Sign in to follow this  
Followers 0
CartofCuBreton

Diferite probleme la NB

3 posts in this topic

Salutare! 

De curand am cumparat un NB 1.6 110 cai din 1999 si am cateva nedumeriri:

1. Dupa aproximativ 5 minute de mers cu masina, se incalzeste zona din jurul schimbatorului, chiar simt un aer cald venind de sub bord. Ce poate sa fie? 

2. Cand franez, se aude in exterior o pocnitura scurta de sub masina, mi se pare ca pocnitura are un sunet metalic, parca se loveste ceva de un scut, nu stiu exact cum sa explic sunetul scos. Mentionez ca franarea nu este afectata in vreun fel.

3. Cand accelerez puternic, intre 6000 si 7000 rpm, masina are o intrerupere la acceleratie, da in nas cum s-ar zice, in rest, daca o turez pana in 6000 rpm masina se comporta normal. Care ar fi cauzele intreruperii?

4. Cand schimb vitezele mai lent, in exterior se aude mecanismul cutiei de viteze cum schimba treapta sau ceva de genul asta(nu stiu exact cum sa explic sunetul) insa daca schimb repede treptele de viteza, nu se aude absolut nimic din exterior. Este normal sunetul acela la schimbari lente sau este o problema la al meu mx-5?

 

In rest, masina ruleaza foarte bine si m-am indragostit de ea, este o placere sa o conduc si parca nu m-as mai da jos de la volan :woot:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, CartofCuBreton said:

1. Dupa aproximativ 5 minute de mers cu masina, se incalzeste zona din jurul schimbatorului, chiar simt un aer cald venind de sub bord. Ce poate sa fie? 

Un scut termic lipsa sau o gaura in podea.

 

2 hours ago, CartofCuBreton said:

2. Cand franez, se aude in exterior o pocnitura scurta de sub masina, mi se pare ca pocnitura are un sunet metalic, parca se loveste ceva de un scut, nu stiu exact cum sa explic sunetul scos. Mentionez ca franarea nu este afectata in vreun fel.

Pot fi mai multe: o flansa de amortizor, bucsele de la vreun brat, bieletele de directie sau antiruliu, vreun tampon motor/transmisie, si altele, inclusiv un scut cum spuneai (desi alea ar vibra si in mers). Trebuie sa le iei la rind.

 

2 hours ago, CartofCuBreton said:

3. Cand accelerez puternic, intre 6000 si 7000 rpm, masina are o intrerupere la acceleratie, da in nas cum s-ar zice, in rest, daca o turez pana in 6000 rpm masina se comporta normal. Care ar fi cauzele intreruperii?

Trebuie vazut daca ai probleme pe aprindere (cind ai schimbat bujiile?) sau pe alimentare cu benzina (filtre de combustibil?).

2 hours ago, CartofCuBreton said:

4. Cand schimb vitezele mai lent, in exterior se aude mecanismul cutiei de viteze cum schimba treapta sau ceva de genul asta(nu stiu exact cum sa explic sunetul) insa daca schimb repede treptele de viteza, nu se aude absolut nimic din exterior. Este normal sunetul acela la schimbari lente sau este o problema la al meu mx-5?

Cind schimbi lent se desincronizeaza cutia si sincroanele au mai mult de lucru. Si totusi, cind ai schimbat ultima oara uleiul in transmisie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujiile au fost schimbate la sfarsitul lunii aprilie a acestui an, la fel si filtrele + ulei motor si ulei transmisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0