lucian6rev2015

Probleme SBS, SCBS, Martor motor

79 posts in this topic

Buna

 

Mazda 6 2.2 175 facelift 2015. Masina are aprox 62k km. Din mai pana acum (oct) am avut o data pe luna o problema cu sisteme sbs, scbs, etc. aprox 6 erori care apareau in acelas timp. Dupa ce opream si reporneam masina dispareau.

 

Din pacate in aceasta dimineata, nu mai dispar, in plus insa apare martorul de motor. Cand opresc masina se simte si se si aude ca nu se opreste motorul "uniform", are o mica zmucitora.

 

Are cineva o idee?

Oricum o sa o programez la service urgent.

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa cobesc dar ti-as recomanda sa duci masina pe platforma pana la service.(foloseste cardul MES)

In alta ordine de idei, citeste aici si aici

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Poti sa imi spui te rog cum ai rezolvat problema?

Eu am patit acelasi lucru, mi-au aparut aceleasi erori, mai rau insa mi-a si murit motorul in mers. Una peste alt am dus masina in service care dupa 2 zile de testari mi-au comunicat ca masina nu are nimic.

 

Chiar nu mai inteleg cum dupa aceea eroare sa nu inregistreze nimic computerul de bord si sa nu primesc nici un feedback.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am patit ceva asemanator. 2.2 175 2015 decembrie facelift. Nu s-a oprit....dar nu mai tragea si parca s-a infrnat putin. Era rece motorul 5-6 dimineata si frig.....doar ce iesisem din oras. Am tras pe dr imediat. 

Am sunat la Bdt in ziua respectiva si mi-au zis ca sa o tin sub observatie. Posibil ceva motorina proasta. Cu toate ca bag doar Rompetrol. De atunci nu a mai facut si nici nu se comporta anormal. S-a intamplat pe 18 nov.

3EE995F5-B53A-437B-83EF-85F573FA33CB.jpeg

C6C216E9-B322-4008-95C0-AF86502FB23C.jpeg

93FF696A-D7BB-4D1F-95E4-20333D522515.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Astazi am avut aproximativ aceeasi problema. Cand am pornit masina, dupa 2 Km mi-au aparut prima data doar ca si martori luminosi de culoare galbena, SBS, SCBS si martorul de ingine si motorul s-a oprit. Am repornit din nou dupa 2 minute si iarasi dupa 1 km mi s-au aprins martorii si motorul s-a oprit. Am sunat la Serviciu Mazda sa vina o masina sa ma tracteze pana la un Service Mazda si mi-au comunicat ca o sa vina in aproximativ 2 ore. Intre timp dupa aproximativ 5 minute am repornit motorul ca sa ma duc intr-o parcare si am avut de data aceasta aprins doar indicatorul de engine. Timp de doua ore cat am asteptat nu am mai pornit masina iar cand a ajuns firma de tractare am pornit masina ca sa o indept cu fata catre camioneta si surpriza nu am mai avut nici un martor aprins. Tehnicianul care a venit mi-a comunicat ca nu mai are rost sa o ridice ca oricum nu este nimeni la service Duminica si sa merg pana acasa dar totusi sa trag o vizita pana la Mazda sa le povestesc problemele care le-am avut. De unde s-a intamplat evenimentul si pana acasa sunt 45 Km si nu am mai avut probleme. Dar imediat dupa 10Km a intrat regenerarea (am modelul 2.2 175PS). Acum nu stiu sa fie o coincidenta sau problema s-a datorat faptului ca inainte sa opresc masina in punctul unde am am avut treaba sa fi pornit in acelasi timp si regenerarea iar in acele 3 ore cat a stat masina sa se fi creat ceva fenomene dubioase pe la motor:), nu stiu nu prea ma pricep la motoare dar altceva nu stiu ce ar putea fi. Mentionez ca locuiesc in Germania si cred ca motorina este destul de calitativa iar drumurile pe care le fac in fiecare zi nu sunt facute in oras ci in afara mai mult. (30% in oras 70% afara ). Dupa ce o sa primesc un raspuns de la service, o sa revin cu informatii.

 

Problema care a avut-o persoana de mai sus (Bujie) am avut-o in Octombrie 2017, cand au aparut cred ca vreo 12 martori, defapt era ingalbenit tot bordul, si la fel am fost la reprezentanta Mazda iar dupa 2 ore m-au sunat sa vin sa ridic masina ca s-a rezolvat. Problema era de la un jder care imi rosese niste furtune/cabluri:). (o problema des intalnita in Germania). In cazul tau nu acesta a fost motivul dar poate fi o informatie pentru viitorii cititori. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Acum doua saptamani am mai avut inca o problema ce a implicat aparitia martorilor SBSC, cel de motor si mi s-a oprit masina. Ca sa pot ajunge la reprezentanta la Mazda care se afla la aproximativ 2 km a trebuit sa o "tarai" asa pana acolo. Adica porneam motorul, mergeam 300-400m si apoi iar mi se oprea bineinteles apareau si acei martori. Dupa 2-3 incercari am ajuns la cei de la Mazda si mi-au spus ca ar fi de la clapeta de acceleratie, care a si fost schimbata pe garantie. Acum nu mai am nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut aceeasi problema saptamana trecuta. A fost schimbata o clapeta (nu stiu exact numele) care controleaza fluxul de aer catre motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Am o Mazda 6 2013, 2.2 150 cp, AT, ~137.000 km. Masina luata noua de la BDT.

Pana acum nu am avut probleme deosebite, zic eu. Sunt foarte satisfacut de masina. E a patra masina si deocamdata vad ca a ramas cel mai mult "in familie" :-)

Vreau sa va spun ce mi s-a inamplat de curand....as zice un comportament ciudat. O sa va expun cum/ce am facut cu masina ca poate exista ceva conexiuni.

1. Inainte de "ciudatenie":

- mers pe Valea Oltului dinspre SB spre Buc in modul manual.

- m-am jucat cu ea (e greu sa te abii sa nu te joci cu o asemenea masina): accelarari/depasiri in plaja 2000-3200 rpm; folosit frecvent frana de motor. Stilul de condus: alert, nu as putea spune sportiv dar in niciun caz agresiv. Pana la urma e masina mea si o respect. :-) 

- pe Dealul Negru (Valcea-Pitesti) acelesi ritm de conducere.

2. "Ciudatenia":

- undeva pe serpentinele de pe Dealul Negru intr-o panta am retrogrdat din M4 in M3 pt a beneficia de frana de motor + frana de serviciu (nu brutal). Turatia motor in M3 3000-3200 rpm. In fata mea nu era nicio masina/obstacol.

- brusc au aparut la bord: "SCBS Inspection sistem required" + martorul cu triunghiul rosu aprins + martor i-Stop intermitent + cutia blocata in probabil treapta 3 (indicatorul treptei cutiei nu mai arata treapa; nu mai arata nimic, doar M ....). 

- cateva smucituri usoare ca si cum motorul ar fi "ingitit" apa/ramas fara aer.

Am comutat cutia in modul Drive. Cutia nu mai schimba treptele (urcam in ture dar cutia nu schimba). Era blocata ca mai sus. Am comutat in Manual, tot blocata fara a indica treapta.

Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Am lasat-o un pic dupa care am repornit-o. Totul a revenit la normal ca si cum nimic din cele de mai sus nu s-ar fi intamplat.

 

Mi-am calmat stilul de condus asteptand sa se mai intample ceva. Dar nimic. Am refolosit din nou modul Manual incercand pe cat posibil sa nu mai sar peste 3000 rpm. Totul a functionat fara probleme.

Pe drumul de intoarcere: pe A1 am mers cu viteze intre 120-180 km/h. Pe Dealul Negru am folosit modul Manual pt frana de motor, dar mai potolit (turatia  <3000 rpm) si nu am mai franat in timp de retrogradam treptele. Am facut depasiri in forta (in plaja 2000-3300 rpm). Nu s-a mai intamplat nimic.

 

Cam asta a fost cu "ciudatenia". Voi ati experimetat un astfel de comportament?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit de vreo 2 ori cu fostul cx5 sa ramana blocata in treapta de viteza si sa nu vrea sa urce. S-a rezolvat cu un update de soft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Codrin said:

Am patit de vreo 2 ori cu fostul cx5 sa ramana blocata in treapta de viteza si sa nu vrea sa urce. S-a rezolvat cu un update de soft.

 

Si blocarea cutiei "a venit" la pachet cu ceva martori aprinsi prin bord si/sau mesaje de "inspectionn required" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, doar nu mai schimba treapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/9/2017 at 9:34 AM, lucian6rev2015 said:

Buna

 

Mazda 6 2.2 175 facelift 2015. Masina are aprox 62k km. Din mai pana acum (oct) am avut o data pe luna o problema cu sisteme sbs, scbs, etc. aprox 6 erori care apareau in acelas timp. Dupa ce opream si reporneam masina dispareau.

 

Din pacate in aceasta dimineata, nu mai dispar, in plus insa apare martorul de motor. Cand opresc masina se simte si se si aude ca nu se opreste motorul "uniform", are o mica zmucitora.

 

Are cineva o idee?

Oricum o sa o programez la service urgent.

 

Multumesc

Salut, 

Am și eu aceleași probleme, cum s-a rezolvat la tine? Ms! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/21/2018 at 9:13 PM, Andrei86 said:

Salut.

Astazi am avut aproximativ aceeasi problema. Cand am pornit masina, dupa 2 Km mi-au aparut prima data doar ca si martori luminosi de culoare galbena, SBS, SCBS si martorul de ingine si motorul s-a oprit. Am repornit din nou dupa 2 minute si iarasi dupa 1 km mi s-au aprins martorii si motorul s-a oprit. Am sunat la Serviciu Mazda sa vina o masina sa ma tracteze pana la un Service Mazda si mi-au comunicat ca o sa vina in aproximativ 2 ore. Intre timp dupa aproximativ 5 minute am repornit motorul ca sa ma duc intr-o parcare si am avut de data aceasta aprins doar indicatorul de engine. Timp de doua ore cat am asteptat nu am mai pornit masina iar cand a ajuns firma de tractare am pornit masina ca sa o indept cu fata catre camioneta si surpriza nu am mai avut nici un martor aprins. Tehnicianul care a venit mi-a comunicat ca nu mai are rost sa o ridice ca oricum nu este nimeni la service Duminica si sa merg pana acasa dar totusi sa trag o vizita pana la Mazda sa le povestesc problemele care le-am avut. De unde s-a intamplat evenimentul si pana acasa sunt 45 Km si nu am mai avut probleme. Dar imediat dupa 10Km a intrat regenerarea (am modelul 2.2 175PS). Acum nu stiu sa fie o coincidenta sau problema s-a datorat faptului ca inainte sa opresc masina in punctul unde am am avut treaba sa fi pornit in acelasi timp si regenerarea iar in acele 3 ore cat a stat masina sa se fi creat ceva fenomene dubioase pe la motor:), nu stiu nu prea ma pricep la motoare dar altceva nu stiu ce ar putea fi. Mentionez ca locuiesc in Germania si cred ca motorina este destul de calitativa iar drumurile pe care le fac in fiecare zi nu sunt facute in oras ci in afara mai mult. (30% in oras 70% afara ). Dupa ce o sa primesc un raspuns de la service, o sa revin cu informatii.

 

Problema care a avut-o persoana de mai sus (Bujie) am avut-o in Octombrie 2017, cand au aparut cred ca vreo 12 martori, defapt era ingalbenit tot bordul, si la fel am fost la reprezentanta Mazda iar dupa 2 ore m-au sunat sa vin sa ridic masina ca s-a rezolvat. Problema era de la un jder care imi rosese niste furtune/cabluri:). (o problema des intalnita in Germania). In cazul tau nu acesta a fost motivul dar poate fi o informatie pentru viitorii cititori. 

Salut, 

Ce probleme au găsit cei de la service și cum s-a rezolvat? Ms! 

On 3/26/2019 at 11:24 PM, bolria said:

Salutare,

 

Am o Mazda 6 2013, 2.2 150 cp, AT, ~137.000 km. Masina luata noua de la BDT.

Pana acum nu am avut probleme deosebite, zic eu. Sunt foarte satisfacut de masina. E a patra masina si deocamdata vad ca a ramas cel mai mult "in familie" :-)

Vreau sa va spun ce mi s-a inamplat de curand....as zice un comportament ciudat. O sa va expun cum/ce am facut cu masina ca poate exista ceva conexiuni.

1. Inainte de "ciudatenie":

- mers pe Valea Oltului dinspre SB spre Buc in modul manual.

- m-am jucat cu ea (e greu sa te abii sa nu te joci cu o asemenea masina): accelarari/depasiri in plaja 2000-3200 rpm; folosit frecvent frana de motor. Stilul de condus: alert, nu as putea spune sportiv dar in niciun caz agresiv. Pana la urma e masina mea si o respect. :-) 

- pe Dealul Negru (Valcea-Pitesti) acelesi ritm de conducere.

2. "Ciudatenia":

- undeva pe serpentinele de pe Dealul Negru intr-o panta am retrogrdat din M4 in M3 pt a beneficia de frana de motor + frana de serviciu (nu brutal). Turatia motor in M3 3000-3200 rpm. In fata mea nu era nicio masina/obstacol.

- brusc au aparut la bord: "SCBS Inspection sistem required" + martorul cu triunghiul rosu aprins + martor i-Stop intermitent + cutia blocata in probabil treapta 3 (indicatorul treptei cutiei nu mai arata treapa; nu mai arata nimic, doar M ....). 

- cateva smucituri usoare ca si cum motorul ar fi "ingitit" apa/ramas fara aer.

Am comutat cutia in modul Drive. Cutia nu mai schimba treptele (urcam in ture dar cutia nu schimba). Era blocata ca mai sus. Am comutat in Manual, tot blocata fara a indica treapta.

Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Am lasat-o un pic dupa care am repornit-o. Totul a revenit la normal ca si cum nimic din cele de mai sus nu s-ar fi intamplat.

 

Mi-am calmat stilul de condus asteptand sa se mai intample ceva. Dar nimic. Am refolosit din nou modul Manual incercand pe cat posibil sa nu mai sar peste 3000 rpm. Totul a functionat fara probleme.

Pe drumul de intoarcere: pe A1 am mers cu viteze intre 120-180 km/h. Pe Dealul Negru am folosit modul Manual pt frana de motor, dar mai potolit (turatia  <3000 rpm) si nu am mai franat in timp de retrogradam treptele. Am facut depasiri in forta (in plaja 2000-3300 rpm). Nu s-a mai intamplat nimic.

 

Cam asta a fost cu "ciudatenia". Voi ati experimetat un astfel de comportament?

 

Salut,

Cum s-a rezolvat? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/26/2019 at 11:24 PM, bolria said:

Salutare,

 

Am o Mazda 6 2013, 2.2 150 cp, AT, ~137.000 km. Masina luata noua de la BDT.

Pana acum nu am avut probleme deosebite, zic eu. Sunt foarte satisfacut de masina. E a patra masina si deocamdata vad ca a ramas cel mai mult "in familie" :-)

Vreau sa va spun ce mi s-a inamplat de curand....as zice un comportament ciudat. O sa va expun cum/ce am facut cu masina ca poate exista ceva conexiuni.

1. Inainte de "ciudatenie":

- mers pe Valea Oltului dinspre SB spre Buc in modul manual.

- m-am jucat cu ea (e greu sa te abii sa nu te joci cu o asemenea masina): accelarari/depasiri in plaja 2000-3200 rpm; folosit frecvent frana de motor. Stilul de condus: alert, nu as putea spune sportiv dar in niciun caz agresiv. Pana la urma e masina mea si o respect. :-) 

- pe Dealul Negru (Valcea-Pitesti) acelesi ritm de conducere.

2. "Ciudatenia":

- undeva pe serpentinele de pe Dealul Negru intr-o panta am retrogrdat din M4 in M3 pt a beneficia de frana de motor + frana de serviciu (nu brutal). Turatia motor in M3 3000-3200 rpm. In fata mea nu era nicio masina/obstacol.

- brusc au aparut la bord: "SCBS Inspection sistem required" + martorul cu triunghiul rosu aprins + martor i-Stop intermitent + cutia blocata in probabil treapta 3 (indicatorul treptei cutiei nu mai arata treapa; nu mai arata nimic, doar M ....). 

- cateva smucituri usoare ca si cum motorul ar fi "ingitit" apa/ramas fara aer.

Am comutat cutia in modul Drive. Cutia nu mai schimba treptele (urcam in ture dar cutia nu schimba). Era blocata ca mai sus. Am comutat in Manual, tot blocata fara a indica treapta.

Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Am lasat-o un pic dupa care am repornit-o. Totul a revenit la normal ca si cum nimic din cele de mai sus nu s-ar fi intamplat.

 

Mi-am calmat stilul de condus asteptand sa se mai intample ceva. Dar nimic. Am refolosit din nou modul Manual incercand pe cat posibil sa nu mai sar peste 3000 rpm. Totul a functionat fara probleme.Pe drumul de intoarcere: pe A1 am mers cu viteze intre 120-180 km/h. Pe Dealul Negru am folosit modul Manual pt frana de motor, dar mai potolit (turatia  <3000 rpm) si nu am mai franat in timp de retrogradam treptele. Am facut de

Cam asta a fost cu "ciudatenia". Voi ati experimetat un astfel d

pasiri in forta (in plaja 2000-3300 rpm). Nu s-a mai intamplat nimic.

e comportament?

 

 

Salut,

Eu am aceleasi problema la masina inca de cand am cumparat-o,in noiembrie 2017 si persista si acum.La mine este in felul urmator,se intampla la viteze  mari peste 120 km/h,in momentul cand ridic brusc piciorul de pe acceleratie,nu conteaza daca urmatoate miscare este sa franez sau nu.Toate cele descrise de tine apar si la a mea,inclusiv cele de pe cutia de viteze.Am fost cu masina in service cu acele erori in bord,pusa pe tester aparea o eroare data de senzorul de pe debitmetrul de aer,pe care l-au  inlocuit cu unul de pe o masina aflata acolo in reparatie,iesit pe autostrada dat talpa,redus viteza si binenteles ca nu se rezolvase nimic.Asta a fost anul trecut,anul asta am fost cu ea la Mazda in Bucuresti,cei de acolo constata acelasi senzor cu eroare cel cu trimitere la debitmetrul de aer,impreuna cu o presiune scazuta de ulei si presiune scazuta in pompa de vacuum,si-mi spun ca masina trebuie lasata in service si schimbate,sorbul de ulei,saibele de la injectoare,pompa de vacuum,si verificat turbo,axa cu came.Totul la 6000 lei.Plec acasa in Cta dupa ce au mentionat in fisa service ca plec masina pe propiua raspundere,ajung acasa gasesc din intamplare pe net o instiintare de rechemare in service,trimisa de Mazda Romania catre OPC,in care gasesc descrise ca defecte constatate de producator similare cu cele constatate de cei de la Bucuresti.Sun la ei a 2 zi,si-mi spun ca masina mea (cu toate ca corespunde ca an de facbricatie si VIN)nu face parte din campanie.Sun la mazda Cta,cei de aici imi spun ca masina se preteaza conform VIN-uli doar la un update de soft la calculatorul de injectie.In fine ca s-o scurtez am schimbat aici cele constatate in Buc(ei constatand aceleeasi "defecte")ieri am luat masina,facut proba pe A4 si nimic,zic gata s-a rezolvat,am scapat de o grija,in schimb azi dimineata in drum spre serviciu in afara Constantei,bag talpa in ea si la fel.Urmeaza sa ma duc luni pt niste update-uri,sa vedem ,oricum eu sunt sceptic..Trebuie sa mentionez ca aceasta "ciudatenie cum ai numit-o se intampla numai la viteze de peste 100 km/h,sub,niciodata indiferent de cate ori am incercat.

Daca mai ai aceste probleme,sau le-ai rezolvat in service,te rog sa-mi scrii sa stiu si eu cum.

 

 

 

 

Mazda3_BM___6_GJ___CX5_KE_ (1).pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Azi am fost cu masina la BDT Buc la revizia de 140.000 km. Mentionez ca de la episodul "ciudatenia" nu s-a mai intamplat nimic....ciudat.

Le-am spus celor de la service ce mi s-a intamplat si pe langa revizia propriu-zisa:

- au desfacut capacul motorului pt ca ar suspecta o pierdere de presiune pe la garniturile injectoarelor si ca asta ar fi o posibila cauza pt comportamentul ciudat/erori in bord. Inlocuit setul de garnituri in cauza. 

- daca tot au desfacut capacul, au verificat si axele cu came, starea injectoarelor, sorbul, etc. 

 

Ca o completare: inlocuit bloc switch-uri schimbator viteze pt ca nu mai recunostea modul "P". Nerecunoscand modul "P" nu intrerupe contactul. 

 

Inca nu am luat masina din service pt ca a trebuit sa plec din localitate. O sa o iau poimaine.

 

Revin cu info daca s-a rezolvat problema.

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam de raspuns! Incearca te rog sa faci o proba in afara localitatilor,la viteza de peste 100 daca e posibil si sa reduci brusc viteza,eventual sa si apesi pedala de frana.Vreau sa pun accent pe chestia asta.Ai mai "abuzat" de masina in aceleasi conditii descrise de tine in prima postare?Te intreb pentru ca in conditii de condus 'normal"nici la a mea nu apare nimic,chiar daca am 180 km/h.Daca reduc viteza prin depresarea usoara a pedalei de acceleratiei nu se intampla nimic.In schimb daca reduc brusc se intampla "ciudatenia".

Ai grija! Fa-i un test drive mai lung,eventual de mai multe ori.

Sper sa-ti iasa cu bine!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/18/2019 at 0:15 AM, bolria said:

Ca o completare: inlocuit bloc switch-uri schimbator viteze pt ca nu mai recunostea modul "P". Nerecunoscand modul "P" nu intrerupe contactul. 

 

Salut!

Dupa inlocuire ai mai avut probleme? cat a costat inlocuirea si swich-ul? 

Ms.,

Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Dupa inlocuire nu mai sunt probleme. A costat in jur de 450 lei (cu tot cu manopera).

 

Up-date la problema cu eroarea SCBS aka "ciudatenia": vad ca nu a mai aparut.  :sweat:.....si sper sa nu mai apara....:acute:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bolria said:

Salut,

Dupa inlocuire nu mai sunt probleme. A costat in jur de 450 lei (cu tot cu manopera).

 

Up-date la problema cu eroarea SCBS aka "ciudatenia": vad ca nu a mai aparut.  :sweat:.....si sper sa nu mai apara....:acute:


Dar oare de ce se intampla asta? 

 

Si la mine a inceput sa se intample, dar doar pun contactul si misc putin de schimbator (din stanga in dreapta) si dupa se opreste.


Avand in vedere ca sunt zeci de astfel de stricaciuni ar trebui schimbate GRATIS, daca ei sunt super "zgarca" si pun piese de slaba calitate la saraca masina.

 

La voi a dat semna ca o sa "moara"? sau dintr-o data nu ati mai putut opri masina ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum vezi e o strategie generala ca producatorii auto sa faca elemente "care sa crape" dupa perioada de garantie. Si e valabila la toti. Am cunoscut odata pe cineva care avea un cumnat ce lucreaza la Mercedes. Lucra fix in departamentul unde "se proiectau" elementele ce aveau sa cada dupa 4-5 ani. Asta era jobul lui, sa se asigure ca unele elementele sa tina cam cat tine perioada de garantie. Dupa garantie, fiecare cu norocul lui (in functie de modul de exploatare, intretinere etc).

Eu personal, in afara de o resoftare, schimbat etrierii pe spate (pt ca s-au blocat; problema stiuta) si schimbat blocul de comanda oglinzi nu am avut nicio problema in perioada de garantie. Dupa, au inceput sa apara....

E bine stiut ca un producator auto nu castiga din vanzare de masini ci din vanzarea de piese. Si pe langa ei mai traiesc si serviceurile, importatorii etc.

Cumva e normal sa se intample asa. De exemplu, vezi ca normele de poluare/normele de siguranta sunt din ce in ce mai drastice... de unde atatia bani sa investeasca? sigur din vanzarea de masini nu....:Angel:

 

Asa ca nu avem ce face. Suntem parte dintr-un sistem capitalist mondial in care toata lumea trebuie sa "manance"....si permanent.

 

Drumuri bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nauer172 said:


Dar oare de ce se intampla asta? 

 

Si la mine a inceput sa se intample, dar doar pun contactul si misc putin de schimbator (din stanga in dreapta) si dupa se opreste.


Avand in vedere ca sunt zeci de astfel de stricaciuni ar trebui schimbate GRATIS, daca ei sunt super "zgarca" si pun piese de slaba calitate la saraca masina.

 

La voi a dat semna ca o sa "moara"? sau dintr-o data nu ati mai putut opri masina ?

 

Salut!

Cam asa si la mine. Doar ca am si ramas fara baterie asta iarna.

https://mazda.oemdtc.com/665/ignition-does-not-turn-off-when-pressing-startstop-button-2013-2014-mazda

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bolria said:

 

E bine stiut ca un producator auto nu castiga din vanzare de masini ci din vanzarea de piese. 

 

41970972_2140650066189393_5192635359447482368_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, bolria said:

Dupa cum vezi e o strategie generala ca producatorii auto sa faca elemente "care sa crape" dupa perioada de garantie. Si e valabila la toti. Am cunoscut odata pe cineva care avea un cumnat ce lucreaza la Mercedes. Lucra fix in departamentul unde "se proiectau" elementele ce aveau sa cada dupa 4-5 ani. Asta era jobul lui, sa se asigure ca unele elementele sa tina cam cat tine perioada de garantie. Dupa garantie, fiecare cu norocul lui (in functie de modul de exploatare, intretinere etc).

Eu personal, in afara de o resoftare, schimbat etrierii pe spate (pt ca s-au blocat; problema stiuta) si schimbat blocul de comanda oglinzi nu am avut nicio problema in perioada de garantie. Dupa, au inceput sa apara....

E bine stiut ca un producator auto nu castiga din vanzare de masini ci din vanzarea de piese. Si pe langa ei mai traiesc si serviceurile, importatorii etc.

Cumva e normal sa se intample asa. De exemplu, vezi ca normele de poluare/normele de siguranta sunt din ce in ce mai drastice... de unde atatia bani sa investeasca? sigur din vanzarea de masini nu....:Angel:

 

Asa ca nu avem ce face. Suntem parte dintr-un sistem capitalist mondial in care toata lumea trebuie sa "manance"....si permanent.

 

Drumuri bune.

Salut!Nu ne-ai spus ce au constatat in urma verificarii axei cu came ,ma rog...vreau sa discut cu tine pt ca problema e foarte comlexa,eu trec prin ea acum.As vrea sa-mi trimiti  pentru detalii,nr tau de telefon,la adresa de e-mail  crij67@yahoo.com.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua ! 

Am o Mazda 6 din 2016, 2.2 150 AT. Am patit acelasi lucru si eu, mi s-au aprins aceleasi erori in bord  ( 5 erori ). Am oprit motorul si la repornire a ramas aprins doar cel legat de motor. Masina e acum la Iasi in reprezentanta, dar pana rezolva ei problema voiam sa-i intreb pe cei care au trecut prin asta la ce sa ma astept. 

 

IMG_20190707_170537.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Darbo said:

la Iasi in reprezentanta, dar pana rezolva ei problema

Probabil va dura mult si bine... din pacate :(

Cauzele pot fi multiple, incepand cu un contact imperfect pe undeva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now