Dani

Impresii

1407 posts in this topic

Cica in octombrie BDT deschide un service nou...exclusiv Mazda....sper ca macar atunci sa fie ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cei de pe mosilor nu se mai numesc mazrom ci mega motors. nu am inteles care a fost "manevra" si ce s-a intamplat: daca decat si-au schimbat numele sau sunt altii de fapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tot apar magazine de mazda e bine

 

inseamna ca e cere

 

ait intrat pe www.mazda.com site-ul oficial din japonia

 

cica au crescut vanzarile mazda cu 12 % anu' trecut

 

~ 1 mil de masini

 

sunt poze si cu noua mazda 6 si alte lucruri interesante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se vede pe strada ca au crescut vanzarile lor in Romania...sper sa se dezvolte si reteaua de service...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cate stiu eu in Romania au crescut vanzarile cu 300% de la 1 ianuarie, fata de perioada similara a anului trecut. Asta era prin mai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat astazi o programare la BDT !!!! :)

Am avut impresia initial ca am sunat la frizerie !!!! Cel de la capatul firului (dupa indelungi apeluri) habar nu avea cu ce se mananca o revizie , dar era dispus sa o faca !!!!

Stiti cumva daca la ei revizia la o mazda costa 900 RON indiferent de ce masina ai ??? :):)

Nu m-a intrebat nimeni ce model, din ce an , citi km , ....... !!!!

Tot asa se lucreaza si inauntru (in service) ??? .... pentru ca daca e asa .... e total dezamagitor !!!!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit...eu m-am programat telefonic de doua ori si de fiecare data cand am ajuns mi s-a spus ca nu am programare...bineinteles ca mi-au primit masina dar e clar ca sunt varza cu organizarea...cat despre pret revizia la 15000 km pentru Mazda 6 a fost in jur de 700 RON

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Misto .... !!!

Stii cumva si ce au facut la masina pentru 700 RON ???

Mai ales ca la prima revizie teoretic cred ca nu ar trebui schimbat decit uleiul de motor si filtrul de ulei !!!!

Ti se da dupa revizie si o lista cu operatiile efectuate ???? ..... sau tu ca si client ai acces in service in timpul reviziei ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti se da lista despre care vorbest...si se schimba filtre + ulei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK !!! Dupa aprecierea ta se justifica pretul de 700 RON pentru prima revizie ? Te intreb asta deoarece ai trecut prin experienta asta si esti mult mai in tema !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

surpriza dupa revizia mea, 75k: am fost ieri sa montez CDplayer la mazda p mosilor. k sa ajunga la CD, tipul de la mazda a demontat torpedoul si s-a uitat si la filtrul d polen. a zis ca tb schimbat... eu stiam (de fapt m-am uitat p factura) ca fusese schimbat cu 3k km mai devreme d Arian. s-o fi murdarit in halul ala sau nu l-au schimbat deloc?

 

revizia a facut cam 900 ron (inclusiv un test pt martorul d airbag)

 

Cristi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei bine ..... la genul asta de "surprize" ma refer !!!! Oare pot fi evitate???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur nu ti l-au schimbat. Nu avea voie in 3000 sa necesite iar schimbarea :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca suma e justificata sau nu dar sa stii ca pe aici se invart valorile si la alte marci...ideea e sa nu ai surprize de genul celei descrise mai sus...aia de la Porsche aveau bunul obicei sa-ti pune in portbagaj piesele schimbate...asta nu inseamna neaparat ca erau ale tale :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de polen are o culoare inchisa chiar si de nou; sa nu va insele aspectul asta.

 

Iar de scumpe sunt peste tot: daca la Arian il gasesc cu 136 (mai scump decat ala de aer la motor, care e 90), la Ami Auto il aveau cu 95 (care nu e original).

 

Eu schimb filtrul de polen la fiecare revizie (7500-8000 km), pentru ca arata execrabil. Cel de motor la doua revizii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ti se da dupa revizie si o lista cu operatiile efectuate ???? ..... sau tu ca si client ai acces in service in timpul reviziei ????

lista o primesti in mod cert insa aces in service fara protectia muncii facuta este cam greu sa intri, in orice caz majoritatea service-urilor au geamuri prin care te poti uita la masina in timp ce se lucreaza la ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pune faptul ca am la activ 5 ani de service si inca lucrez in domeniul auto ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pune ... dar acolo unde ai semnat :D

in service-ul in care lucrezi poate intra oricine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

io am stat langa a mea nonstop pana acum, indiferent ca a fost vorba de Ipso, Inscut sau Arian. Pana la urma, care-i pb? Mi se pare cam vrajeala chestia cu protectia muncii. Atata timp cat nu te bagi sub rampa (am facut-o si pe asta, bineinteles ;) ), ar trebui sa fie ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
se pune ... dar acolo unde ai semnat :D

in service-ul in care lucrezi poate intra oricine ?

 

Acum nu mai lucrez in service , dar cind eram acolo, daca era insotit clientul de un consilier sau un tehnician, putea sa intre si sa se uite la masina ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

insotit da ca se considera ca are cin sa aiba grija de el

@CRG in service poti sa patesti mai multe chiar daca nu te bagi sub masina, probabil ca in service-urile in care ai intrat erai insotit asa cum a descris si iuliusman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt convins ca sunt inca destule service-uri in care clientii stau la taclale cu mecanicii fara nici o "jena" !!! Asa ca tind sa ii dau crezare lui "CRG" !!! Cu toate ca nu e situatie fireasca .... e un lucru care se intimpla din pacate (sau poate din fericire) !!!

Daca ar exista si in service la noi (si nu numai) profesionalismul pe care il dorim cu totii .... ai avea incredere sa iti lasi masina .... linistit !!! Dar asa .... cind situatia e cum e, si sunt f putine acele locuri unde sa iti dai masina fara griji pe mana mecanicului .... uneori se cam justifica prezenta clientului linga masina (asta daca acel client are ceva cunostinte de mecanica) !!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

iar la BDT ai hubloul ala enorm unde poti sa stai cu ochii pe ei.

 

Acum sa fim seriosi, service-urile sunt in urma rau de tot la capitolul standarde. Nu mai zic ca a mea e inca in garantie (deci relativ noua), deci tentatia de a inlocui o piesa buna e si mai mare. La cat de patita e lumea... eu vreau sa tin masina asta mult si bine..

 

De fapt, cam de fiecare data cand am lasat-o din ochi (la vopsit n-am ce sa fac) s-a intamplat ceva: ba o zgarietura, ba un surub lipsa, ba necuratata bine (imi zornaia sticla in portiera). Iar asta e o chestie destul de frecventa, nu sunt singurul care raporteaza asa ceva. Intrebati-l pe Cosmin_miu ce a patit la bdt.

 

pe scurt, n-am cum sa pornesc de la prezumtia de nevinovatie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am intrat inca la BDT ca vad acel .... "hublou" .... dar cred ca increderea unui client nu se cistiga doar .... "din priviri" !!!

Daca lucrarile la masina sunt de calitate si la niste preturi avantajoase .... e ok !!! Daca nu .... degeaba te uiti la mecanic cind lucreaza daca el nu strige bine un surub si iti sare o roata pe drum (asta asa ca si exemplu) !!! :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now