ciprianro

Membri
  • Content count

    157
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

ciprianro last won the day on July 31

ciprianro had the most liked content!

Community Reputation

168 Excellent

1 Follower

About ciprianro

  • Rank
    *
  • Birthday 12/13/97

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    RX8

Recent Profile Visitors

566 profile views
  1. Cand observ ca cineva vrea sa ma depaseasca, ma uit in fata daca are unde sa ma depaseasca. Daca nu, ii dau semnal stanga scurt(= 1-2 sclipiri de bec). Daca are loc, ii dau semnal dreapta la fel de scurt(gen du-te ca eu incetinesc/ma retrag spre dreapta sa-ti fac loc). Treaba asta am invatat-o de la un sofer de tir. Multi se prind la semnalul spre dreapta, vreo 1/2 si la cel de stanga. Cred ca ajuta mult la siguranta traficului, caci unii soferi chiar imi multumesc pentru semnalul dat inainte de depasire.
  2. Asta e universal valabil pt orice afacere centrata pe servicii. Trecand peste, o problema intermitenta este tipul de problema cel mai greu de diagnosticat pentru ca nu poti deosebi intre "acum nu se manifesta" si "s-a rezolvat". Asta e frustrant pentru toata lumea, client/service/mecanic. Calea omeneasca, dupa mine, este facturarea initala a manoperei si acceptarea oricator reveniri in service fara cost aditional pana la remedierea "definitiva", ramanand la latitudinea ambelor parti sa defineasca intervalul de timp in care defectiunea nu se mai manifesta pentru ca reparatia sa fie considerata incheiata. Abordarea asta merge doar la service-urile de cartier care tin la numele lor. Sau schimbi la piese pana schimbi toata masina, caz in care reprezentanta va fi mai mult decat dispusa sa-ti vanda piese la greu.
  3. Demonstratie:
  4. Demonstratie :
  5. Sigur nu le-ai zis ca ai rx8? Nimeni nu stie ce-i aia compresie mica mai bine ca mazda :))
  6. Suna a probleme de comunicare pe can bus. Harness/conectori in cel mai rau caz modul ceasuri bord. Pe diagnoza sigur apar ceva coduri de eroare legate de reteaua can.
  7. Ori du-te in alta zi sau in alta ora. Mie imi place sa conduc noaptea. E liber la peco, e liber prin orase, militia doarme mai ceva ca ziua etc.
  8. Nu pot decat sa rad de toti "capitalistii" care satui de "buricul pamantului" se duc in weekend la munte sau la mare, ca sa stea tot pe loc intr-o cutie de metal cate 10 ore, asa cum stau si acasa. Doar un nebun face acelasi lucru de 2 ori si asteapta rezultate diferite. Bai nene, toata lumea stie prea bine ca pe valea praf-ovei se sta bara la bara. Ca e cata frunza si cata iarba pe drumul ala in weekend si de sarbatori, si in rest e semi-decent spre varza. La ce te mai duci si tu, sa ii sufoci pe bietii oameni care chiar locuiesc acolo si numai aer de munte nu mai trag pe nas de la atata trafic cat duce drumul. Gaseste-ti alta destinatie de concediu, de preferat in afara acestei pubele de tari. Nicaieri in Franta, Cehia, Germania, Turcia, Bulgaria, Ungaria, Spania, etc, n-am vazut turism mai prost ca la noi. "Un weekend la Mamaia e cat un sezon la Varna"...zicea cineva. Din aceiasi categorie fac parte si oltenii care sufoca intrarea/iesirea vestica a capitalei in fiecare dimineata de luni si vineri seara, si tot ei se plang ca nu le ajunge o autostrada + bulevard cu 3 benzi pe sens. Ba chiar povestea e identica pe toata centura capitalei. Nu te plange de o problema la care tu contribui in mod direct. Mai lasa naibii cazanul acasa, ori du-te la alta ora sau in alta zi. Blablacar, tren, maxitaxi, avion chiar, sunt variante doar sa vrei sa asculti.
  9. Mda. Mi-am luat piese sa-mi refac legaturile de benzina, sa scap de tigania aia de furtun + coliere. Am masurat hardline-ul in fata, la motor, si alles gut - 5/16" quick release. Cumpar repede repede 2 adaptoare 5/16" la an6, furtun si fittinguri AN6. Peleme, asta o fi si in spate, ca e aceiasi teava, si pe schita arata tot quick release si in spate. WRONG. Nu e quick release... Si n-aveam cum sa-l vad fara sa dau jos toata teava de pe masina. Probabil era o teava de plastic termoformata pe hardline. Quick release e doar pe pompa/rezervor. Ce sa fac ce sa fac. Inapoi la cumparaturi, baga 4m de furtun si fittingurile aferente, si schimb naibii toata teava pana la rampele de injectoare. Asta inseamna ca Regina Cricului o sa stea pe cric inca 2 saptamani, ca-i cam place vad.
  10. aD42wP7_460svvp9.webm Cata incredere aveti intr-un strain de pe net ?
  11. Salut, am proiectat si produs urmatorul tester de compresie digital pentru motoare rotative Wankel, gen cel de pe mazda rx8. Testerul este dedicat motoarelor rotative si afiseaza compresia in bar/psi pe fiecare fata a rotorului, turatia motorului in timpul testului si echivalarea rezultatelor pt turatia de 250rpm, cea la care se judeca starea motorului. In poze se arata compresia pe fiecare fata in psi(si bar in alt ecran imediat urmator). Este asamblat manual de mine, deci fiecare unitate e facuta pe comanda ferma si va dura ceva de la comanda la livrare. Este posibil totusi sa am si 1-2 pe stock. Il recomand cu caldura oricarui viitor posesor de RX8 care vrea sa se asigure ca nu va cumpara o cazatura fara compresie cu care sa-si blesteme zilele. Dupa stiinta mea in afara de Bucuresti, Brasov si Galati nu ai unde testa compresia unui rotativ. Pretul testerului este de 700 lei si include pretul transportului cu posta romana + plata in cont, ori dupa preferinte 700 lei + taxe de curierat. Contact la 07 51 538 090, whatsapp, sms sau mesaj privat pe forum.
  12. Salut! Ofer test de compresie pentru mazda rx8 in general si orice alt rotativ. Testul se face cu tester electronic dedicat care indica rezultatul pe fiecare fata a rotorului, turatia motorului in timpul testului si echivalarea rezultatului la turatia nominala de 250rpm unde se decide cata viata mai are motorul. Testul este extrem de important de facut la achizitia unui rx8 pentru ca foarte multi oameni nu stiu cum sa foloseasca acest motor si nu ii dau ce ii trebuie. Ca atare mai toate motoarele pierd compresia pe la 60-80k km si nu mai pornesc la cald, nu mai tin ralanti, etc. De aici si povestile horror cu motorul drept consumabil. Chiar daca masina merge "ok" la data achizitiei tot ar fi bine sa stii in ce te bagi, poate la anul iti cauti motor. Unii vanzatori mascheaza compresia varza cu un demaror mai mare ca sa poata scapa de masina, motorul la pornire se invarte cu peste 300rpm si porneste, insa curand o sa ramana fara compresie de tot(pt ca gazele care trec peste segmenti cara cu ele si bucati de carbon care agraveaza situatia) si niciun demaror nu-l mai salveaza. Un motor in mintile lui porneste si cu 150rpm.Pentru a putea face testul cat mai corect, trebuie ca:-motorul sa fie cald-bateria si demarorul sa asigure o turatie apropiata de 250rpmTestul ofera urmatoarele rezultate:-compresia in bar pentru fiecare fata a rotorului-turatia la care s-a facut testul-echivalarea compresiei pentru turatia de 250rpm-interpretarea rezultatului si sfaturi de achizitie/reparareTestul dureaza 10 minute cu tot cu montat/demontat si se poate face intr-o parcare accesibila mie si clientului. Pretul testului este de 200 lei. Un motor nou e 4000 eur ;).Suplimentar pot face si o diagnoza electronica contracost doar pe acest model de masina. In general valabil pentru zona Bucuresti si Galati, depinde unde locuiesc cand ma cautati. Contact la 07 51 53 8090 whatsapp/sms sau mesaj pe forum. Daca sunati nu sperati sa pot raspunde imediat.
  13. Dai stopul jos, il speli/cureti cat de bine poti, ii dai jos garnitura si o cureti si pe aia cat poti, dupa pui silicon de etansare de ala negru pe toata lungimea garniturii, pe ambele fete, si montezi la loc. Am avut treaba asta pe ambele parti la rx8 si am scapat cu metoda de mai sus.
  14. Regina Cricului a ajuns si acasa(la garaj) intr-un sfarsit. De vina a fost furtunul ala non-oem care era copt. Ca sa-mi mai treaca amaraciunea ca a mea rotativa m-a lasat in drum pentru prima data, cand mai eram cu cineva in masina si la exact 1 an de la data achizitiei, mi-am incropit un tester de compresie. N-am mai incalzit motorul(bcuz gas line and stuff) asa ca mai scadeti 10-15-20% din ce se vede. La data achizitiei aveam 7.5 - 7 bari @ 250rpm. Long story short & TL;DR : motorul dupa 1 an/10k km pe mana mea nu a scazut deloc in compresie. Cum in sus n-avea cum sa o ia, ca nu pune nimeni si nimic metal acolo unde nu-i, ma declar multumit de alegerile facute pana acum.
  15. Din pacate aniversarea de 1 an n-a fost prea reusita. Dupa 300km de mers normal motorul s-a oprit subit si n-a mai pornit. Din cate mi-am dat seama pe marginea drumului s-a spart furtunul de benzina care iese din rezervor. Eu nu ma joc cand vine vorba de benzina, asa ca am scos borna de la baterie, am aruncat apa la greu prin zona afectata si am chemat platforma. Inculpatul pare a fi: Asta e o tiganeala facuta de mazda bdt cel mai probabil; au rupt quick release-ul, n-aveau altceva si au pus asta. A tinut exact 10k km :). Proprietarul anterior nu era genul sa lucreze el insusi la masina insa a mentionat ca a fost cu ea la bdt sa-i faca nu's ce la rezervor, si am gasit si rezervorul prins pe jumatate la data achizitiei. #aiae rotary life. Acum sa gasesc o solutie...