Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

paharuxxl

Membri
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About paharuxxl

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

584 profile views
  1. 7 este cu noroc. Dupa 200+km, ma declar multumit. In Bucuresti, bara la bara, ai doar o senzatie ciudata cum ca masina este mai usora. Poate este doar placebo. Modificarile evidente apar incepand cu cca 2800 rpm si sunt graduale. Intre 2000-3000, nimic extraordinar, poate doar ca urca ceva mai repede in turatii Dupa 3000 rpm, schimbarea este evidenta, trage din ce in ce mai bine. Dupa 4000 rpm, este cu totul alta masina. Ca si senzatie generala, masina este evident mai sprintena pe masura ce cresti in turatii. Treptele 2 si 3 au devenit mult mai placute. Masina raspunde mai bine la acceleratii bruste (talpa). Creste mai repede in turatii. Am mers doar cu 95 de la Mol. Am resetat consumul mediu inante de Predeal. A fost destul de liber si i-am dat cat am putut de tare si la intrarea in Bucuresti aveam consum mediu de 4.7l. Poate este o greseala, poate sunt prea putini km pentru o concluzie dar nu pare sa fi crescut consumul desi am mers mai turat decat merg de obicei. Din potriva, pare sa fi scazut. Sfatul meu, profitati de BF!
  2. salut tibi o sa o rezolvam noi intr-un fel sau altul si cu turbina. momentan merge bine si nu pot sa ma plang deci recalibrarile au fost de mare folos. stau cu ochii pe ulei . inca odata multumesc!
  3. OK, s-a rezolvat! Am revenit la setarile soft de fabrica si acum trage normal. Intre timp s-a depistat si niste ulei pe la turbina dar momentan nu scoate sunete suspecte, nu scoate nici fum si baga ca nebuna. Sunt cu ochii pe nivelul de ulei si imi tin pumnii fiindca estimez distractia cu turbina noua la 2000Euro. A reconditionat cineva vreo turbina? Unde? A iesit cat de cat bine?
  4. @soferman - merita sa investesti pentru siguranta si confort ca pana la urma ai masina ca sa beneficiezi de un anume confort . tu stii mai bine daca merita sa investesti in masina ta ...constient fiind ca la revanzare nu o sa iti mai recuperezi niciodata banii...ba mai mult o sa fie unii care o sa strambe din nas ca nu ai piesele originale chiar daca ce ai pus aftermarket este un upgrade. @thefane - garantie din parti fiindca fostul proprietar a schimbat doar uleiul la revizia de 20,000 la un service oarecare. penibil dar asta este....
  5. Ca sa fie show-ul complet am facut astazi o tura pe autostrada. Dupa minute bune de tinut blana am atins 175-178 km/h intr-a 5-a. Eu la 180km/h aveam rezerva de putere intr-a 6-a....
  6. Turbina cand se duce am inteles ca scoate un fum alb. Dar cred ca daca este ceva cu un senzor s-ar putea sa nu mai intre. Filtrul de motorina? Puteau sa il moteze gresit? Doare ca este MANN si nu original? Aparent consuma ceva mai putin avand in vedere ca a vazut foarte des 4000 de ture zilele astea...
  7. salut. pai nu am zis ca nu vreau "reclama" . eu unul nu mai simt sa intre. de accea mi se pare ca este o aspirata de 1.4. motorul trage cam la fel si de la 2000rpm in sus deci nu prea vad cum sa mai intre turbina. s-a dat un pic mecanicul prin curte cu ea si el crede ca intra dar el nu cred ca stie cum tragea masina asta si in plus nici nu prea a avut loc sa se desfasoare. le-o las luni sa se joace cu ea mai mult. daca si dupa un reset la setarile din fabrica este la fel cred ca sunt sunt praf cu nervii mituc, la mine nu este vorba de ciudat...este nasol de-a dreptul. cand duci un diesel de 360nm la 4000 de ture ca urci un pod amarat este trist rau. ieri am incins-o un pic pe dambovita pana la centura si innapoi de vreo 2 ori dar nu "si-a dat drumul". paote mai incerc in we un pic spre pitesti.
  8. Salut, Am facut ieri o revizie de 40000km. Am schimbat toate filtrele (inclusiv de motorina) si uleiul (mobil1 5w30 si filtre mann) si am "patit" si o resetare a datelor uleiului si o corectie de injectoare ca sa fie reinvatate datele de debit - procedura data de producator pt. fiecare inlocuire de ulei. Ma asteptam ca sa mearga un pic altfel masina......si merge altfel. Parca mi-au dat innapoi o aspirata de 1.4!!!!! Baietii de le service foarte de treaba si nu o sa le fac reclama negativa. Am fost astazi sa ma puna pe tester. Nici o alarma. Aparent nici o problema cu furtunasele de la filtrul de motorina. Nu mi-au gasit nimic aiurea si totusi merge de porc masina. Ma chinuiam sa urc un pod intr-a 2 -a la 4mii de ture . Mi-a fost frica astazi sa ma bag sa depasesc un scooter.... Masina urca in turatii dar parca nu mai este turbo. A mai patit cineva asa ceva? 10X
  9. OK, am fost la revizie si imi curge pe langa amortizorul fata dreata si cel spate stanga deci m-am linistit....KONI FSD scrie pe mine .
  10. Pai miercuri dimineata sunt la Arian pentru o revizie de 40k km la...32k km . Poate imi spun baietii de acolo unde este buba. M-am mai uitat un pic la greutati.... 1.4i are 1.190 kg CD143 are 1.410 kg MPS are 1.410 kg Este o diferenta de 220kg intre variantele cu motor de 1.4 benzina si 2.0 diesel si ma indoiesc ca arcurile / suspensiile sunt diferite. 3MPS si a mea au aceeasi greutate dar MPS-ul are arcuri mai scurte / dure si probabil si alta suspensie. Si anvelopele pot fii "veriga slaba" . Am avut pana acum 2 zile un set de Pilot Exalto PE2. Din punctul meu de vedere niste anvelope reusite dar cam uzate. Noi aveau 9.55kg.....acum si mai putin... Fiindca am gasit de la cineva la un pret bun niste gume Dunlop 9000 nu am rezistat tentatiei. Astea au 10.5kg. Nu stiu daca chiar conteaza asa mult 1kg in plus pe roata sau am luat-o eu razna de tot dar masina este altfel. Parca este mai lenesa.. mai greoaie...parca rotile se "pliaza" mai bine pe minunatele gropi. Repet s-ar putea ca imaginatia sa imi joace feste .
  11. Multumesc Mituc. Sunt constient ca trebuie sa schimb fata-spate dar incerc sa imi dau seama cu ce...??? Este diferenta mare de pret intre KYB si Koni si incerc sa imi dau seama daca merita. Masina am cumparat-o recent fiindca mi-a placut printre altele motorul dar nu mi-a venit sa cred cum topaie cand dai de o denivelare la peste 100km/h. Avusesem inainte o Kia Ceed care jur ca nu se lasa asa in curbe sau la frane si a costat de noua jumate din cat a costat asta de noua. Sper sa nu imi sara nimeni in cap dar asa mi se pare mie. In rest Mazda este din alta clasa dar suspensia stock mi se pare ca nu prea face fata. Problema este ca nu am avut-o de noua si nu stiu daca initial se comporta mai bine dar pur si simplu s-au dus in 2 ani jumate amortizoarele (primul propietar nu cred ca a avut prea multa grija de masina ...vezi scut motor spart). Astept daca se poate si un raspuns si de la Thefane referitor la FSD. In special cum a decurs montajul si daca in principiu merg puse si pe arcurile normale de la M3. Din cate stiu arcurile de MPS sunt mai scurte si mai dure decat cele normale.
  12. Salut, Intrucat am un amortizor fata care curge si as vrea sa il inlocuiesc (pentru linistea sufletesca ) ma gandesc ca decat sa imi iau 2 amortizoare OEM care probabil sunt destul de scumpe as putea gasii ceva un pic mai bun si poate un pic mai ieftin sau as putea sa fac un upgrade. Mentionez din start ca nu vreau sa cobor garda la sol si as prefera sa pastrez arcurile stock. Masina este destul de grea (la fel de grea ca un MPS) si am jantele OEM de 17" de pe GTA. Din cate am citit, varianta fara dureri de cap si la bani putini ar fii amortizoare KYB GR-2. A folosit cineva aceste amortizoare? Se potrivesc 100% sau necesita ajustari? Cum se comporta masina? Sunt fiabile? Intrucat nu ma astept la miracole cu niste amortizoare ieftine si parca mi-ar placea a fie mai putin "barca" masina consider si variante mai performante / costisitoare dar repet, as prefera sa pastrez arcurile stock si sa nu las garda mai jos fiindca vreau totusi confort iar drumurile sunt cum sunt.... Bilstein B4 ar trebuii sa fie destul de confortabile dar probabil ca au aceeasi prindere ca si B6 si nu se pot monta fara "inginerii" pe care as vrea sa le evit. Din tot ce am citit Koni FSD suna cel mai promitator dpdv confort / performanta dar nu imi este clar daca se potrivesc fara modificari la caroserie, daca necesita inlocuirea arcurilor sau daca coboara garda la sol. Am gasit pe un alt forum pe cineva care le-a montat cu mici interventii pe 3 MPS cu arcuri stock si parea incatat de rezultate. A folosit cineva aceste amortizoare pe M3 non MPS? Se potrivesc 100% sau necesita ajustari? Oare nu sint prea dure pentru M3 normala si in timp o sa puna prea mare presiune pe artculatii? Merci