul unei frane de urgenta se va duce cam cum se duce pe sosea putin inghetata cu anvelope de vara. Cele all season sunt o struțo-camila. Nici prea de vara, nici prea de iarna, sunt acolo o combinatie de compoziție intre cele de iarna si cele de vara. Adica iarna sa nu se astepte sa faca ce fac cele de iarna pe zone cu zapada. Chiar am auzit povesti in care cineva cu all season noi, nu a reusit sa urce unde a urcat altcineva cu gume de iarna o rampa pana in fata cladirii la o pensiune. Masinile cam de aceeasi putere mica, doar tractiune fata ambele.
  4. Anvelopele de iarna, oricare ar fi, NU SE COMPORTA OK VARA, de-asta se numesc DE IARNA. Vara iei de vara sau cel mult all-season, atat.
  5. Come on, pentru atat? Nu iti bate capu pentru asta.
  6. Eu cand am luat-o, in afara de ceasuri (unde nu stiu daca a avut folie), aveam foliile scaune, pe consola si pe panourile cu butoanele de la geamuri. Am spus sa nu faca nimic la interior.
  7. Corect si asta, dar nu e ceva foarte grav daca uita de ele.
  8. CX-30 care e acelasi lucru cu 3 si parca si CX-5, dar intreb sa vad daca are si pentru altele.
  9. Alea pot fi rezolvate gratuit si nu e ceva de urmarit in mod express, dar daca masina e lovita si nu descopera atunci, urmează sa o faca pe banii lui, dealerul nu isi va recunoaște vina daca masina a fost atinsa de ei in procesul de pragatire de livrare, etc.
  10. Exteriorul, sa nu fie lovita, zgariata, etc. Pe principiul, marfa cumparata nu se schimba, asa si in cazul masinii, daca reclami dupa ce ai iesit cu ea pe poarta, nu o sa creada ca asa a fost. In rest nu prea ai ce sa verifici.
  11. Update in teste Precizia la bordura este asa cum se vede. In 3D e mai usor de observat. Daca ma dadeam un pas mai in dreapta, varful barei era cam la 1cm de coltul bordurii. Scuzati praful de pe jante Si un video cu o mica animatie in modul 3D VID-20210610-WA0012.mp4
  12. Mi-au inlocuit si mie geamul la oglinda stanga, care vibra. Acum sa vad daca e ceva imbunatatire ca mi-e greu sa cred ca de vina e geamul oglinzii, nu mecanismul. 2 ore si 15 min am asteptat De ce atat? Pai 2 ore dupa ora la care eram programat, a stat parcata. Apoi a fost dusa in service unde a stat 10 minute fara sa faca nimeni nimic, 3 minute s-au holbat vreo 5 oameni la sistemul 360, unu facea twerk in fata camerei frontale si 2 minute au înlocuit geamul oglinzii.
  13. @closchkutza Am verificat acum. Nu a aparut alta versiune.
  14. Colaboram cu un chinez care ne face sistemul, care, repet, va fi controlat direct din butoanele masinii si asta fara sa fie vreo improvizație facuta. E adaptat perfect pentru Mazda 3 2020 si CX-30. Pentru două sisteme am platit asa: 400$ x 2 + 150$ transport + tva si taxe vamale la noi. Si am cumparat si un singur covor de calibrare inca 100$, uitasem de asta. Fara covor nu prea puteam calibra sistemul. Calibrarea nu face nimic altceva decat sa alinieze imaginile celor 4 camere ca sa compuna imaginea corect. Faceti si voi calculele cam cat ne-a costat pe noi. Dar merita. Ai un 360 real, nu 'taiat' bucati ca la OiEM, ai si bord digital, si video recording ca la Tesla Unde mai pui ca la noi te fura astia la bani la taxe, iti supra-evaluează coletul cum vor ei dupa un catalog de-al lor, nu cum le-ai dovedit ca ai platit. Undeva la 1000 lei am platit tva, taxe vamale, taxa DHL. La demontat si montat e distractie. Cam 6-7 ore dureaza munca fara pauza sau o zi intreaga cu pauze, pauza de masa, odihna, luat iubita/sotia/amanta la o "tura", etc. Ghidul sunt eu si Dan, pentru doritori . Montat + calibrat + update-uri gratuite de firmware cand lansam versiuni noi, si vrem sa facem multe îmbunătățiri la sistem, mai ales la partea aia cu bordul digital.
  15. Nu va speriati, in a 2-a poza de la Dan inca nu pusesem capacu la bord. Nu ne raman piese in urma instalarii @Dan406