james_kilowatt

Membri
  • Content count

    724
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

james_kilowatt last won the day on June 22

james_kilowatt had the most liked content!

Community Reputation

174 Excellent

About james_kilowatt

  • Rank
    **

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    CX-30
  1. Începem sa ne obișnuim unul cu celalalt. Bruxelles - Mons și retur, 170km de autostrada, 6.3l/100km pe bc, mers binișor. Chiar și cu factorul furaciune mazda tot e bine!
  2. Comparabil, tot în zona 7-7.5. La viteze ridicate consuma cam la fel din ce-mi dau seama, poate chiar o idee mai bine, iar la viteze reduse/oraș mazda mi se pare că sta mai bine însă am mers prea puțin în oraș ca să fiu sigur. Însă skoda e mai joasa, nu-i nici automata și nici awd, și are și roti de 16, și e mai ușoară cu 100kile deși are juma de metru în plus. Și m-am și antrenat 100kkm cu ea Eu zic ca dacă cx-30-ul meu scoate 7.2, o mazda3 berlina fwd cu cutie manuala condusa la fel probabil e în jur de 5.5-6. Motorul în sine mi se pare ok dpdv al economiei. Pe la testele făcute de jurnaliști tot peste 7 iese și rav4 hibrid, varianta europeana de 218cp. Care e cu peste 10ke mai scumpa că-i hybrid "adevărat".
  3. Făcut consumul de la plin la plin. Și la mine fura BC-ul, îmi dădea 6.7 de la ultima alimentare, în realitate a ieșit 7.2 (570km cu 41.2l de zeama). Din ăștia 250 au fost pe autostrada (mers la restricție + 9km/h) și restul pe trasee de 34km pe centura (unde funcție de trafic și de talpa pe segment am obținut între 5.7 si 6.7 pe bc) Rezervorul în continuare mi se pare cam mic, când am realimentat mai aveam 28km autonomie. Într-adevăr nu cred că are peste 43l. Și ca să zic și de bine, am învățat cum s-o fac sa se conducă singura in ambuteiaje, inclusiv sa plece singura. Și deși am prins toate formele de ploaie, torențială, mocaneasca, de sus în jos, de jos în sus și din lateral sistemele astea gen acc, assist etc își fac în continuare treaba, încă nu mi s-au dezactivat (cum am pățit de ex la corolla sau Nissan pulsar unde se dezactivau la prima picătură) și nici nu au dat gherle gen frânat din senin cum citeam pe aici.
  4. Ai dreptate, însă succesul comercial nu-i neapărat un argument în alegerea unei mașini.
  5. @IulianM Din păcate nu, am doar preturile. Dacă e musai întreb când merg la ei prin septembrie... Dacă n-o dai la buy back pana atunci. @vdan Cârligul de 820, suporturile 440, 480 pt ebikes și 520 triplu. Iar dacă le iei la pachet cam 140e mai ieftin, aka cârlig + suport triplu 1200. Asta fără niciun discount. Mie mi-au promis 10% verbal, sa vedem dacă se țin de cuvânt.
  6. La mine are cârlig și suport pentru doua bicle pe cârlig, doua e bikes sau trei bicle normale. E și în catalogul de accesorii. Ma duc în sept să-mi pun....
  7. Tavanul glisant de la trapa numai la mine zdrangane? De când am băgat niște burete între partea fixa și cea mobila s-a mai liniștit. Însă și prea multa liniște strica, ca aud și eu niște zgomote timide de la stalpi, partea aia culisanta de la centuri. Tot ce culisează la mașinile astea par sa facă zgomot.
  8. .... De unde o noua idee de afaceri. Polizat anvelope. Vii la noi cu anvelopa noua si ti-o dam inapoi veche, la uzura dorita, ca sa nu le mai schimbi si pe celelalte 3!
  9. La o pana de multe ori trebuie sa schimbi doua anvelope... daca trebuie sa le schimbi.
  10. Asa e, fix din motive de garaj am optat și eu pt versiunea scurta și înaltă, deși sunt conștient ca aia lunga și joasa e mai buna pe autobahn...
  11. Nu te grabi, ca probabil urmeaza 6-le si iar o sa vrei sa faci buyback. Mai bine asteapta sa iasa si ala si vezi atunci care iti place
  12. Azi am trecut de 1500km, deci am incheiat rodajul "oficial" Si am reusit s-o fac sa se conduca singura in ambuteiaje, inclusiv sa plece singura de pe loc. Insa tot creepy e
  13. Tu ca și client ce avantaje ai cu serviciul asta? Pentru ei înțeleg avantajele, însă pentru tine care sunt?
  14. O noua idee de afaceri: lac aftermarket. Vii cu masina noua, si dam un lac rezistent (de volzvagan) peste pisswasserul initial. Ar trebui sa fie mai ieftin decat un vopsit, nu altereaza culoarea originala si eventual se poate reface la fiecare 5 ani. Sau la fiecare 10 polishuri...
  15. Treaba cu întreruptul ala e ciudata, poate ar trebui sa stai pe capul lor la reprezentanta. Nici vechile skode n-au vopseaua prea sensibila. Însă mă întreb dacă sunt mai degrabă regula sau excepția, pentru ca de vopsea se plâng oamenii și la alte mărci.