Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

james_kilowatt

Membri
  • Content count

    174
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

james_kilowatt last won the day on October 17

james_kilowatt had the most liked content!

Community Reputation

43 Excellent

About james_kilowatt

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    /
  1. Ca sa AIBA VOIE sa vanda.... altfel nu ar fi avut omologarea ca sa intre pe piata. Mazda nu au nevoie sa minta ca motorul are 180CP ca sa AIBA VOIE sa il comercializeze. Dimpotriva, exista chiar cazuri in care constructorii mint in sensul "micsorarii" puterii reale. De exemplu al meu avea puterea reala cu 10% peste cea declarata.... si asta mi-a scutit 1600€ de taxe.
  2. Da, da' nu pentru asta si-au luat deja amenda, ci pentru falsificarea testului de omologare. Pentru partea asta sa vedem ce-o sa decida tribunalul. In reclama spun doar ca dieselul lor e curat, nu ce valori de emisii are. Si ca nu murdareste batista . Poate lor li s-or fi parut "curate" si niste valori de 30 ori mai mari decat cele cu care au fost omologate motoarele.... Iar NOx-ul nici nu murdareste batista la urma urmei. Cred ca au ales sa mearga la tribunal simtind ca pot castiga. FTC-ul nu-i condamna, de obicei le propune un deal sau riscul unui proces. Probabil ca armata de avocati le-a recomandat procesul.... Oricum ne-ar prinde bine si noua un FTC care sa se ocupe de reclama mincioasa.
  3. Abia astept sa vad proba .... si anume rezultatul la dyno-test Demarajul 0-100 nu cred ca e parte a contractului....
  4. VAG au mintit ca sa aiba voie sa isi vanda motoarele puturoase, nu in scop de marketing....
  5. Ce marca/model de occ ai pus? E ceva recomandat de meseriasi, sau pe baza de gugaleala? Ma intreb daca totusi odata cu generalizarea injectiei directe fabricantii de uleiuri nu au gasit o solutie care sa le faca mai rezistente la depuneri, sau daca toate uleiurile sunt egale intre ele. La mine in sat dupa ce am facut prima revizie dealerul a trecut de la uleiul Castrol (recomandat si de abtibildul de sub capota) la Total. Chestia asta mi s-a parut stranie pentru ca totalul e la juma' de pret fata de castrol, si nu prea cred ca sunt multe exemple in istorie in care dealerii sa recomande produsul mai ieftin. Ma intreb daca n-are legatura cu depunerile.
  6. Nu cred ca accelerarea in treaptele 1-2 sunt un motiv serios sa renunti la comanda. De la 3 in sus pare ca trage cum ar trebui sa traga.
  7. Totusi cred ca e putin probabil ca asta sa afecteze performantele la blana, cand probabil merge oricum cu amestec stoichio.
  8. Tesla daca o incarci in Germania sau Polonia (impreuna au un sfert din populatia EU27) are o amprenta de CO2 mai mare decat o masina pe benzina. Cu 500gCO2/Kwh si un consum decent de 25kwh/100km iesi la 125g/km, si asta fara sa tii cont de randament la o incarcare rapida si alte alea. Acel "0" e tot o gaselnita legata de modul de calcul. Si cifrele sunt optimiste, in 2018 in Germania cifra "la priza" era 600g/kwh, iar in Polonia peste 950. Cu alte cuvinte o Tesla in Polonia polueaza dublu fata de un folkwagen pe pacura, iar in Jermania cam cat epava mea pe benzina (pe ultimile 6 luni am un consum de 177gCO2/km, real :D) In Romania (sau Franta) e ceva mai bine insa e departe totusi de "0". In Franta ar fi ceva gen 20g/km pentru ca astia au nuclear la greu care are intensitate scazuta de carbon. Iar in Suedia (au nuclear si "verde", si mai si importa ceva declarat tot "verde") la jumate, insa din pacate nu toate tarile sunt Franta sau Suedia.
  9. Unora de pe un forum nemtesc nemtesc Mazda le-a spus ca resoftarea e legata de amestec, si de prevenirea unor eventuale detonatii. Iar alt neamt (care a pus acum cateva zile un clip pe iutub) zice ca dupa resoftare o simte mai potenta in treptele 1-3 (placebo :D). https://www.cx30-forum.de/forum/index.php?thread/116-software-update-skyactive-x/&pageNo=2
  10. Am o intrebare, pana acum Mazda a avut probleme cu depunerile de carbon pe supapele de admisie? Ma refer la motoarele skyactiv fie ele G sau X. Asta e o problema destul de frecventa la motoarele cu injectie directa. VAG de exemplu incearca sa o controleze avand doua injectoare pentru fiecare cilindru, unul in el si unul in galerie, insa din ce stiu la Mazda e doar unul (pt SkyX am rascolit netul incercand sa aflu daca are unul sau doua si n-am reusit). Si ca revin la topicul despre accesorii, si-a pus cineva un oil catch can incercand sa intarzie fenomenul? Eventual la reprezentanta, ca sa nu existe discutii neprincipiale legate de garantie si/sau de mamele lor? Nici epava mea nu are nici doua injectoare nici oil catch can si pana acum (100kkm) nu da semne de probleme insa nu se stie niciodata.... Sau cine stie, uleiul total recomandat de dealer rezista fara sa se arda la temperaturile din zona aia.
  11. Pai e clar, il fac wankel! Si flexi-fuel, merge si cu pacura si cu metan.
  12. Bravo! Muntii se urca cu bocancii nu cu masinile.
  13. Autostrada de care zici are 50km cred. Daca ii faci cu 130km/h dureaza 23 minute drumul. Daca pana sa intri pe ea si dupa ce ai iesit ai facut inca 20 minute de drum cu 25km/h viteza medie ( adica una buna pentru oras!), adica vreo 8km in total mergand incet ajungi la 81km/h viteza medie.
  14. Olandezul zicea de 4l/100km mergand cu 85km/h, in olanda, printre campurile de lalele, poate o fi trecut si pe la coffee-shop inainte, si viata era frumoasa...... La 130km/h tot 6 ii ia si lui. Avea cutie manuala. Masina neveste-mii ia 5.7 pe autostrada cu cutie automata, insa are 68CP Si incape in portbagaj la o Mazda 3, chiar daca e microscopic portbagajul ala....
  15. Am dat peste review-ul unui olandez care s-a jucat cu o M3 Skyactiv X vreo 1500km. Spunea ca la consum iese intre 4 si 6l/100km. Insa deh, Olanda, tara unde singurele pante sunt artificiale iar radarele automate mai dese decat papadiile. Insa se plangea de o ezitare la accelerare dupa fiecare schimbare de viteza, chestie care nici dealerul n-a rezolvat-o. Banuieste ceva legat de sistemul m-hibrid. Ati observat ceva de genul asta si la ale "noastre"? Am vazut si in clipurile de pe iutub ceva asemanator, insa din clip nu-ti poti da seama daca ezita motorul pe bune sau doar indicatia turometrului....