musicman

manopera la garantie!

17 posts in this topic

Intrebare.:daca schimbi ceva in garantie platesti cumva manopera?colegii mei de srvici spun ca nu. insa stiu ca sint dintre voi care au mai schimbat pe garantie si as vrea sa stiu daca au platit sau nu. Multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, tocmai asta e ideea garantiei. Atit manopera cit si costurile pieselor si a eventualelor materiale folosite sint trase de dealer de la producator, nu de la client.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok pentru ca astazi ma duc sa-mi iau masina de la bdt .Schimbat amortizoare spate pe garantie etc..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-o sa te coste nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm. Ce lucrari am avut pe garantie au fost complet gratis, si asa si trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mi-am luat masina de la bdt si ati avut dreptate.cu amortizoarele schimbate e alta masina. cit despre cloncanitul in volan o veste proasta. caseta de directie.Se va schimba pe garantie insa dureaza cam o luna toate procedurile.Stiu ca si Codrin a schimbat caseta de directie.Nu prea inteleg de ce s-a uzat asa de repede. Cred ca nu am avut eu bafta.O caseta noua costa undeva la 1200 de eur la mps 3.Ma gindeam daca ar fi fost sa schimb pe banii mei ce este de schimbat la masina fara 7000 de ron nu scapam.Cam mult pentru doar 36 k km rulati.Si credeti-ma chiar am avut grija de ea si am in continuare.O sa merg pe ideea ca nu am avut eu bafta si sper dupa ce schimb tot ce este de schimbat sa nu mai am probleme si sa ma bucur de fiabilitatea ridicata mazda.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu este singura marca cu probleme la caseta de directie. De fapt, nu le-as numi probleme pentru ca in conditii normale de utilizare cu siguranta nu ar fi fost asa. Din pacate insa probabil ca producatorii astia de auto atunci cand le concep nu isi imagineaza ca intr-o tara in 2010, acolo unde oamenii isi permit sa dea 25k euro pe o masina circula pe drumuri de 2 lei (nici macar 2 euro :)) ). Toate problemele masinilor noastre, sau cel putin majoritatea lor, au aparut datorita drumurilor de calitate extrem de proasta. Intreaba-te cate casete de directie se schimba la dacii!! Pentru ca sunt gandite din start pentru asa ceva... Asta nu este nici pe departe o comparatie intre marci. Pur si simplu defectiunile nu apar datorita faptului ca sunt prost concepute ci datorita gropilor. Nu e posibil ca dupa luni de zile de la ultima zapada sa fie transeele alea prin Aviatorilor.... De toata jena. Ca in iarna/primavara asta nu a fost de ....muuuulti ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar ce probleme v-au aparut voua la caseta de directie mai exact? Aveti joc la ea sau ce? Musicman se plingea ca-i clampane cind intoarce volanul pe loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da..stiu cum se comporta a lui ca am dat o tura marti la intalnire cu masina.

Eu nu am avut probleme personal, insa am schimbat caseta acum 3mii km ca urmare a accidentului, deci nu ma pot pronunta.

Vezi....diferenta dintre Bucuresti si ..restul:

Vlad+Codrin+musicman au schimbat casetele si au mers preponderent in bucuresti din cate stiu eu .

thefane - mers si Buc, dar in mare parte afara - nu stiu sa fi avut probleme (sau cel putin nu asa devreme)

eu - nu ma pun la socoteala ca nu am depasit 20.000km cu o caseta

tu - probabil ca in Iasi nu sunt gropi ca in Buc nu ai avut probleme.

Banuiesc ca toate astea au 80-90% cauza in gropi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg luni in service si eu cu schimbat amortizoare spate si protectiile alea din aripile pe spate. Astept curios sa vad de la ce am si eu troncanitul la denivelari. Dupa ce-a zis musicman sunt aproape sigur ca e caseta de directie. Asta plus faptul ca BDT-ul mi-a zis ca au fost schimbate bucsele la ultima revizie, adica acum 1 luna. :) Bine ca mai am garantie pana in iunie... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
thefane - mers si Buc, dar in mare parte afara - nu stiu sa fi avut probleme (sau cel putin nu asa devreme)

Lasa ca in 95k km mixt pana acum, tot am mers si eu prin Bucuresti cel putin comparabil cu oricare dintre voi :).

Cloncanitul l-am avut si eu pe la 35k, Arian a zis ca e de la caseta de directie, BDT ca e de la capatele de bara. Au schimbat capetele si s-a rezolvat, deci n-a fost caseta. Dar intr-adevar la mine cloncanea pe gropi fara legatura cu pozitia/actiunea volanului, si inteleg ca la voi nu e asa. Acum cloncane din nou dar din nou cred ca sunt sanse mari sa fie doar capetele de bara (ce inseamna jante mai usoare, au tinut 60k+ in loc de 35k :p). O sa vedem ce zic cei de la Arian, unde e masina acum pentru revopsit niste zgarieturici, schimbat proiectoare, montat Koni FSD, etc.

Dar apropos de casete, la momentul respectiv Mazda Romania a refuzat sa dea garantie la caseta de directie (culmea, pe buna dreptate), pe motiv ca nu au de nicaieri probleme cu casetele la MPS, ca sunt solide si nu se strica, cu exceptia celor de la Arian, care dau intr-una casete... Culmea e ca atunci a avut dreptate Basamac, dar in general se pare ca nu are...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai la mine se manifesta astfel.Cind sta masina pe loc si dai stinga dreapta de volan foarte scurt si usor rapid se aude un cloncanit.mai ales pe partea soferului .il simti si in podea. Culmea este ca pe afara nu se aude nimic.Sau cel putin e mascat de sunetul de motor adica de zgomotul motorului.In mers nu face.Cloncanitul de care zicea mituc ca se auzea la mine in curbe aparea pe spate .Deci cauza a fost amortizoarele.Oricum dupa ce o pun la punct o sa am si mai mare grija pe unde merg.Poate o sa-si cumpere a mea partenera o masinuta ca asa intentioneaza si o sa o conducem mai mult pe aia.Si pe asta o sa o iau la drumuri mai lungi si care sper eu sa fie si ok. exemplu e 85 care surprinzator este chiar foarte bun.Sincer ma mir cum de naiba drumul asta a rezistat atitor ierni .si e batut si de camioane si de multe masini. Raspunsul pe care mi-l pot da este unul singur. a fost facut asa cum trebuie.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe de alta parte la mine nu se simtea nimic pe loc, nici nu mi s-a parut sa aiba joc. Aveam doar zgomot deranjant pe piatra cubica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tu - probabil ca in Iasi nu sunt gropi ca in Buc nu ai avut probleme.

Banuiesc ca toate astea au 80-90% cauza in gropi

 

Iasiul este tot o groapa si-o hirtoapa. Hirtoapa dintre cele 7 coline, si alea niste dimburi sinistre la rindul lor. Doar ca atunci cind dau de drumuri cu cratere iau gropile usor si de asemenea imi iau si claxoane, ca na, cei cu masini de firma care-si baga picioarele in masini trebuie totusi sa ajunga undeva. Singurul avantaj pe care-l am eu (si in general cei din orasele mai mici) fata de cei din bucuresti ar fi ca iasiul e mai scurt, are o lungime/diametru de vreo 15km, nu 25-27 ca bucurestiul, distantele sint o idee mai scurte si-mi pot permite sa aleg traseele mai lungi si cu mai putine gropi.

Gropile sint in mare parte cauza, sau mai exact gropile din viraje care-ti bat in roti si dau sa le strimbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.

 

 

Am observat ca unii membrii acestui forum au probleme cu casetele de directie.

 

 

Daca doreste cineva pot recomanda un service de calitate din bucuresti care se ocupa in cea mai mare parte de casetele de directie si de pompele servo.

Casetele sunt RECONDITIONATE CU KIT DE REPARATIE NOU SI DE ORIGINE.

Se poate oferii si garantie SCRISA pentru caseta directie/pompa servo.

 

Daca doreste cineva mai multe detalii va invit sa imi dati PM.

 

Sper sa nu deranjez cu mesajul meu.

 

Cu respect,

George Barbu

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok mi-am luat masina de la bdt si ati avut dreptate.cu amortizoarele schimbate e alta masina. cit despre cloncanitul in volan o veste proasta. caseta de directie.Se va schimba pe garantie insa dureaza cam o luna toate procedurile.Stiu ca si Codrin a schimbat caseta de directie.Nu prea inteleg de ce s-a uzat asa de repede. Cred ca nu am avut eu bafta.

si eu am schimbat o caseta de directie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm...a cam bagat sperietii in mine topicul asta :-)

Am si eu un cloncanit, undeva in partea stanga, atunci cand virez maxim dreapta si merg usor prin gropi. Sa ma ingrijorez? La 1200E, ar cam trebui...aveti idee, cei care ati schimbat, ce simptome ati avut in comun? Cloncanit pe loc, in mers, la viraj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now