Sign in to follow this  
Followers 0
mircione

Condens Sau O Problema?

25 posts in this topic

Salut! Am si eu o problema, de ceva timp ma trezesc sub fiecare carpeta din masina cu destul de multa apa, si nu stiu daca e de la condens ca folosesc non stop ac-ul mai ales pe la picioare sau se infiltreaza pe undeva apa, inca nu imi dau seama de la ce este pentru ca a cam si plouat zilele astea. Acum incerc sa fac niste teste sa merge fara carpete pt ca sunt din cauciuc si paote ca fac condens , sa merg si fara ac pornit, sa vad daca ploua ma trezesc iar cu apa. Intre timp daca cineva a mai patit ca mine sa imi spuna. multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooo frumos..o alta mazdutza 2 negru mat...hello bro'

eu merg full vara...iarna cu ac-ul pornit..nu am patit nici un condens in afara de cel de sub masina..

ce e drept am covorase textil ..dar am mers si pe ploaie ..si zapada...si la aproape 40 de grade ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-e infundata scurgerea de la AC. Mergi intr-un service autorizat si se rezolva pe garantie teoretic, sau daca nu atunci suma probabil va fi modica, sub juma' de plin de benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ooo frumos..o alta mazdutza 2 negru mat...hello bro'

eu merg full vara...iarna cu ac-ul pornit..nu am patit nici un condens in afara de cel de sub masina..

ce e drept am covorase textil ..dar am mers si pe ploaie ..si zapada...si la aproape 40 de grade ...

 

 

yeap si eu m-am bucurat sa vad ca si u o ai negru mat....eu o am de ceva timp asa...am facuto tot la iasi...probabil la aceeasi persoana. Oricum noi am mai vorbit daca iti aduci aminte ca am vrut sa ne vedem in Iasi atunci can am venit pe la cumnatul meu Claudiu, cel cu cx7 mat. Oricum poate ne vedem si noi ....multa bafta si o sa vad ce pot face cu apa din masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar ma gandeam daca tot la gabi ai facut operatiunea..mi-a spus claudiu ca ai facut si tu

te astept prin iasi...sau nha la primul drum la bucale poate ne-om aduna

ps: bafta cu rezolvatul ac-ului..e aiurea sa stai cu apa la picioare..banuiesc ca e cam aceeasi senzatie ca atunci cand iti ploua in masina

Share this post


Link to post
Share on other sites
chiar ma gandeam daca tot la gabi ai facut operatiunea..mi-a spus claudiu ca ai facut si tu

te astept prin iasi...sau nha la primul drum la bucale poate ne-om aduna

ps: bafta cu rezolvatul ac-ului..e aiurea sa stai cu apa la picioare..banuiesc ca e cam aceeasi senzatie ca atunci cand iti ploua in masina

 

da tot la gabi am facut-o cam acum un an jumate...ma rog imediat ce mi-am cumparat masina, si eu sper sa rezolv pentru ca deja a inceput sa prinda un miros de apa statuta masina la interior si nu prea imi convine, de 2 zile nu am mai mers cu aerul conditionat astept sa se usuce complet si apoi sa ii mai dau 1data drumul fara carpetele de cauciuc sa vad daca tot acumuleaza apa sau nu....oricum o sa fac o programare la service, poate au mai patit asa ceva, ca am mai auzit si eu de scurgerea ac-ului infundata, dar ce mi se pare ciudat e ca apa este sub toate carpetele, + ca daca dau drumu la ac se vede cum picura sub masina condensul.... nu mai inteleg nimic. o sa te tin la curent. si sper sa ne vedem si noi.

 

P.S. unde ai colorat stema? e vopsita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

am patit si eu exact aceeasi problema...insa din pacate la mine nu s-a rezolvat. Am fost cu ea prima oara la service la Cluj si au desfundat-o ( asa au zis ei ). Dupa vreo 20 de km a inceput sa curga iar inauntru. Am fost si a doua oara ( de data asta a fost totul in regula timp de o saptamana, cand a inceput iar sa curga ). Am mers si a treia oara...si surpriza:... au zis ca nu stiu exact ce are...pentru ca ingheata apa prin conductele respective ( ca ar putea fi de la nu stiu ce senzor - pe care l-au verificat si are valorile normale...sau alta piesa ). In concluzie, dupa vreo 7 ore de stat pe la ei, mi-au spus ca au dat un mail la Bucuresti in legatura cu problema si sa merg acasa ca ma vor suna ei ( mi-au recomandat sa nu mai folosesc asa des ac-ul ). A trecut o saptamana, doua...nici un telefon. Intre timp am avut un drum de facut si pentru ca era foarte cald, am pornit 3 min ac-ul. ( l-am oprit imediat pentru ca incepuse sa iasa fum din gurile de aerisire ). Am facut o sesizare scrisa la Bucuresti...si surpriza...dupa 3 zile m-au sunat de la Cluj sa merg sa mai verifice o data ( bineinteles ca nu au aveau rezolvarea ). Acum o saptamana am primit un mail de la cineva de la Bucuresti sa duc masina la cei de la Cluj pentru ca li s-a transmis o metoda de rezolvare a problemei... sunt foarte curios ce se va rezolva. Mentionez ca toata "afacerea" asta m-a costat: un filtru si 660 de km pe banii mei, plus inca 220 ce urmeaza sa-i fac. Astept si parerile voastre.

Va multumesc.

Alte date: Mazda 2 Verde din 25.06.2008, 30.600km in momentul de fata ( pana la revizie - aprilie 2009 - am folosit tot timpul ac-ul - problema a aparut la o luna dupa revizie ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cat ai facut prima revizie? (la 20k?)

Ti-au schimbat si filtrul de polen atunci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, la 20.000 km am facut prima revizie ( in aprilie anul asta ) si au schimbat si flitrul de polen. Cand am fost prima data cu masina la service, mi-au spus ca filtrul era plin de apa si ca trebuie sa-l schimbe. ( sau sa astept sa se usuce - asa ca le-am zis sa-l schimbe ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te sfatuiesc ca pe viitor sa faci reviziile din 15 k in 15 k. La mine pe la 13k filtrul de polen era f imbicsit si nu mai prea baga rece.

Daca ei zic ca ti-au desfundat scurgerea, cind pornesti aerul curge ceva apa sub masina? (poate nu ti l-au desfundat bine)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana sa fac revizia, ac-ul a functionat perfect. la vreo luna dupa ce s-a schimbat filtrul de polen ( la revizie ), am inceput sa am probleme cu infundatul evacuarii. acum problema la mine e deja mult mai grava. am ajuns in faza in care apa imi ingheata pe conducta respectiva ( motivul nu-l stiu si nu l-au stiut nici cei de la service ). iar ultima data cand am pornit ac-ul ( nu mai mult de 3 min. ) mi-a iesit fum pe gurile de ventilatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am facut revizia pe la 21.500 km ..acum am 27.000km...deci nu e vb cand o faci ..poti si la 15k cum zici si sa ai problemele daca e sa le ai

slava domnului momentan nu m-am lovit de asa ceva...sunt curios de la ce vi s-a intamplat si cum ati rezolvat

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

saptamana viitoare o duc la Cluj la service ( probabil o s-o las acolo vreo 2 zile ). Sper sa se rezolve problema. Oricum o sa postez rezolvarea problemei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca nu a mai scris nimeni aici.

Am si eu o problema similara, a inceput sa scoata apa dar pe la duzele de deasupra cd-playerului.

cum opresc aerul conditionat cum scuipa un condens, cred, de zici ca este inundatie, in conditiile in care am schimbat filtrul de polen acum doua luni.

O sa merg sa vad ce zic baietii din service. Macar nu am apa la picioare :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai infundata scurgerea AC de sub masina. Las-o sa mearga cu AC-ul pornit un pic pe loc - picura sub ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am testat ... picura dar foarte foarte putin cred ... abia dupa 25-30 de minute a inceput sa scuipe putin.

Am comparat cu clio, nu stiu daca este cea mai buna comparatie, dar asta am avut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi si verifica acea scurgere de sub masina pentru orice eventualitate (1). De exemplu dupa sesiunile de pe euroring mie mi-a picurat ceva apa de pe sub torpedou pentru ca scurgerea nu a facut fata, desi la mine nu e infundata. Uneori nu face fata, si condensul care se formeaza in instalatiile de climatizare mai sare pe la aeratoare.

Inainte de fiecare oprire dezactiveaza compresorul de A/C si da ventilatia pe maxim frontal+picioare pentru macar 5 minute (la ultimul drum din zi sau dupa calatorii mai lungi). Ideal ar fi sa lasi ventilatia astfel pentru macar 10 minute (si sa nu fie pe recirculare) (2). Asta iti va usca instalatia de A/C si astfel eviti formarea de balauri, dragoni si alte natii de mucegaiuri si bureti tipici instalatiilor de a/c.

 

Cu (1) si (2) rezolvate/aplicate instalatia de climatizare de pe masina ta va fi ok multa vreme (nu stiu daca mai crede cineva, insa in masina la mine miroase a nou daca las pe recirculare si temperatura ceva mai mare, asta dupa 108k km).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asa stiam si eu ca se face, adica 1+2 si chiar nu am avut probleme pana acuma.

Insa exact asa s-a intamplat la ultimele drumuri, adica am oprit aerul conditionat si am lasat doar ventilatia, care in nici 30 de secunde a

inceput sa scuipe apa si a tinut-o asa cam 10-15 minute dupa care s-a potolit insa nu a mai facut asa ceva pana acuma ...

O sa vad maine cand ma duc cu ea la service, poate este infudata scurgerea de care au zis colegii mai sus.

 

LE

Am vazut masina ta anul trecut, probabil cel mai rau murdara la interior a fost inainte de a ajunge la tine, la magazin :-) dupa te-ai ocupat tu. (interiorul era superb)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca instalatia a inceput sa se manance singura un burete a ajuns in vasul acela :-(

O sa trebuiasca demontat o multime pentru a se ajunge la el

Cum arata dupa 15 minute de aer conditionat pornit si inca 5 minute pe ventilatie

post-5371-0-01116800-1338967108_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat dupa multe carpe uscari etc

Se pare ca era infundata scurgerea insa tubulatura era bine inchegata si nu a varsat pe jos ci s-a umezit cat s-a putut de mult :-(

Acuma ma pot felicita pentru ideea mea de a imi prelungi garantia, pretul total 24RON(un spray de igienizare).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi si verifica acea scurgere de sub masina pentru orice eventualitate (1). De exemplu dupa sesiunile de pe euroring mie mi-a picurat ceva apa de pe sub torpedou pentru ca scurgerea nu a facut fata, desi la mine nu e infundata. Uneori nu face fata, si condensul care se formeaza in instalatiile de climatizare mai sare pe la aeratoare.

Inainte de fiecare oprire dezactiveaza compresorul de A/C si da ventilatia pe maxim frontal+picioare pentru macar 5 minute (la ultimul drum din zi sau dupa calatorii mai lungi). Ideal ar fi sa lasi ventilatia astfel pentru macar 10 minute (si sa nu fie pe recirculare) (2). Asta iti va usca instalatia de A/C si astfel eviti formarea de balauri, dragoni si alte natii de mucegaiuri si bureti tipici instalatiilor de a/c.

 

Cu (1) si (2) rezolvate/aplicate instalatia de climatizare de pe masina ta va fi ok multa vreme (nu stiu daca mai crede cineva, insa in masina la mine miroase a nou daca las pe recirculare si temperatura ceva mai mare, asta dupa 108k km).

Salut, sunt (un fericit) posesor de mazda 3 de 2 luni si 4000 km. Citind sfatul tau de la punctul 2 mai demult, l-am "aplicat" de la prima folosire a AC. Astazi insa, cand temperatura a fost mai ridicata, am observat urmatorul fenomen: dupa oprirea AC, lamelele gurilor de aerisire - reci dupa aerul de 21 gr C de pana atunci, s-au umplut de "broboane" odata cu aerul de 34-35 gr bagat de ventilator (similar cu berea rece cand o scoti din frigider :). Combinat cu ventilatie pe maxim, cred ca poate conduce la o mica "stropitoare", nu? Ce-i de facut?

PS scuze daca "tehnica" de postat mai sufera, dar este primul post, pe orice forum..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa climatizarea sa ventileze tot condensul afara. Indreapta aeratoarele spre portiere si deschide portierele daca e nevoie. AC inchis, putere ventilatoare pe maxim, eventual urca temperatura climatizarii pina la maximul suportat mentinind AC dezactivat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa climatizarea sa ventileze tot condensul afara. Indreapta aeratoarele spre portiere si deschide portierele daca e nevoie. AC inchis, putere ventilatoare pe maxim, eventual urca temperatura climatizarii pina la maximul suportat mentinind AC dezactivat.

 

multumesc pentru raspuns. WILL DO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foloseste partea cu aerul cald, altfel vei obtine condens asa cum si ziceai. Este normal sa se intample asta daca ai asa cum am eu versiunea doar cu aer conditionat nu climatizare.

Banuiesc ca climatizarea este bine calculata sa nu faca asemenea fenomene. Insa la mazda 2 cu aer conditionat simplu se va intampla mereu ca dupa oprirea aerului conditionat si lasata

ventilatia sa faca condens. Am testa in service mai multe mazda 2 diverse versiuni si toate faceau acest lucru, am incercat chiar si un suzuki sx4 nou nout, acelasi rezultat.

 

Condensul apare de la tubulatura rece si aerul caldut si umed de afara pe care il sufli cu ventilatorul, odata aerul conditionat oprit separatorul de apa din aer este decuplat.

 

LE

Din cauza mizeriei alea de tevusca infundata si a faptului ca vaporizatorul (cred ca asa ii zice) a strans apa multa ajunse unde pe sus peste tot felul de coturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se intimpla atit la AC manual cit si clima... principiul lor de functionare e acelasi, la clima ai doar un senzor de temperatura in habitaclu, un mic controller cu ceva memorie pentru o schema de climatizare si o comanda automata pentru aeratoare si putere ventilatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0