cls75

Membri
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About cls75

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Arad
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

165 profile views
  1. Am comandat in decembrie niste capacele metalice la roti, din China. Au ajuns tarziu, saptamana trecută, cu mult dupa termenul maxim. Bine ca au sjuns. Am doua seturi, unul pe negru si unul argintiu. La aprox. 2,5 euro setul merită.
  2. Nu am montat alarma, locuiesc la casa, am curte. Si eu am primit-o tot cu anvelope de vara, livrata in 18 dec. Am cumparat inca un set de roti complet dar, cu jante negre. Sa te bucuri de ea.
  3. Dupa 1000 si ceva de kilometri, deja m-am obișnuit cu mașina și pot spune urmatoarele: 1. Este foarte confortabilă (unul dintre criteriile cele mai importante in achizitia mașinii) - bine antifonată, zgomotul motorului si al rulajului nu se aude mai deloc (doar când treci de 130km/h devine sesizabil) - deși suspensiile nu sunt moi deloc nu deranjează cu nimic la trecerile peste sine sau gropi - scaunele si volanul incalzit fac viata usoara iarna - spatiul este larg pentru toti ocupantii - keyless este o functie care-mi place mult (n-o să mai incui cheia in auto nicodata) 2. Se conduce foarte fain. Îți tot vine să mergi undeva, cauți motiv sa pleci cu ea. Aici nu trebuie decat sa spun ca toate sistemele care fac viata usoara soferului, camere 360, senzori, avertizare unghi mort, faruri led ALH etc., sporesc plăcerea condusului. AWD cu sistemele de G vectoring control nu mi-au dat emotii nici o dată, stă in viraje, chiar pe sosea udă sau cu mâzgă, mai bine decât orice mașină am condus eu până acum. Nu ai senzatia de SUV greoi ca și la alte modele. 3. Este aproape la fel de economica ca și mașina pe care am condus-o inainte, Golf VI TDI (consum cu 0,2-0,3 litri mai mare la CX-5), pe ruta care o fac zilnic, preponderent oraș. Mă așteptam la o diferența mai mare cu cel putin 1 litru. 4. Regret că nu am prins vreme buna deloc. Aș fi vrut să fac câteva ieșiri în natură sau în alte locuri frumoase și să urc niște fotografii aici pe forum.
  4. Am inteles. Deci, fiecare set are cheia lui. Multumesc.
  5. Sunt prezoane de 17 sau 21 mm? Cum stiu de care am nevoie fara sa scot unul din prezoane? Ai inlocuit toate prezoanele sau doar unul la fiecare roata?
  6. Vreau sa cumpar si prezoane anti-furt. A mai cumparat cineva? Am vazut ca sunt 2 tipuri.
  7. Am avut aceiasi dilema la al meu G165 AWD. Eu am trecute si jantele de 17. Dar, la timpul respectiv nu am stiut, asa ca mi-am cumparat de la dealer roti complete pe 19 si nu-mi pare rau, arată foarte fain.
  8. Nu avad nicio schimbare la expectul exterior sau interior. Probabil sunt schimbari in ceea ce priveste motorul sau alti parametrii care nu se vad.
  9. Noutati? A ajuns pe undeva prin vreun showroom?
  10. Tre sa incerc Sygic. Am folosit multa vreme, pe celelalte masini, Waze si G Maps. In final am ramas cu Maps pentru ca Waze ma bagat in balarii de doua ori. Odata pe langa Budapesta, nasol de tot. Imi arata ca eram pe starada x iar eu eram, in realitate pe strada Y la 200 de metri distanta. Maps m-a dus intotdeauna unde trebuia. Exista si alte avantaje la cardul Mazda in afara de faptul ca-ti indica semnele de circulatie pe head-up?
  11. Până la urmă am setat-o pe interventie redusa, ma lasa aproape sa calc linia. E ok așa.
  12. Între timp am rezolvat. La început nu știam.
  13. Ma apropii de prima mie de km. Gata si cu „rodajul”. Rand pe rand mi s-au spulberat toate rezervele de la inceput. Îmi place tot mai mult pe zi ce trece. Chiar si motorizarea de 2.0L mi se pare suficienta. Trage foarte bine pe la 3500-4000 de ture. Parca e ultimul mohican, motor aspirat si cutie manuala. Le iubesc. Acum îmi dau seama ca la 30.000 Eur nu exista alternativa mai bună. Am un singur regret. E vremea atât de proasta încât nu ma pot bucura de un drum mai lung la viteze mai mari.
  14. Crdeam ca se vede in semnatura. G165, MT, AWD Viteza a fost normala in localitati, 55-60km/h, iar in afara am mers cu cat s-a putut, maxim 115km/h. Doar pe portiunea de drum pietruit (aprox10-15 km) a trebuit sa reduc la 40km/h.