Sign in to follow this  
Followers 0
mihaip

Probleme Martor Bujii

7 posts in this topic

Stie cineva cauza aprinderii martorului de mujii in mers?

Se aprinde si se stinge la intervale sccurte de 1-2 secunde.

Masina este o MAZDA 626 DITD, din 2002 110cp.

Pun si cateva poze cu Mazda mea,sunt luate de pe saitul de unde am cumparato.

\

post-13794-0-25340000-1339167269_thumb.jpg

post-13794-0-14205400-1339167279_thumb.jpg

post-13794-0-52754400-1339167301_thumb.jpg

post-13794-0-22253300-1339167311_thumb.jpg

post-13794-0-69648800-1339167319_thumb.jpg

post-13794-0-20453400-1339167328_thumb.jpg

post-13794-0-09391500-1339167340_thumb.jpg

post-13794-0-16292600-1339167347_thumb.jpg

post-13794-0-35261400-1339167354_thumb.jpg

post-13794-0-24433200-1339167362_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Si eu am aceeasi problema. Am verificat bujiile si sunt ok. Cred ca un test motor iti poate spune mai bine care e problema. Asta urmeaza sa fac si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva cauza aprinderii martorului de mujii in mers?

Se aprinde si se stinge la intervale sccurte de 1-2 secunde.

Masina este o MAZDA 626 DITD, din 2002 110cp.

Pun si cateva poze cu Mazda mea,sunt luate de pe saitul de unde am cumparato.

\

Aprinderea becului de bujii indica un cod....la mine a fost cod de injector sau pompa. Am rezolvat relativ treaba cu aditiv de curatare. Nu stiu cine reface pompe si injectoare Denso de pe Mazda...si noi te apuca durerea de cap...Mazda mea 2.0 DITD Combi '98

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca martorul la care va referiti este "check engine" si nu tine doar de bujii. Trebuie mers la service sa identifice eroarea si sa propuna solutia.

Sunt sanse mari ca folosirea aceluiasi aditiv sa nu ajute si problemele sa fie cu totul altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut. Poti sa imi spui te rog ce aditiv ai folosit?

liqui moly pentru curatat injectoare si sistemul de injectie diesel, dar asa cum spune si vlad s-ar putea sa nu ai rezultate. La mine eroarea a fost identificata ca fiind una de injector, practic face o suprapresiune prin blocare. Sfatul mecanicului (un sfat foarte bun!!!) sa aditivezi motorina cat consumi in 2 zile, altfel vei avea un rezervor curat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o mazda 626 din '99 didt si cand este motorul rece imi ramane martorul de la bujiile incandescente aprins.Dupa ce motorul e cald si il pornesc din nou nu mai sta aprins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0