xedos6

Xedos vs MPS

181 posts in this topic

eu cred ca consumul poate fi diferit la turbo...ma gandesc ca daca e un motor cu capacitate cilindrica mica cu turbo este mai fortat si mai turat ca sa obtina puterea.nu poti compara motorul de 1.6 de 192 cp de pe corsa opc cu unul de 1.6 de 100 cp de pe o corsa normala.

oricum ar trebui sa va faceti consumul singuri la pompa ca am inteles ca computerele mai mint.

de la insignia opel a inceput sa faca masini mai aspectoase...sau mai bine zis masini care sa nu fie hidoase, ca vechile astra si vectra.

nici mie nu mi-a displacut aspectul exterior -interior al noii astra, insignia...dar nu am incredere in numele opel.

poate au rezolvat problemele de le vechile generatii...dar nu m-as risca.

si eu sunt dezamagit de materialele interiorului noii si vechii 3...si cred ca vor pierde clienti din acest motiv..ca omul intai se urca in ea si dupa accea vede ce stabila si nervoasa e.

m-am urcat ieri in gti 6 al unei prietene care a dat 31000 de oiro pe ea si mi-a placut interiorul..macar la bord avea un plastic moale si mai placut decat la mazda3 mps generatia veche.

normal ca nu as fi dat atatia bani pe unul si as fi optat pentru 3 mps cae are 260>210cp. am ras de ea ca l-a luat fulloption...sau asa a crezut ea...ca desi are dsg si piele, trapa...nu are cotiera:)si a dat comanda si o costa 2000 lei cu tot cu montaj.

abia astept sa vad daca noul 3mps arata mai bine la interior decat 3 simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eu cred ca consumul poate fi diferit la turbo...ma gandesc ca daca e un motor cu capacitate cilindrica mica cu turbo este mai fortat si mai turat ca sa obtina puterea.nu poti compara motorul de 1.6 de 192 cp de pe corsa opc cu unul de 1.6 de 100 cp de pe o corsa normala.

 

E probabil mai mare doar pentru ca poate fi mai mare. In rest ca sa misti aceeasi masa de ici-colo cu aceeasi viteza (deci pui motorul sa produca aceeasi putere in ambele cazuri, nu pe cea maxima in fiecare dintre cazuri) consumul ar trebui sa fie fix acelasi pentru aceeasi masa. Apoi cind pui motoarele sa produca puteri mari s-ar putea sa vezi ca un 1.6T ca sa produca 110CP va avea nevoie de mai putina benzina decit un 1.6 aspirat, pentru simplul fapt ca la 110cp cel 1.6T e deja departe de capat, va merge cu amestec mai sarac decit cel de 1.6 aspirat care tre' sa bage amestec cit se poate de bogat, etc. E o intreaga discutie aici dar premisa ca un motor mai puternic maninca mai multa benzina este din start cit se poate de gresita (si este total gresita daca se compara motoare de aceeasi capacitate si acelasi carburant, cum ar fi 1.6i vs. 1.6T, 2.0i vs. 2.0T, 2.3MZR vs. 2.3MZR Turbo, etc etc etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci turbo consuma mai putin desi are cp mai multi? nu prea sunt lamurit.

am inteles ca skoda are 1.2 turbo de multi cai?

de ce nu fac toti motoare de 800 cc si 400 cp ca am trage statul in piept:) fata de italia unde parca ia in calcul cp.si nu cc.

m-am mirat ca mps-ul tau consuma cat xedos desi are 120 cp in plus si 300 cc. imi face cu ochiul:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, am spus ca 2 masini de aceeasi greutate au teoretic nevoie de aceeasi cantitate de combustibil pentru a se deplasa cu aceeasi viteza intre 2 puncte, indiferent ca una are 3000cp sau 40cp. Evident, asta e doar teoretic si totusi teoria se adevereste destul de usor pentru masinile de strada cu motoare de capacitati apropiate (si deci dimensiuni/greutati ale internelor/cilindree apropiate, care au nevoie si de aproximativ aceeasi cantitate de combustibil pentru a-si mentine internele in functiune, ca asa un SLR AMG are nevoie sa produca real 120cp doar sa-si miste internele si restul hangaralelor ca sa pleci calm de pe loc in jurul turatiei de 2000rpm).

Si am mai spus (dar nu inteleg de ce a fost asa de greu de citit, practic repet ambele idei) ca un turbo de aceeasi capacitate cu un aspirat va fi mai eficient la aceeasi putere pe care o produce aspiratul maxim (turatie mai mica, amestec mai sarac, etc, pentru ca evident un 1.6T probabil scoate 110Cp la 4000rpm, nu la 6000 precum aspiratul).

 

Daca ma mai intrebi inca odata o sa-ti fac desen.

 

Relativ la consumul lui mps versus xedos6: pai tu ai zis ca-l forjezi pe al tau cu fiecare ocazie pina in 6-7k rpm. Daca forjezi in acelasi stil un MPS obtii 2 chestii:

1. in loc sa ajungi la servici 10km mai incolo te vei trezi intr-o localitate invecinata, 30km mai incolo, si va trebui sa te intorci inapoi;

2. in loc de 12-14% consum prin oras o sa ai 50.

 

Iar tendinta e sa se faca motoare mici si turbate. vezi 1.2TSI-ul de 100cp sau cit are de la VAG (e si pe polo, si pe golf6, si pe skode, etc), vezi 1.0T-ul de la brabus de 100cp sau 105 sau de cit o fi si ala (ma rog, smart-for-two e inca o masina scumpa), etc. Ideea e cuplul care face masina usor de condus prin oras, eficienta usor crescuta a motoarelor turbo, emisiile mai reduse, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles...ma gandeam ca un viper de 8000 cc de aceiasi greutate cu un sandero de 1.4 consuma la fel.

deci trebuie sa fie cilindree apropiate?!!! si eu cred ca turbo merge mai bine ca nu pierde putere...mersi de lamuriri...doar cu consumul mps in oras mai blocat. 50%?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu de fiecare data citesti printre rinduri? :) Acolo spuneam de forjat in acelasi stil cum tot spui peste tot pe forum c-o forjezi pe a ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum nu ia 50 nici sa fie spart rezervorul mituc. Un 3MPS oricat de forjat ar fi nu cred ca sare de 25%. Asta nu inseamna sa mergi numai cu treptele 1,2 la 6000 rpm.

Ca o paranteza, 2.5-ul meu papa cat 3 si 6 MPS la un mers normal cu toate 3. Ultimele 2 vor papa mai mult decat 2.5-ul doar cand sunt folositi toti caii, pentru ca evident are mai multi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si treaba cu 30km in loc de 10 era o exagerare. Ajungem sa explicam si metaforele pe care le folosim? :Confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai xedos ia de bune si metaforele :LOL: Doar, doar sa-i gaseasca o buba la 3MPS sa nu-l ia ca nu-i place cum arata :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mare dreptate, aici in Italia se plateste asigurarea si impozitele la stat in functie de puterea motorului kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
abia astept sa vad daca noul 3mps arata mai bine la interior decat 3 simplu.

 

o sa ramai dezamagit pentru ca are exact acelasi interior (plastice, volan,...) mai putin scaunele care sunt o tara mai profilate dar la kilometrii fata de cele dintr-un type-r de exemplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate pentru xedos chiar o forjez...toti prietenii mei se tem sa nu bubuie motorul si ca nu ma va tine pre mult masina...dar din moment ce masina e facuta sa mearga pana la zona rosie, atat ai dau...nu obisnuiesc sa trec pe rosu pentru ca oricum nu merge decat pana la 7300.

nu prea am inteles eu cat iti consuma forjat mps-ul tau.nu te intrebam de consumul instantaneu...

3 mps arata bine la exterior...imi place mai mult decat gti, astra opc, chiar si de cat subaru wrx...pacat ca si-au batut joc de interior..daca ti se pune pata pe un 3 mps trebuie sa imbraci materialele in burete si piee, sa schimbi consola centrala si sa iti pui ochelari ca sa vezi navigatia mai mare:)si ai un mps fain:)

degeaba se supara cei cu mazda 3...mai ales cei cu mps 3 care au dat mai multi bani pentru aceleasi plastice...la cel vechi imi plac scaunele din fata.

stiu ca nu toata lumea e deranjata de materialele ieftine de la interior...dar sa dai 30000 si sa zici ca esti in logan:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, urca-te intr-un logan si apoi intr-o mazda 3 si vezi diferenta. Care-i problema cu plasticele lui mazda nu am prea inteles. M-am urcat si in astra, si in scirocco, si in subaru legacy/forester/impreza, megane 2/3, octavia, bravo/punto/500, citroen c4, toate au plastice mai mult sau mai putin nu_stiu_cum, ca e chestie de gusturi in final. Ca la unele e de fapt un cauciuc plasticat asta e altceva si nu imbunatateste neaparat in vreun fel aspectul, iar cu capul pe bord nu cred ca doarme nimeni sa simta diferenta. Ai impresia ca or sa trancane mai putin? Probabil, dar nu neaparat. Eu unul cu greu as da, de exemplu, plasticele cu un luciu decent dintr-o mazda3 pe cauciucul mat dintr-un golf/scirocco chiar si un nivel de dotari superior. La astra de exemplu (dar nu numai) au mai venit cu diverse elemente care iti mai clatesc ochii. Ma rog, si la scirocco si la astra bordul, plansa, etc arata mai bine decit la mazda3 cel putin pe alocuri (si e interpretabil si aici), insa nu cred ca suficient de bine incit sa vinda masina aia cu aspectul acelor componente in detrimentul unei mazda3.

 

Cit despre forjat, nu inteleg ce te tot lauzi atita cu asa ceva. Nu de alta dar daca e la ce ma gindesc eu, atita timp cit nu ai loc in trafic probabil nu faci altceva decit sa atragi priviri intrebatoare "asta-si face vint sa-si faca loc sau rateaza in continuu schimbarile de treapta?". Spre rosu ai 80-100Kmph cam cu orice masina, banuiesc ca nu mergi cu viteza constanta cu 7000rpm cu a 3-a in afara localitatii sau cu treapta 1 la redline in localitate, nu? Ca nu inteleg deloc ce e cu acest mers forjat cu care te tot afisezi.

De mers "forjat" cu MPS asa cum ti-am mai spus nu prea ai unde sa mergi mult. Si nu vorbeam de consumul instantaneu care poate trece si de 200l/100, ci de mediu pe portiuni unde poate fi "forjat". Si da, poti ajunge si la 50% in functie de sectiunea de drum, caci in mers constant cu 200Kmph pe bord consumul instantaneu se invirtea intre 12 si 18l/100 (la viteza aia e suficienta o adiere de vint ca sa-ti alereze mult consumul) - doar ca asta nu e mers "forjat" (cred, sau e?), e doar mers (ce inseamna acel mers "forjat" la care te referi de fapt? Dus pina aproape de limitare fara sens, dat masina in cap, redline/frina/redline/frina intre 2 semafoare?). Cu un MPS nu e nevoie si nici prea posibil asa ceva, pentru ca ai nevoie cam de 35 de secunde de accelerat in continuu, cu start de pe loc, sa atingi viteza maxima constructiva si cam 15-16s sa atingi doua treimi din ea, si o dau ca exemplu (aproximativ 160Kmph) pentru ca mi se pare cam viteza maxima cu care inca mai poti scapa cu viata de pe soselele pline de idiot, gropi, animale, capcane, si nu in ultimul rind reguli de circulatie de pe la noi.

 

Ce ziceai ca inseamna "forjat" pina la urma? Ca tot nu am inteles. Se refera la jante termenul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mituc

 

parca te contrazici singur, ba e interiorul comparabil cu VW/Opel ba nu e.

 

bineinteles ca modul cum este desenata plansa de bord este o chestie subiectiva, de gusturi. cel putin pana la un punct, ca daca nu este si ergonomica si usabila atunci poti spune "stiintific" ca este mai putin uzabila.

 

in ceea ce priveste calitatea, aici cred ca se pot aduce argumente. sunt destul de multe zone din partea din fata care au materiale care sa zgarie foarte usor (fata exterioara la capacul torpedoului, cotiera fata, consola centrala). de asemenea volanul ar fi putut fi mai gros un pic, o tara mai moale, si mai bine profilat (la 10 cu 10). iar volanul este la fel si 2.0i meu si in mps-ul tau.

 

noul astra are un aspect interesant atat exterior cat si interior, iar motorul asta turbo pare si el fain. dar nu stiu ce sa zic despre serviceul Opel si fiabilitate. asa ca pentru mine, mai curand astea sunt lucruri care m-ar face sa ma duc la Mazda si nu la Opel. Atata timp cat nu as vrea MPS. Pentru ca la MPS vreau sa ma simt bine si in interior, si nu doar sa ma bucur de reprize si motorul monstruos.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
parca te contrazici singur, ba e interiorul comparabil cu VW/Opel ba nu e.

 

Eu ma tot uit sa vad la ce te referi si nu gasesc decit unde am spus ca interiorul la alea e mai bun (sau poate fi declarat mai bun dupa cele mai multe gusturi) insa nu e atit de bun incit sa ma convinga sa-mi iau una dintre carutele germane doar pentru interior sau bord. Au si ei compromisurile lor la interior, unii sint fericiti ca acel plastic e unul cauciucat si e moale, de parca ar dormi pe el, eu nu vad ca beneficiu decit ca e posibil sa trancane mai putin (desi plasticul de la mazda nu are problema asta decit ocazional), iar eu nu vad decit ca are o culoare mult mai mata decit la mazda, iar mie utilajele cu interior de autobuz nu-mi plac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

forjat inseamna ca nici cu mps-ul tau nu scapi de mine pe drumul spre poiana din brasov si cobarat in rasnov:)

inseamna sa duci masina la limita in curbe sa simti cum iti pleaca funduletul cateodata:)inseamna in oras sa ai crosetezi pe toti daca ti se pune pata sau te grabesti.nu trebuie sa merg cu 250 ca sa am 7000 de ture...da si in treapta a1-a si in treapta 1 -2a o duc la 7000 in oras si plec si sjung primul la urmatorul semafor.

jante forjate nu am ca nu am bani si mi-am luat masina care sa imi placa din toate punctele de vedere...sa o admir pe geam, sa ma simt bine in ea si sa nu ma lase intr-o depasire.

mituc e subiectiv si daca el a avut la mps plasticuri de 2 bani si nu a mai urcat in alte masini , normal ca el crede ca asa e normal...probabil crede ca e topul materialelor:) la gti nu era foarte bun interiorul dar era mai placut la vedere si atingere. nu vorbesc de designul plansei de bord ci doar de materiale.

mituc uita-te si atinge plasticul de pe portiere(in interior)si de pe bord ca sa realizezi despre ce vorbim...si ca sa faci comparatie nu trebuie sa te urci intr-un rolls royce ci doar intr-o masina straina din 1982...ca sa vezi si tu evolutia:)sau mai bine spus involutia din pacate!

dar e bine ca unii isi cumpara masini puternice doar ca sa arate ca au potenta financiara...eu daca tot platesc taxe pentru 2000 nu imi place sa merg ca unul care plateste taxe pentru 800 cc:)

si nu ma laud ca merg forjat(adica mai tare, mai cu viteza, mai sportiv...nu atipesc la volan)ci doar o fac si aduceam in discutie stilul de conducere ca sa arat ca la xedos creste consumul daca merg forjat:)

tot nu am aflat cat iti consuma mps-ul...poate ti-e rusine sa recunosti...sau ar trebui sa mi-o dai mie pe mina si iti fac eu consumul la pompa(adica fac plinul...o forjez...si apoi fac plinul la loc si iti calculez consumul cu regula de trei simpla)

eu zic ca ar trebui sa fim mai realisti si sa recunoastem ca si ale noastre mazda au puncte bune si mai putin bune.

ai 260 cp si poti cara masini de spalat...dar NU AI MATERIALE BUNE LA INTERIOR!si DA...seamana cu cele de la logan...dar din moment ce nu conteaza plasticele ca doar nu dormi pe ele...cred ca vor renunta la finisajele de lemn si carbon , toate firmele care fac masini sport si de lux.

eu nu stiu ce ai cu mine...am si eu 140 cp si nu ezit sa ai folosesc....nu stiu daca ai fost la nationala anul trecut(masina nu ti-am vazut-o)dar atunci am aratat la toti care au vrut o masina din 97 cu un motor frumos...nu asa performant ca ale voastre dar cu siguranta mult mai frumos:)un design placut cu cel mai bun coeficient aerodinamic la berlinele din acea vreme(gandeste-te ca din 92 jaful meu are acest design)desi nu am alcantara decat la tapiteria scaunelor si la panourile de pe usi, in rest e imbracat cu o musama care e pusa cred peste un pic de burete, are dotari cu care nu se face de rusine nici comparata cu masinile noi(chiar si pilot automat si trapa...pe care mazda in europa nu prea o mai are)

Asa ca sa fiu ON TOPIC cred ca ma intelegi de ce imi este greu sa o schimb cu un logan de 260 cp:) si trebuie sa aleg cu atentie.

eu cred ca sunt fan mazda si nu doar un posesor de mazda...tinand cont ca din 90 merg cu mazda ca pasager si am avut 3 modele si tatal meu inca 3 modele de mazda...si inca vreau sa aleg tot din gradina mazda urmatorul meu bolid!l

hai sa incercam sa fim mai putin subiectivi si sa nu facem misto de colegii de forum doar ca ne deranjeaza adevarul.multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
forjat inseamna ca nici cu mps-ul tau nu scapi de mine pe drumul spre poiana din brasov si cobarat in rasnov:)

 

Bun. Pai atunci de ce vrei sa schimbi xedosul? Din ce spui tu pare o masina foarte capabila, cu finisaje foarte bune chiar si pentru standardele actuale, consum rezonabil, fiabila. De ce ai schimba-o cu una cu plastice de logan, chiar daca in schimb ar putea cara masini de spalat?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai tocmai , ca nu as schimba-o! vreau si un rx8(am renuntat la ideea de a-mi lua un 6mps ca nu ma atrage la fel de mult la design ca rx8...desi imi place integrala si puterea motorului).

tocmai de aceea nu am inca rx8, ca nu am acceptat sa vand xedos-ul..astept sa mai strang bani pentru a-mi permite sa si merg cu un rx8.

si eu sunt subiectiv probabil , dar nu cred ca 3mps are ,in afara motorasului de 260 cp, ceva mai bun si mai frumos decat xedos6...si cand te gandesti ca e o masina creata in 92(a mea e din 97)...nu poti spune ca 3 mps iti ia ochii la design interior-exterior, calitate, dotari.

dar nu vreau sa transform topic-ul asta in mps vs xedos ci doar sa intelegi ca din pacate(si, crede-ma ca eu sunt cel mai dezamagit)modelele noi(nu doar cele de la mazda)sunt din ce in ce mai slabe la calitatea materialelor(chiarn si cele mai scumpe)multa electronica...multe din ele devin mai urate(vezi vechile modele de 323 fata de ultimul model de 323 si chiar fata de mazda 3...626 ultima generatie mi se pare mai urat decat generatia dinaintea lui...noroc ca mazda 6 care a inlocuit 626 e frumoasa...chiar si ultima generatie care e cam mare)

macar de le-ar vinde mai ieftin(ca pun materiale ieftine..)dar se pare ca doar profitul e mai mare...pentru ei.

la mps imi plac doar scaunele si puterea.6mps pare mai calitativ si mai frumos.

cand iti schimbi masina trebuie sa iti iei ceva mai bun si mai frumos...exceptand momentul cand esti fortat de imprejurari sa treci la ceva mai ieftin si mai putin gurmand.

toti de pe forum si-ar dori un mps pentru performantele lui...nu cred ca pentru aspect. cred ca de aceea cipiq si-a luat noua 6 in detrimentul mps-ului3...ca arata mai bine si materilele sunt o idee ami reusite.

eu..nu trebuie sa imi schimb masina...ci doar as mai vrea una:)deci sunt offtopic.

e ciudat sa te atasezi de o masina...eu nu am vandut nici o mazda din cate am avut...una am dat-o la fier vechi(am luat teapa cand am cumparat-o...era praf la tabla, dar aranjata sa nu se vada.)a doua i-am dat-o surorii mele cadou(ce e drept ca nu mai eram incantat de ea dupa ce am avut accident cu ea)eu as vinde fiesta dar nu ma lasa logodnica...o sa vad ce voi face...ca 3 masini sunt prea mult..poate i-o dau pe xedos surorii mele ca sa ramana in familie:)

daca ar fi dupa mine mi-as face colectie mazda...macar vreao 10 modele mai vechi.daca as castiga la loto as adauga si 3mps la colectie:)alaturi de 6 mps, rx8, mx5.

asa patesc si cu telefoanele...mereu imi cumpar unul nou dar nu ma indur sa renunt nici la cele vechi...o sa merg cu cate o masina in fiecare zi.

si sa stii ca laud 3 mps la toata lumea...nu am stiut ca prietena care si-a luat gti vroia sa isi ia o masina sport ca o convingeam sa isi ia 3mps. e clar ca e peste gti si la mai putini bani.

o idee mai buna ar fi sa o faci mai spartana daca tot nu te intereseaza detaliile...ai scoti fetele de la usi si bordul...o usurezi si nici nu mai rade lumea de plastice:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

xedos6, esti confuz. Xedos-urile si MPS n-au absolut nimic in comun in afara de 4 roti si un volan, au fost concepute pentru target-uri complet diferite. Alt motor, alte suspensii, alte cauciucuri.

Si hai sa nu mai comparam mere cu pere, cu soferi de indemanare apropiata Xedos-ul nu se tine dupa un MPS nici pe serpentine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai dreptate...mps3 are doar 260 cp...si atat. eu vorbeam de mine si de mituc.:) nu ai ce compara!dar hai sa nu imi mai laud masina ca se supara lumea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pai tocmai , ca nu as schimba-o!

 

Pai atunci n-o schimba! Topicul e creat de cineva care vrea sa-si schimbe masina (ma rog, asta se intelege din ce pocnete de gramatica de IRC a trintit), nu de cineva care nu vrea sa si-o mai schimbe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ai dreptate...mps3 are doar 260 cp...si atat. eu vorbeam de mine si de mituc. nu ai ce compara!dar hai sa nu imi mai laud masina ca se supara lumea.

xedos, cred ca la mituc or sa te surpinda si faptul ca nu prea mai are 260 de cai ( am inteles ca i-a pus la inmultit) si faptul ca pe langa soferie mai are si cateva cunostinte despre pilotaj, am mai vazut cazuri de oameni care au crezut ca talentul lor (unii mai se bazau si pe tractiunea integrala) or sa faca diferenta de putere,sasiu, suspensii, autoblocant insesizabila pe serpentine dar crede-ma ca au gresit

Share this post


Link to post
Share on other sites

mituc, xedos, rog tacere! Ce performante, laude si indemanari?! Vin cu Dacia lu' tata si va fac, de nu ma mai vedeti!

 

 

 

 

(are cineva o sufa? :notworthy: poate la vale va intrec)

Share this post


Link to post
Share on other sites
xedos, cred ca la mituc or sa te surpinda si faptul ca nu prea mai are 260 de cai ( am inteles ca i-a pus la inmultit)

 

Cu privire doar la ce e mai sus: nu inca, nu am facut absolut nimic la masina (si probabil nici nu voi mai face in afara de citeva bolt-ons aparent harmless) decit s-o scarpin pe spate si s-o pup in bot in fiecare zi (dupa nevasta'mea, ofc!), si drept rasplata mi-a strimbat botul de uimire cind am pus-o pe dyno. Tratati-va masinile cu respect si sint sigur ca veti primi inapoi mai mult decit doar griji despre variatia cu 0.5l a consumului in oras cind nu stiu ce s-a intimplat sau ati facut.

 

dsc00676k.th.jpg

dsc00675io.th.jpg

powertorque.th.gif

 

P.S.: in poza unde e si cuplul si puterea s-a intimplat ceva cu calculul cuplului din cauza estimarii defectuoase a turatiei motorului (+ ca ECU a taiat toti consumatorii la 5000rpm in WOT, si dinamometrul care citea impulsurile de la alternator a luat o teapa de toti caii si newtonii metru pe care i-a incasat), asadar am folosit puterea si respectiv viteza (calculata prin transmisie si dimensiunea rotii) pentru a calcula cuplul la roata, de unde si graficul in excel care in mod normal nu ar avea ce sa caute aici.

P.S.2: atentie, valorile difera de la dinamometru la dinamometru. Totusi dinamometrul cu care am masurat nu e la primele masuratori, deci nu difera foarte mult de realitate, si daca nu-s 405Nm (sa zicem) atunci 400 tot sint. Asadar nu incercati sa va tineti de mine in xedosuri fie ele si de 140CP/tona, ca e posibil sa am cu 5Nm mai mult :sorcerer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

e jale cu em pe esu asta....da dyno peste cap. cat pe-aci sa nu le ajunga hartia cat se duc cuplu si puterea in sus....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.