Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider
Nosfy

CX-9 2016

88 posts in this topic

Dupa multe poze si video-uri in varianta camuflata au aparut si cateva poze din pliante.

Azi au aparut pozele masinii "reale".

 

http://www.carscoops.com/2015/11/all-new-2016-mazda-cx-9-in-flesh.html

 

Tot mai multi vorbesc despre 2.5 turbo si fiecare are varianta lui de putere, de la 275 la 330 cai :)

 

Partea naspa este ca niste site-uri din UK spun ca nu va fi comercializata in Europa.

 

Eu unul sper sa fie adusa si in Europa.

 

La o adica fostul model a fost importat in Germania de multi dealeri, nu vad de ce nu ar face la fel cu asta.

 

Probabil ca asteptarea va fi lunga in cazul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

420Nm de la 2000rpm, si 250cp nu se stie la cit, probabil de pe la 4000 la 6000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acusica vazui si eu valorile oficiale.

 

Bun, deci cu o reducere de 130kg, o aproximare a CO2-ului de 200 (consum de 9 litri e greu de crezut, dar vorbim de consum in teste :D) si un pret de Grand Touring in America (cel putin cam asta am vazut in presa, pastreaza pretul) imi iese un pret de 803.000 nok (din care taxe 483.000 nok).

 

Vorbim de 87.000 euro. Vorbim de XC90, X5, GLE, Q7 in banii astia. Adevarat, chele dar totusi vorbim de hibride mult mai puternice cu o imagine foarte puternica pe piata norvegiana (in special de cand au scazut taxele la hibride multi si le permit).

Vorbim de LR Discovery Sport 240 AT echipat foarte bine.

 

Sorento/Santa Fe sunt mult sub suma asta cu dieselurile de 200 si AT, echipate absolut full.

 

Deci nici o sansa sa o vad in Norvegia....'gamias...De fapt nici o sansa sa o vad in Europa fara diesel.

 

Pe 87-le standard al americanilor scoate 227 cai. Le urez un mare succes in USA desi aia se orienteaza catre putin alte valori cand e vorba de motoare.

 

Vorbim de o masina la aproape doua tone.

 

Pfoai si ce se mai visa la 275-330 cai.

 

Motorul, dezamagire totala pe piata alora.

 

De aratat arata incredibil atat la interior cat si la exterior. Premium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raport de compresie 10.5:1,aha!

 

SKYACTIV-G 2.5T Specifications

Inline 4-cylinder 2.5-liter direct-injection turbocharged gasoline engine

Displacement:2488 cc

Bore x Stoke:89.0mm x 100.0 mm

Compression Ratio:10.5:1

Maximum Output (net):169kW /5,000rpm

Maximum torque (net):420Nm /2,000rpm

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Directorul Mazda Norvegia a bagat o declaratie ca CX-9 nu se aduce in Norvegia in ciuda faptului ca dealerii norvegieni care au vazut/testat masina in Tokyo au venit cu feedback pozitiv si concluzia generala a Mazda Norvegia fost sa aduca masina pe piata locala.

Raspunsul Mazda Japonia a fost ca in Europa se vinde diesel si ca nu au in plan, deocamdata, punerea unui diesel pe CX-9.

In plus ei se concentreaza pe piata americana unde vor sa vanda 40.000 din cele 50.000 CX-9 planificate sa fie fabricate anual iar restul sa le vanda in Australia si Asia.

 

Bun, deci Europa nu-i intereseaza chiar daca politica lor este globalizarea. Se pare ca Europa nu intra in globalizarea asta. Sa inteleg ca ieri declara ca ei construiesc pentru toate pietele iar azi baga steluta in josul paginii: exceptand Europa?

 

Nu e blog/site/retea de socializare din USA sa nu critice lipsa de HP a motorului.

Evident ca Mazda explica si deja au inceput si anumite site-uri de profil sa explice ca masina are TORQUE si ca masina e gandita sa mergi din A in B, ca soccer mom nu are nevoie de motor de vapor, ca masina are nevoie de 18 cai sa mentina viteza de croaziera sialte motive stiintifice.

 

Ca masina nu e sa faci cerculete in strada!

 

Dar explica-i tu treaba asta targetului tau principal, cumparatorul tau, americanului standard, orientat catre V6 cu 300 cai!

 

Explica-i tu treaba asta fix cand benzina este la la 2$ galonul!

 

Explica-i tu treaba asta cand ei au preferat V6-le si cand galonul a fost 4$!

 

A scos fordul 2.0 ecoboost 240 cai si tot 3.5 V6 se cumpara in draci.

 

Cat despre comentariile lor ca Europa este orientata catre diesel, corect, au dreptate dar ce dracului asteapta???

 

Kia/Hyundai scot 200 din 2.2, VAG 204 din 2.0, Ford 210 din 2.0, Volvo 225 din 2.0 SAMD si Mazda 175 din 2.2?

 

Inca nu au realizat ca poate merita sa scoata 200 cai din 2.2 caz in care il pot pune pe CX-9 fara probleme si vinde atat in Europa cat si in Australia ca doar vand mai mult diesel decat benzina acolo.

 

Sau scula lor de 2.2 este buna de 150 cai si tunata maxim in zona de siguranta poate pana la 175?

 

Le explica americanilor ca 420 Nm din 2.5T sunt aaaaarhisuficienti, ca sunt obtinuti la turatii mici, NUMA 2000! Iar ca 227 cai la 5000rpm nu conteaza ca le trebuie 18 cai la croaziera :D

 

Pai 2.2 are mai putini cai, 175 la 4500 rpm, dar are tot 420 Nm la 1800-2000rpm. Nu e bun de CX-9?

 

Am vaga senzatie ca-si sapa singuri groapa cu CX-9 si declaratiile facute. Pacat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-au vindut mai mult decit CX7 2.3disi-t, cu siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Treaba este ca Cx5 este un real succes ,așa ca pe modelul acesta se vor axa în EU ,fie ele benzinare sau diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un CX-9 2.2 diesel AT ar fi o masina interesanta...

CX-5 e de succes , este un SUV compact, e interesant si un SUV un pic mai mare (mai ales pentru bancheta din spate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la Mazda știu ce știu. Clienții pt un suv "imens"nu vin în ograda lor.Acesti clienți se uita în ograda celor din "DAS AUTO"și verii lor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce stiu cei de la Mazda? Pai ai cumva idee cat costa sau vorbesti din dude? in SUA este asteptata la 45.000 usd. Touareg 3.6 V6 280 cai e tot atata.

Va cumpara americanul L4 cu 227 cai sau V6 cu 280? Sa nu ma apuc sa insirui lista de Chevy/Ford si nenumaratele Toyote/Honde/Acura/Infinity.

 

Dar sa lasam piata americana ca oricum nu au nici o sansa cu competitia (ENORMA) si nici cu mentalitatea alora.

 

Sa ne uitam in Europa.

 

Lasam Das Auto cu Q7 si Touareg in cazul asta ca au clientii lor. Merg pe mana ta ca stii bine.

Lasam si verii X5? GLE? Oricum nu e Mazda nici de nasul astora.

 

Sa vorbim de XC90 sau de Land Rover cu toate modelele posibile si imposibile? de Land Cruiser? Sau hai ca poate si astea sunt prea de fite.

 

Poftim, masini fara fite: Pajero? Navara? Sorento? Santa Fe? venite tot de la galbejiti cu puta mica.

 

Na ma bonus si Ssangyong! Vand in Europa si nu de bune sau de lux sau de frumoase ce sunt ci pentru ca exista CERERE.

 

Cerere de incapator cu 7 locuri si 4x4!

 

Iar in Norvegia cererea de 4x4 este imensa! Octavia/Superb se vand 81 si 82% cu 4x4. Iar de SUV-uri este plin.

 

Pliiiiiiiin de Mazda CX-5, cel mai vandut 4x4 tip SUV in 2013, 2014 si 2015.

 

Si tu incerci sa ma convingi pe mine ca stie Mazda ce stie. Care Mazda? Mazda Japonia poate stie ceva dar nu stie Mazda Norvegia. Mazda Norvegia vrea masina s-o vanda! La fel ca si ceilalti din Europa.

 

Cu 2.2 AT ies in bani de Sorento/Santa Fe iar Kia/Hyundai au retea mica de tot de dealeri si tot vand.

 

Mazda are retea de dealeri in toate orasele mari si nu numai. Este cel mai vechi dealer auto din Norvegia. Ar vinde in draci.

 

Eu unul NU CRED ca prinde motorizarea aia la americani. Nici balacariile Mazdei cu cuplul in joase. Daca vor cuplu in joase sa puna diesel nu sa faca benzina sa mearga ca un diesel.

 

Nu stiu ce joc joaca japonezii dar este o prostie sa nu o aduca in Europa.

 

Nemtii au adus din state MK1 cu V6, o s-o aduca si pe asta noua. Si italienii o sa-i puna gaz la mana a 3-a! (sic)

 

Cu ocazia asta va ajunge poate si pe plaiurile mioritice.

 

Sunt convins ca stiu ei ce stiu de scot 227 cai din 2.5 TURBO cand altii sar bine de valorile astea din 2.0 la mai putini bani.

 

Dar sa-i lasam sa doarma linistiti ca tare mie ca-i apuca sughiturile de la cate injuraturi le trage lumea de 2 zile.

 

Hai cu MPS-ul de 227 cai. :Cow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

e o mizerie turbo ala de 2.5.. e cam ce incercau cu low pressure turbo V8, cilindree o idee mai mica si cat sa treaca niste teste de emisii.., sa nu te duci in 5 litri cu motorul si raspuns mai bun in turatii joase, dar low pressure turbo ala se aplica deja la 300 si ceva de cai aspirati si se facea acu 10 - 12 ani..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am citit eu pretul de baza in US se aștepta să fie pe la 32k usd.

Nu stiu preturile pe piata americana dar nu cred ca e mult pentru ei, pentru o masina de aceste dimensiuni.pe de alta parte cred ca si Mazda stie cam care este concurenta si sigur intra cu pretul sub modelele mai de lux, cum a făcut si cu cx5-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai cu MPS-ul de 227 cai. :Cow:

Daca MPS-ul nu va avea macar 300cp nu vor vinde nici una. Toata lumea se astepata la macar 300, preferabil 320-340, mai ales ca vor fi si AWD. Cel putin 50% dintre cei care-si iau masinile astea le iau sa le modifice. Adica, uita-te si pe la noi unde bugetele pentru tuning sint mai mici... Si daca le fac de, sa zicem, 340cp iar blocul motor n-o sa tina macar 400 iar vor avea o mare problema, pentru ca pierd la capitolul "tuning potential" pe care alte turbo-uri de pe piata il au. De exemplu focusul ST de 250cp tine 400cp cu internele si chiar si cu ambreiajul de fabrica pina la un punct, noul 2.3EcoBoost ar trebui sa tina cel putin 450 (au stricat astia in teste citeva motoare, vor sa-l mai ranforseze inainte de a-l lansa) si desi masina nu e lansata pe piata exista deja optiuni de bloc aftermarket pentru pina la 700cp, samd.

 

Inteleg perfect filozofia cu "driveability & efficiency", ar trebui sa mearga la un SUV. Aminteste-ti ca asa ziceam si despre G120 pina ne-am uitat ca face 0-100 sub 9 secunde cu "doar" 120 de cai, iar concurenta de la altii (toyota, VAG, etc) cu 120cp pe masini din clasa similara erau peste 10s. Si desigur, pina le-am condus si neuitam in retrovizoare la moaca noastra proprie intrebindu-ne "Asta are 120 de cai??" si nu pentru ca nu-i avea, ci pentru ca ni se parea ca are mai multi de atit.

 

Problema la noul CX9 este clasa de impozitare per cal putere. Nu ca ar fi mare minune impozitul pentru cineva care poate da 40-50k pe o asemenea masina, dar sint multi care fac tot felul de leasinguri si credite, isi scot din minte ca au la salariu valoarea acelei rate, si apoi vine vremea impozitelor si a intretinerii cind li se va aminti odata pe an ce mult platesc ei impozit (si nu e valabil doar in romania, ci oriunde se impoziteaza la cilindree).

 

Un alt aspect la CX9, mai ales pentru americani, este ca motorul asta de 2.5 cu doar 227/250cp (in functie de benzina folosita) daac nu are ceva probleme de design (cum s-a mai intimplat) va trai vesnic cu materialele din ziua de azi. Va putrezi masina in jurul lui, si el va avea aceeasi compresie si putere si peste 50 de ani. Mazda insa merge cu capul in cur cind vine vorba sa-si promoveze aspectele care conteaza sau cind fanii marcii le cel lucruri perfect realizabile avind intentia de a cumpara eventual imediat un astfel de produs. Dar stai sa mai asteptam, e prea devreme deocamdata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrat acum pe Mazda US si modelul 2015 full (4x4; 3.7l V6, fara optionale) e 27.700 USD. Daca mai pui Bose, trapa si navigatie te duci in 40K USD.

Avand in vedere ca:

- au zis ca CX-9 2016 o sa fie ca pret tot pe la CX-9 2015

- CX-5 pretul de baza din US e cam la fel ca si in Europa

ma astept ca si CX-9 sa ajunga in Europa full(daca ajunge ever) pe la 40-42K Euro...

Nu cred ca este o oferta rea - daca nu vrei o masina mare. Nu stiu ceva similar de cumparat in Romania - de nou.

Nu e punctul meu forte chestia asta cu putere/cuplu - dar un cuplu de 420 Nm la 2000 rpm mi se pare foarte bun...am un Megane RS cu 2.0l 225CP si 300 Nm si rupe tot ...e adevarat e mai mica si mai usoara :-).

 

Una peste alta daca mi-ar trebui un CX9 la ce zic ei si la 42K Euro full (cu reducerile clasice Mazda Romania+ Rabla ajugi la cash 38K Euro) eu cred ca ar fi o oferta foarte buna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@IonutCX5 La MK1 au redus pretul cu 4000$ recent. Mai vin niste taxe ca doar asa e la americani, taxele sunt diferite in functie de stat. Cu optiuni/extrauri mai pun ceva.

Minim 40.000 pentru fostul model in momentul actual din care evident iei o reducere considerabila sau poate NU. Multi se uita la vechiul ca la o optiune buna ca i-au rezolvat multe probleme de-a lungul timpului.

 

Atentie ca la americani 2015 si 2016 sunt tot MK1. Noul CX-9 este 2017 :)

 

Noua Mazda nu este anuntata oficial 45.000 dar asta este pretul vehiculat de dealeri. Sunt foarte multe optiuni pe gustul americanilor la banii astia si in segmentul asta.

 

@mituc: serios acuma, cat sa asteptam? nu am asteptat atata amar de vreme minunea 2.5 T cu 275-330 cai? Nu era site/blog/forum pe care clientii sa nu baleasca.

 

2016 vs 2012: 250 cai pe 1950kg vs 192 cai pe 1.450 kg (M6) Asteptam putin mai mult.

 

Eu nu am unde sa-i dau in goarna sau sa stau pe contrasens, in mod cert ca ar fi suficienti. Ce am acum este oricum overmegaultrakill pentru tara asta.

 

Daca poti sa te tii cu masina dupa camion/autobuz atunci ai motor performant :D

 

Santa Fe diesel cu 150 cai si MT cu 2.1 tone se vinde foarte bine:) Suta este in 15 secunde dar nu asta conteaza.

Probabil ca d-asta considera Mazda Norvegia ca 2.2 175 ar fi excelent, 11.5-12 sec/100km ar fi foarte OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nosfy spune-mi și mie care este cota de piață in EU pt Mazda,iar din aceasta favorabil pt CX7.Și eu as vrea sa fie cât mai multe măzduțe pe șosele dar asta o spun eu cu inima .Ce vreau eu sa remarc este ca fiecare producător are un plan de bătaie. Din păcate mazdele le numeri pe degete când mergi la drum,darămite Cx7.Aici trebuie sa te gandesti:Logistica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie baietii de la Mazda imi dovedesc a nu stiu cata oara ca sunt foarte destepti.

Pe langa asta urmeaza o filozofie,nu un trend,ceea ce e de apreciat in amalgamul asta in care marci diferite folosesc platforme comune pentru eficientizarea costurilor.

 

Daca pentru toata gama de turisme din generatia Skyactive au mers pe varianta de motorizari pe benzina aspirate de cilindree medie si nu au urmat trendul general de downsize+turbo al producatorilor din EU,la matahale de genul CX9 dedicate pietelor cu consum pe acest segment au aplicat strategia inversa:downsize de la 3.7 N/A la 2.5 Turbo.

 

Caz 1:solutii diferite cu acelasi efect

Utilitatea motorizarilor turbo-diesel o vad perfect justificata pentru masini de +2.000 kg cu transmisii complicate si greoaie unde e nevoie de mult cuplu ca sa poata fi imprimata o dinamica rezon bolovanului,insa lipsita de orice sens pentru reprize fulminante si utilizare preponderenta la capatul plajei de turatie.

Caracterizate prin dezvoltarea cuplului maxim de jos si foarte jos,la care se adauga plaja de turatie redusa pana in jurul a 4500 rpm la care dezvolta puterea maxima,sobele diesel dau o dinamica satisfacatoare pentru astfel de mastodonti care conceptual nu au cum sa exceleze la capitole gen abilitate si performanta.

Stabilitate,tangaj,ruliu,directie,distante de franare sunt capitole la care s-au facut compromisuri in favoarea confortului,spatiului,utilitatii,garzii la sol etc.

 

Alternativa la motorizarile turbo diesel pentru autobuze de genul asta sunt motorizarile N/A V6 si V8 de cilindree mare ,care insa dezvolta cuplul maxim in zona medie de turatie =+3.000 rpm si puterea maxima in jurul a 6.000 rpm.

Adica dinamica similara cu cea imprimata de sobe,pe fondul exploatarii motorului in turatii mai mari.

 

Ce face Mazda?

Imbina avantajul cuplului de la turatii mici al unui motor diesel cu cel al unei motorizari pe benzina ref la putere,totul pe fondul unei cilindree sensibil mai mici.

Asa ca vine cu o motorizare turbo pe benzina cu un setup gandit pentru tractiune,astfel incat sa imprime tancului o miscare naturala din orice pozitie ar fi solicitat,nu pentru performante gen MPS.

 

Eu zic nu ca e bine,e foarte bine.

 

Acum ca toata lumea astepta aparitia lui CX9 ca sa vada performantele noii motorizari 2.5T si sa viseze/speculeze unde se va situa viitorul MPS,na dezamagire!

 

Caz 2:aceeasi solutie cu efecte diferite

Amestecarea in aceeasi oala a discutiilor despre performantele motorizarii de 2.5 Turbo de pe viitorul MPS cu cea de pe proaspatul lansat CX9 chiar nu isi are rostul.

Vor fi oale diferite.

Pentru MPS un 2.5 T cu 120-130 CP/L @6000-6500 rmp e absolut fezabil la raportul asta de compresie de 10.5:1 ,cu dezvoltarea cuplului maxim,oricare ar fi el,din zona a +3000 rpm.

Ceea ce inseamna o tinta de 300-330 CP,de data asta intr-un setup cu raspuns de benzinar,nu de soba.

 

Concluzie

Oale pe pereti?

Nu cred.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mituc: serios acuma, cat sa asteptam? nu am asteptat atata amar de vreme minunea 2.5 T cu 275-330 cai? Nu era site/blog/forum pe care clientii sa nu baleasca.

Asa cum spuneam mai sus, CX9 nu e noul MPS. Ci e un SUV, deci e exploatat altfel. Gindeste-te ca CX7-ul 2.3DISI-T cu transmisie automata avea o curba de cuplu asemanatoare cu acelasi 2.3DISI-T de pe 3/6MPS si CX7 MT, dar mai proasta si ca distributie a cuplului si ca valori maxime: vreo 350Nm la 2500rpm si 244cp la 5000rpm. Si totusi nu-mi aduc aminte sa se fi plins nimeni de dinamica. In zona aia merge SUV-ul, fie el cu transmisie automata care tine motorul acolo fie ca merg oamenii cu manuala si merg omeneste pe strada.

 

Mai e un aspect: CX9 2.5T: ce inlocuiesti cu ce. Hai sa vedem. Noul 2.5T de 250cp inlocuieste 3.7-ul V6 NA. Ambele motoare fac relativ aceeasi putere cu gaz premium (250cp la 5000rpm pentru 2.5T si 275cp pentru 3.7V6 la 6250rpm), dar 2.5T-ul are cu vreo 15% mai mult cuplu daca ne referim doar la valoarea maxima de 365Nm, nu mai zicem ca la V6 cuplul asta e la 4250rpm versus 2000-3000 la noul, si cu siguranta vor fi cel putin 365Nm la 4250rpm. Practic noul motor este superior vechiului absolut oriunde pe plaja de turatie pina la vreo 5500rpm. Si pariez ca noul CX9 va fi si mai usor cu vreo 100 de kile daca nu mai mult.

 

Ce va fi pe MPS vom vedea cind va iesi MPS-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noul CX9 este oficial anuntat cu -90kg pentru 2WD si -130kg pentru 4WD.

 

4WD va fi pe la 1950kg in functie si de optionale.

 

Valorile oficiale pentru CX-7 260 cp la 5500 si 380 Nm la 3000 puse pe 1740 kg.

 

Partea deranjanta nu este performanta motorului fata de greutate, pe hartie, ci politica Mazdei de a nu aduce masina pe o piata in ciuda faptului ca cererea exista.

 

Similar, plang americanii ca lor nu le da dieselul dar posibil sa nu iasa in limitele EPA asa ca nu pun dieselul pe piata lor. Sau poate au alt motiv. Poate nu vor sa duca dieselul acolo ca s-ar complica pe o piata unde dieseleul nu are cerere mare.

Dar putem vorbi de ce nu-i da americanului M6 break. Corect, americanii sunt orientati mai mult pe sedanuri dar nu inseamna ca nu au piata de break.

 

In Norvegia peste 90% din masini sunt hatch/break/SUV iar restul sunt sedan/limuzina (adica majoritare E-class si ceva seria 5 si A6).

 

Totusi Mazda Norvegia a ales sa aduca sedanul in Norvegia pentru ca era disponibil in Europa, nu doar break-ul, si in ciuda faptului ca pretul este absolut identic (orice alta marca vinde break-ul mai scump ca sedanul) si clientii locali sunt orientati catre break totusi unii au ales sa cumpere si sedan in ciuda tuturor observatiilor de mai sus!

 

Ne intoarcem la CX-9: Nu este ca si cum intra in Europa fara sa aibe retea de dealeri. Care a mai fost rostul invitatiei dealerilor europeni in Tokyo ca sa vada CX-9-le daca nu se vinde in Europa?

 

Astea sunt aspecte care nu le inteleg si nici nu vad logica din spatele deciziilor astora.

 

OK, explica Mazda ca Europa este orientata catre diesel, dar de ce nu pui dieselul pe CX-9 atunci?

Explica un consum mic la 2.5T, turatii, bla bla turbo si ce face turbo-ul ala, UAU AM AMETIT! de ce nu-l aduci in Europa daca are consum asa mic?

 

SUV 4WD 7 locuri cu consum de hatch mediu! Nu poti scoate reclama mai buna din asta!

 

Ciudat este ca in 2015 au adus oficial MK1 in Spania dar nu vor sa aduca noul model.

 

Julien Montousse, design director, Mazda North America, said his team kicked off the design of the project, before collaborating with the main design team in Japan.

As for the lack of sales in Europe, Montousse said he "needed to speak to product planning about it”.

“Seven-seaters are usually boxy," he said. "But this car has sophistication; people want to own it. I think it would do well in Europe.”

Speaking at the launch of the CX-9 in LA, Mazda boss Masamichi Kogai said: “The US is a key market for Mazda. We will keep this momentum and aim for further growth going forward. A key driver of this growth will be the all-new CX-9.

“Our US team took the lead in planning and designing the model to make sure it meets the needs of consumers here.”

Sales of the CX-9 will start in the US next spring. Mazda says it is targeting sales of around 50,000 units globally for the CX-9, with around 80% coming from North America.

Despite the growing appetite for SUVs and crossovers in Europe, there are currently no plans to sell the new Mazda CX-9 here.

Altceva ce nu inteleg:

Au pus AWD pe M6 ca au vazut ca este cerere!

Au pus 2.5 pe CX-5 cu AWD ca au vazut ca este cerere!

 

Dar nu au pus AWD pe M6 2.5. DE CE??? E cumva cererea mai mare de benzinar puternic pe SUV fata de break mediu/mare?

Pai care este problema sa aduca CX-9 2.5T in cazul asta?

 

Mazda Norvegia le zice ca cel mai vandut SUV pe piata locala este CX5 si este cerere de 7 locuri iar japonezii zic ca nu au nici un plan sa-l aduca in Europa. Ok then...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu au capacitate de productie...in Bucuresti daca vrei ceva ce nu au pe stoc astepti cam 4-5 luni.asta pentru mine inseamna ca nu pot să producă cat cere piata.Cx9 are target principal US (asa a fost f gândită,de aia nu are nici diesel)- deci iti trebuie un timp de răspuns cat mai scurt la comenzi...plus ,ideal ,consumi bugetul de marketing pe piata cea mai importanta...deci tot US..

Cred ca pentru fiecare produs pute care-l pui pe piata iti trebuie un buget minim-marketing, pregatire dealer, pregatire services,...si daca nu-ti iese din calcule pe o piata nu scoti produsul...si cred ca aici le-a dat cu minus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil capacitatea de productie sa fie o problema tinand cont ca vanzarea CX5 in USA+Canada sare de 100.000/an pe cand CX7 si CX9 (2007-2011) COMBINATE nu au atins vreodata pragul de 70.000 in USA+Canada.

 

CX9 in -anul de glorie- 2011 a atins 34.000 in USA+Canada

 

Cu noul CX9 au in plan 40.000 USA+Canada.

 

Pana sa fie CX-5 in topul norvegian a fost RAV4.

Noul RAV4 nu va mai fi adus in Norvegia decat in versiunea hibrida benzina/electric.

 

Alt SUV foarte bine vandut si considerata masina poporului aici este quasquai (cum dracu s-o scrie) si x-trail dar care se aduc doar cu diesel 130 cai manual in versiunea 4x4.

In schimb in USA duc versiunea hibrida cu benzinarul de 2L dedicat Europei la care au pus o baterie. Hibridul asta nu il aduc in Europa desi este ceruta in Norvegia spre exemplu.

 

Producatorii isi fac planul de bataie si fiecare face dupa cum il doare capul.

 

Asta este, noi, clientii, ne orientam catre marcile care ofera ce dorim. Dar sa astept mai mult de 1 an dupa XC90 T8 parca mai da-l in ma-sa. Deja o sa fie vechi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valorile oficiale pentru CX-7 260 cp la 5500 si 380 Nm la 3000 puse pe 1740 kg.

Modelele pentru europa da, asa au venit cu aceeasi turbina, acelasi soft si aceeasi transmisie ca Mazda 6 MPS/Mazdaspeed6. Deci 260cp si 380Nm cuplu.

Insa la americani CX7 s-a vindut FWD cu aspiratul de 2.5 si awd cu 2.3DISI-T de 244cp/350Nm si transmisie automata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now