Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

BogdanC15

Membri
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About BogdanC15

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3
  1. Au urcat pe Mazda România brosura noua. G150 are fix aceleași emisii și consumuri ca G122, același cuplu, doar ca are mai mulți cai..2600 EUR in plus fata de G122 doar ca in banii astia intra pachetele sound+style.. Ce nu înțeleg este totuși prețul, întrucât x180 gt plus mt este cu doar 500 EUR mai mult ca G150, de ce s-ar duce lumea pe g150 și nu pe X? As fi văzut o mișcare mai buna sa lase X la același preț și sa elimine g122 băgând g150 la același preț..pana la urma cel mai probabil este doar un alt soft pe motor..
  2. La mine la HB merge full, pana sus
  3. Un mic update, ca ziceam acum câteva zile ca nu mai vibrează mașina in cylinder deactivation după recall...urmărind animația aia din energy flow monitor, nu pare sa mai arate când se dezactivează cilindrii. Cu toate astea dacă urmăresc consumul instantaneu pot vedea când scade semnificativ dacă sunt in mers și mențin pedala de acceleratie la aceeași poziție (moment când ar intra dezactivarea). Întrebarea ar fi pentru cine a mai făcut aceste recalluri, mai funcționează animația sau dezactivarea in sine? Citisem undeva ca dacă bateria mașinii e deconectată CD nu mai merge..nu știu dacă a fost cazul de așa ceva pt aceste recalluri..dacă da..are cineva idee cum se reactivează?
  4. Este cineva care a facut prima revizie la o reprezentanta din Bucuresti si poate spune cat a fost? Mai am pana acolo, dar am intrebat de curiozitate la Arian Nord cam cat ar fi, si mi-au spus ca ulei + filtre aproximativ 1100 lei. Cineva din Cluj parca spunea ca a dat sub 500...mi se pare cam exagerat 1100 pentru un ulei si 3 filtre (daca le schimba si pe alea pe toate)..
  5. Salutare, Am rezolvat si eu cele 2 recall-uri (AK070A - Engine Stall si AK072A - Smart Brake Support) la Arian Nord. A durat aproximativ o ora, fara alte probleme. Am observat ca a aparut un meniu nou unde se acceseaza manualul in format electronic cu noua procedura de dezactivare SBS; pare ca a disparut vibratia usoara ce aparea uneori la dezactivarea cilindrilor la fel si chestia aia destul de enervanta cand uneori nu intra in treapta 1 dupa ce fusese in iStop, decat daca mai calcam o data ambreiajul. Au rezolvat, la cerere, si cu zdranganelile din bord din zona climei. Au pus o bucata de spuma. Daca deschideti torpedoul si va uitati in stanga exista un plastic negru inclinat care atinge un panou izolat de deasupra. Au bagat niste spuma intre acel plastic si panoul de sus (a se vedea poza), pentru cine mai are problema si nu vrea sa mearga pana la service. IMG_9195.HEIC
  6. Știu ca SBS folosește radar + camera deci probabil la el întrucât i-au prăjit niște treburi in urma update-ului, posibil sa fi cedat și camera. O sa incerc sa ma programe și eu in Buc pentru cele 2 recalluri menționate mai sus, revin după ce le fac cu păreri
  7. 28 Iunie zice CoC..dealerul zicea ca e doar update pentru ambele recall, dar in Bucuresti nu știi ce sa mai crezi
  8. Ai rezolvat cu update-urile? Unde ai lăsat mașina și ce data de producție aveai? Am verificat și eu la dealer și au zis ca sunt active și pt mine și incerc sa îmi dau seama dacă ar avea nevoie și de înlocuire cluster sau nu..sa nu prăjească băieții ceva
  9. Presupun ca dacă era nevoie de un schimb de ulei la 2000 sau 5000 de km sau orice alt interval de genul, toți dealerii din țara ar fi știut de asta și ar fi comunicat acest lucru. De asemenea in aplicația mymazda scrie următorul interval de service și presupun ca dacă era nevoie de un schimb de ulei la un interval mic nu ar fi apărut scris 20005km sau un an..mașina oricum își calculează singura intervalul de service, deci cred ca dacă chiar era necesar ar fi știut sa tragă șoferul de mâna pentru schimbul de ulei
  10. Din ce am observat se ajustează in funcție de consumul mediu al mașinii, dacă resetezi consumul mediu, se va schimba și valoarea la accumulative effect. Probabil calculează in funcție de consum și de cât e utilizat m Hybrid, cât de mult a extins autonomia datorită acestei tehnologii.
  11. Întrucât nu am găsit nicăieri specificat iar după golirea rezervorului de lichid de parbriz, 3l au părut mult insuficienți, are cineva idee ce capacitate are acest rezervor?
  12. Citisem undeva pe reddit ca așa ar fi grafica la sky-x, nu știu dacă colegul are G sau X edit: am văzut ca e vorba de G...or fi schimbat ei, dubioasa decizia ca era chiar utila treaba cu fluxul energetic
  13. Personal nu cred ca sistemul MH are vreo treaba cu numărul de liniuțe de încărcare. Singura data când am avut 6 linii a fost la puțin timp după ce am luat mașina, pe un drum spre Brașov când modul de condus permitea încărcarea bateriei (frâna de motor, coborâre, etc). De atunci am mers doar in oraș și am constant 3-4, rar 5 linii, dar cu toate astea sistemul istop funcționează, la fel și MH. La semafor rezista mult oprită in funcție de ce consumatori sunt porniti..cred ca e aproape imposibil de obținut 6 linii in oraș, având in vedere ce trafic este, și faptul ca dacă se activează istop trage automat din bateria respectiva curent pentru a tine consumatorii. Cât despre activarea sistemului, atâta timp cât motorul e cald și butonul din stânga volanului nu e oprit, ar trebui sa funcționeze și dacă ai 2 linii la MH.
  14. Pe cele de la Philips le-am încercat eu și le-am trimis înapoi, aveam eroare. Posibil ca cele de la Osram sa fie la fel.
  15. Ziua buna, Stiu ca s-a mai abordat acest subiect pe aici dar nu îmi amintesc sa fi răspuns cineva mai clar..are cineva idee dacă exista vreun dealer Mazda in București care sa aibă hotel de anvelope, sau eventual ce hotel de anvelope ați recomanda (preferabil cine a mai ținut la firma respectiva și poate da detalii despre cât de buna sau rea a fost experiența, dacă au sau nu asigurare oamenii cât sa nu ma trezesc fără roti, etc)?