CatalinMC

Membri
  • Content count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About CatalinMC

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

139 profile views
  1. A sosit si raspunsul oficiar oferit de Mazda Romania cu privire la intreruperile motorului si vibratiile din oglinda... Sunt total dezamagit de modul in care trateaza aceaste probleme atat service-ul ASKO cat si Mazda Romania. Ma si amuza recomandarile lor cu privire la modul in care trebuie sa utilizam oglinda...(Indicatiile privitoare la faptul ca exista un autovehicul ce se apropie in partea stg sau dr va sunt oferite de sistemul radar cu indicatii in displayul activ din parbriz sau in oglinzile exterioare (aprindere led de avertizare)) ...
  2. Ar fi curios de testat o automata la care sa.i schimbi vitezele manual, sunt 98% sigur ca vor aparea intreruperile si acolo.
  3. Multumesc frumos pentru info, voi face o programare si la BDT pentru a afla si o alta parere. Legat de modul de condus, am incercat in fel si chip si mai turat, schimabat trepete mai sus, accelerat mai brusc, mai lent, etc, insa fara vreo modificare, aceste intreruperi apar si cand rulezi, de ex. cu cu a 2 si ai o perioada in care nu mai accelerezi, lasi masina sa curga si chiar daca ajunge la 1700 de ture, cand incepi sa accelerezi, motorul intrerupe. Mai nou dupa ultimul update la motor, daca ai iStop activat si pleci de pe loc, in treapta 1 sunt prezente intreruperile mult mai sesizabil de fiecare data. Ieri am obosit cu ea dupa 50 de km in oras... Benzina pun de 95 de la OMV sau ROMPETROL am incercat si premium, la fel.
  4. Am fost de 4 ori in service in mai putin de 5000 de km, iar la fiecare test de drum cu inginerul langa mine, acesta spune clar ca se simte o ezitare, un tremur, o smucitura, insa pe deviz este notat altceva "masina se afla in parametri normali de funtionare", vezi mai jos ultimul raspuns al celor de la ASKO
  5. Ideea e ca daca nu ajung si la Mazda aceste reclamatii din partea clientilor, Mazda nu va putea face niciodata un recall pt ceva ce nu stie ca exista... ok inteleg ca e motor nou, inteleg ca e posibil sa mai aibe hibe... dar, atata timp cat service.ul spune ca se alfa in parametri normali de functionare... toata povestea cu recallul pica... deoarece sesizarea mea s.a oprit la service. Consider ca fiind vorba un motor nou, trebuie tratata cu seriozitate fiecare reclamatie si comunicata catre Mazda pentru investigatii... trebuie sa existe o procedura pentru acest lucru sa nu ma vad eu nevoit, ca si consumator final sa scriu direct la Mazda... deoarece acest flow este mult mai greu si lung (in cazul meu mazda a raspuns... o sa contactam service.ul pentru mai multe detalii - deci ping pong)...
  6. A venit si dovada ca aceste intreruperi nu sunt asumate in momentul de fata nici de Mazda si nici de serivce (ASKO in cazul meu) care la testul de drum confirma verbal ca exista ceva acolo iar in scris trimit cu totul altceva... Practic noi care avem aceste intreruperi suntem niste exagerati, care trebuie sa dam muzica mai tare in mazina ori sa nu mai fim atat de atenti la toate detaliile, unei masini de 28k Euro...
  7. Am primit azi, telefonic raspunsul celor de la service cu privire la intreruperile motorului care suna cam asa: "am discutat cu cei de la Mazda si mi-au spus ca trebuie sa tinem cont ca este un motor nou iar acele intreruperi/socuri sunt de la faptul ca intra conpresorul si ii da mai multe putere" In concluzie, consider ca incerca sa o scalde... astept si raspunsul pe email al celor de la Mazda cu privire la aceasta problema, care este destul de deranjanta atunci cand ciruci in oras...
  8. Multumesc frumos pentru informatii. Voi incerca sa fac o programare la ei.
  9. Nop...ciudat este ca la ultima vizita in service, urmatoarea masina, dupa mine, tot un cx 30 skyactiv x, aceleasi probleme si simptome. Au inregistrat datele in mers, cat s.a plimbat un nene cu ea prin curtea serviceului si cica le.au trimis la mazda...
  10. Te cred, insa in situatia mea de aproape 3 luni stau cu ea asa si rezolvarea nu a mai venit. ..si in 2018 la cx5 au avut acceasi situatie... insa m.am saturat de drumuri la service sa.mi spuna ca defectul nu se manifesta, ori ca trebuie sa astepte decizia mazda pentru a putea face ceva... Ai idee cand a venit rezolvarea la M3?
  11. Da, scuze, am omis sa mentionez
  12. Concluziile mersului intrerupt dupa cca 300 de km facuti intr-o saptamana , in Bucuresti cu NOUL UPDATE de motor: O mizerie, nu-l faceti... De ce spun asta: 1. Intreruperile sunt prezente insa mult mai brutal, acum se simt ca niste socuri destul de puternice. 2. Asa cum s-a mai spus pe forum, nu te poti baza pe masina la plecarea de pe loc, risti sa faci accident 3. Inainte daca aceste intreruperi nu erau foarte sesizabil in treapta 1, la plecarea de pe loc, acum sunt fff sesizabile, mai ales daca iStop-ul este activat. La plecarea de pe loc cu motorul oprit, calci ambreiajul, pui schimbatorul de viteze in treapta 1, porneste motorul si vrei sa pleci mai agresiv, desi accelerezi... masina pleaca uneori destul de lent (parca se tureaza in gol) si dupa ce treci de 1500 de rotatii pe minut.. supriza... masina intrerupe brutal pana la 3000 de turatii (2-3 socuri/intreruperi). Ca sa scap de aceaste intreruperi si sa plec un pic mai agresiv, masina trebuie tinuta peste 2500-3000 de turatii. Pleci ca in scoala de soferi, cand pui prima data pana pe o masina... 4. Este un chin sa mergi cu ea in aglomeratie o zi intreaga, pur si simplu te oboseste acest mers intrerupt, tot timpul ai senzatia ca mergi pe un drum denivelat 5. Masina la relanti functioneaza cu o vibratie sesizabila, daca o accelezi un pic, dispare Total dezamagit... in seara asta voi scrie catre Mazda Romania pentru a incerca obtinerea unui solutii ori punct de vedere oficial, deoarece desi am avut pana acum 4 intrari in service, cu teste de drup, timp pierdut, etc... service-ul a considerat ca masina a functionat normal si ca defectul nu s-a manifestat... In plus consider ca se incearca sa se tina sub pres toate aceaste situatii, deoarece niciodata nu am primit vreun deviz din partea service-ului, nici in my mazda nu apar aceste intrari in serivce, lucru care nu mi se pare normal. Poate ca nu ar strica sa facem un topic dedicat cu aceste intreruperi, in speranta ca vom scrie mai multi catre Mazda care, intr-un final va gasi o solutie... E clar ca aceste intreruperi sunt prezente la mai multe masini, e clar ca inca nu au o solutie reala nici la aceste intreruperi, nici la vibratiile oglinzilor nici la cine stie ce va mai aparea...
  13. Primesti cardul la achizitie.
  14. La Asko am fost la service. I-ai anuntat de acest lucru, deoarece si eu am observat acest comportament dupa update, insa nu am avut timp sa merg prea mult cu masina (cca 10 km). Cred ca trebuie sa ne strangem ma multi si sa scriem direct catre Mazda.. deja s-au adunat cam munlte probleme cu modelul asta si din pacate toate fara rezvolvare pana acum.
  15. Azi am fost la service pentru intreruperile motorului si normal ca inginerul de acolo sustine ca acestea sunt normale (invoca frana de motor, distributia variabila, etc)... Norocul meu e ca am stat acolo in receptie si... supriza... dupa mine intra in service o alta mazda cx 30 cu aceeasi motorizare... care invoca aceleasi intreruperi...plus oglinda. Au facut update de soft pe motor (fara rezultat la problema intreruperilor), au inregistrat valorile motorului in mers pt. a le trimite catre Madza... ba mai mult a avut bunavointa sa mearga si el cu masina si a confirmat ca existenta aceste intreruperi/vibratii/pierderi de putere... Acum astepta raspunsul Mazda, la fel ca si in cazul vibratiilor oglinzii.