dorunegru

Membri
  • Content count

    2351
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    106

dorunegru last won the day on May 31

dorunegru had the most liked content!

Community Reputation

475 Excellent

About dorunegru

  • Rank
    ****
  • Birthday 08/01/70

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    /

Contact Methods

  • Website URL
    http://clubmazda.ro
  • Gmail
    doru702000@yahoo.com

Recent Profile Visitors

10306 profile views
  1. Codul corect il afli in baza seriei de sasiu .
  2. Suna la STService .
  3. Da la STService .
  4. Pai in primul rand , Mazda 6/2004 nu au toate aceeasi motorizare , implicit nu au acelasi ambreiaj , de aici si costuri diferite. In al doilea rand cel mai corect raspuns il ai prin solicitarea unui deviz de reparatie de la reprezentanta , cu ajutorul unui e-mail .
  5. Undeva este o greseala , nu avea cum sa functioneze la 25 de grade pe GPL .
  6. Se pot estima . Trimite-mi seria de sasiu privat .
  7. Cam cati km reali are masina ?
  8. Sa stii ca masinile nu vin cu farurile " reglate din fabrica " , la sosirea la dealer inainte de vanzare , se face asa zis pregatirea de vanzare , este o operatie de verificare a masinii si neaparat la Mazda corectia unor parametrii , printre care obligatoriu reglarea presiunii in roti ( deoarece pe transport vin cu 3.5 bar pentru a evita eventualele avarii a anvelopelor si jantelor la manipularea pe diversele mijloace de transport , reglarea franei de stationare (frana de mana ) acolo unde este cazul ( cele fara frana de stationare electrica ) si bomboana de pe tort FARURILE , operatiune ce nu poate fi facuta robotizat . Nu le iau apararea , nici nu stiam despre ce service vorbesti , acum am avut timp deajuns sa citesc postarile 1 pagina inapoi , m-am spariat de aberatiile scrise si am renuntat la citit , cu volanul putin inclinat , nu retin cine a scris , pai volanul nu va sta fix , decat in conditii de drum ideal , fara sa bata vantul lateral (tangent , travers ) , fara sa fie inclinat spre dreapta ( cum este normal pentru drenaj ) , daca asfaltul nu are amprente lasate pe calea de rulare corespunzatoare ecartamentului masinilor de transport marfa supraincarcate , samd. Revenid la faruri , crezi ca este corect cum le-ai reglat ? Gardul pe care le-ai reglat este etalonat ? Aparatele de reglat faruri sunt special concepote pentru aceasta operatie , nu gardul , peretele , trotoarul sau spatele altei masini . Ca o gluma , crezi ca unchiul avea curaj sa afirme ceva negativ despr masina te , probanil ca i-ai inpuiat capul cu veneratiile masinii tare . Ca sa fii impacat , te astept la service , cu aparat de reglat faruri verificam corectitudinea reglarii . Sfatul meu este sa va bucurati de masini , plimbati-va cu ele , nu le mai cautati defecte , nu le mai cautati zgomote , greierasi , bucurati-va de ele si de viata , nu uitati de prietene , sotii , prieteni , ganditi-va ca si tehnicienii de service au o viata ......, si totusi este o amarata de Mazda de 30000 oiro , nu Ferrari ,Lamborghini , Maibach , Rolls Royce , este o biata Mazda .
  9. Pai daca a spus consilierul ca farul dreapta bate mai jos , nu inseamna neaparat ca farul stanga nu batea mai sus . La costatarea vizuala fata de un reper oarecare era o diferenta intre ele . Pus pe aparatul de reglat faruri , s-a costatat cu certitudine unde este problema si s-a remediat .
  10. Sau poate farul stanga bbatea prea sus .
  11. breee, ce mazda mea mai faci? :crazy: Am trecut sa te salut. :yes:

  12. Verifica pompa de ulei ( demontata bucati ) si daca cine a mai umblat pe acolo a pus toate garniturile necesare la loc .
  13. Este extrem de simpla , trebui data toata fata jos , ce tip de freon are in instalatie?
  14. Maa , ma lasi ? Tu nu ai auzit de manual de utilizare ? Il gasesti in torpedo , toate masinile au asa ceva .Este foarte util sa stii , chiar si pentru "cunoscatori" .
  15. Poti sta linistit , de la euro 3 incoace , de fo 20 de ani , masinile nu mai au 2 lampi lumini ceata ( din considerente ca daca este ceata si obervi 2 lumini rosii puternice aprinse poti intra in panica , crezand ca masina din fata a franat , de asemeni si o singura lampa alba de mers inapoi , pentru a nu fi confundate cu luminile din fata ale unei masini ) deci , masina ta nu are lumini de ceata pe ambele parti , daca atunci cand ai preluat masina nu ti-a fost prezentata si nici nu ai verificat dealungul timpului , iti recomand sa citesti manualul ala din torpedo , care nu il citeste nimeni , si astfel iti vei cunoaste mai bine masina si probabil vei mai descoperi lucruri secrete pentru tine despre ea .