Alyngrosu

Cum Se Face Diagnoza Cu Led Tutorial

180 posts in this topic

salut daca e alt an ex 96 si sunt 7 pini cum se face testul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca tot la fel daca ai aceliasi picioruse pozitionate la fel dar nu sunt sigur intreabal pe MOSU ce el stie fa o poza si ataseazo pe site sa o vad si iti spun daca poti sau nu sa faci diagnoza cu led

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci traba sa dau + jos si sa tin apasat frana 20 de sec fara contact? cu? cu + fara? si unde as putea gasi ce anume inseamna eroare 12 ai vreun catalog ceva? sa imi pot da seama!? multam!

 

si tot nu mi-ai zis de unde ai eleronu ala :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

da pui contactul si tii 20 sec apasat pe frana cu borna de plus data jos daca ai MES sau Skype contacteazama pe unul din ele pe id-ul alin_diablo2001 si iti dau un fisier cu erorile

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.eu am mazda 323 bj(1.6dohc an 2002)mufa de diagnoza e la forma la fel dar la asta a mea are mai multi pini si alta ordine.primul pin din stanga unde ai pus ledul la mine lipseste.

ai cumva lista cu erorile si pt bj sau este aceeasi la toate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

di paate nu stiu um e la modelul tau lista u erori o poti gasi in autodata daca ai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.eu am mazda 323 bj(1.6dohc an 2002)mufa de diagnoza e la forma la fel dar la asta a mea are mai multi pini si alta ordine.primul pin din stanga unde ai pus ledul la mine lipseste.

ai cumva lista cu erorile si pt bj sau este aceeasi la toate?

 

Sunt 2 tipuri de prize de diagnoza pe acest tip de masina din 2002(323 bj,mx5,626)mufa obd cea cu 16 pini care se afla deasupra pedalelor si cea clasica in compartimentul motor,ei pe care o ai? codurile de eroare sunt altele.De exemplu in filmarea de sus cod 12 reprezinta (throttle position senzor)pe romaneste senzor de pozitie al clapetei de acceleratie iar la tine acelasi senzor are codul P1120 :no:

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci traba sa dau + jos si sa tin apasat frana 20 de sec fara contact? cu? cu + fara? si unde as putea gasi ce anume inseamna eroare 12 ai vreun catalog ceva? sa imi pot da seama!? multam!

 

si tot nu mi-ai zis de unde ai eleronu ala :))

cand mai vi in sb iti arat eu cum se face testul:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, am cautat in tot forumul si nu gasesc nicaieri nici cea mai vaga idee. apropo de testul cu ledul, l am efectuat si eu recent. mai exact imi reda eraore 8. problema in sine ar fi ca nu stiu ce inseamna eraore 8 (licaritul de 8 ori). stie cineva o lista sau ceva de gen' cu semnificatia codurilor respective?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, am cautat in tot forumul si nu gasesc nicaieri nici cea mai vaga idee. apropo de testul cu ledul, l am efectuat si eu recent. mai exact imi reda eraore 8. problema in sine ar fi ca nu stiu ce inseamna eraore 8 (licaritul de 8 ori). stie cineva o lista sau ceva de gen' cu semnificatia codurilor respective?

Cod Eroare.doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

salut, am cautat in tot forumul si nu gasesc nicaieri nici cea mai vaga idee. apropo de testul cu ledul, l am efectuat si eu recent. mai exact imi reda eraore 8. problema in sine ar fi ca nu stiu ce inseamna eraore 8 (licaritul de 8 ori). stie cineva o lista sau ceva de gen' cu semnificatia codurilor respective?

 

 

salut, am cautat in tot forumul si nu gasesc nicaieri nici cea mai vaga idee. apropo de testul cu ledul, l am efectuat si eu recent. mai exact imi reda eraore 8. problema in sine ar fi ca nu stiu ce inseamna eraore 8 (licaritul de 8 ori). stie cineva o lista sau ceva de gen' cu semnificatia codurilor respective?

multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroarea 8 este MAS -Mass air flow senzor. Adica debitmetrul de aer care este situat dupa carcasa filtrului pe tubulatura . Inainte sa il schimbi verifica mufa sa vezi daca pini din mufa fac contac cum trebuie . Curatal cu sprai de frana , electric sau un sprai special pentru asa ceva . Cu sprai-ul il cureti inauntru vezi sa nu atingi rezistenta aia cand il cureti ca e foarte sensibila . Verifica daca ai semnal de la maf vezi in pozele de mai jos cum ?

post-13538-0-22828600-1359213321_thumb.png

post-13538-0-46608200-1359213475_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroarea 8 este MAS -Mass air flow senzor. Adica debitmetrul de aer care este situat dupa carcasa filtrului pe tubulatura . Inainte sa il schimbi verifica mufa sa vezi daca pini din mufa fac contac cum trebuie . Curatal cu sprai de frana , electric sau un sprai special pentru asa ceva . Cu sprai-ul il cureti inauntru vezi sa nu atingi rezistenta aia cand il cureti ca e foarte sensibila . Verifica daca ai semnal de la maf vezi in pozele de mai jos cum ?

ms frumos alin, am descoperit intre timp. debimetrul este, mi la curatat un meserias. mi la curatat de lamela aia micuta din centru, dupa ce am luat masina de la el l am desfacut si eu si m am uitat in el si nu mai are lamela aia de abia o observai. deci acum imi trebuie debimetru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A arata bine am vazut-o la vanzare pe net 1500 Euro parca . Oricum imi place la nebunie cum arata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, rugasem pe altcineva sa puna anunturile, (nu aveam acces la internet) si a fost o eroare de comunicare. pretul fiind de 2 mii, cu tot cu rotilesau minus 500 fara roti, iar el a pus in anunt pret de 2 mii + 500 pt roti :)) era bine pt mine :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, 323 C 1.5 16 valve

iti dau eu debimetru daca vrei

nicodata sa nu cureti debimetru cu periute,ace...,etc..doar cu jet de spray de curatat si atat

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate repara am gasit pe undeva dar nu mai stiu pe unde, se intrerupe un contact

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul de fata era vorba de contacte, de mufa mai exact. S-a rezolvat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic ar trebuie sa se aptinda 3 sec dupa care sa se stinga si daca nu ai nici o eroare sa ramana stinsa . Vezi mai verifica inca odata puntea si ledul . :roadrage:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now