Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

dorunegru

Membri
  • Content count

    2241
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    104

dorunegru last won the day on August 5 2017

dorunegru had the most liked content!

Community Reputation

415 Excellent

About dorunegru

  • Rank
    ****
  • Birthday 08/01/70

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    /

Contact Methods

  • Website URL
    http://clubmazda.ro
  • Gmail
    doru702000@yahoo.com

Recent Profile Visitors

6848 profile views
  1. Salut. La recomandarea unui coleg de pe forum, te contactez pentru cateva informatii.

    Daca iti permite timpul si doresti, mi-ar prinde bine ajutorul.

    Vad ca subiectul asta nu e prea discutat pe aici, si anume cel al instalatiei GPL.

    Posed o Mazda 6 GH Combi 2008, motor 2.0 147 cp.

    Ma gandesc la modul foarte serios de a trece pe GPL.

    Ce vreau sa stiu e: cum se comporta masina in timp / daca apar erori in bord / alte probleme cauzate de conversie, etc.

    Orice informatie mi-ar fi de folos.

    Multumesc.

  2. Salut.

     

    Am o cx7  2,3 benzina 191kw  260 cp...am luat-o cu 150000 km...am facut vreo 16000 cu ea... Zilele trecute, in mers, a inceput sa bata motorul...s/a dat jos baia si mi s/a spus ca pistonul 3 e indoit si trebuie reparat motorul...ca e uleiu gros, minus 1 litru era, si sunt depuneri mari in baie.

     

    Dilema mea : reparat la radacini  - aprox 30000 lei, reparat in alta parte - aprox 27000 lei, motor second hand nu gasesc, motor nou - 29000 din Japonia... 

     

    Ce sa fac? Unde as putea repara masina pe o suma decenta?

     

    Va multumesc!

     

  3. salut.doresc sa imi pun instalatie de gpl pe Mazda 6 (1.8 benzina an 2007) . Tata a lucrat la service de montare instalatie GPL si am fost acolo sa cer oferta pentru o instalatie de gaz.Tipul de acolo fiind cunostinta(prieten) cum a lucrat tata la el, s-a uitat la masina si a dat capacul de la motor jos si a zis ca e motorul de FORD,si ca e mai sensibil la instalatii de gaz.Si el ne-a recomandat o instalatie de gaz gen ca cea de injectie directa(cu pompa de presiune in butelie),fara vaporizator ,si care trece pe gaz intr-un timp foarte scurt( 20-30 sec) daca am inteles bine.si nu se i-a dupa temperatura motorul ca cele conventionale,care dupa ce a ajuns apa la o anumita temperatura trece pe gaz.cea conventioanal(2700 lei (GFI)) iar cea mai "speciala" 5500 lei.

    Vreau sa iti dai cu pararea , daca motorul e mai "sensibil" si daca e necesar sa fac o investitie de 5500 lei.

    Tin sa precizez ca fac cam 20 000km pe an si am facut ceva calcule iar cu cea convetionala bagam cam 50-100 lei benzina pe luna(pana trecea pe gaz)