Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

pauliasi

Membri
  • Content count

    209
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Excellent

About pauliasi

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

173 profile views
  1. Nu am stiut asta!
  2. Salut! Acum ceva ani in urma am optat si eu pentru leasing, probabil, nu mai retin exact, avantajul a fost dobânda mai mica. In schimb au fost si dezavantaje pe care, din nefericire, le-am vazut ulterior. S-a întâmplat sa am un accident cu masina respectivă, m-a ferit Dumnezeu de ceva foarte grav, dar masina, in urma constatarii facute, a ajuns dauna totală. Cei de la CASCO nu au vrut sa vorbeasca cu mine, pentru ca firma de leasing era proprietar, eu eram utilizator. Asa ca banii de pe asigurare i-au luat cei de la banca. Buun! Masina, la acea data era achitata aproximativ 85 - 90% din valoarea ei. Cei de la leasing si-au retinut cea mai mare parte din valoarea asigurarii si, dupa ce am achitat restul de rate + o taxă de uzura + inca o taxa care nu mai stiu pentru ce era (acestea se petreceau in anul 2008), banca unde aveam facut leasing mi-au zis ca daca vreau sa continui cu un alt leasing, voi beneficia de o anumita suma, daca nu, voi lua o alta suma (din asigurare) semnificativ mai mica. Bineinteles ca nu am continuat cu alt leasing, m-am ales cu vreo două mii de euro + epava. Mentionez ca masina costase peste 11 mii euro si la accident avea un an vechime si 12 mii de kilometri. Concluzia o trage fiecare! Iar referitor la credit auto, la următoarea masina am avut credit auto. Eu eram proprietar, plateam ratele fara prea mari batai de cap, am plătit in avans si l-am terminat inainte de termen. L-am simtit mult mai lejer si fara griji.
  3. Dealerul mi-a spus ca de la anul, toate modelele de la Mazda se vor scumpi datorită amenzilor primite de producători de la UE. Ceva legat de normele de poluare. Probabil ca având inca motoare aspirate, au de tras...
  4. Incearca sa schimbi statia de benzina. Ceea ce descrii tu am patit si eu la honda din cauza combustibilului. Si da, se poate intampla sa vibreze si din cauza A/C ului.
  5. Multumesc frumos @mituc! Data viitoare sper sa ajung si eu, bineînțeles cu Mazda...
  6. A fost întâlnire weekendul acesta care a trecut in Iasi? No, parca as veni si eu o fuga la astfel de întâlniri, bineînțeles daca sunt primit. Nu am gasit ca s-ar fi anuntat in prealabil intalnirea, ca as fi venit. Are cineva treaba miercuri dimineață la Casa Auto? Eu voi fi pe-acolo pentru schimbarea roților (a sosit comanda pentru rotile de iarna) O saptamana excelentă in continuare!
  7. Foarte bine ai spus, daca as putea as mai da un "like"
  8. Te documentezi din ce in ce mai mult, vad! Eu, nici un sfert din funcționalitățile masinii nu am apucat sa le descopar. Ieri am descoperit incalzirea in volan, care, pe vreme rece, mi se pare tare utila. In rest, ar trebui sa iau cartea masinii si sa o mai rasfoiesc. Off, timpul asta!!
  9. Ei, am înțeles! Glumeam si eu Nu ca as fi superstițios, dar mai bine sa ne bucurăm de masinile noastre, fara a mai vorbi de accidente, asiguratori, daune si altele din aceeasi categorie
  10. E amuzanta discutia! Cred ca absolut toate accidentele in urma carora s-a apelat la CASCO, au fist facute la viteze mult mai mici decat limita de viteza a anvelopei. Altfel, nu mai avea cine apela la asigurare
  11. Pretul de 855 lei / anvelopa este bun, dar mare grija la cei de la emag cu DOT - ul anvelopei. Un coleg de la serviciu si-a luat anvelope de iarna de la emag vechi de peste un an, un an si jumatate. Preturile la anvelopele de iarna Continental, in interiorul firmei ar cam urnatoarele:
  12. Da, cei de la Iasi mi-au parut un pic cam zgârciti in ceea ce priveste discounturile. In rest, iti doresccati mai multi kilometri fara incidente neplăcute si sa te bucuri de masina alaturi de cei dragi!
  13. Dar, folosind start-stopul in oras zi de zi, mai ales intr-un oras aglomerat, nu afecteaza in timp motorul? Uzura nu va fi mai pronuntata decat daca nu l-ai folosi? Si eu il folosesc, dar am dilema asta. Cu siguranta electromotorul va fi mai ...obosit in timp.
  14. Întâmplător, doar întâmplător am mers pe autobahn de la Ingolstadt la Regensburg cu un Audi A8 diesel. Multi cai putere si mult, foarte mult cuplu. Ploaie! La 220 km/h nu ii dădeai nici pe departe viteza asta. Iar cand a coborat sub 180 km/h, ti se parea ca ai o viteza sub 50 km/h. Nu vad de ce ar limita nemtii viteza pe autostradă la 130 km/h. Un coleg din Germania a facut distanta dintre doua localități (circa 100 km) in aproximativ 25 minute.
  15. Problemele de la oglinzi se regasesc si la alte marci, daca nu la majoritatea marcilor auto. Mai ales iarna, la temperaturi scazute, se intampla sa creasca semnificativ curentul de "block" la plierea oglinzii, moment in care softul "crede" ca oglinda a ajuns la capat de cursa si opreste motorasul inainte ca oglinda sa se plieze complet. Este mai mult o problemă de software, decat de hardware, dupa parerea mea. Fsra excepție, am intalnit comportamentul acesta si la Audi, Daimler, Ford sau la PSA.