vvede

Offtopic

1689 posts in this topic

Salut,

Initiez acest topic pentru a discuta despre diverse lucruri care nu au nevoie de cate un topic separat.

 

Voi deschide eu discutia legandu-ma de afirmatia colegului CHOSENFEW25 de aici

 

DA, Robert Adam este The Man. Am savurat muuulte dintre testele dumnealui, chiar daca masina nu ma interesa in mod special.

CHOSENFEW25 urmaresc atat canalul lui Robert cat si turatii.ro. Ce ma nedumereste putin pe mine e ca pe turatii.ro apare ca urmatorul videoclip va fi cu Mazda6 iar din afirmatia ta inteleg ca va fi cu Mazda3.

Iar M3 a fost prezentata de Robert acum cateva saptamani :)

Deci cum e? Daca stii/poti spune.

 

Multam!

 

p.s. @Moderatori, daca am deschis acest topic gresit, va rog sa ma scuzati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea are "priza la public" acest topic :Tounge:

Continui eu :Big Grin:

De ceva vreme am o probleme cu stergatoarele de parbriz la masina din semnatura.

Daca nu folosesc stergatoarele 2-3 zile, cand le pornesc fac o tura, doua foarte greu - abia se misca. Apoi incep sa functioneze la viteza normala.

Daca dau cu WD40 si apoi cu spray cu vaselina, 2-3 saptamani merg corect - la viteza normala.

Totusi vaselina aia nu cred ca face prea bine - in sensul ca se lipeste umezeala/praful foarte usor.

As vrea sa incerc sa curat foarte bine angrenajele la care am acces fara sa desfac prea mult (bratele stergatoarelor am incercat sa le defac fara sanse insa) cu WD40 apoi sa dau cu un soi de vaselina care nu mai atrage praful/umezeala.

Intrebarea magica este: ce fel de vaselina imi recomandati si de unde sa o procur. Prin Cora/Carrefeour nu am gasit ceva care sa se incadreze.

Multam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga maxim! distraza-te si ff..ecundeaza cit poti fara obligatii. Go big turbo! Cind iti va veni vremea sa te asezi vei sti.

A, si nu-ti mai rupe miinile aiurea! Rupe-ti-le cu folos, nu stiu, salvind pisicul viitoarei tale sotii dintr-un canal sau ceva.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde foarte mult de cum e cutia. De exemplu masinile cu transmisie manuala facute pentru piata americana au un design diferit al cutiei (sincroane si ambreiaj) pentru a inlesni aplicarea acestei tehnici. La altele insa (incusiv anumite mazde) nici nu vei prea putea scoate masina din viteza daca nu calci ambreiajul, sau va iesi atit de greu incit poti indoi levierul (da, care e un fier destul de solid, si totusi se va indoi).

 

In plus schimbarea treptelor fara a calca ambreiajul nu aduce absolut nici un beneficiu in conditii normale de functionare. Deci cum e asta un articol interesant despre masini la fel poate fi lucratul la instalatia electrica fara manusi si cu sigurantele cuplate. E doar o chestie care este posibila si care poate avea multe urmari neplacute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nici asta nu e porno :) , 300 de exemplare superbe ce nu necesita modificare pe 'steorizi' (ptr. ca au din fabrica) :

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun articolul, o sa vad daca e adevarat in urmatoarele luni. Daca se vand mai bine designurile facute cu culorile care trebuie ai de la bine o bere, 2, 10 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corksport nu are vreun dealer prin Ro?

Caut de innebunesc de vreo 2-3 zile.

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are. De fapt corksport nu are absolut nici un reseller nicaieri nici macar in state. Poti cumpara doar de la ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa le dai un mail sa-i intrebi. Si eu ii injur de fiecare data cind am de luat ceva de la ei, insa anumite piese chiar merita. Dar ce ai de luat? Poate gasesti si in alte parti daca nu-s chestii pe care le manufactureaza chiar ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, o sa le dau mail si voi posta raspunsul daca-l primesc.

Ma gandeam la niste LED-uri interioare cum si-a pus nosfy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pornire dupa stationare de 30 de zile.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte bine, dar:

1. a fost coborita fara pic de grija pentru geometrie. Geometria puntii spate urla din toti rarunchii ca masina va subvira si cind sta pe loc parcata peste noapte. is peste -2 grade acolo.

2. No 2.5 turbo conversion.

 

Verdict, Meh... almost FAIL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-i interesant e ca ECU-ul are din fabrica harti de injectie pentru o supraalimentare usoara.

Din ce am citit acolo se intelege altceva, si anume ca partea de admisie, si anume distributie variabila pe admisie, este foarte conservativa. Modificind acele valori comandate ale momentului deschiderii valvelor de admisie poti face motorul sa inghita semnificativ mai mult aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut orice aspirat stie ce sa faca la load >1. E normal si de asteptat din doua motive:

1. Debitmetrele ajung ca la valoarea maxima a semnalului (5V, sau, ma rog, 4.85-4.9 ultima coerenta) sa aiba drept corespondente valori de debit de aer mult mai mari decit le-ar putea obtine un aspirat.

2. valorile de debit pe care le au deja se pot intimpla mai jos in plaja de turatie la valori supraunitare de sarcina iarna. Gindeste-te ca-s -40C la nivelul marii. Wow! Visul oricarui entuziast! De aia unii baga metanol sa raceasca toata treaba. ;)

 

Chiar daca nu toate aspiratele au intrari in tabele pentru sarcini supraunitare, faptul ca unele au nu e de mirat. Nu e iesit din comun sa vezi valori supraunitare de sarcina la aspirate in conditii extreme (sub -20C, si aproape de nivelul marii). Problema e ca toate-s facute sa inchida putin clapeta cind se intimpla asta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva cam cu cat se plateste o zi de codare PHP/MySQL/Zend pentru platforma Magento ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi si tu cit poate clientul. Il poti scoate la un 20-30EUR/ora in functie de diverse, apoi inmultesti cu 8 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now