error802000

Membri
  • Content count

    1185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

error802000 last won the day on December 27 2012

error802000 had the most liked content!

Community Reputation

83 Excellent

About error802000

  • Rank
    ***
  • Birthday 08/18/80

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gmail
    bogdancornigeanu@yahoo.com

Recent Profile Visitors

3189 profile views
  1. ...la mine situatia s-a imbunatatit considerabil dupa ce am reglat suspensia fata (am dat-o pe hard) si dupa asta masina nu mai baga fata in asfalt. In rest...problemele mele sunt cauzate de anvelope...am simtit asta de la primul km parcurs dupa ce le-am pus pe masina...nu are legatura cu franele. Astea s-au comportat exemplar zic eu: in prima sesiune nu am abuzat de ele...ba chiar le-am menajat...si cei din exterior au sesizat "dansul si botul in pamant" ale masinii. In a doua sesiune dupa reglarea suspensiei am abuzat chiar de frane...si am dat in ele cat se poate de tare.. si situatia s-a schimbat radical..lucru confirmat atat de impresia lasata celor de pe margine cat si de timpul inregistrat. Si in plus....scartzaiam mai tare ca tine cu impotentele alea de sute de mii de km (nu ma leg de tine aici...ci vreau sa compar anvelopele )
  2. incerc sa fac legatura intre "Gaze esapament" si ...ulei lipsa )) anyways....cand faci schimbul de ulei...roaga-i pe cei din service sa nu il goleasca in recuperatorul de ulei (stiu...e mai greu)...ci sa ti-l recupereze in ceva, ca mai apoi sa masori si tu cat ulei aveai in motor. Poate e totusi ulei cat trebuie si joja e mai scurta sau baia de la alta masina cum zicea mituc. O fi ele originale mazda....dar poate o fi de pe alt model si se potrivesc totusi. Masuratul uleiului dat jos te va lamuri asupra unui aspect macar: concluzionezi daca masina pierde/mananca ulei sau nu. Daca e mai putin cu mult decat ce trebuie, si nu sunt pierderi(pe astea le vezi cu ochiul liber)...atunci e fomista si trebuie sa cauti in stomac ..sa vezi de ce il arde.
  3. asta e taxa de prima inmatriculare? adica...daca am luat o masina in 2007 si am platit taxa aia...pot sa imi iau banii inapoi? se aplica si pentru PJ uri? stie cineva mai multe detalii?
  4. s-ar putea sa am eu o solutie pentru ce vrei tu..ma interesez si iti zic in ce masura te pot ajuta ( e o solutie pentru rugina...care intra in zona ruginita si dupa ce achtioneaza se "plastifiaza"). Nu stiu mai multe detalii....dar ma interesez si iti zic. ....asta daca interesul tau este pentru tratarea si prevenirea ulterioara impotriva ruginii.
  5. mazda 3 mps - 95% alimentare Petrom 99 - 5% alimentare alti furnizori minim 98 Fiat Grande Punto - 90% alimentare Petrom 95 - 10% alimentare alti furnizori 95 Nu am avut niciodata probleme.
  6. ...pai ia sa puna fiecare mana sa citeasca carticica aia si sa vada ce e: recomandare sau obligatie. Scopul postarii mele nu e sa substitui activitatea "a citi manualul" cu "asta e rezumatul manualului...ia-l de bun!". De aici poate si ambiguitatea in exprimare. ...dar daca vrei sa iti raspund Ovi...atunci, dupa cum am interpretat eu..e o obligatie. A nu se intelege ca spun ca el e vinovat de faptul ca masina papa ulei in halul asta. Asta e o problema pe care va trebui sa o rezolve service-ul. Si aici sunt 2 variante: 1.reprezentant service al dracului : masina a avut problema x minora (sau poate merge pana la a sustine ca masina nu a avut probleme) si a consumat mai mult ulei. Utilizatorul nu a verificat nivelul de ulei si s-au provocat nush ce daune de care acesta se face direct raspunzator. 2.reprezentant service de treaba: se schimba ce e de schimbat (daca e ceva de schimbat) pe garantie. Aici ma refer la piese defecte si nu la consumabile (ulei, bujii).
  7. ....inainte de a te aventura in a face reclamatii catre OPC & co , poate ca ar fi bine sa mai citesti cate ceva prin manualul utilizatorului. Acolo ai sa gasesti si un pasaj unde ti se recomanda ca inainte de plecarea cu masina sa mai verifici nivelul diverselor lichide de pe acolo. Este o obligatie pe care tu nu ai indeplinit-o de mai bine de 6 luni din ce inteleg. Sigur ca acest lucru nu motiveaza comportamentul oamenilor din service insa nu vreau sa iti faci iluzii cu privire la rezultatul obtinut in urma reclamatiilor. Ele pot avea totusi un rezultat pozitiv pt tine doar in cazul in care cei de la service nu vor sa mai faci valuri(indiferent ca nu este vina lor ca tu te-ai trezit ca masina nu mai avea ulei). Comportamentul lor, dupa cum l-ai prezentat tu, este intr-adevar de reprosat si de reclamat, insa..recuperarea banilor, schimb de ulei/bujii...pe cheltuiala lor, masina e in garantie si eu nu trebuie sa ridic capota si daca se intampla ceva...MASINA E IN GARANTIE...toate astea sunt impresii/concluzii total gresite. Toata lumea trebuie sa inteleaga ca din cand in cand mai trebuie sa iti mai arunci un ochi la nivelul lichelor. Poate ca nu pierde pe nicaieri ulei, dar e fomista si mananca mult ulei. In cazul in care observi ca nivelul scade destul de mult...si completezi prea des...te duci la service si aia de acolo vor lua problema "din fasa". Daca astepti sa mearga pe uscat...ajungi sa iti schimbe cam tot pe acolo. In concluzie..daca vrei sa reclami ceva..parerea mea e ca doar pe parte de comportament poti face ceva. Mult succes!
  8. Vezi ca s-ar putea sa fie doar sunetul masinii care se loveste de ceva pe acolo..parapet, balustrada...etc, si sa iti dea impresia de altceva. Exemplu: pod baneasa...intre sensuri sunt d-alea de beton...dar nu continuu..ci cu spatii intre. Mereu cand trec cu masina pe acolo e un sunet specific. Mai baga niste teste in zona ca sa te lamuresti, eventual mergi cu geamul putin deschis sa identifici exact...
  9. sunt in acelasi ton cu Vlad. In acelasi timp cred ca partea cu mesajul privat care nu poate fi expus public decat cu acordul ambilor este o prostie (poate exagerez putin cand zic prostie). Este o conversatie care beneficiaza de confidentialitate doar daca ambii considera ca cele povestite acolo sunt confidentiale si in consecinta nimeni nu va face public cele spuse acolo. MESAJ PRIVAT NU INSEAMNA MESAJ PRIVAT CONFIDENTIAL ci inseamna...mesaj directionat doar catre persoana/persoanele participante. In alta ordine de idei daca intr-un mesaj privat un coleg de forum aduce injurii, amenintari sau mai stiu eu ce altui coleg ...faptul ca pe forum poate e un sfant nu il ridica pe scara demnitatii sau nu ar trebui sa aiba din oficiu castigat un respect. Eu personal daca am un coleg care se manifesta asa....are de pierdut mult din respectul pe care i-l port si din increderea ca este o persoana obiectiva si de caracter. Este parerea mea si sigur...nu trebuie sa fie a majoritatii in mod special. As vrea sa aduc in discutie un exemplu: acum aprox 2 ani un coleg de forum(nu-i retin nicknameul) dupa o disputa publica cu cipig a trecut la amenintari brutale pe privat. Faptul ca cipig mi-a spus mie la vremea respectiva..."uite ce caracter are individul asta" inseamna ca a facut ceva imoral? Dimpotriva...mi-a dat un "heads-up" cu privire la persoana respectiva. Daca intr-un mesaj privat ai larghetzea unei exprimari mai putin academice asta nu inseamna sa aduci injurii, amenintari sau sa arunci cu cuvintele aiurea...ca deh..e mesaj privat si asta este asimilat cu secretul de stat. Faptul ca in mesajul privat ii transmiti celuilalt in loc de "o sa fie cald wkendul asta ...mergem la un gratar?".."sa-mi bag p@@[a in ea de caldura...e al dracului de cald....mergem in plm sa facem un gratar si sa ne bronzam si noi la c0413...poate mai agatam si noi o p17d4?" este cat se poate de corect si nimeni nu va avea nimic de comentat, insa amenintarile, injuriile...etc...sunt din alta lume. ...foarte aiurea ca se ajunge la astfel de mesaje. Astea clasifica si descalifica individul care le emite. PS: mentionez ca aici nu fac referire in mod special si limitativ doar la mesajul de mai sus...ci la absolut toate mesajele private de genul asta indiferent de emitent.
  10. cel mai probabil amortizorul a fost el mai slab de inger din fabrica si cum tu ai km putini nu a apucat sa isi dea duhul in perioada de garantie ci putin mai tarziu. Legat de ce amortizoare (piese in general) foloseste BDT raspunsul e urmatorul: atat BDT cat si celelalte reprezentante folosesc (comercializeaza) piese originale mazda. Pune totusi o intrebare catre ei si vezi daca au totusi si posibilitatea aducerii/montajului unor amortizoare aftermarket. Succes!
  11. mie mi se pare o idee buna propunerea lui dorunegru. Daca am citit eu invers si nu am inteles ce spunea atunci...mea culpa, insa dupa mine propunerea lui rezumata in cateva cuvinte suna asa: in sectiunea tehnica...acolo unde cei care pun intrebari tehnice si asteapta un raspuns(toata lumea asteapta un raspuns avizat si aici nu ai cum sa validezi cat de avizat e sau nu..) sa fie cumva introdus in regulament ca sunt permise raspunsuri la obiect...fara deraieri, injurii, bdt e de cacat, arian rulz, multumiri lui dorunegru si mecanicilor, etc. Am o sectiune tehnica...pun o intrebare..TEHNICA...astept raspunsuri pe tema respectiva. Daca se gaseste mesterX,w3killer sau error802000 sa dea un raspuns care nu are legatura cu subiectul nelamuririlor tehnice atunci respectivul sau respectivii trebuie amendati cumva(avertizare,suspend...si intr-un final ban). Sincer si eu m-am cam saturat de interventiile total aiurea ale unora care nu stiu sa iti arate electromotorul alternatorul sau cutia la masina, in topicuri care sunt pe tehnic, interventii care nici macar nu au legatura cu domeniul tehnic. Eu personal am studii in domeniu, am ceva cunostinte tehnice insa nu am practicat "cheia in mana" decat la nivel de hobby. Cu toate astea sunt foarte foarte multe probleme tehnice in care am retineri mari sa dau un raspuns pentru ca sunt sanse mari sa fie dat "dupa ureche" si ii las pe altii mai calificati/pregatiti sau care s-au lovit pur si simplu de problema respectiva si cunosc rezolvarea, sa-si expuna pct de vedere.
  12. ...hmmm...cu totii stim cine e gica contra aici mereu si nu cred ca sunt putini cei care au ceva de reprosat comportamentului lui xedox6. ..Insa..la nivel teoretic, sotia lui chiar poate fi in spatele contului eunos500 si atata vreme cat limbajul (chiar si cu greseli de exprimare) nu este unul obscen sau nu are un comportament de atac (intalnit la xedos6) atunci poate ca este putin cam mult sa limitezi totusi accesul catre comunitate. Spun asta la nivel teoretic....pentru ca nu stim cu siguranta cine e in spatele tastaturii. Si din punctul meu de vedere cred ca in spate este tot xedox...in cel mai bun caz pentru el poate a mai postat o data sau de doua ori sotia in rest...cred ca el e la butoane. Pe de alta parte sigur ca nu poti crea reguli care sa acopere toate situatiile si de-asta exista ochiul moderatorilor. Ca sa poata observa asemanari in limbaj si sa ia masuri . eunos500 - cred ca ai fi procedat mult mai corect daca ai fi pus problema asa cum ai pus-o, insa cu un limbaj lipsit de cuvinte de genul "nesimtire" "clubcodrin"...etc. Daca nu aruncai cu genul asta de cuvinte eu cu siguranta as fi sustinut ideea ca partial este incorecta suspendarea contului tau. Dar din pacate ai facut-o si...atunci eu vad 2 variante: 1. la tastatura este xedos 2. la tastatura este sotia, insa are acelasi tip comportamental ca al lui xedox, comportament acuzat de ceilalti.
  13. Niciodata nu o sa ai un plus de putere de 8-10% dintr-un powerbox la un motor aspirat. Poti avea senzatia ca sunt mai multi cai....doar pt ca trag mai multi...mai de jos.
  14. ) hahaaa...eu chiar ma gandeam: "uite un membru nou...foarte activ" ) fuuun!!! Offtopic: Intreb si eu asa...luna..: daca sunt suspendat o perioada anume..pot sa imi fac cont in numele lu' fratmiu, apoi al cumnata-mii, apoi al prietenei..etc. Ca doar inca de la nationala dr la Transfagarasan au fost prezenti la intalniri.. Ontopic: mie personal si sincer...imi place mai mult cum era inainte. Chiar ma gandeam.."uite ce intretinuta e vopseaua si cat de super arata". Offtopic: Sa inteleg ca esti de bani gata daca ai bagat 5000ron intr-un "moft". Si da...e moft avand in vedere faptul ca vopseaua veche arata chiar ff bine. Sau a fost combinatie cu casco? Nu s-a suparat nimeni ca nu a fost vopsita violet ford..ci violet mat..ca in talon tot violet e!! Si uite ca mai tot romanul...fie el chiar si brasovean cinstit mai face smecherii. Si ca sa inchei totusi intr-o nota buna: masina arata chiar bine, sa o conduci fara evenimente neplacute.
  15. ...cilindru receptor se numeste. Pierzi lichid pt ca probabil s-a dus o garnitura pe acolo. Iti recomand sa te duci la service..risti sa ramai cu masina in intersectie si sa nu mai poti schimba treptele. LE: ai ambreiaj hidraulic iar piesa respectiva e pe circuitul reslectiv. Vasul de lichid este comun cu cel de frana.