9 posts in this topic

Salutare din nou stimati colegi. dupa cum am scris si in celalalt post am probleme cu premacy-ul meu. este prima mazda din cele 7 pe care le-am detinut care are probleme de genul asta. mai concret probleme la chiuloasa.am crezut initial ca este vorba doar de ganitura. dar problemele sunt mai multe si mai grave. datorita faptului ca am montat GPL valvele si scaunele lor s-au mancat si a rezultat o lipsa de etanseitate a lor. am incercat sa fac reparatia singur . dupa ce am alezat cu pasta abraziva si am verificat etanseitatea cu benzina, am montat totul la loc. trei zile am incercat sa o pornesc . nici un rezultat. asa ca am facut un test de presiune la rece. cilindrul 1 -9 bar, 2-4,5bar , 3- 4bar , 4-6bar .am  desfacut din nou chiuloasa si am verificat. surpriza. scapau toate. asa ca am apelat la un profesionist. cand am dus-o  mi-a spus ca nu stie cat o sa poata rectifica ca este mancata cam rau. ma refer la scaune si supape. gazul a facut destule stricaciuni. linia de final este ca nu se stie cat va rezista dupa rectificare. de aceea va rog sa imi dati o mana de ajutor cine stie si poate. ma intereseaza de unde pot achizitiona scaune pt supape si supape sau daca pot schimba chiuloasa de la un model din 2003 (e singura pe care am gasit-o). codul de motor e acelasi dar difera puterea motorului. al meu este de 114cp iar donatoarea este de 90cp. ma poate ajuta cineva?

PS:am cautat la toti distribuitori mari din tara supape si scaune fara succes 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal. Pot sa ti recomand un alt atelier unde sa mergi cu chiuloasa, acolo poate au mai multe posibilitati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am dus-o deja dar din pacate ce caut nu se prea gaseste. de aceea caut macar o chiuloasa. tipul e meserias aici in ploiesti . face asa ceva de vreo 30 ani. problema este cu scaunele

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, pete70 said:

am dus-o deja dar din pacate ce caut nu se prea gaseste.

Insist sa iei legatura cu @florinop2002, atelierul de care spune el e posibil sa aiba mai multe posibilitati de reparatie decit unul obisnuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mituc  .  azi ii fac o vizita respectivului sa vad ce a rezolvat. in caz contrar o sa il deranjez pe florin. tipul asta e oricum foarte bun. atelierul lui e specializat numai pe chiuloase. nici macar un schimb de ulei nu face. utilajele sunt numai pt planeitate , sudura si rectificat chiuloase. daca nu reusesc trebuie sa caut o chiuloasa neaparat

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin cu informatii . chiuloasa a fost reparata cu succes. in continuare caut inca una de rezerva deoarece gpl  mancat cam mult din scaune si din supape. deci operatia a reusit dar din pacate pacientul e tot mort. mai precis imobilizatorul. nu recunoaste cheile masini. are cineva o solutie ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, pete70 said:

in continuare caut inca una de rezerva deoarece gpl  mancat cam mult din scaune si din supape

 

Inseamna ca e prea fierbiinte camera de ardere. ori se merge cu avans prea mic (da, prea mic, si gazele isi termina arderea in evacuare pirjolind astfel supapele) ori altceva nu e in regula in zona aia pe racire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragul meu  @Zamo64 , pt noi astia care ne mesterim masinile singuri sau pentru mecanici chiuloasa va ramane chiuloasa. pt cei care dau doar cu parfum si daca clipaceste un bec se duc fuguta la mecanic sa fie chiulasa. ne permitem daca expertiza a devenit peste noapte experienta fara sa apara in dex. ce zici?

@mituc multumesc , intradevar a fost ceva curios cu zona aceea. am marit acum putin avansul. cat despre temperatura nu stiu ce sa spun. masina a mers in parametri normal cu 2 exceptii . una in martie anul acesta cand dupa nenorocirea aia din vama de la Nadlac am fortat sa plec mai repede si am rupt surubul de intindere a curelei de alternator si pompa de apa si pana la prima parcare a cam fiert , si a doua oara pe A3 cand la fel a fiert. imediat dupa ce am ajuns acasa am tras-o pe dreapta . asa ca sincer nu cunosc cauzele exact. oricum recomandarea celui care mi-a facut reparatia a fost ca circa 5000 km sa ii fac doar pe benzina . cica sa se `caleasca` scaunele si supapele . nu stiu ce sa spun altfel. caut acum un meserias sa pot face ceva cu immo ca nu recunoaste cheia originala

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/6/2020 at 10:16 AM, pete70 said:

imobilizatorul. nu recunoaste cheile masini. are cineva o solutie ceva?

In principiu eu am solutie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now