Danny

I Fucking Love my MPS - DAS MPS ! :)

85 posts in this topic

Astazi, dupa ce am facut schimbul de roti, mai aveam 32 km range si am decis sa pun benzina din orasul natal, unde am poposit in ultimele zile.

 

Cu o marja de +/- 0.5-1 km, cat am resetat toti parametri, am plecat pe la ora 19:20 pe ruta:

 

- Baicoi

- Centura Ploiesti (unde am stat vreo 10 min bara la bara pana ne-am inghesiut de pe 2 benzi pe una singura din cauza lucrarilor la unul dintre poduri) - deh, duminica, la 19.30, se intoarce toata lumea de la munte...

 

-Bucuresti

 

Dupa 75.5km, cum ziceam: plecat din Baicoi si ajuns in Buc la Casa Presei, aveam range de 791 km, cu average 6.5l/100km !

post-11953-0-36758100-1384117213_thumb.jpg

post-11953-0-70386500-1384117218_thumb.jpg

 

Dupa ce am strabatut tot orasul, de la nord la sud, aprox 25 km, am ajuns acasa cu range de 772 km si medie de 6.6l/100km !

 

- comuna 1 Decembrie, indicatorul de benzina este full :)

 

post-11953-0-97186500-1384117223_thumb.jpg

post-11953-0-40768700-1384117231_thumb.jpg

 

Stilul de condus a fost legal (pe alocuri slightly illegal), 79 km/h in localitatile de pe DN1, cu 100-110 km/h in afara, in coloana - ca tocmai ce ziceam ca se intorcea toata lumea de la munte...

 

Cine ar fi crezut cat de tare poate sa fie jucaria asta !?! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu pe ce drumuri mergi tu, eu nu reusesc sa scot astfel de consumuri decit cind fac teste de consum, altfel un consum de "doar" 9 e greu, foarte greu de atins :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos si eu odata 5.9 Ploiesti Bucuresti. Se poate. Cred ca e si un pic la vale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca am fost incaltat cu anvelopele de iarna, Michelin PA3 225 x 40 x 18 si ca rezistenta la inaintare este ceva mai mare decat la Dunlop SP Sport 2050. Deci se putea si mai bine !? :geek:

 

 

Ipotetic vorbind, cat de tare ar fi sa ai aprox :roadrage: 300 whp, a VI-a sa o schimbi la 250kmh si consum de 6.5 l/100km cu 2.3L DISI Turbo ! :im Not Worthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum za drq apare 791 la range, eu mai mult de 728 nu am avut niciodata.

No Comment, tu ti-ai manarit ECU cu ceva ECO-Mode, hai recunoaste :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a 6-a n-o schimbi la 250, ci la 240 :) sub 5% diferenta :)

 

gen2 are pistoanele alea zimbarete (da, zimbetul ala cretin de pe grila fata e si pe pistoane) care duc la o mai mare eficienta a arderii.

 

Acuma, gindeste-te la motorul asta cu compresie de 10.5:1 in loc de 9.5:1 si cu aceleasi performante din fabrica (sau aftermarket, ca sint vreo citiva din US care au facut conversia). Cum n-ar putea fi asta compatibil cu ce inseaman skyactiv?! Adica A45AMG poate scoate consum mediu de 6.9l/100 si sa faca boost din fabrica pe la 24PSI, iar 2.3 DISI-T n-ar putea din fabrica, desi aftermarket poate? Ei nu! Pina si eu am scos eu consum de 7l/100 in oras intr-un test cretin pe care nu-l vor mai repeta! iar azi prin oras dupa ce am alimentat (deci inceput cu motorul cald totusi) aveam la un moment dat 9.6l/100 mediu, si in Iasi se merge mai incet decit prin bucuresti (pe acolo pe unde se merge in bucuresti, ca daca stai apoi stai de-si sar capacele ceea ce in iasi totusi nu se intimpla).

 

Daca vor economie de carburant sa puna cutie in 7+1 trepte - everybody WINs! :) Etajarea de la gen1 + o a 7-ea pentru skyactiveala.

Inca banuiesc ca stii deja, viitorul MPS va avea in jur de 300cp insa dintr-un termic + electric pe spate - AWD FTW! :)

 

Cum za drq apare 791 la range, eu mai mult de 728 nu am avut niciodata.

No Comment, tu ti-ai manarit ECU cu ceva ECO-Mode, hai recunoaste :p

Intortocheate sint caile mariei sale 2.3 DISI-T. Daca vrei sa scoti consum cu asta poti sa bati un 2.0i, eventual sa te apropii de un 1.6i. Ma rog, daca se merge la consum cu 2.3 disi-T in forma asta cu EGR si PCV (ideal ar fi sa se suprime EGR si sa se activeze doar cind e nevoie, iar PCV-ul sa se inlocuiasca cu o pompa de vacuum ca la 2.0DISI SkyActiv-G) se infunda si intr-un final poate sa bubuie si la 1500rpm (au fost cazuri).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi, dupa ce am facut schimbul de roti, mai aveam 32 km range si am decis sa pun benzina din orasul natal, unde am poposit in ultimele zile.

 

Cu o marja de +/- 0.5-1 km, cat am resetat toti parametri, am plecat pe la ora 19:20 pe ruta:

 

- Baicoi

- Centura Ploiesti (unde am stat vreo 10 min bara la bara pana ne-am inghesiut de pe 2 benzi pe una singura din cauza lucrarilor la unul dintre poduri) - deh, duminica, la 19.30, se intoarce toata lumea de la munte...

 

-Bucuresti

 

Dupa 75.5km, cum ziceam: plecat din Baicoi si ajuns in Buc la Casa Presei, aveam range de 791 km, cu average 6.5l/100km !

attachicon.gifphoto 2.JPG

attachicon.gifphoto 3.JPG

 

Dupa ce am strabatut tot orasul, de la nord la sud, aprox 25 km, am ajuns acasa cu range de 772 km si medie de 6.6l/100km !

 

- comuna 1 Decembrie, indicatorul de benzina este full :)

 

attachicon.gifphoto 4.JPG

attachicon.gifphoto 5.JPG

 

Stilul de condus a fost legal (pe alocuri slightly illegal), 79 km/h in localitatile de pe DN1, cu 100-110 km/h in afara, in coloana - ca tocmai ce ziceam ca se intorcea toata lumea de la munte...

 

Cine ar fi crezut cat de tare poate sa fie jucaria asta !?! :)

Eu sunt convins ca generatia de mps a lui Danny este optimizata si pt. un consum mai bun.Eu cu Mps ul am mers pana in 120 km/h si nu am reusit sa scot mai mult de 7.6.Iar cu un plin fac maxim 600 de km poate 650 dar nu am curajul sa vad daca se poate:)).Ca sa nu mai zic ca atunci cand imi arata ultimul sfert in bord stiu ca benzina se consuma foarte repede si mai bine alimentez.V-am spus am fost la Arad acum vre-o 2 saptamani (dus pe jos -Craiova-Intors pe Deva)vre-o 1200 de km in total si am consumat 110 l de benzina.La intoarcere mers destul de alergat cu vf si de 200 pe bord.A rezultat un consum de 8.6 l.Destul de bun pt. cum am mers.Totusi la dus la un moment dat m-am simtit destul de frustrat din cauza ca desii aveam o masinutza destul de puternica nu aveam cum sa depasesc si asta din cauza ca era foarte aglomerat pe ambele sensuri pana la intrarea pe autostrada de la Remetea sau asa ceva...Am mers cred ca vre-o suta de km depasind foarte rar si atunci poate cate o masina maxim 2.Brusc imi venea sa-mi cumpar o masina normala care consuma 6,7 l la suta pentru ca se pare ca uneori oricat de multi cai ai avea nu poti ajunge mai repede.Evident m-am racorit un pic pe autostrada si am mers cu 230 dar si acul rezervorului se ducea in jos vertiginos:))Asa ca tragand linie mi s-a parut ca in tara asta de rahat de cele mai multe ori degeaba ai masina puternica.Iti baga si mana adanc in buzunar si nici nu te poti bucura de ea in majoritatea timpului.Ce-i drept la Intoarcere a fost mai liber si m-am simtit mai bine insa ma tot gandesc daca mai merita sa tin masina sau nu...Imi este insa asa de greu sa ma despart de ea....uffff...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi constant cu a 6-a cu 100-110 si vei scoate consumuri de sub 7. Diferenta de consum intre gen1 si gen2 nu e mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact aceeasi dilema am avut-o si eu referitor la masina mea si la consumul ei. Pana la urma mi-am dat seama ca buzunarul este un argument mai important. La noi, cel putin chiar nu ai unde sa alergi atatia cai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am fost in Germania in septembrie am avut inchiriat un BMW 114d, 95 CP. 3 lucruri mi s-au parut remarcabile la el:

 

1. Atingea 200 km/h, reali.

2. Niciodata nu am vazut consum instantaneu mai mare de 12 la suta.

3. Consumul mediu pe 2800 km in care i-am dat cat am putut ( vezi 1 ) peste tot unde am putut a fost 5.5 la suta.

 

Performantele erau perfect decente cu exceptia treptei 1 unde sufereai pana treceai de 1500 rpm.

 

Deci, musicman, cred ca raspunsul e "nu".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul este relativ.

 

Cand am fost in Germania in septembrie am avut inchiriat un BMW 114d, 95 CP. 3 lucruri mi s-au parut remarcabile la el:

 

1. Atingea 200 km/h, reali.

In cite saptamini?

 

2. Niciodata nu am vazut consum instantaneu mai mare de 12 la suta.

Si daca un MPS ar accelera pina la 200 tot in 5 saptamini cit ii erau necesare bmw-ului aluia de 2 cai jumate putere cam ce consum instantaneu crezi ca ai fi vazut? :) Ca daca mergi constant cu un MPS cu 200 consumul instantaneu variaza undeva intre 12 si 16.

 

3. Consumul mediu pe 2800 km in care i-am dat cat am putut ( vezi 1 ) peste tot unde am putut a fost 5.5 la suta.

Pai ala nu poate sa consume mai mult :)

 

Asadar acel raspuns este relativ la ce vrei. Ca daca vrei o masina care sa consume foarte putin nu vad de ce ai da pe un 114d cit pe un 3MPS. Adica, daca ar fi sa dai 26k EUR si ai alege intre un 114d si un 3MPS pe care i-ai da?

Masini ieftine, relativ bune si economice se gasesc in limita a 12-14k EUR. Ca acel 114d este formidabil - sint de acord, orice BMW este, dar daca dai 20k pe o masina atunci ori vrei sa fie una destul de bine dotata, comfortabila si cu o dinamica decenta, ori vrei sa fie una cretina. Iar peste 30k vrei sa fie de ambele (6MPS FTW).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum za drq apare 791 la range, eu mai mult de 728 nu am avut niciodata.

 

791 km range dupa ce parcursesem inca 75km, inainte de poza ! :Secret: :Batting Eyelashes:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare !

Eu n-am vazut niciodata mai putin de 8 L/100 si nici mai mult de 666 km de autonomie :)

De regula sunt la 9,5 L/100 cu 440 km de autonomie :Chicken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu n-ai iesit niciodata din benzinarie direct in trafic fluid si totusi lent de maxim 120Kmph, fara variatii mari si/sau bruste de viteza ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce vrei sa fac daca benzinaria cea mai apropiata de mine e fix la intrarea pe autostrada ? :Silly:

Dar weekendul asta o sa fac un drum de vreo 300km/sens. Daca ploua, poate o sa am si eu o medie de 7-8% :Just Kidding:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mituc,

 

1. Incet, dar mai repede decat crezi tu, sau decat am crezut eu inainte sa il conduc.

2. Probabil cam 16.

3. Exact.

 

Raspunsul e relativ, si anume relativ la intrebarea lui musicman. Nu zice nimeni ca trebuie sa iti iei BMW, doar spuneam ca o masina de 95 CP m-a servit perfect. Nu am vrut nici o clipa sa spun ca nu mi-as lua Ferrari FF daca financiar ar fi in parametri mei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugestie : hai sa montam GPL si ve-ti ramane uimiti de costuri la performante similare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dorunegru: sa inteleg ca exista solutii viabile pentru 2.3 DISI Turbo? In mare, cam care e abordarea? Se monteaza inca 4 injectoare in galeria de admisie si GPL-ul va fi un sistem de injectie multipunct paralel cu cel de injectie directa? Injectoarele alea vor putea sa plimbe si altfel de combustibil (tot benzina, sau chiar metanol) sau doar GPL?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

791 km range dupa ce parcursesem inca 75km, inainte de poza ! :Secret: :Batting Eyelashes:

Daca o luai pe Autostrada A3 si apoi pe centura pana la GreenCity ieseai mult mai bine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi fost viteza de croaziera mai mare pe autostrada, la care s-ar adauga rezistenta la inaintare ridicata a anvelopelor de iarna si drumul, per total, mai lung... :)

 

Probabil ar fi ajuns pe la 7l/100km :) I would have still fucking loved my MPS :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. Oricum un sistem de ala ar putea functiona pentru cind voi vrea mai multa putere (adica, pentru cind va trebui sa inlocuiesc segmentii si voi umbla si la biele :) ). Ca sistemul de injectie de fabrica are anumite limitari chiar si cu pompa upgradata.

 

Cu alte cuvinte eu vreau sa consum mai mult, iar pe danny nu-l inteleg cum de abia acum a descoperit cit de decent consuma masina in mers decent :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi constant cu a 6-a cu 100-110 si vei scoate consumuri de sub 7. Diferenta de consum intre gen1 si gen2 nu e mare.

O sa incerc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cum de ai putut sa mergi atat de... incet ?

 

Chiar nu mi s-a parut ca am mers incet, culmea ! Mergeam in ritmul in care mergeau si restul, era aglomerat si nu avea rost sa stau cu flash-uri, acceleratie-frana, semnal... ca stim ca sunt destui cei care considera ca e dreptul lor sa mearga pe banda 2, legal sau chiar sub...

 

Cu alte cuvinte eu vreau sa consum mai mult, iar pe danny nu-l inteleg cum de abia acum a descoperit cit de decent consuma masina in mers decent :)

 

Trebuia sa-i arat sotiei, intr-un final, rezultatele investitiilor :)))

 

In trecut, in test de consum, pe cruize control la 200kmh, consumul instantaneu era de 17l/100km :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now