Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 04/15/21 in all areas

  1. 8 likes
  2. 6 likes
    Salutare si bine v-am gasit! Desi am cont aici de multisor timp, acesta este primul meu post. Motivul? De aproape doua saptamani am intrat cu acte in regula in randul posesorilor de Mazda . Mazda3 vine dupa un Civic Sport Plus MT pe care l-am tinut mai putin decat anticipam acum 2.5 ani cand l-am achizitionat si care a fost dat la trade-in in favoarea Mazdei. Motivul pentru care ne-am despartit (pentru ca anticipez intrebarea) a fost faptul ca nu m-am putut simti confortabil in scaunul Civic-ului, indiferent ce am incercat. Titularul acestui jurnal este prima Mazda pe care o am si a treia masina japoneza, dupa Avensis si Civic-ul anterior mentionat. Masina a fost achizitionata de la Asko Mazda (cu care am colaborat foarte-foarte bine, rapid si eficient), decizia de achizitie fiind luata foarte rapid, dupa 2 test-drive-uri si stat ceva in masina in showroom. Trecand la titularul topicului, Mazdoiul (sau pisi-cainele, cum il alint, din motive evidente ce tin de personalitatea sa duala) este un exemplar fabricat anul acesta, echipare GT Plus + pachet sunet Bose, "imbracat" in albastru inchis (Deep Blue Crystal) si pus in miscare de "controversatul" si mult asteptatul Skyactiv-X. Desi nu avem impreuna decat ~600km, pana acum impresia este una foarte buna, cele mai mari si evidente plusuri pentru mine fiind scaunul (si implicit pozitia la volan) mult mai bun / natural / confortabil, masina mult mai bine antifonata si sistemul de sunet net superior. Si pentru ca un jurnal de bord fara poze e ca nunta fara lautari , cateva poze (ne-artistice) cu pisicainele, facute pe unde am apucat in scurtul timp pe care il avem impreuna.
  3. 5 likes
    Nu intru in polemici doar atit adaug: Daca imi cumparam masina noua statea la mine cit avea garantie. CLAR. Motorul Mazda 6 2.2 skyactiv are probleme mari, la achizitie second trebuie sa pui deoparte ceva bani pt zile negre cind se va strica. Era doar un sfat de la mine: nu 2.2 skyactiv. Mai bine mai pui ceva si iei benzina, e mai bine pe o perioada mai lunga.
  4. 4 likes
    Reimprospatare ulei cutie automata. 57.400 km. Nu mirosea a ars, este mai lina dupa procedura. Dupa calculele mele urmatoarea reimprospatare dupa 30-35.000km. Recomand daca vreti sa pastrati masina, pozele vorbesc. Baietii de la service au fost draguti si m au lasat sa urmaresc toata procedura, chiar sa imi bag mainile si eu! Au intrat 4,7 litri de ulei, eu am cumparat 6 in caz de orice. 950 lei total ( ulei, filtru si manopera ). Acum nu mai am silicon, am garnitura.
  5. 4 likes
    Astea-s zgomote de cum se imping arcurile in flanse si pivotii in brate pentru ca tragi de volan si incerci bracarea sub un unghi destul de mare cu masina pe loc si frina pusa (sau piciorul pe frina deci toate 4 rotile blocate). Da, dar daca pui toata suspensia in sarcina tragind in nestire de volan cu masina pe loc si rotile blocate de frina treburile se vor duce in lumea lor destul de repejor. Mai fa vreo 2-3 clipuri ca cele publicate mai sus si deja caseta de directie va avea 300k km. Nu stiu daca voi va imaginati sau intelegeti, desi e destul de evident: cind se modifica unghiul directiei distanta dintre petele de contact ale pneurilor SE MODIFICA, asta inseamna ca intervalul cu care se modifica acea distanta trebuie sa se duca undeva. Si in neant nu dispare, ci se duce in suspensie cracanind tot ce e elastic, culminind eventual cu tijele de la amortizor intr-o anumita masura. Ce se mai modifica este si nivelul/inaltimea masinii pe fiecare parte. Asa cum ai anticipat deja, si acea diferenta tre' sa se absoarba undeva. Unghiurile de cadere se modifica si ele. La fel, tre' sa se duca undeva.
  6. 4 likes
    BMW 440i GC - detailing exterior, inclusiv nanoprotectie ceramica IMG_20210401_163808 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163813 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163821 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_164122 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163826 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_164329 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_164343 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163834 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163838 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163844 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163850 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_164544 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163915 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_163906 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_164743 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_164807 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_164825 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210401_164839 by ovidiupatronuro, on Flickr
  7. 3 likes
    Mazda CX5 - detailing exterior, inclusiv nanoprotectie ceramica IMG_20210504_170731 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210504_170736 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210504_141305 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210504_170749 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210504_170753 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210504_141250 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210504_170825 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210504_170807 by ovidiupatronuro, on Flickr
  8. 3 likes
    Legat de poza 1, nu imi dau seama ce e. Legata de poza 2, da, un kit de retus de la dealer, e mai rapid si e ok. Nu cred ca are sens sa vopsesti toata usa :)). Legat de vopsea, da, e groaznica, eu m am impacat cu ideea si dau cu kitul pe unde vad. Ultimul punct sarit, pe bara din spate in dreptul portbagajului. Trebuia folie din prima zi pentru partea din fata. Restul chestiilor sunt inutile, tratament ceramic, etc etc.
  9. 3 likes
    Nu stiu la cit ai vrea sa inceapa, dar cind mai ai si copii de dus la gradinita/scoala care nu se deschide inainte de ora 8 si tre' sa strabati juma' de oras pentru asta lucrurile se complica putin. Aha. Tot la capitolul "contra" as baga faptul ca nu stii bancuri cu care sa poti inveseli lumea A fost din cauza ca Ionut era abatut. Toate se tin lant, si astea au fost in contrabalanta cu faptul ca masina a iesit bine, s-au facut operatiuni de preventie/mentenanta din partea casei, etc. SI astea in ciuda faptului ca vin foarte tirziu la servici, gen odata cu altii, pe la 9. Ei s-au ocupat de masina, nu te tine. Tu... invata si tu sa faci ceva! Sa spui bancuri, sa cinti, orice!
  10. 3 likes
    Stiu ca nu e motor Mazda, dar uite un nenea care desface un motor cu cylinder deactivation si explica si de ce sistemul poate fi un punct sensibil. Se vede si uzura diferita pe cilindrii care se dezactiveaza.
  11. 3 likes
    Opel Signum are Euro 3/4. Mare diferenta la Euro 6, complet alt set de motoare, ardere. Rata AGR e de cateva ori mai mare, presiunea in Rail e cu vreo 4-600 bar mai mare. Nici macar n-au avut toate DPF (E3/E4), al tau poate e si dezactivat (ia incearca la Sky-D asta ). Arderea la Sky-De la un raport de compresie scazutsa poata controla temperatura de ardere, din cauza aia si rata de AGR e f ridicata. Am scris, ca si alti colegi de pe forum, pe pagina dedicata motorului diesel,ca e ca si cum ai compara mere cu prune. In comun nu au decat ca folosesc motorina ca si combustibil. Incearca un Diesel de aceaisi generatie de la Opel si vezi daca e mai bun (in caz ca gasesti unul exploatat la fel). Oamenii prefera sa reduca tot la comparatii simple, pe care ei cred ca le pot intelege, dar asta nu functioneaza in cazul unor lucruri complexe. Ma gandesc sa fac o pagina sa scriu cum si de ce merge motorul asta asa cum merge. Si o face bine. Poate asa, cei care i intereseaza inteleg ceva. Sorry, nothing personal. cu stima
  12. 3 likes
    Eu sunt propietarul unei M6 facelift an de fabricatie octombrie 2015. Am cumparat-o acum un an jumatate la 194000 km din Olanda. Daca aveam 3500 € in plus imi luam benzina 2,5l fara discutie. Asa m-am multumit cu D2.2 diesel. Am mai avut diesel si inainte de asta dar parca nu am stat asa cu morcovul ca poate se mai intampla ceva pe un drum lung cu masina.De ce spun asta? Pai intr-un an jumate am curatat admisia, am schimbat senzor debitmetru aer, axa cu came, senzor presiune DPF. Suficient? Nu te-am convins? Azi am venit de la un drum de 600 km in regim de autostrada si drumuri nationale si iar am o eroare in bord. In zilele urmatoare iar Tester, iar bani cheltuiti cu aceasta masina. Nu spun... imi place nespus masina dar am momente cand ia-si da foc efectiv. Daca vrei ti-o vand...[emoji41]. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. 3 likes
    Cum ai ajuns la aceasta concluzie? Eu unul n-am intalnit pe nimeni care sa-si ia anvelope all season pe post de anvelope de iarna (chestie stupida, avand in vedere ca daca faci asta negi exact marele avantaj al anvelopelor all season, adica faptul ca le poti folosi tot anul).
  14. 3 likes
    Evident azi s-a mers iarasi tare. Cam acelasi consum, cam aceeasi productie de smecleu de carter (mai putin azi totusi). Sa analizam alte aspecte insa: pneurile si praful de la frine. Stinga fata, dreapta fata, dreapta spate, stinga spate: La ce ne uitam: 1. la cit de ok e geometria si sincronizarea dintre setarile suspensiei cu presiunea din pneuri. Pe fata am mers cu 2.1 si pe spate cu 1.9. Uzura este strict pe banda de contact a pneului, flancurile nu ajung pe asfalt in ciuda virajelor luate in forta si in care scirtiie pneurile indelung. 2. productia de praf de frina. Este mica! Daca as merge cu sistemul de control al stabilitatii activat pina la ora actuala as fi schimbat un set de placute iar jantele de pe fata ar fi fost mult mai inchise la culoare (pozele au fost facute inainte de a curata masina). Poza asta a fost facuta imediat ce m-am intors de pe drum, a se vedea uniformitatea culorii jantelor fata/spate: In momentul asta si softul e perfect, nu cred ca mai am ce-i face la modul obiectiv. Poate dupa ce vine chiulasa de la SP63 ma gindesc sa o montez pe aia si sa recuperez cei 30-40cp/50-60Nm pierduti la aceleasi valori de boost (acum merg cu valori de boost mai mari ca sa ma apropii de ce era acum 2 motoare in urma).
  15. 3 likes
    Din seria Mazda ... "WTF ?", am mai avut in vizita in G120 care a scos 160-ish CP cu software-ul de fabrica in conditiile in care rula soft 100% original ( am avut cu ce compara ). Este a doua masina pe care vad acest comportament, am mai postat una anul trecut. Mentionez ca acest lucru se intampla doar la versiuni de software foarte vechi si limitarea puterii apare doar de pe la 6k ture. Am verificat de curiozitate si au aparut intre timp 4 update-uri de software. As pune pariu ca le-a "iesit" limitarea cu ultima dintre acestea :-)
  16. 3 likes
    V-am mai zis ca-mi place maxim culoarea asta?
  17. 3 likes
    Din seria "nu faceti ca ei" - adica nu va luati dupa ce va spune dealerul, nici macar daca da in scris: Jantele pe 16" NU merg fizic pe modelul AWD, nu e doar vorba de omologare. In fata merg fara probleme, insa in spate ating etrierii de frana. E prima oara cand intalnesc probelma asta pe rotile din SPATE. Piulitele sunt intr-adevar diferite, mai lungi fata de cele pentru 18", chiar daca centrarea e tot conica. In plus piulitele pentru jantele de 16 sunt pentru cheie de 17mm, iar cele pentru 18mm pentru cheie de 21mm. Desi piulitele incap si in janta de 16, nu incape si cheia. A, si daca tot discutasem subiectul legat de greutatea lor pe alt topic, si tot le-am dat jos (de mai multe ori ) le-am si cantarit cu un cantar de bagaje. 22kile alea pe 18, 19.4 kile alea de 16. Ceva peste 2.5 kile intre ele.
  18. 2 likes
    Bucuresti - Urziceni (Ialomita) - Bucuresti - Zalau si retur Bucuresti, 2 persoane pana la Zalau, singur la intoarcere, 5.2l/100km. Plecat la 2 dimineata, temperatura 9°C De la pranz spre seara 28°C. AC-ul setat pe auto, la 23°C pe toata durata deplasarii, (cu exceptie o perioada cu 24 pe timpul noptii), recirculare pornita, facea fata la cele 28°C de afara pe timpul zilei si menținea un climat potrivit. 100 pe DN-uri, unde se putea, ca erau portiuni unde se mergea si sub 70. 130 pe A1, A3 si A10 . Jur ca nu stiam ca avem si A10 7 ore la dus, cu o singura oprire pe drum dupa 400 si ceva km, iar retur .. cu tot cu aglomeratie peste tot, dealul negru plin de camioane, oboseala mare, pauza de masa o ora, opriri mai multe pentru respiro. Plecat la 12 din Zalau, ajuns la 21:30 acasa. Jantele de vara pe 18.
  19. 2 likes
    Eu as merge la un service Mazda sa verific toba. Face așa doar la rece? Sau oricând o ți turata? Daca face doar la rece e mai greu sa le arăți. Eventual fă o înregistrare într-o dimineață.
  20. 2 likes
    - geamuri - > Frosch bio spiritus (nu contine altceva decat alcool); - curatare plastic / cauciuc - > Nanolex interior cleaner ( a nu se intelege ca doar pe asta il recomand doar ca pe asta il folosesc de ceva vreme); - suprafete textile - > aspirat temeinic + sters cu microfibra umeda (apa) si eventual Nanolex interior cleaner daca apare vreo pata. O data la 3-4 ani (la cum tin eu interiorul) spalat cu aspirator cu injectie - extractie. Nu recomand spray-uri cu spuma pentru ca se imbacseste materialul, spalatul este sfant. Personal merg pe ideea de a folosi cat mai putine chimicale posibil si doar cand este necesar. - presurile de cauciuc nu se sterg, se spala la jet de apa si atat; pentru cele textile le curat cu o microfibra umeda o data pe saptamana (frecat bine) si aspirat temeinic la 2-3 saptamani (din nou, asta depinde de cum / cat se murdaresc la fiecare, la mine e suficienta rutina asta); - piele sintetica - solutii de curatare si protectie de la Colourlock; - piele volan + schimbator - Nextzett Leather Care (aplicat la 3-4 luni);
  21. 2 likes
    HUD se vede mai slab, dar se vede. Bordul se vede normal.
  22. 2 likes
  23. 2 likes
    Hai salut! Sunt atat de obosit incat nu pot sa adorm, si sunt dator moral cu un review, asa ca sa incep: Pe Ionut (mazdaspeed) l-am cunoscut undeva prin 2019, cand am luat prima teapa cu prima mea Mazda GY 2006. Habar nu am cum am ajuns in atelierul lui, pe atunci, in alta locatie. Facand o paranteza, locuiesc la o distanta de vreo 270km de ei, dar asta nu m-a oprit sa revin si astazi, ptr a treia oara, la ei. Pe Florentin l-am cunoscut , online, am schimbat cateva vorbe si telefonic in decursul ultimilor 2 ani, iar astazi, l-am cunoscut personal. Sincer sa fiu, ma asteptam sa arate altfel, poate datorita timbrului vocii sale, superioare si uneori rautacioase , pe care o auzisem doar din telefon. Stiam ca lucreaza in armata si mi-l imaginam un tip burtos si indesat, cu o mustacioara a'la- Dragnea, da' de unde... e fix opusul. Poate ca va intrebati, dar cel mai sigur nu, de ce am batut 560km doar pt o revizie banala?! Si de ce tocmai la ei? Ie-te d'asta: PRO: - cunosc masinile astea foarte bine, si impreuna fac o echipa de top - sunt corecti fata de clienti - sunt pasionati de cazanele astea - foarte comunicativi si deschisi la discutii si intrebari CONTRA: - vin la munca foarte tarziu , gen ora 09:00 - Ionut era abatut tare azi, si zicea ca nu e de la Covid. - micii aia pe care tot ii lauda ei, CHIAR NU sunt "waw". ALTELE: - preturile sunt intre Reprezentanta si Nea Tanase de la colt - cand mergeti la ei, luati si niste oase pt Costel. Sunt putin derutat dupa 12 ore de stat pe bancheta la volan, si pe bancheta la garaj, asa ca ma voi opri aici, deocamdata. Pe langa revizie, la masina, s-au mai facut si altele, dar pe langa o bucata de sarma si o tablita indoita , nu imi vin in minte acum. ah! Sa-i laud putin, ptr un gest pe care nu l-ar fi facut nimeni altcineva: - au umblat pe la injectoare, sau sorb si daca mi-au luat bani pt operatiunea asta, schimbul de filtre si ulei a fost din partea lor. - au mai facut ceva pe acolo (n-am retinut ce) si a fost tot din partea lor - si cel mai important, aveam ceva umezeala in dreptul intercoolerului asa ca am discutat cu @Florinop2002 telefonic inca de saptamana trecuta si el a venit cu ideea de a -pre-comanda piesa ca astazi sa o si inlocuiasca. Cat am calatorit cu Bolt din Chitila de la ei pana in Vitan si inapoi sa ridic produsul, ei au desfacut si pregatit masina pt operatiune. Cand am ajuns inapoi cu piesa si mai sarac cu 100 lei (bolt...) mi-au spus ca nu e nevoie sa se inlocuiasca radiatorul, intrucat scurgerea era de la un oring. Astfel m-au scutit de niste costuri destul de mari, desi puteau profita de naivitatea mea si sa imi ia bani si pt inlocuirea acestuia. Eu ii recomand cu toata increderea. Insa nu m-au convins si nici nu am plecat multumit in totalitate, asa ca voi reveni la ei. #anaibiipandemie si #adrqintervalorar noapte buna
  24. 2 likes
    Am intrat si eu in clubul posesorilor de CX-30 de o saptamana. G150 Plus AT. Pana acum sunt foarte incantat de masina, am condus vreo 500km si mi se pare ca masina e potrivita pt mine, e o placere s-o conduc Singura chestie care ma deranajeaza (dar pot trai cu ea), e pozitia oglinzilor, sunt prea aproape de mine si nu prea pot sa le gasesc o pozitie ok pentru parcare si mers. Asta din cauza ca eu sunt destul de mic(1.70) si am reglat scaunul sa fie destul de in fata.
  25. 2 likes
    Mai bine sa stringa bani de benzina. Cu diesel: S A NENOROCIT! Nu te contrazic dar toate vor pica mai devreme sau mai tirziu.
  26. 2 likes
    Ii panicheaza pe cei care nu inteleg la ce se uita si nici nu au deschis vreodata manualul de utilizare. Pentru restul este o unealta destul de buna.
  27. 2 likes
    Nu are treaba zapada cu presiunea, ci gerul. Iei masina de 20k euro dar nu mai dai 150 e pe senzori ? Ia macar after market, decat deloc.
  28. 2 likes
    Nu are de ce sa ridice semne de intrebare. Pe partea stinga avem planetara scurta si rulment roata. Pe dreapta avem planetara lunga si un rulment in plus. Ghici care roata ar trebui sa se invirta mai incet si care mai repede?
  29. 2 likes
    Accelerațiile bruște consumă foarte mult din autonomie, de aceea este bine să se meargă pe minus 2 cum o face și Codrin. Cu cât viteza este mai mică, cu atât crește autonomia. Eu am reușit pe o distanță scurtă ce-i drept, mergând cu 45 km/h un consum de 8 kw/100 km. În practică nu prea putem scoate astfel de consumuri pentru că ne grăbim sau ne grăbesc alții. Comparând consumul cu cel al concurenței am constatat un consum bun pentru Mazda pentru că folosește un acumulator mai ușor și tehnologii performante.
  30. 2 likes
    Pai mai intreb odata ca poate nu e clar: s-a uitat cineva sub capacul de la tacheti sau nu? Ca asta cu "ne-am uitat peste tot pe unde era acces" nu prea merge, capacul ala ca sa fie scos dureaza ceva, si e chiar important. Si da, schimba saibele, pentru ca se stie clar ca-s problematice si au fost cazuri cind lucrurile au mers de la bine la foarte prost in citeva mii de km de la o revizie (unde s-a pus calificativul de "totul este bine"). Acuma, daca la tine problema e doar senzorul de presiune de ulei si inca ceva pe linga - foarte bine. De data asta poate fi doar asta, in 10k km te poti trezi cu motorul plin de cenusa doar din cauza saibelor.
  31. 2 likes
    Salut, aceeasi problema la Mazda 3 - 2015 ,a 115 mi km. Dusa in reprezentanta - diagnostic - sa schimb aproape tot motorul, dupa 10 mii de km parcuri de la achizitie. SH din reprezentanta. Bunnn ..... dupa ce mi-a dat baiatul diagnosticul, i-am zis ca am garantie dealer, si culmea vanzatorul era Mazda :)) Si uite ca s-a schimbat modul de discutie ...... nu a mai avut ce sa faca, dupa ce mi-a dat hartia cu "problemele" masinii ...... in fine, pe scurt, de la a schimba saibe, lanturi, etc...... a schimbat acel senzor..... dupa ce am luat masina din reprezentanta, care ATENTIE a stat 30 de zile la ei ca nu veneau piesele :))), au venit, n-au mai trebuit schimbate, comandam altceva (IN REPREZENTANTA IASI s-a intamplat asta) .......... am facut 234 km :)) , si mi-a aparut din nou eroare in bord, aceeasi eroare + Martor galben care avea sa fie pompa de vaccum ..... Le-am dus masina inapoi ....... a urmat un acatist de la mine catre ei ..... am zis ca nu se poate asa ceva , esti reprezentanta, s-au comportat cu mine ca cu ultimul om........ in fine ......... ideea e urmatoare: sa dea Domnul sa mearga masina in continuare: de la un diagnositc de a schimba aproape tot motorul, s-a ajuns la un senzor si la o pompa de vaccum ......... si am facut 15 mii km de atunci ... Paste Fericit sa aveti !
  32. 2 likes
    As zice 2013, ca in semnatura. Posibil senzorul, daca ai dat destule acatiste. Misto asta cu uitatul 3 ani de zile pe aici si facut z.e.r.o. in sensul remedierii.
  33. 2 likes
    Trecut sambata la anvelopele de vara. Cu ocazia asta am trecut si pe la spalatorie ca era nespalata de mai bine de 3 saptamani. Am vazut ca am deja 3 locuri cu vopsea ciobita pe capota si spoiler. Va trebui sa cumpar un kit de touch-up pentru ca dau astia cu sare de zici ca le e ciuda, deci nu e bun sa umblu prea mult timp cu ea asa. Tot la capitolul "ce bine face sarea", jantele cu anvelope de iarna deja au lacul strapuns. Vopseaua este plina de "pete" de la rasina de copac si rahat de pasari. Culmea e ca nu sta sub copac, dar na. Peste o luna o sa inceapa sa stea si asta in garaj, deci poate merita sa incerc un polish sa readuc vopseaua la viata. Am pus si presurile de "stofa", parca arata altfel acum ca am scapat de alea din cauciuc. Cam atat. ODO 15012km
  34. 2 likes
    cred ca doreste un exemplu din viata reala, jetta din familie a vazut o singura echilibrare la rotile de vara cu ocazia indreptarii rotilor(din cauza gropilor), bucsile au fost schimbate dupa 14 ani de la cumpararea masinii de noua, acum nu stiu cu cat s-ar fi prelungit schimbarea bucsilor daca se facea mai des echilibrare
  35. 2 likes
    ...Acel moment cind reusesti sa te misti suficient de repede si sa dai toate geamurile + trapa + oglinzile + ochiurile de sticla cu o singura fiola de Aquapel la ditamai cotetul de CX7...: P.S.1: clipul e mai lung, dar cele mai incitante sint primele citeva minute. P.S.2: nu, nu aveam de gind sa dau decit parbrizul, lateralele fata si retrovizoarele. P.S.3: clipul cuprinde tot procesul de tratare in care puteti vedea imprumutul de material de la suprafetele atinse prima data si care au material in exces, schimbul de lavete (2, 3 cu tot cu cea cu care am curatat suprafetele cu alcool inainte de a le trata), etc.
  36. 2 likes
    Pai nu e culmea deloc. Asa se intampla in general la culorile metalizate si care nu sunt inchise (nuante de gri inchis, albastru inchis, etc), diferentele de nuanta nu se vad in bataia soarelui (cand ochiul este "orbit" de stralucirea vopselei) ci in lumina indirecta / mai putina. Daca vrei sa revopsesti jantele mai bine le faci pe toate 4 odata, decat sa ai o janta de o nuanta si 3 de alta nuanta. Probabil o sa se adauge 400 lei peste cei 300 de mai sus, doar pentru vopsit.
  37. 2 likes
    Eh, sa nu punem raul inainte, Daca o sa faca din nou vezi tu cum abordezi problema, pana atunci bucura-te de ea. Cand eram mai tanar am avut o masina cu cutie automata clasica tot de la Aisin ( skyactiv-drive este o cutie aisin warner la baza ) si era la fel de capricioasa. Schimba lin sau cu mici smucituri in functie de cum avea ea chef. Las > aici < un link ( dati cu google translate ) de la niste baieti care repara, vand piese/kit-uri de reparatie pentru cutiile acestea si care explica si de ce apar unele probleme.
  38. 2 likes
    Astazi avem un cx5 cu urmatoarele probleme: Curatare admisie Inlocuit saibe injectoare Inlocuit sorb ulei si curatat baie ulei De verificat de ce arunca antigelul din vasul de expansiune. Folosim piese cu origine verificata, inclusiv kit ul de conducte, sorb, suruburi etc provenienta mazda.
  39. 2 likes
    Doar prin update de soft nu merge garantat, nu ai head unit (hardware din spatele interfetei multimedia) care suporta wifi de 5 Ghz. Potential doar modelele 2021+ au acest hardware
  40. 2 likes
    Ieri am pus bujii noi calibrate la 0.6mm in loc de 0.65 si se pare ca schimbarea e benefica, comportamentul in boost mare e mult mai putin haotic dpdv. al valorilor de avans. Asta plus ceva schimbari in soft si a iesit un 130-200 in treapta 5 de 6.2s si o curba de cuplu cu mai putine hopuri (de fapt se aude si in sunetul motorului comparind cu clipul de la postul anterior): Cu ocazia asta am inspectat putin catchcan-ul de sus care era gol (!!) si tubulatura intercoolerului care e mai curata decit ma asteptam. Asa arata un filtru de polen care a vazut doua rebuilduri de motor Incinta unde sta filtrul era de asemenea curata. pe laveta nu s-a luat aproape nimic: Tot ieri s-a intimplat si asta (237k km):
  41. 2 likes
    Ca vorbeam de dotari care au luat ochiul, drept sa spun m-as putea lipsi oricand de HUD. Daca port ochelari polarizati se vede destul de slab. Nu spun ca e o problema cu produsul in sine, doar ca personal nu il consider deal breaker. Farurile alea sunt unul dintre putinele lucruri care merg ok inca. Serios acum, de aspectul ala te-ai legat din tot ce am zis acolo? Vorbeam despre cutii si despre optiunile de masini pe care le vedeam eu la vremea aia. Nu voiam neaparat masina din clasa mazdei 6, dar eu am vrut wagon (chestie de gusturi) si nu numai ca nu nu exista mazda 3 wagon, dar nici nu ma impac prea mult cu wagon-uri din clasa aia. In plus, cand testasem 3-ul in vara precedenta am ramas cvasi-neimpresionat de masina per total si cumva descurajat de zgomotul la rulare la viteze mari. Asta ca sa rezolvam problema claselor si dimensiunilor - n-am vrut 5, imi e suficient un 3 wagon. Deci in lumea mea limitata aveam de ales dintre un 3-er cu automata misto, dar cvasi-chel si o mazda 6 varf de gama. De fiecare data cand pun ACC intr-o coborare imi amintesc ce greseala am facut. Dar am scaune de piele, pe care trebuie sa imi bat capul sa le intretin, pe care iarna trebuie sa le incalzesc si vara sa le racesc. P.S. sunt perfect constient ca astea sunt probleme de lumea intai. Inteleg si ca pe forumul mazda la adresa masinilor marcii se poarta des "daca nu ai ceva bun de spus, nu spune nimic", dar eu consider ca am dat o "poala de bani" pe o masina care promitea multe si a reusit putine. Si nu, dealerul mazda nu e de parere ca masina mea este defecta. Asa e ea (cutia de viteze).
  42. 2 likes
    Le-am facut in Pitesti printr-un prieten la un atelier si am platit lor folia. Nu am cumparat de la Mazda ca am vrut sa fie folia pe lungimea si latimea dorita de mine.
  43. 2 likes
    Asta incercam eu sa spun. Stiu si eu sa fac diferenta intre carlige. Pe de alta parte majoritatea masinilor aduse in ultima perioada din vest au carlig de rulota. Posibil ca toate sa fie dotate din fabrica cu un astfel de carlig. La noi banuiesc ca e optional si costa o groaza de bani. Mai mult eu am si o chestie care nu am vazut-o la nici o Mazda 6 din Romania. Am impresia ca in curand o sa le gasim pe site-urile de vanzari. Ce ziceti? Sent from my iPhone using Tapatalk
  44. 2 likes
    Nu e chiar asa. Viata motorului depinde de calitatea uleiului si a filtrelor. Este cunoscut ca masini cu pretentii pleaca din serviceuri la fel , cu schimbul facut doar pe hartie. Totusi cred ca este vorba mai mult de masini de flota. Fiecare tine la jucaria lui si acest forum exista tocmai ptr a ne impartasii experiente si invata din ale altora.
  45. 2 likes
    Scuza-ma ca-ti zic, dar alea sunt jante pentru o masina ca asta? https://www.emag.ro/janta-aliaj-dezent-tz-graphite-6-5-16-5x114-3-et-50-ml-67-1-ttzz0ga50e/pd/DPDR1ZBBM/
  46. 2 likes
    Pana la urma am luat nokian wr d4 plus jante anzio, total 3650 rob.
  47. 1 like
    Buna dimineata , Am revenit cu poze dupa schimbarea drl-ului. Momentan nu am mers foarte mult cu ele, dar se comporta ok.
  48. 1 like
    Din pacate G122 nu e de talpa grea, hai sa zicem ca la noul X mai merge sa zici asta, dar nu la G. Plus ca oricum motorul e aspirat, asa merge el, il turezi pana in 5-6k daca e pe sport mode, ca vad ca ai tot AT. Doar ce am verificat uleiul dupa vreo 8k km de la revizie si era la maxim. Atat timp cat nu o sa fie probleme cu uleiul, o sa bag doar 0w-20.
  49. 1 like
    031 438 0016 Asta e numarul de la Mazda Romania unde te sfatuiesc sa prezinti problema ta. Sa le spui ca te-u pus sa schimbi ulei, sa faci si alte chestii dar degeaba. Timp si bani irositi. Am vorbit cu Alexandru Meda care a rezolvat in juma de ora totul. In 40 de minute am fost sunat si de dealerul langa mine. Deci, SUCCES!
  50. 1 like
    @Vladimir14 e acelasi motor, mai multi cp din soft doar din ce am inteles, nm sunt la fel