Sign in to follow this  
Followers 0
MihaiMaxim

Întrerupe cand plec de pe loc

62 posts in this topic

Salut! Motor 2.3 disi 260cp la plecarea de pe loc in prima treaptă de viteza pleca in "suturi". Daca o accelerez mai tare si dau usor drumul la abreiaj pleca fara probleme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Motor 2.3 disi 260cp la plecarea de pe loc in prima treaptă de viteza pleca in "suturi". Daca o accelerez mai tare si dau usor drumul la abreiaj pleca fara probleme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cind face figurile astea ambreiajul e partial cuplat sau e cuplat complet (pedala ridicata complet)?

Cind masina e rece face figura sau doar dupa ce te fitii putin in trafic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Face figuri si la rece si la cald. La plecarea de pe loc face figuri cand aproape sa il decuplez de tot. La mers in prima treaptă cu 10-20km/h daca decuplez de tot merge in suturi daca apas putin ambreiajul nu mai face asa merge normal. In a doua, a treia si restul treptelor de viteza nu am probleme. 

 

Faza e ca înainte sa cumpăr masina am mai mers cu 4 masini si toate făceau la fel unele mai tare altele mai putin ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cumva normal ca la turatii mici motorul sa se bilbiie, pentru ca motorul clapetei de acceleratie e pas cu pas si ce multe ori ajustabilitatea necesara nu poate fi furnizata de ajustabilitatea mecanica a clapetei, iar ajustarile de avans nu functioneaza in acest caz pentru ca ECU are un target de sarcina, nu de turatie.

 

Deci daca acest lucru se intimpla doar in jurul a 1000-1500rpm si doar cind acceleratia e apasata foarte putin atunci e ok, cam toate vor face la fel mai mult sau mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles am crezut ca am probleme cu cutia sau cu volanta ! Multumesc pentru explicatie !! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

S-a dus volanta sigur ( din experienta ) in timp o sa se aplifice fenomenul . Mai trage de ea apoi schimba tot kitul 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si bine v-am gasit!

Problema cu mersul sacadat o am si eu, exact ca a colegului care a deschis topicul. Daca s-a gasit vreo rezolvare as dori sa aflu si eu ce si cum trebuie facut.

Mentionez ca ambreiajul(cu tot cu volanta) are 15.000 km si nu cred ca ar putea fi el cauza.

Totul se intampla cand incerc sa tin o turatie constanta, in jur de 2000-3000 rpm in treapta 1. In alta treapta nu am simtit nici o intrerupere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai face in treapta 2, dar nu asa violent.

Eu am eliminat aproape complet acest comportament de ckt prin recalibrarea pedalei de acceleratie si respectiv a partii de corectie a wastegate-ului functie de sarcina.

Corectiile le-am aplicat folosind softul Versatuner.

 

Personal banuiesc cupla electrica pentru AWD care in treptele 1 si mai rar 2 e putin nehotarita si cupleaza/decupleaza aiurea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Incearca sa pleci de pe loc doar ridicand piciorul de pe pedala  ambreaj fara sa accelerezi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am incercat eu pe CX-7 2.3, nu merge. Desi eram obisnuit sa plec asa de la o alta benzinara, la asta nu merge. Cel putin la ce am incercat eu. Tinde sa moara motorul. Daca e perfect drept pleaca, daca nu... fara un minim de acceleratie, nicio sansa! Ce inseamna asta? La fel, ca si colegul de mai sus, zvacnea intr-a 1-a. Am accelerat mai mult si apoi am schimbat a 2-a si a fost ok. Dar cat timp am condus masina a necesitat "reglaje" din ambreiaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, ovidiu said:

Incearca sa pleci de pe loc doar ridicand piciorul de pe pedala  ambreaj fara sa accelerezi 

Pleaca lin dar greu, ca are 1.9 tone. Si pleaca greu chiar si cu relanti-ul ridicat de la 650 la 800.

 

Problema nu e ambreiajul, e in alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mituc, ai cum sa ma indrumi si pe mine undeva unde as putea sa fac reglajele alea?

Apropo, multumesc pentru anuntul privind schimbul de bascule prin rechemare. M-am programat si eu pentru marti la Arian.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, handralau said:

, ai cum sa ma indrumi si pe mine undeva unde as putea sa fac reglajele alea?

 

Daca iti achizitionezi versatuner ti le fac eu. Daca nu vrei versatuner nu stiu cum sa te indrum. Si sa cumperi versatuner doar pentru asta nu are sens.

Totusi poti incerca o curatare de clapeta de acceleratie intre timp, cu siguranta problema se va mai diminua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru sfat. O sa ii rog pe baieti marti sa curete si clapeta de acceleratie si sper sa fie mai ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, handralau said:

Multumesc mult pentru sfat. O sa ii rog pe baieti marti sa curete si clapeta de acceleratie si sper sa fie mai ok.

 

Neaparat sa deconectezi bateria inainte de a pune contactul dupa curatarea clapetei. E foarte important, sa le spui celor de la service si sa nu-i lasi sa scape cu "lasa ca am mai facut si nu trebuie" sau "lasa ca stim noi nu-ti fa griji".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu o sa le spun, insa nu cred ca voi putea sta langa masina ca sa fiu sigur ca vor si face ce-i rog. Nu pot decat sa le dau o atentie inainte de a lasa masina acolo si sa sper ca se tin de cuvant. Oricum, revin cu un post dupa ce curat clapeta si va anunt daca se schimba ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu fac ei asta atunci deconecteaza tu bateria si stai asa 2-3 minute.

Ideea este ca dupa contactului pentru prima data dupa o resetare prin deconectarea bateriei clapeta de acceleratie se recalibreaza. Daca nu se recalibreaza atunci ii ia foarte mult timp si cicluri de pornire/oprire pina sa se calibreze ca lumea, si in functie de pozitia in care ajunge ea dupa ce s-a lucrat relativ la pozita in care era cind a fost demontata masina va face mai mult sau mai putin urit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e mai sigur asa. Decat sa merg pe incredere ca au facut ei treaba asta, prefer sa o mai fac si eu odata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, handralau said:

Da, e mai sigur asa. Decat sa merg pe incredere ca au facut ei treaba asta, prefer sa o mai fac si eu odata :)

 

Poate ai ajunge la rezultate mai bune daca pur si simplu ai discuta cu oamenii respectivi decit sa presupui ca fac ei, sau sa presupui ca nu fac ei.

Mergi la unul dintre service-urile pe care le stim si noi sau faci asta undeva aproape de tine, "la niste cunoscuti", etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa duc marti masina la Arian in Pipera sa schimb basculele prin programul de rechemare si o sa ii rog pe ei sa curete si clapeta. Acum, eu nu ii cunosc si nu pot sa spun ca am sau ca nu am incredere in ei ca vor face cum ii rog eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok, daca e reprezentanta vor urma procedura corecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, handralau said:

Vreau sa duc marti masina la Arian in Pipera sa schimb basculele prin programul de rechemare si o sa ii rog pe ei sa curete si clapeta. Acum, eu nu ii cunosc si nu pot sa spun ca am sau ca nu am incredere in ei ca vor face cum ii rog eu.

 

salut 

Acolo te lasa sa stai langa masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super. Atunci poate reusesc sa stau si eu putin cu baietii sa vad daca mai e nevoie sa fac si altceva la masina.

Multumesc @mituc si @ovidiu !

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/6/2018 at 8:51 PM, handralau said:

Super. Atunci poate reusesc sa stau si eu putin cu baietii sa vad daca mai e nevoie sa fac si altceva la masina.

 

Vezi daca au timp sa-ti curete si EGR-ul, daca nu l-ai curatat niciodata s-ar putea sa fie cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0