medelin1981

Mazda 6 2017 vs Opel Insignia 2017

15 posts in this topic

Am reusit sa pun mana pe o oferta de Opel Insignia 2017 cu livrare in august 2017...pret 31.000 Eur...Motorul si lista de dotari raportate la pretul cerut imi par foarte bune...hai Mazda cu motorul ala turbo..

 

Am sa atasez si oferta intr-o calitate nu tocmai buna

 

post-15814-0-41285000-1494579545_thumb.jpgpost-15814-0-55011200-1494579545_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, Mazda n-are nici un motor sa se apropie de ala. Ce sa mai vorbim de OPC...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap....motorul ala de 2l....mmmm....mai ca m-as lasa de sobe?

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu multumim mazda ca nu face si versiuni turbo. Au 2.5T-ul si stau si se uita la el, nu stiu ce asteapta. Si 2.5T-ul merge si pe 3, ca incape acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact! 2.5-ul ala de pe CX-9, pus pe 6......o vand maine?

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda 6 ( chiar si in varianta 2017) pe care o detin este destul de in urma fara de Insignia 2017.

 

-Opel are head-up pe parbriz

-Opel are cutie de viteze cu 8 rapoarte

-Opel are are adevaratul torque vectoring nu blabla-GVC

-Opel are 360 camera

-Opel are Matrix Light (care tind sa cred ca e mai bun decat cel de la Mazda chiar daca si asta e destul de bun)

-Opel are sasiu adaptiv

- Si ca sa terminam si mai sublim are Apple Carplay si Android Auto

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt 100% de acord cu voi domnilor!!

 

Sper ca cei de la Mazda sa faca ceva special (=logic --> motor turbo si tehnologie in rand cu concurenta) cu noul 6 atunci cand va fi lansat in 2018 sau 2019...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singurul lucru care ma atrage este 4x4....dar imi trece repede, imediat ce vad sigla Opel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, destula masina la banii aia. Sunt tare curios cum sunt farurile alea cu LED. Cred ca asta va fi directia pentru viitoarele faruri. Iar motorul 2.0 Turbo chiar 'arata' bine in specificatii. Ei zic consum urban ~ 11 l/100km dar cred ca se va invarti pe la 15 l/100km.  Dar ce mai conteaza .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiam sa zic 13l/100km dar cred ca ai dreptate cand zici 15l/100km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai masinile de 1000-1200 kg cu turbo benzina de 1-1,2 l duc in oras la consum in jur 11 l/100km. Daca nu si peste. La cat are Insignia asta (1500+) cu 2.0 turbo , 15 l devine fezabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna oferta, buna echiparea, iar motorul e foarte fain. Am insa o retinere cand aud de Opel si semne de intrebare cand vine vorba de fiabilitate, mai ales la acest motor. Daca garantia poate fi extinsa integral, barem inca 1-2 ani, e o varianta demna de luat in seama.

 

PS: Eu as miza pe un consum de 16-17% in Bucuresti, insa nu-ti iei benzinar 260 CP AWD ca sa faci economie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am condus Insignia cu aceasta motorizare chiar pe drumul de Poiana.

Mie imi place cum se comporta masina: sistemul 4x4 este cel mai tare din segmnet, motorul silentios si cutia tine ritmul. Am avut un consum in jur de 12 la un mers sustinut (schimbam in jurul valorii de 4000 rpm), spre bucuresti a scazut in jurul valorii de 7 l/100km (atentie dumrul BV-B este pe cobrare, deci un 8 extraurban este mai corect).

Tot la plus as nota directia si suspensia care este sa zicem "gumata", dar cand te dai la ea  se incalzeste destul de rapid si incepe sa "verse" - dat la ea inseamna peste 20km pe drumu cu multe denivelari unde se incalzesc rapid amortizoarele. Din pacate, nu am condus-o pe noapte sa-mi dau seama de farurile LED.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu știu cum e acesta insignia, însă pot spune din experiență proprie pe un Astra nou ce l-am avut în 2013 motor 2.0 165 cai și cutie automată. În primul rând după aproximativ 15.000km numai greierași la bord, motor mai zgomotos ca la început și cutia ce patina de nu se poate mai ales iarna. La 37.000 mi-a picat servo. Desi diesel, consumul nu scădea sub 9-9.5 în oraș. Acum vreau să fiu obiectiv și sper sa fi fost eu ghinionist; însă pentru mine marca Opel nu există și cu atât mai puțin poate fi comparată cu Mazda. Da, au motoare puternice, au gadgeturi,au Apple si Google auto, etc... Însă ca și fiabilitate nu cred că le putem compara cu Mazda.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

gandeste-o si putin economic, pretul de revanzare e foarte mic la Opel si fiabilitatea marcii nu indeamna sa te bazezi ca o ai 200k. Din experienta fratelui meu cu vreo 2 Opel Astra zic sa ignori marca, ambele second la 150k (sau mai mult, cine poate garanta), au fost folosite putin 10-12k/an, mergeau fix la Loganul (zgomote interior si senzatia de masina lasata din articulatii) si de 2-3 ori/an service la diverse mici probleme, nimic esential. Nici de Mazda nu stiu ce sa zic, am CX-5 de 6k, momentan toate bune, vom vedea, eu nu am luat in calcul valoarea de revanzare, am mizat ca o tin in jur de 10 ani, adica 150k, merg cu ea si in oras in primul an, daca vad ca pica, o bag de wend si iau una mica de oras, la cum merg lucrurile ceva electric/hibrid. Uitasem, Insignia la nevasta-mea la munca a luat foc in parcare la vreo 40k si un vecin a tinut-o cam 1 an si a dat-o ca o cam plimba la service, nu stiu cati km avea ca a luat-o second.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now