Sign in to follow this  
Followers 0
Bogdan5

Bătaie motor

4 posts in this topic

Dețin o Mazda 6 din 2006 combi,2.0 diesel și mă confrunt cu o problemă.De câteva săptămâni aud o bătaie puternica la motor fie la rece fie la cald.Am schimbat cuzineții pentru că lipsea canalul de ungere de pe ei, mecanicul mi-a zis că arborele este puțin atins și că se mai poate circula cu ea și că nu voi mai avea nici o problema, iar după ce am scos-o din service după două zile mi s-a mai dus un cuzinet, l-am schimbat după încă două zile bătaia a început iar.Am vrut sa postez un video in care se aude bătaia și apăsari a accelerației până la 2000 de ture s-a auzit un sunet că și cum o piesă s-ar fi pus la loc și a dispărut bătaia.Azi am pornit la drum cu ea a început din nou bătaia cu un zdrăngănit puternic apoi mi s-au aprins toate becurile in bord, a murit motorul și am rămas cu volanul blocat în mers, specific că după nu am mai putut porni motorul și nici manevra volanul. Vreo idee care ar putea fi cauza ? 

IMG-20210301-WA0002.jpg

IMG-20210301-WA0003.jpg

IMG-20210301-WA0000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volanul nu se blocheaza in mers , sigur a gripat motorul si s-a oprit , nu a mai actionat pompa de servo . Deci directia functioneaza , dar fara servo , trebui sa depui un efort mai mare sa poti vira .

Mecanicul acela nu este mecanic , este carpaci , daca ai dat motorul jos trebuia demontat bucati , spalat si curatat perfect , rectificat arborele la cota de reparatie , cuzineti noi la cota respectiva de reparatie si obligatoriu pompa de ulei noua .

Daca arborele si cuzinetii au fost afectati , clar efectul a fost creat de lipsa ungerii , cauza lipsei de ungere nu poate fi pompa de ulei ? Deci munca a fost in zadar .

 

Cauta un mecanic .

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, dorunegru said:

Volanul nu se blocheaza in mers , sigur a gripat motorul si s-a oprit , nu a mai actionat pompa de servo . Deci directia functioneaza , dar fara servo , trebui sa depui un efort mai mare sa poti vira .

Mecanicul acela nu este mecanic , este carpaci , daca ai dat motorul jos trebuia demontat bucati , spalat si curatat perfect , rectificat arborele la cota de reparatie , cuzineti noi la cota respectiva de reparatie si obligatoriu pompa de ulei noua .

Daca arborele si cuzinetii au fost afectati , clar efectul a fost creat de lipsa ungerii , cauza lipsei de ungere nu poate fi pompa de ulei ? Deci munca a fost in zadar .

 

Cauta un mecanic .

L-am întrebat dacă are ungere și mi-a zis că pompa de ulei merge bine, i-am zis sa se uite să vadă dacă nu cumva e înfundat ceva orificiu prin care nu ajunge uleiul cat sa ungă cuzinetii.Cred și eu că doar la cârpaci am fost și din câte țin minte a și găsit șpan in baia de ulei,i-am zis sa se uite și la sorb sa nu fie cumva înfundat și o zis că e ok.Oricum deja e prea târziu dacă motorul e gripat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Bogdan5 said:

Oricum deja e prea târziu dacă motorul e gripat.

Nu-i bai, vei sti data viitoare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0