dorunegru

Se dezmembreaza Mazda 3 MPS

31 posts in this topic

Se dezmembreaza Mazda 3 MPS , fabricatie 03/2006 , 86000 km avariata in fata dreapta , motor si cutie functionale .

post-57-0-37033400-1421830732_thumb.jpg

post-57-0-00944200-1421830776_thumb.jpg

post-57-0-42991100-1421830791_thumb.jpg

post-57-0-40832800-1421830809_thumb.jpg

post-57-0-52482700-1421830829_thumb.jpg

post-57-0-93748600-1421830843_thumb.jpg

post-57-0-38265000-1421830859_thumb.jpg

post-57-0-29984900-1421830879_thumb.jpg

post-57-0-44493500-1421830895_thumb.jpg

post-57-0-86234300-1421830912_thumb.jpg

post-57-0-14155400-1421830972_thumb.jpg

post-57-0-10725100-1421830988_thumb.jpg

post-57-0-07581500-1421831003_thumb.jpg

post-57-0-78563500-1421831022_thumb.jpg

post-57-0-77532000-1421831037_thumb.jpg

post-57-0-81137600-1421831058_thumb.jpg

post-57-0-00930600-1421831072_thumb.jpg

post-57-0-03274500-1421831095_thumb.jpg

post-57-0-20910300-1421831120_thumb.jpg

post-57-0-16824900-1421831163_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si uite-asa mai moare un unicorn... Exista un pret pentru toata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-o fi geamana mea din Bv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un pret la interior? Scaune fata ma intereseaza,dar daca e ok pretul iau tot interiorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preț pentru interior si 2 boxe de bass de diametru mic. Si o curiozitate ce preț are tot ce trebuie pentru un Swap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca tu deja ai prea mult cuplu sa-l pui jos, daca pui cutie mai scurta cam ala esti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mereu m-am intrebat ce poate sa faca DAS mk2 cu o cutie de mk1... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimic pina dai a 4-a. Nu cu turbina aia :) Cu alta turbina insa... se poate si de la treapta 2 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

un pret pentru magazia de CD uri si fatada de la reglajele de AC?

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate unicornul are bafta, dar trebuie sa fie reparabila.

 

Desi pare ca botul s-a dus cu totul in dreapta, intrebarea e: cum sunt lonjeroanele, cadrul de la motor, bratele pe dreapta?

Un pret pt toata, eventual fara interior (scaune, fete usi, AC, audio) chiar si neimatriculata?

 

Daca nu, un pret de inceput pentru motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul si cutia nu s-au rupt atunci masina e reparabila garantat, nu e nimic din ce nu s-ar putea trage si indrepta cu un cal dintr-ala de tras. Reparatia costa mult din cauza ca au sarit airbagurile, dar daca vrei sa-ti faci masina de VTM nu conteaza airbagurile ca oricum vei avea rollcage omologat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, asa e. Totusi trebuie ca geometria sa iasa fix ca in specificatiile de strada, asta e problema.

 

 

Si un pret competitiv :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat e pinguinul ?

 

Mituc, o facem jumi-juma cu daniL sau o pastram pentru noi ?

 

PS: Partea multimedia e de origine ? Parca n-aveau mp3 in 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am vorbit cu cei care o dezmembreaza si masina e din 2008, deci e din aceeasi generatie cu ale noastre. MP3 au inceput sa aiba modelele fabricate dupa mai 2008 si asta e una dintre ele. Masina a fost intretinuta si servisata doar pe la bucuresti si la arad, schimburile de ulei s-au facut cind trebuie (la 12-14k km), samd. Deci motorul la 84k km sau cit are e abia iesit din rodaj.

 

Interiorul este cel mix piele + alcantara. Mai era un MPS BK rosu pe la ploiesti la fel, de altele nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:Thinking: Să pun motorul și cutia pe berlina mea? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti. Trebuie sa-l iei cu tot cu transmisie, ECU, absolut toate cablurile, instrumentele de bord, tot ce inseamna servopompe, suporti, planetare, evacuare, ideal si suspensie + frine dar nu neaparat (de 2-3 ori se opreste masina de la 200 si cu frinele pe care le ai, a 4-5-a oara va fi o problema).

 

Cred ca e mai ieftin sa cumperi epava aia si s-o repari, iei calculatorul de airbaguri + airbagurile de la a ta si o dezmembrezi pe a ta sa mai recuperezi. Masina aia din poze nu pare busita iremediabil, se poate trage si repara destul de bine. Sincer daca nu eram infipt intr-un rebuild la a mea care e destul de costisitor probabil luam epava cu totul si incercam s-o fac awd. 3BK mai ales MPS sint masini cit se poate de serioase si se strica cam greu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimic pina dai a 4-a. Nu cu turbina aia :) Cu alta turbina insa... se poate si de la treapta 2 ;)

Stiu ca mk1 are rapoartele mai scurte decat mk2, ceea ce ajuta pe reprize, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ajuta la reprizele de acceleratie in aceeasi treapta. La acceleratie trecind prin mai multe trepte depinde de situatie. De exemplu cu transmisia de pe BL se obtin timpi mai buni pe sfertul de mila pentru ca nu mai tre' sa dai a 5-a. Pe jumate de mila transmisia de BK e mai potrivita, pentru ca oricum dai a 5a si la BK e mai scurta. Deci depinde.

 

In cazul tau particular cu transmisia de BK vei avea o problema si mai mare decit ai acum in primele 3 trepte. Insa poti incerca, in functie de cum vor arata lucrurile la mine poate iti iau eu transmisia de BL :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vreau să rămână berlină, așadar nu m-aș băga la reparații. Ci la înlocuit toate cele. Să văd, întâi, de ce lovele dispune "banca" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites