Take

Membri
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Take

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-30
  1. Buna seara, Doua observatii / intrebari dupa 500 de km cu Mazda CX-30, AT, AWD, X 180 1. Consum 100% in Bucuresti - 10.8! Cam mare? Sau mi se pare doar mie? 2. Legat de I-STOP: la plecarea de pe loc, cand stau la semafor sau in coloana, atunci cand i-stop este activat (atentie! activat, nu neaparat si activ), plecarea se face cu mic "zvac" (fara autohold activ). Altfel spus: franez, ma opresc, raman in D, i-stop intra sau nu - depinde de parametrii baterie, etc - , cand ridic piciorul de pe frana masina pleaca, dar cu un mic "blocaj" de parca as avea autohold-ul activ (si nu-l am). Daca dezactivez i-stop-ul din buton, problema asta nu mai apare. Plecarea de pe loc la ridicarea piciorului de pe pedala de frana se face lin. Cum, de altfel, problema nu apare nici atunci cand frana este doar usor apasata si, dupa cum s-a mai discutat, i-stop (chiar si activat) ramane "nepregatit" pt ca frana nu e calcata suficient. in fine, sper ca s-a inteles. Acel mic "soc" ma deranjeaza. Poate si pt ca vin de pe o hybrida (toyota) care nu avea start/stop (pt ca ramanea pe electric cand eram pe loc). As vrea sa stiu daca e ceva ce simtiti si voi. Multumesc. Si, in acelasi context, a observat cineva vreo economie semnificativa de benzina determinata de i-stop? sau vreun alt avantaj? nu de alta, dar daca nu gasesc solutie la problema de mai sus...l-as dezactiva Noapte buna!
  2. Salut! Am aceeasi problema cu senzorii de parcare din fata. Atat cu delay-ul cat, mai ales, cu faptul ca nu avertizeaza (cel din stanga nici cand e obstacolul foarte aproape. Eu n-am recall-ul despre care ai spus in alt post ca ti-a rezolvat problema, dar sper sa faca si la mine acel update :). Altcineva a rezolvat aceasta problema la service? off-topic 1 legat tot de senzori, dar de alti senzori: uneori masina nu se inchide atunci cand ating senzorul de pe maner (nici de pe stanga, nici de pe dreapta). Ba chiar m-am trezit ca nu mi-a recunoscut cheia atunci cand am vrut sa pornesc motorul si mi-a cerut sa o ating de butonul de start ca sa o recunoasca. Am schimbat inclusiv bateria si tot degeaba. Se intampla aleator, nu pot sa-mi dau seama daca e vreun motiv anume. Ati intampinat probleme similare si cum le-ati rezolvat? Multumesc off-topic 2. Am tot citit pe acest forum, inclusiv la alte modele, despre problema cu senzorii de parcare de pe fata in special. Sunt foarte multi care o trateaza "in gluma": "asta e, m-am obisnuit sa nu-i urmaresc", "sunt de jucarie", "sunt pe drumul lor", ba chiar "m-am obisnuit sa parchez cu spatele", etc. Nu cred ca ar trebui sa acceptam asa usor aceste mici "probleme" pentru ca platim o gramada de bani pe masinile astea si ar trebui sa fie totul perfect, asa cum este descris. Si nu sunt la prima masina noua cu senzori, stiu cum ar trebui sa functioneze. iar acestia nu functioneaza deloc cum trebuie. Seara buna
  3. Va multumesc pentru raspunsuri. Deja identific 2 ”mici” probleme tipic romanesti. Mi-este foarte clar ca Nu voi avea sistemul smart cargo, pentru ca nu l-am remarcat cand am vazut masina si totusi in specificatia dealer-ului apare. Si a doua ca Nu voi avea aceasta optiune de inclinare a oglinzii, desi nu apare nicaieri in specificatii ca s-ar incadra la pachetele suplimentare. Faci un drive test, observi detalii, te astepti sa le ai pe masina ta pentru ca nu le gasesti la ”extra” si cand colo...nu sunt. Despre jantele pe 18 nu mai vorbesc. Este prima oara cand aud despre o masina ca s-a omologat numai pe o dimensiune. Asta in conditiile in care cartea masinii vorbeste de jante pe 16 pentru iarna (cum e si firesc de altfel). Omologarea costa, asa ca...tipic romanesc..mai bine n-o facem. Macar sa te informeze inainte de a cumpara ca pt o anume echipare exista aceasta situatie.
  4. Salutare tuturor, Urmeaza ca luni sa-mi ridic si eu noua masinuta, GT Plus, skyactiv X, 180, AWD, AT, deep crystal blue. In primul rand as dori sa va multumesc tuturor pentru acest forum pe care-l studiez de cateva zile si am gasit informatii interesante si utile. Pentru cei care au deja masina, va doresc sa va bucurati maxim de "jucariile" voastre, cu sanatate si fara evenimente. Pentru cei care inca asteapta...ce sa zic...asteptare usoara. O sa treaca repede timpul. Felicitari pentru rabdare...eu n-as fi putut sa fac precomanda. N-as fi avut atata rabdare. Mentionez ca trec de la toyota hybrid luata de asemenea noua acum 3 ani de care am fost f multumit. Am vrut ceva "mai mult" ca si dotari insa toyota camry este absolut uriasa, nu e potrivita pentru oras, iar de rav 4 hybrid nu ma pot atinge ca pret.. Asa ca alta japoneza de top...mazda. Si mild hybrid...si cu un super motor...si AWD. Ce mi-as fi putut dori mai mult, nu? Promit sa revin cu o opinie dupa ce si merg cu ea. Revenind, daca intereseaza pe cineva: masina mea este doar cu pachetul style, pret de lista 32040, pret "negociat" 28700 (cu rabla). Pentru ca am vazut diverse opinii, mentionez ca rabla vine (si) pe aceasta varianta AWD, AT, cu 6500 + 2500 lei. Deci fara ecobonusul de 1000 pentru noxe. Pe tichet am platit 2500 de lei. Pe factura scrie sistem propulsie hybrid, asadar, multumita voua, o sa fiu vigilent la taxe si impozite sa calculeze corect impozitul :). Un alt aspect "negociat" este cursul de schimb!!!. Dealerul vinde la cursul de vanzare al unei anumite banci comerciale. Mi s-a parut prea mult, asa ca am facut "scandal" :). Am obtinut un BNR+1% care e, sa zicem..standard (acel curs de vanzare iesea undeva la BNR + 1,5%). Diferenta se traduce in vreo 700 de lei. Asadar, pentru cei din Romania e bine sa intrebati si asta. Acum vreo 2-3 intrebari, la care daca deja s-a raspuns si n-am remarcat, va rog anticipat sa ma scuzati: 1. Din descrierea primita de la dealer pentru masina (poza atasata), considerati ca masina va veni cu sistemul smart cargo sau nu? Eu am vazut masina fizic, dar nu-mi amintesc sa fi observat asta la portbagaj. 2. Poate cineva confirma ca intr-adevar pe aceasta versiune (AWD, AT, 180) nu exista decat optiunea de jante pe 18? mi se pare complet aberant mai ales ca iarna ar fi mai utile niste anvelope mai mici, cu o latime mai mica si un balon mai mare. 3. Intreba cineva despre inclinarea automata a oglinzii laterale la mersul inapoi. Eu am vazut in functiune aceasta optiune la test drive, dar eram pe un cx 30 cu cutie manuala, full (st, lu, safety). Am intrebat in showroom si raspunsul a fost destul de evaziv ca ar trebui sa fie inclus in toate variantele gt plus, pentru ca nu apare descris la niciunul din pachetele suplimentare. Poate confirma cineva? Multumesc