Brever

Revizie I - 20000km/1 an

626 posts in this topic

Ziua buna,

 

Astazi m-am prezentat la revizia de 1 an la o reprezentanta din nordul capitalei, de aici si denumirea de Arian Nord.

 

Pretul total: 720 lei cu discount de dimineata 10% inclus. S-au inlocuit filtrul de ulei si uleiul.

 

Exista posibilitatea ca atunci cand veti cere de la dumnealor un deviz sau un pret estimativ sa il primiti cu aprox 150 de lei mai mic. Inca nu am aflat daca acest procedeu de pescuit se foloseste pe un esantion amplu sau doar pe clientii speciali :Cowboy:

 

Va incurajez sa mergeti si sa impartasiti eventualele impresii pe aici! Sau nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit, nu esti deloc special. Zi merci ca ai primit deviz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtrul de aer si cel de polen?

oricum ieftin :Big Grin:

Masina a circulat foarte putin si filtrele erau curate. Nu s-a inlocuit decat filtrul de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la G120 e aceeasi 'regula' ca la diesel-uri? te obliga sa pui dexelia ala al lor sau poti pune orice ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti pune si alte uleiuri insa Dexelia e un ulei cit se paote de rezonabil si nici nu e exorbitant de scump.

 

La dieseluri in particular poti pune orice ulei recomandat pentru motoare cu DPF (de obicei care indeplinesc standardele ACEA C1) de viscozitatea recomandata de producator. La dieselul pe care-l ai tu nici nu te gindi sa schimbi dexelia DPF cu altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la diesel nu o sa pun altceva...regula e, dupa cum ai sugerat si pentru care iti multumesc :), filtru ulei, combustibil si ulei dexelia - de la ei.

dar parca la benzina as vrea sa vin eu cu uleiul, filtrul de ulei pentru ca ma gandesc ca nu e chiar asa de pretentios ca dieselul (DPF, etc...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina a circulat foarte putin si filtrele erau curate. Nu s-a inlocuit decat filtrul de ulei.

 

Si cum a iesit atunci 720 cu 10% discount inclus?

 

Poti pune un scan/poza a facturii? Sunt curios sa compar cu cele de aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretentios? Nu mai bine ii pui ulei astfel incat sa simti ca faci si tu ceva pentru masina aia, nu numai ea pentru tine? zic si eu, nush...eu pun ulei de rapiță!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Si cum a iesit atunci 720 cu 10% discount inclus?

 

Poti pune un scan/poza a facturii? Sunt curios sa compar cu cele de aici

Salut Nivius, sigur, spre dupa amiaza o sa adaug si o imagine cu factura. Si eu am fost la fel de "placut" surprins, gandindu-ma ca la o viitoare vizita in service, putin mai serioasa, cand voi schimba si filtre si bujii si lichid de frana sau placute, va trebui sa trec inainte pe la o banca sau pe la un amanet ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

este enorm, am facut revizie la bmw la reprezentanta BMW in De, motor 6L unde intrau 6.5 l de ulei, toate filtrele si o diagnoza pe tester 180 de euro...

 

is curios si eu cat o fi la mine, dar mai am destul.. dealer-ul competent belgian nu a putut sa imi spuna.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista parca o lista de preturi "recomandate" pentru revizii la Mazda ?

Si daca tin bine minte pentru mazda 3 era undeva pe la 120 de euro prima revizie, adica pe la 550 ron...

Din moment ce ai schimbat doar uleiul si filtrul de ulei cum saracie sa ajunga la asa o valoare, si inca cu tot cu discout ? Suna cel putin absurd :))

O fi pe la 120 de euro daca numa se uita la ea si zica ca-i ok :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca alternativa ar fi un service autorizat mazda, garantia nu se pierde conform legislatiei europene adoptata si in Ro, ca vad ca altfel astia nu se potolesc daca nu au concurenta..

fratele meu a facut la 1.4 tsi revizia in De cand era in vitiza la mine cu 42 de euro(era si ceva promotie dar oricum), in Ro dadea 7-800 de roni.. e nebunie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai revizie cu 42EUR numai cu super promotii se pot face. Sa fim seriosi, 42EUR te costa doar uleiul fara absolut nici un alt filtru sau vreo urma de manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretentios? Nu mai bine ii pui ulei astfel incat sa simti ca faci si tu ceva pentru masina aia, nu numai ea pentru tine? zic si eu, nush...eu pun ulei de rapiță!

 

daca pun ulei Castrol sau orice altceva cu specificatiile date de producator (DPF, etc...), nu ti se pare ca fac ceva pentru masina? Din ce inteleg, daca pui altceva in motor si se intampla sa ai probleme cu filtrul de particole, mazda se cam spala pe maini. Nu mi se pare normal, dar fie.

 

eu vorbeam de motorul G120 despre care speram sa nu fie asa 'pretentios' cu uleiul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai revizie cu 42EUR numai cu super promotii se pot face. Sa fim seriosi, 42EUR te costa doar uleiul fara absolut nici un alt filtru sau vreo urma de manopera.

stai lnisitit ca nu e mult mai scump nici in afara promotiei, doar nu ai 3 h de manopera sa schimbi un ulei si niste filtre, eventual sa mai arunci un ochi pe ici pe colo..oricum e departe rau de romania ca pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scaneaza o factura de revizie sa vedem si noi. Nu de alta, dar normele de timp nu-s inventate la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

doar nu ai 3 h de manopera sa schimbi un ulei si niste filtre

Daca vrei sa schimbi doar ulei si filtre iesi foarte ieftin si la noi. Insa in "revizie" intra mai multe chestii printre care si verificarea sasiului, a caroseriei, trenului de rulare, presiune pneuri, bucse, becuri, etc. Desigur, vor fi multi care or sa spuna ca ei se pricep sa-si verifice singuri becurile si daca le bate ceva pe la masina vor sti singuri fara sa li se ia bani pentru verificarea asta. Insa pachetul de revizie la orice marca de pe planeta presupune implicare 0 din partea proprietarului in ceea ce priveste intretinerea masinii, acesta teoretic limitindu-se la chestii uzuale (alimentare cu carburant, lichid de spalare parbriz, verificare periodica a nivelului de ulei, spalat si intretinut masina, etc).

 

Leeloo, imi pare rau ca-ti spun dar modul tau de a aborda problemele suna mai degraba a posesor de masina veche de 15+ ani (323/626/xedos/etc) respectiv a unuia care mai surubareste din cind in cind, nicidecum a unui posesor de masina mai noua si la curent cu tot ce scrie prin manual, prin certificatul de garantie, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista posibilitatea ca atunci cand veti cere de la dumnealor un deviz sau un pret estimativ sa il primiti cu aprox 150 de lei mai mic.

wow, asa noroc mai rar. la toyota am primit estimare de 1000 ron si factura de 3000, asa ca... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai linistit ca prin germania si cand te duci la un atelier ordinar de roti iti mai verifica multe altele.. iti completeaza inclusiv lichidul de parbriz fara sa factureze 40 de euro..

Ai impresia ca aia de la reprezentante BMW, vw nu verifica nimic la inspectii sau cum ?

 

Ai impresia ca nu am mai fost ever in reprezentanta, nu stiu ce fac aia, nu ii vad ?

Sau crezi ca mazda e singura de pe pamant care are niste proceduri, si restul marcilor sunt de rahat si nu fac nimic la inspectie, sau poate nemtii aia sunt niste idioti .. ?

 

Comentariul ala cu atitudinea mea nu isi are locul indiscutia asta vorbim de preturi si atat.

Dar nu e problema asta, cunosc gen de atotstiutor si care da lectii in stanga si in dreapta..Ce e cu dispretul asta fata de cineva care poate are un hobby, poate se pricepe, poate are timp si garaj cu de toate si care vrea sa isi schimbe singur un bec ?

Daca ai nitica inclinare tehnica, un pic de pregatire fie si tangentiala, un manual gen cum scoate bentley, placera si timpul de a lucra la masina care e problema ?

 

 

Cam cat iti i-a dupa parerea ta sa te plmbi cu o lanterna pe sub masina, sa tragi de niste roti cat se scurge uleiul ? si cam la cat se ridica unitatea de manopera pentru treaba asta ?

Ce atat mari reprezentante sunt in romania, cata vreme nu sunt si nu vor fi in stare ever sa isi tina oamenii competenti ca nu ii platesc, aia buni inevitabil pleaca pe cont propriu sau la mai bine oricum.. majoritatea sunt vai de fundul lor..

 

Uite ca am trimis un mail la un dealer mazda din germania sa il intreb de un pret la masina mea si putem compara apoi. Daca o sa ai comentarii atunci sunt gata sa ascult si sa imi explici tu mie cum fac aia in romania aceasi treaba cu aia din germania la pret dublu.. cel putin cand e vorba de inspectii.

Ca sa nu mai zic de preturi la niste masini premium gen 600 de euro pe 100k km/ 5 ani toate inspectiile incluse, nu aproape 200 pe cea mai amarata inspectie la care se schimba doar un filtru..

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai linistit ca prin germania si cand te duci la un atelier ordinar de roti iti mai verifica multe altele.. iti completeaza inclusiv lichidul de parbriz fara sa factureze 40 de euro..

Ai impresia ca aia de la reprezentante BMW, vw nu verifica nimic la inspectii sau cum ?

La toti exista aceste proceduri, termenul de revizie este destul de bine definit pentru toate marcile, nu e unul general.

 

 

Comentariul ala cu atitudinea mea nu isi are locul indiscutia asta vorbim de preturi si atat.

Dar nu e problema asta, cunosc gen de atotstiutor si care da lectii in stanga si in dreapta..Ce e cu dispretul asta fata de cineva care poate are un hobby, poate se pricepe, poate are timp si garaj cu de toate si care vrea sa isi schimbe singur un bec ?

Comentariul meu vis a vis de atitudinea ta se poate replica la aproape orice post de-al tau. Nu stiu daca remarca asta a ta poate fi replicata la fel invers.

 

Nu e o problema ca cineva are un hobby si poate face anumite lucruri, insa mi se pare putin aiurea cind stiind ce presupune o anumita operatiune sa umfle ochii si sa-i dea peste cap cind vede preturile pentru un pachet de servicii.

 

Cam cat iti i-a dupa parerea ta sa te plmbi cu o lanterna pe sub masina, sa tragi de niste roti cat se scurge uleiul ? si cam la cat se ridica unitatea de manopera pentru treaba asta ?

Pomeneai mai sus de bentley si bmw si nu stiu mai care, sper ca stii ca la toti aceste operatiuni de verificare "cit timp se scurge uleiul" sint normale totusi separat, nu? Da, stiu, un pasionat le poate face in garajul propriu concomitent daca nu apar complicatii cu una sau alta, dar citi pot face asta?Iar cei care n-o pot face nu trebuie sa plateasca pentru un serviciu? Adica, daca tu te duci la stomatolog nu platesti si pentru plomba si pentru periajul profesional facut cit se intareste materialul pentru plomba?

 

Uite ca am trimis un mail la un dealer mazda din germania sa il intreb de un pret la masina mea si putem compara apoi. Daca o sa ai comentarii atunci sunt gata sa ascult si sa imi explici tu mie cum fac aia in romania aceasi treaba cu aia din germania la pret dublu.. cel putin cand e vorba de inspectii.

Ca sa nu mai zic de preturi la niste masini premium gen 600 de euro pe 100k km/ 5 ani toate inspectiile incluse, nu aproape 200 pe cea mai amarata inspectie la care se schimba doar un filtru..

Am mai avut input-uri de la colegi de forum (pe mai multe forumuri) care si-au facut reviziile prin vest (germania, ungaria, austria, italia, franta). Preturile erau cam la fel. Diferenta era ca daca aveai ceva de facut la masina si nu se incadra in operatiuni de revizie ora de manopera nu era doar 25-30EUR cit e la noi ;)

Daca tu compari reviziile de 42EUR la promotie de la foltvaganele cunoscutului tau cu o revizie facuta fara promotii atunci probabil ca ar trebui sa discutam despre altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca de obicei vorbesti complet pe langa.

 

Nu imi dau ochii peste cap, am comentat pretul exagerat pentru o simpla revizie. Ca de obicei cand vin si cu cifre alegi ce iti place doar.. ai ales 42 de euro la promotie, pe aia 180 de la bmw pret normal full, la marca premium motor de 6L nu i-ai vazut..

 

 

 

Bentley se refera la o editie de manuale auto, ca si manualele haynes de altfel, care apar pentru cam toate marcile si modelele mai raspandite dar se pare ca

nu stii treaba asta, si daca nu o stii asta imi spune ceva.

 

 

Orice are o parere diferita de tine, si are si ceva argumente plauzibile incepi sa o iei pe aratura si sa despici firul in 4 fara rost.

 

Din comentariul meu ca pretul e exagerat ai dedus tu ca eu as prefera sa fac reviziile in garaj, ca nu am fost in viata mea in reprezentante, sa imi explici tu mie ce am eu in cap si ce nu am , ca as prefera sa imi fac eu reviziile in garaj, ca la reprezentanta trag aia de roti cand schimba uleiul si de asta costa 200 de euro.. stau si ma intreb daca tu chiar te auzi vorbind ...

 

 

Este clar ca la mazda sunt mult mai scumpe inspectiile decat la alte marci, si nici nu au pachete de mentenanta,cel putin in 2-3 tari verificate de mine.

DAr nu conteaza asta, e mazda, si la mazda sunt toate perfecte.. ca doar de, e forum mazda..

 

Ce e mai trist e ca am auzit ca esti si moderator.. doame ajuta-ne, si fix din cauza asta, ca o persoana ca tine e moderator.. deci de necenzurat, eu unul ma lipsesc de forumul asta poti sa ramai tu imparat aici sa scrii ce prostii vrei.

 

Eu speram sa mai aflu ceva util despre marca si modelul care il posed.. dar nu am putut sa fac nici asta, pe aici daca ai motor diesel din start esti un paria, esti posesor de afumatoare si ucigasul pingunilior..tot ce am aflat despre masina asta e cat de bine trag si ce extraordinare sunt motoarele pe benzina si cum consuma ele 9 % urban si 5 pe afara.. :) ( rad si curcile, mai nou am auzit ca si motorul de 2.5 tot 9 consuma si ala, fix cat ala de 2.0.. ) si cum se urca ele in ture.. e ceva fantastic..

Slava domnului ca mai sunt si alte forumuri prin Uk si De cu informatii mult mai pertinente si la obiect nu batut campii, desi acolo imi e putin mai greu neffind limba materna, dar ma adaptez..

oricum pun pariu ca postul asta dispare in 5 min.. dar nu o sa stau sa verific ca am pierdut deja mult prea mult din viata pe aici.. ..

O sa incerc sa sterg si user-ul, dar daca nu o sa pot eu din control panel, fa-ti o pomana fiind moderator si sterge-l tu..

Multumesc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

leeloo, daca tu nu crezi ce se scrie pe forumul asta de catre proprietarii masinilor nu te face automat pe tine posesorul adevarului absolut. Te face doar mai... special.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca de obicei vorbesti complet pe langa.

 

Nu imi dau ochii peste cap, am comentat pretul exagerat pentru o simpla revizie. Ca de obicei cand vin si cu cifre alegi ce iti place doar.. ai ales 42 de euro la promotie, pe aia 180 de la bmw pret normal full, la marca premium motor de 6L nu i-ai vazut..

180EUR o revizie la un BMW cu motor de 6 litri? Deci serios, tu glumesti? La M5-ul V10 revizia standard era un jur de 800EUR, ajungind pe la 2500EUR daca schimbai si placute de frina si inca nu mai stiu ce minuni.

 

oricum pun pariu ca postul asta dispare in 5 min.. dar nu o sa stau sa verific ca am pierdut deja mult prea mult din viata pe aici.. ..

O sa incerc sa sterg si user-ul, dar daca nu o sa pot eu din control panel, fa-ti o pomana fiind moderator si sterge-l tu..

Multumesc.

Pui pariu cu cine?

Gata, o discutie in contradictoriu si te-ai ranit? Ne cerem scuze ca te-am tinut de miini sa postezi pe aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

caci decat sa ne certam, mai bine un cantec vesel sa cantam :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now