FlaviusMazda

Membri
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About FlaviusMazda

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3
  1. Si mai rau, eu am ~4600 si imi arata 2100 :)).
  2. Am facut recent un drum lung, mers constant 130+, eu n-am simtit nimic legat de vreo vibratie (iarna 16, vara 18 ambele BridgeStone, schimbate acum vreo 3 saptamani); tinut si schimbat rotile tot in service autorizat. De echilibrat eu nu mi-am batut capul pentru ca am mers foarte putin cu cele de vara, anul trecut, dar m-ai facut curios, la iarna o sa intreb ce si cum. In schimb, ce a reusit sa ma enerveze putin este AA-ul(android auto) care crapa random daca schimb intre el si meniul masinii (eroare cu android auto not recognized sau ceva asemanator). Ca solutie trebuie sa scot telefonul, sa-l las cateva secunde bune si sa-l bag la loc. Nu stiu exact unde este problema dar pare sa fie de la soft-ul masinii.
  3. La cele de iarna te referi (eu le-am luat de la dealer, recomandase cineva pe forum cand abia aparusera)? La mine nu au mirosit deloc. Am dat comanda si eu de covoras, tip 2, astept sa vina :D. ps. Postaze cineva niste pernute pentru gat, le-a mai incercat cineva, un feedback cum ii se par etc?
  4. Tot la Asko am fost si eu si mi-au zis cele de mai sus. Eu am ridicat-o in octombrie 2019 deci banuiesc ca sunt printre cei cu 'noul' soft. Maine am un drum lung, o sa vad ce se intampla. @Titan1um - nu-mi aduc aminte exact
  5. M-au avertizat inainte sa faca update-ul. Mi-au spus ca daca in 30 40km nu se 'recalibreaza' si dispare eroarea (i-au zis martor dar de fapt este eroarea 'Safety systems are temporary disabled, please drive carefully', sau ceva de genul), sa ma intorc in service, dar mai ales, sa incerc sa merg pe drumuri bine marcate (gen Iuliu Maniu); pe unele masini a disparut problema imediat, pe altele nu. Si mie mi se pare ciudat dar... Mi-a mai aparut eroarea pe ploaie, acum ceva timp, s-a rezolvat cu un restart la motor atunci.
  6. Pe mine m-au sunat, m-am prezentat, au facut update de soft. Procedura in sine nu cred ca dureaza mai mult de 30 de min. Deranjant este ca, dupa, trebuie sa mergi o perioada cu martor aprins in bord, fara sistemele de siguranta (blind spot assist-ul mi-a sarit primul in ochi ca nu merge) pana se 'recalibreaza'. Eu am vreo 20km deja si 'safety sistems' imi apar tot disabled, sper sa nu trebuiasca sa ma intorc in service.
  7. http://www.ditl3.ro/persoane-fizice/acte-necesare.aspx -> Declarare si impunere mijloace de transport Cred ca depinde de la sector la sector. Eu din ce imi aduc aminte am avut: CIV, buletin, cerere si 5 facturi(actul de dobandire), pe langa ele, mi-au mai completat ei, pro bono, fisa de inmatriculare (eu initial venisem doar pentru impozit)
  8. N-a durat mult, insa, poate au sarit si ceva proceduri pentru ca am sesizat eroarea foarte repede (nu apucasera sa genereze suma de plata etc)
  9. La S2 a trebuit sa-i spun ca este hibrida altfel plateam pretul intreg, ba chiar a trebuit sa refaca chestii la ea (era o doamna care s-a ocupat) in sistem pentru ca o trecuse ca benzina si atat, initial. Dupa ce a rectificat mi-a spus ca imi va veni in jur de 9 10 ron si asa a fost.
  10. De curiozitate, daca astept pana la prima revizie(2020, prin toamna) se mai considera defect din fabrica sau vor zice ca e deja uzura? La mine se aude din zona navigatiei, doar pe drum denivelat.(sau cel putin de acolo il percep eu)
  11. g122, 2000km alimentat benzina(100) de exact 1040RON pana acum(mai am jumatate de rezervor). As zice ca in medie am mers 70% afara(Bucuresti Constanta etc), restul prin Bucuresti. Imi arata 7.8 in bord.
  12. Eu am gasit doar asta, legat de revizie; nicio mentiune cand vine vorba de ulei. Cand am ridicat-o, reprezentatul de vanzari mi-a spus 1 an, sau 10000 km preluat de aici: http://www.mazda.ca/en/digital-owners-manual/2019/mazda3/contents/07020600.html
  13. La vechea masina, eu le-am avut pentru vreo 5 ani la un service de pe Barbu Vacarescu, dar, de cand cu noua masina ma gandesc serios sa le tin la Asko (de la ei am si luat-o), mi-au trimis oferta 150RON per sezon sau gratis primul sezon dar faci revizia la ei (montajul 50, 60 ron; spus de ei, pe email). Singura mea nemultumire la service-ul de pe Vacarescu este ca in ultimii ani erau pusi pe ciupeala, combinatii (nu m-am gandit niciodata ca pot ramane fara roti); cum sunt satul de 'romanisme', o sa renunt la ei si-mi incerc norocul in alta parte. Apropo, exista cineva cu numere rosii care a iesit din Bucuresti, de preferabil spre Constanta? Inteleg ca nu trebuie cumparata rovinieta si nici taxa de pod, corect?
  14. Exact, mie mi-a facut asa acum 1h (nu mi se pare asa frig afara).
  15. De doua ori pana acum, cand am pornit masina, motorul 'a plecat' turat, l-am lasat cateva secunde si si-a revenit, a mai patit cineva? In cei 50km n-am patit decat eroarea cu rpm-urile ridicate la relanti si problema cu senzorii dezactivati in mers, ce s-au rezolvat cu o repornire. later edit: Rpm-urile banuiesc ca-s de aici: " The Mazda3 is equipped with SKYACTIV combustion technology. This technology includes AWS (Accelerated Warm-up System) for optimal emission performance during cold starting conditions. ... What you will notice? On start-up, the engine speed and sound are higher (1500 RPM) for less than 1 minute to quickly bring the catalyst to efficient operating temperature. The RPM will reduce to idle once the temperature is achieved. This is normal engine operation under cold start conditions. ... NOTE: You can drive the vehicle during AWS activation, no need to wait. "