Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 11/08/19 in all areas

  1. 13 likes
    Salut. Sunt pe forum din iunie cand am dat comanda de mazda 3 sedan skyactiv x automata. Atat de multe chestii pot vorbi unii cand nici macar nu au masina! Masina a venit pe 7 noiembrie. Pana astazi are 520 km. Aprox 100 urban, restul un drum Iasi - trans rarau(400 km) . In bord momentan apare 6.2% . Depinde foarte mult ce vrei de la masina. Nu e o masina sport asa cum vor unii si clar nu e pt liniute si plecat in tromba de la semafor. E mega silentioasa in schimb si o placere sa mergi cu ea. Cel putin la automata, daca vrei sa-i simti calutii, o dai pe Sport si o tine la peste 2500rpm. Altfel e un motor facut pt consum si schimba vitezele pana la 2500 rpm. Concluzie: daca vreti sa prindeti suta mai rpd decat o masina cu turbina, cautati altceva si nu mai scrieti balarii pe aici. Mi se pare trist pentru ca eu,ca si altii cel mai probabil, am intrat pe forum pentru informatii si daca ar fi fost sa ma iau dupa unii, nu as mai fi cumparat nimic. E un motor nou? Da. Vom trai si vom vedea ce va fi
  2. 13 likes
    Inspirat de vremea nesperat de buna pentru o toamna tarzie, vineri seara mi-a incoltit o idee: oare Transfagarasanul o fi practicabil? Asa ca sambata, nu tocmai dimineata, am pornit spre Curtea de Arges, singur in masina, insotit doar de un USB stick cu muzica buna. Decizia nu ar fi putut fi mai inspirata, Transfagarasanul fiind aproape pustiu (am intalnit doar doua masini pe toata urcarea). Din pacate, drumul s-a oprit la portile tunelului din varf, inchise, n-am putut deci ajunge propriiu-zis la Balea Lac. Dar a fost suficient sa admir superbul peisaj de toamna, dar si sa ma bucur de drumul virajat si farmecul motorului aspirat. Desigur, a fost timp si loc suficient si pentru poze
  3. 12 likes
    Cativa colegi m-au intrebat cum s-au rezolvat defectiunile masinii mele. Inca nu s-au rezolvat, voi lasa mai jos copia emailului trimis astazi catre Mazda Romania. Rog ca acei 2-3 strajeri (se stiu ei care) ai bussines unit-ului Mazda RO sa se abtina pe cat posibil la a comenta. Multumesc! În atenția Mazda Motor România, Sunt proprietarul autoturismului Mazda 3 BP, serie VIN JMZBPxxxxxxxxxxxx, achiziționat de la dealer-ul Rădăcini Brașov la data de 7 iunie 2019 și înmatriculat B9xxxxx la data de 21.08.2019. Încă de la primii kilometrii efectuați, am constatat funcții/componente ale mașinii care nu funcționează corespunzător sau funcționează defectuos, respectiv: 1. Sistem Keyless (acces fără cheie), funcționează ocazional, atât la deschidere cât și la închidere. 2. Zgomot anormal sub autoturism. 3. Erori repetate "Check Engine". 4. Scârțâit volan/coloană de directie pe viraj. Pentru că eu și familia mea locuim în București, am solicitat o intrare în service-ul BDT Splai. Mașina a fost verificată, au fost identificate încă 2 TSB-uri la care mașina se încadra la momentul respectiv. La ieșirea din service, colegii dumneavoastră au confirmat: 1. O defecțiune a sistemului Keyless și, modelul fiind nou pentru domniile lor, v-au fost solicitate informații suplimentare. 2. În legatură cu zgomotul de sub mașină mi-au transmis că a disparut odată cu rezolvarea unuia din cele 2 TSB-uri. 3. Același răspuns, erorile "Check Engine" au dispărut odată cu rezolvarea unuia din cele 2 TSB-uri. 4. Legat de scârțâitul volanului/coloanei de direcție, mi-a fost transmis că este unul normal și că așa fac toate unitățile noului model M3. Trecând mai bine de 1 luna de la intrarea în service și neavând niciun raspuns cel puțin pentru sistemul de acces fără cheie, m-am adresat din nou service-ului. Mașina a intrat din nou pe data de 8/11 în service, mi-a fost transmis că nici de data acesta nu se identifică soluție și că nu există răspunsul Mazda România pentru solicitarea făcută inițial. Am ridicat autoturismul în aceeași stare. Ieri, 13/11 a reapărut și zgomotul sub masină reclamat anterior, există înregistrare video-audio, v-o pot pune la dispoziție dacă solicitați. La fel și eroare "Check engine". Prin urmare, constatând că am achiziționat un autoturism nou cu defecte de fabricație, vă rog să îmi transmiteți în regim de urgență cum apreciați rezolvarea lor și termenul aducerii autoturismului la conformitate. Menționez că în lipsa unui răspuns favorabil situației în care mă regăsesc, situație pe care nu mi-o doresc, voi sesiza A.N.P.C. și alte autorități. Rog păstrarea corespondenței pe această adresa de email. Cu deosebită considerație, Bogdan Tănase Axxxxxxxx Tănase 14/11/2019 București
  4. 9 likes
    [si mai mult trolling] Și asa ajungem sa cumpărăm consumul pe un traseu și cu un șofer, cu consumul de pe alt traseu și alt șofer, și cu consumul pe care unii CRED ca l-ar scoate. E din ce în ce mai bine. Eu odată am visat ca aveam un Opel Astra G 1.6mpi cu consum negativ. Bate orice G și X. Plus ca i-am dat 240 la deal pe Comarnic - Brașov și încă mai avea pedala... Dacă nu cădeam din pat săream de 250! Eu zic sa va vindeți Mazdele și sa va luați Opel! [/si mai mult trolling]
  5. 7 likes
    Azi am ridicat si noi CX-30-ul nostru (Sky-X, AWD si cutie manuala). Sunt foarte curios s-o plimb un pic mai mult & sa vad cum se misca.
  6. 5 likes
    Am onoarea sa deschid si eu un jurnal de bord pentru noua achizitie: G194 Revo AT AWD, luata de pe stoc, dupa aproximativ un an de zile de cautari pasive (stiam ca trebuie sa ne schimbam masina asa ca am inceput din timp). Criteriile de selectie au fost urmatoarele: Fiabilitate Cutie automata (m-am saturat de mestecat in malaxor) Motor pe benzina de cel putin 2.0 litri Regimul de utilizare preponderent in oras, cu eventuale iesiri din oras in weekend Arhitectura mai complicata la motorul diesel cu diverse subansambluri (gen DPF) care pot sa pice in timp, mai ales in regimul de utilizare descris Conduc un diesel de 1.8 si avand in vedere ca pe benzina cuplul este mai mic, nu concep ca masina noua sa fie cu motor mai mic dar mai grea Spatiu mare de incarcare la portbagaj: hatchback, combi etc pentru a putea introduce usor carucior de bebe => exclus berline Tehnologii ajutatoare gen senzori parcare (optional camere), pilot automat etc Pe parcursul acestui interval de timp, am fost ferm convins de mai multe variante. Prima a fost Ford Mondeo MK 5 in 5 usi, motor de 2.0 benzina AT. De la o vreme am inceput sa am dubii de fiabilitate. Vorbind cu un coleg care s-a convins ca urmatoarea lui masina va fi o Mazda 6 Combi, am inceput sa ma uit si eu mai atent la producator si am fost foarte placut surprins de ce am gasit: de la povestea Jinba-Ittai, la toata experienta lor cu masinile pe benzina si mai ales toate inovatiile care le-au adus la motor, faptul ca ei au tinut-o pe a lor cu motoarele aspirate in timp ce toti ceilalti producatori mergeau pe downsizing + turbo. Asa ca am uitat rapid de Ford si ne-am hotarat ca mergem pe Mazda. Sotia a insistat sa adaugam la lista de criterii si Tractiunea integrala, iar cum M6 nu avea AWD decat pe varianta Diesel, am inceput sa ma uit la CX-5. Ajungand in showroom, dupa ce sotia s-a urcat in el s-a convins ca e ce trebuie. Am insistat sa se mai urce si in M6, dar tot mai mult i-a placut pozitia din CX-5. Asta cuplat cu faptul ca nici nu ii plac combi urile, ne-am hotarat ca mergem pe CX-5. Alternative Fiind vorba de o investitie mare, am fost mai carcotas si am explorat si CUV urile alternative: CR-V, Kuga, Tucson, Sportage, Tiguan, RAV4 etc. Din fericire decizia a fost destul de usoara avand in vedere principalul criteriu al transmisiei automate: o cutie automata clasica cu convertizor de cuplu Fiabilitatea mai buna decat un DCT pentru regimul de utilizare preponderent oras Nu imi place cum suna un CVT la turatii inalte (acel sentiment ca motorul ramane in urma transmisiei) Da, e intr-adevar singura tehnologie care poate mentine motorul in banda de putere maxima, dar asta vine cu un pret mai ridicat pe partea de intretinere In plus, nu caut performante de top ca nu o sa fac raliu cu masina Cei de la Mazda au inceput sa produca cutia ei insisi, facand optimizari rezultand o cutie care se comporta conform viziunii lor Jinba-Ittai, la care cica nu trebuie intervenit in service pentru mentenanta (lifetime oil) Punctul 1 a exclus: Tiguan, Tucson/Sportage Punctul 2 a exclus CR-v si RAV4. Kuga ul a fost exclus in principal din faptul ca nu are motor decat de 1.5 pe benzina. Tragand linie, ne-am convins ca CX-5 e masina potrivita si nu a mai ramas decat sa comandam masina. Finalul fericit Initial ne-am hotarat sa plasam o comanda sa ne vina masina pe sfarsit de primavara, dar cum am citit prin presa si mi-a confirmat si dealer ul, urmau sa se scumpeasca masinile din 2020 pentru a acoperi eventualele amenzi pentru depasirea nivelului de noxe mai scazut odata cu intrarea in vigoare in 2021 a normei de poluare EURO 6d. Daca am fi pus comanda, nu ne-ar fi putut garanta ca ne poate pastra pretul curent al masinii, asa ca ne-am orientat inspre ce aveau pe stoc: un Red Soul sau un Grey Machine. Vazandu-le una langa alta, ne-a facut mai mult cu ochiul varianta rosie asa ca intr-o saptamana am intrat in posesia masinii:
  7. 5 likes
    Habar nu aveam ca daca iti iei Logan nu iti pasa prea mult de estetica, pe cand un CX-3 e etalon de eleganta si bun gust. Cat traieste omul invata! Ca un prost, credeam ca o masina e doar un obiect care te transporta dintr-un loc in altul. Cum arata e treaba proprietarului.
  8. 5 likes
    Salutare tuturor! De azi sunt oficial posesorul masinii din titlu. Cautarea (sau mai bine zis documentarea) a inceput acum 2 ani, cand a devenit din ce in ce mai evident pentru noi ca avem nevoie de o masina mai spatioasa, mai ales in portbagaj. Am stabilit cateva criterii esentiale fara de care o masina nu s-ar fi 'calificat' pentru lista scurta: benzina, cutie automata, motor minim 2.0 (daca e si NA are puncte bonus ), scaune ventilate, dupa care m-am apucat de documentare (de la specificatii, review-uri etc pana la reteaua de service-uri din Romania). Am exclus din start masinile producatorilor francezi, asa ca lista anul trecut arata cam asa: - Ford Mondeo Wagon 2.0 EcoBoost (240 CP) - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Turbo (260 CP) - Kia Optima SW GT 2.0 T-GDI (245 CP) - Skoda Superb 2.0 TSI (220 CP) - Mazda6 Combi 2.5 NA (194 CP) Anul acesta am eliminat rand pe rand din lista ford mondeo, opel insignia si kia optima, urmand a face drive test cu cele 2 masini ramase. Preturile de lista la sfarsitul lunii august erau: - Mazda6 Combi G194 AT Revolution Top: 34.380 euro (am luat in considerare cea mai scumpa culoare in caz ca sotia ar fi vrut neaparat sa fie rosie) - Skoda Superb Style 2.0 TSI DSG 190 CP: 39.780 euro (pretul include dotarile optionale similare echiparii rev top de pe Mazda6). Pe la mijlocul lui iulie, am intrat in reprezentanta Asko Mazda de la AFI Tech Park mai mult cu gandul de a vedea estimativ ce pret as putea obtine, in cat timp ar fi livrata masina etc. Surpriza placuta a venit in momentul in care consilierul de vanzari mi-a propus sa facem si un drive test pe loc (Mazda6 sedan g194 AT echiparea Takumi Plus). Desi testul nu a durat decat 20 de minute, deja eram hotarat: nu mai avea rost sa ma duc si la Skoda pentru drive test; in plus, daca pana atunci aveam o indoiala legata de trapa, dupa test stiam clar ca nu imi doresc trapa mai ales din cauza faptului ca ia cativa centimetrii din spatiul de la cap. Cu temele facute, nu imi mai ramanea decat sa astept vreo 7-8 luni (cel putin asta era planul, sa fie livrata in februarie-martie 2020). Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, vineri 13 septembrie, intorcandu-ma din Pipera, am zis sa intru si la Arian ca sa vad ce oferte au. I-am spus consilierului de vanzari ce vreau si s-a apucat sa caute in stocul Mazda Austria pentru ca nu aveau pe stoc in Romania nici o Mazda 6 combi. A gasit una singura cu livrare in 2-3 saptamani, doar ca...era rosie. Am zis asta e...macar se potriveste cu ce isi dorea sotia. Mi-a facut o oferta pe care nu am putut sa o refuz, am platit avans 5000 de lei si a ramas ca ne auzim in cateva saptamani. 3 saptamani mai tarziu plecam cu masina acasa. Mai jos sunt cateva poze de la predarea masinii (scuze pentru calitatea imaginilor, dar telefonul nu e asa de performant). Urmeaza sa instalez si camera video viofo a129 gps duo; nu am vrut sa o instalez singur pentru ca nu vreau sa stric in vreun fel airbag-urile cand trag cablul din spate in fata, asa ca daca are cineva o recomandare unde as putea sa fac operatiunea asta v-as fi foarte recunoscator. Seara frumoasa si drumuri usoare!
  9. 5 likes
    Ai înghițit o gogoașă mai mare decât tine. Versiunea de motor 1.5 vândut în SUA (sunt versiuni diferite pt SUA, Europa, China) are problema respectiva. În Europa nu a fost semnalat niciun caz pana acum. De aceea ți-am cerut sa prezinți tu dacă ai mai multe informații. Dacă nu ai, doar dezinformezi. Pe acest topic, tocmai informații despre skyactiv-x caut, însă tu prezinți date eronate despre alte motoare, nu eu.
  10. 5 likes
  11. 5 likes
    Trebuie sa acceptam ca fiecare dintre noi are alte prioritati. Unii sunt mai precauti, altii se indragostesc la prima vedere de o masina, unii analizeaza matematic si studiaza cifre seci inainte sa cumpere iar altii care fac sacrificii mari pentru o masina noua isi doresc masina perfecta. Pentru ultima categorie vestea proasta este ca nu exista asa ceva, oricat de scumpa ar fi masina. Pentru toti ceilalti Mazda a fost solutia cea mai buna. Evident ca Mazda nu este perfecta , dar cei care o apreciaza pentru calitatile ei reale (raport pret calitate, frumusete, tinuta de drum, sportivitate etc) minusurile pot fi trecute cu vederea. In momentul in care te uiti la o masina si nu vezi decat defecte este evident ca aceea nu este masina pentru tine. Discutiile fara numar despre performantele noilor Mazda nu ating un aspect evident si esential. Mazda si-a schimbat filozofia si asta nu pentru ca a dorit, ci pentru ca i s-a impus prin noile norme de poluare samd. Si prin asta sigur a pierdut si va pierde clientii care apreciau strict sportivitatea, dar au castigat clienti care apreciaza confortul si echiparea superioara vechilor modele. Industria auto se schimba si noi trebuie sa ne adaptam acestei evidente. In curand cine isi va dori o masina "distractiva", fara zeci de sisteme de siguranta impuse de cele 5 stelute, care sa te faca sa zambesti cand o conduci chiar daca iti muta pietrele de la rinichi, va trebui sa se uite cu tot mai multi ani in urma la un SH. Pentru mine principala calitate a Mazda ( pe langa aspect, care poate fi subiectiv) este faptul ca nu au renuntat la motoarele aspirate de cilindree mare, ramanand in clubul tot mai restrans al celor care mai merg pe aceasta varianta. Dar ei sunt singurii care au plusat cu Sky-X, au avut curajul sa vina in anul 2019 cu un motor cu totul nou, ceea ce nu s-a mai intamplat de zeci de ani in industria auto, industrie in care firme de mii de ori mai potente nu au reusit sa dezvolte acest motor la un nivel care sa devina viabil pe piata. Si pentru acest motiv, Bravo Mazda! Viitorul ne va arata daca au avut dreptate sau nu.
  12. 5 likes
    Salutare tuturor. Sunt si eu un proaspat posesor de Mazda 3, si scriu si eu pentru prima oara pe acest forum cateva prime impresii, dupa ce am citit cam tot ce s-a scris aici despre noua mazda 3. Masina este Sedan - Skyactiv-X - AT - echipare GT PLUS - cu pachet Sound Bose - culoare Gri Titanium Flash. Am intrat in posesia masinii acum 2 saptamani, timp in care am facut putin peste 500 de km. In primul rand o sa precizez ca sunt la prima masina japoneza, si pana acum sunt bucuros ca am facut aceasta alegere. Ca impresie generala, care evident este subiectiva, mi se pare ca masina arata atat la exterior cat si la interior mult mai bine decat alte masini pe care le poti achizitiona la acelasi pret. Dar repet, acest lucru este o opinie personala, subiectiva. Calitatea asamblarii si feelingul la interior mi se par foarte faine, ai acel feeling ca au meritat banii. Plusuri - Trenul de rulare - suspensia - mi se pare foarte bine configurata, un pic catre sport, iti lasa o impresie de masina usor catre sport. Evident ar ajuta daca am avea si noi asfalt bun, pe gropi sau denivelari e un pic rigida. Am jante pe 18, sigur daca era pe 16 era mai confortabil un pic pe drumurile noastre. Am trecut la plus trenul de rulare pentru ca nu e vina masinii si a inginerilor care au facut-o ca avem noi infrastructura proasta. Am condus foarte putin pe drum virajat, astept cu nerabdare un drum mai lung sa vad ce poate si daca se simte cumva lipsa suspensiei independente pe spate. - Cutia de viteze automata cu convertizor de cuplu - desi nu are 7, 8, sau 9 viteze, sau cate mai au altii la momentul asta, este foarte smooth in oras, nu simti cand schimba vitezele. De asemenea imi place ca schimbarea din park in reverse sau drive se face prin deplasarea schimbatorului, si nu prin rotirea unei rotite sau mai stiu ce alta maniera electronica. Momentan nu simt nevoia de mai multe viteze, posibil la drum lung la viteza mai mare sa se simta. - Confortul la interior pentru sofer si calitatea materialelor - Sistemul Infotainment si lipsa touch screen - desi nu am crezut initial ca o sa fie un plus dupa ce am avut si condus masini cu touchscreen, acum o trec la plus. Sistemul este foarte bine gandit, dupa primii 100 de km am invatat unde sunt toate comenzile, nu te mai uiti la butoane, mult mai simplu de utilizat si necesita mai putina atentie ca un touchscreen, unde trebuie sa te uiti unde pui degetul ca sa zic asa. Android Auto merge absolut perfect, nothing to complain so far. - Mi se pare ca au reusit un mix foarte bun intre nou si clasic - pastrat cadrane clasice pt turometru si temperatura apa si benzina, adaugat un ecran in mijloc dar care seamana cu unul clasic. Pastrat cum ziceam mai sus schimbator clasic la cutia automata. Ecran pt infotainment de dimensiuni rezonabile, pana la urma e masina, nu sistem home cinema cu roti, sa aiba ditamai display-ul. - Placuta la condus, reuseste sa iti smulga zambete in coltul gurii, sa iti dea o stare de joy :). Are personalitate, nu e plictisitoare si flat. Te simti bine cand conduci, pozitie la volan foarte buna si joasa, eu apreciez asta. Transmite informatie catre sofer, ca sa ma exprim asa. - I-stop - dintre toate masinile cu start stop avute pana acum, la mazda mi se pare cel mai smooth sistem so far, nu simti cand se opreste si cand se porneste motorul, este minim invaziv si deloc enervant. Minusuri - Ma asteptam la ceva mai mult de la motor. Cel putin pentru mine, nu mi se pare ca se simte ca un motor de 180 de cp. Nu am fortat deloc masina pana acum, fiind in rodaj (desi la ridicare mi-a spus dealerul ca nu trebuie rodata am zis sa fiu totusi precaut la inceput) doar de cateva ori am dus-o pana pe la 4500 de rpm, dar totusi ma asteptam la ceva mai mult. Se simte mai degraba ca un motor de 140-150cp. Am comandat masina pe ne-conduse in iunie - deci nu aveam cum sa fac test drive ca nu exista niciuna la dealer la mom respectiv. Totusi nu regret alegerea, din ce am avut ca optiuni mi se pare best choice alltogether (skoda octavia 2.0 tsi 190cp dsg - pe asta am condus si am avut cu alte motoare, mi se pare dull si desi motorul era mai puternic consuma mult mult mai mult si trenul de rulare si feeling incomparabil cu mazda; Honda Civic 1.5 - 182CP - nu mi-a placut deloc interiorul si exteriorul si cutia automata; Opel Isignia 1.6 - 200Cp - am testat motorul mai mic ca nu aveam asta la test drive, dar nu m-a impresionat cu nimic masina in sine, a fost fara semnalmente efectiv, stearsa). Astept sa vad cum se comporta dupa ce iese din rodaj. - Consumul - nu e minus neaparat, pentru ca ma asteptam sa fie asa, e minus pentru ca nu e cum a fost laudat. Am undeva la 10.8 medie pe primii 520 de km, facuti 80% prin oras si 2 drumuri scurte langa buc, deci tot cam oras, ca a fost destul de aglomerat. Ma astept sa se stabilizeze undeva la 10, 10.5 medie pentru Bucuresti, ceea ce e cum m-am asteptat. Minusuri maruntelele, cu care se poate trai din punctul meu de vedere -Mi-ar fi placut ceva mai mult loc in spate -Carlige in portbagaj pentru agatat plase de cumparaturi - ma gandesc aici sa fac eu ceva in acest sens - Nu se inchid geamurile singure cand inchizi masina daca le-ai lasat deschise - sau nu am gasit eu inca optiunea asta - poate ma ajutati. - Lipsa fante ventilatie in cotiera pentru locurile din spate si lipsa priza incarcare telefon pentru pasagerii din spate - clapetele pt cutia de viteze automata sunt un pic cam mici si cam prea in interiorul volanului - daca tii volanul cum trebuie la 9.15, nu ajungi foarte foarte bine la ele, si eu am mainile mari. Pentru un condus sportiv trebuiau sa fie mai mari si mai bine pozitionate. - Mi-ar fi placut volanul sa fie o idee mai mic - sa fie mai spre sport. - Senzorii de parcare - sunt cam slabi, nu te poti baza pe ei, se activeaza destul de greu - cel putin cei pe fata, si pe lateral fata - colturi - mi se pare ca ceva nu e cum trebuie acolo, reactioneaza slow, lovesti linistit masina daca nu esti atent si te bazezi pe ei. - lane assist e un pic enervant - nu am mai avut masina cu asa ceva pana acum - vrei si tu sa ocolesti o groapa, si hop lane assist peste tine. Nu contest utilitatea, dar e totusi usor enervant. - rezervor cam mic - facut plin cand mai era cam un sfert si au intrat cam 38 de litri (nu era aprinsa rezerva), deci range in oras undeva la 400 si putin km cu un plin pana la rezerva, cam multe drumuri la pompa = timp pierdut. Preferam un rezervor mai mare. Cam atat de la mine. Sunt bucuros ca fac parte din comunitatea Mazda.
  13. 5 likes
    Ok, am fost la casa auto si am vazut cx30. Nu am vazut nici o turbina prin compartimentul motor, deci... whatever. In rest e o mazda 3 mai inalta in fata, iar spatele are elemente de SUV/CUV. Ca si CX3 versus mazda 2, lui CX30 ii inteleg existenta doar prin prisma celor care vor neaparat sa stea sus, sa aiba spatiu sa-si uite cumparaturile in portbagaj cu zilele (are un portbagaj destul de mare, cit la 3 sedan de lung/lat, si cit la 3 hatch de inalt) si cam atit. In rest da, e o masina faina ca orice mazda.
  14. 4 likes
    Procedura instalare navigatie pentru posesorii de Mazda cu navigatie TomTom NB1 (fuji), ultima versiune (navcore 10.855 si harta Europe 1035.9731): 1. Luati un card gol de 8-16-32GB (eu am folosit un Samsung de 32GB). 2. Il introduceti in slotul masinii, inchideti capacul, porniti masina pe Accesorii (sau chiar motorul), asteptati min. 10 sec si apasati butonul NAVI. Asteptati pana se initializeaza cardul si dispare imaginea cu initializarea, apoi apasati iar NAVI si o sa primiti mesaj ca nu aveti nici o harta disponibila. Opriti masina, scoateti cardul si mergeti in casa cu el. 3. Instalati TomTom Home de pe site-ul TomTom, introduceti cardul si o sa vi-l recunoasca ca fiind NB1. Faceti update la navcore, harta pe care va lasa s-o incarcati, quickgps si ce mai vreti voi. Opriti TomTom Home. 4. Din arhiva atasata, extrageti utilitarul explore2fs, puneti cardul in cititorul PC-ului, lansati utilitarul (cu drept de Administrator - click dreapta pe el, run as administrator), mergeti la File, selectati all fles, incarcati de pe SD din folderul loopdir fisierul loopback.fs3. Din acesta, extrageti pe SD in root fisierul ttgo.bif. 5. Din arhiva atasata, extrageti programul TTActivator - ATENTIE!!! Dezactivati programul antivirus, inclusiv WIndows Defender, altfel, va fi sters executabilul. Rulati executabilul, la fel, cu drept de administrator, mergeti la optiunea MapDownloader si selectati nav3-fuji. La temporary folder dati un folder de pe PC, la destination, dati ori un folder de pe PC ca sa aveti o copie a hartii, ori direct pe SD in folderul Europe (programul descarca intai 4 fisiere zip in folderul temporar si apoi le dezarhiveaza in locatia aleasa). Optional, puteit descarca si trafic, safety cam, coduri postale... 6. Mergeti in TAB-ul Tools si faceti update la META. 7. Mergeti in TAB-ul Installed Content si activati tot ce gasiti neactivat. 8. Extrageti patch-ul din fisierul simba si suprascrieti-le pe cele de pe SD. 9. Puneti SD-ul in masina, porniti contactul pe modul Accesories si asteptati sa finalizeze instalarea. Dupa ce se finalizeaza, asteptati 10-15 sec si apasati butonul NAVi. 10. GATA!!! Aveti o navigatie la zi! Succes!! Arhiva o gasiti aici: https://www.mediafire.com/file/kqfldalfu8vlye7/tomtom_mazda.zip/file
  15. 4 likes
  16. 4 likes
    Doar daca alegi sa citesti numai ce-ti confirma impresiile tale.
  17. 4 likes
    Bai baieti, voi aveti probleme grave de logica. Eu am inceput discutia spunand ca un recall banal nu este o problema majora si ca exista alte probleme cu adevarat nasoale care nu pot fi remediate prin recall-uri. Niste motoare de pe la VAG si motorul de 1.5t de la Honda (astea mi-au venit in cap la prima strigare). Am si spus ca nu stiu care este situatia in Europa, dar in America, Canada si China e jelanie mare. Cautati si voi pe net si vedeti. Pe urma am fost intrebat daca stiu cazuri similare in Europa. Pai da si tu pagina mai inapoi si vezi ca am scris mare ca nu stiu de cazuri similare in Europa si am mai spus ca nici nu am chef sa caut si sa studiez problema asta. Si nici nu ma intereseaza pentru ca subiectul discutiei nu era daca motorul de Honda vandut in Romania e bun sau nu, ci faptul ca undeva in lume s-au vandut niste sute de mii de masini cu o problema grava care nu are rezolvare. Acum ati inteles? Si poate reusim sa depasim si momentul asta...
  18. 4 likes
    Sa lamurim un pic lucrurile: Sa dai avansul la o masina noua, inca nelansata, pe care n-ai vazut-o in viata ta in viu si pe urma sa te gandesti s-o refuzi pe motiv ca altii care au testat-o n-au scos performantele asteptate de tine (si declarate de producator) este o copilarie. Ca sa nu-i zic altfel.... Problema nu e la Mazda, este in mintisoara ta. SKYACTIV-X nu s-a dovedit a fi un motor prost facut. Doar ca nu are performantele de demaraj declarate de Mazda. Nu-i chiar atat de rau. Poti sa traiesti cu asta. In schimb, sa iei un motor cu probleme grave de conceptie, la care sa ti se rupa lantul de distributie, sa-ti consume 1 lit. de ulei la 1000 km sau sa schimbi uleiul de 4000 de km pe motiv de dilutie cu benzina, mie asta mi se pare extrem de grav. Sunt chestii total diferite.
  19. 4 likes
    Din masuratorile celor de la C&D, Mazda3 FWD sedan vs Mazda CX5 AWD (inca nu este CX-30 in SUA), pentru acelasi motor, Mazda3 sta mai bine. Versus Mazda3 AWD Hatch, putin mai slab dar tot pe acolo. Interesant e ca Mazda3 are distanta dintre roti (ampatamentul) mai mare decat CX-5. Mazda 3 FWD Sedan 2.5l Zero to 60 mph: 7.0 sec Standing 1/4-mile: 15.4 sec @ 92 mph Braking, 70–0 mph: 165 ft Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.87 g Wheelbase: 107.3 in Mazda 3 AWD hatch 2.5l Zero to 60 mph: 7.2 sec Standing ¼-mile: 15.6 sec @ 91 mph Braking, 70–0 mph: 164 ft Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.88 g Wheelbase: 107.3 in Mazda CX-5 AWD 2.5l Zero to 60 mph: 8.1 sec Standing ¼-mile: 16.3 sec @ 85 mph Braking, 70-0 mph: 182 ft Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.82 g Wheelbase: 106.2 in Mazda CX-3 2l AWD Zero to 60 mph: 8.1 sec Standing ¼-mile: 16.3 sec @ 86 mph Braking, 70-0 mph: 181 ft Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.81 g Wheelbase: 101.2 in
  20. 4 likes
    Nu trebuie sa fim de acord, asta nu face ca ce am spus sa fie mai putin adevarat. De principiu am obervat atat la mine cat si la altii ca odata stabilit rezultatul final gen nu sunt bani pentru x+awd, e mult mai usor de gasit nod in papura pentru linistea mentala. Pe acelasi principiu e mai usor sa dai 100 euro pe o pereche de adidasi decat 5 milioane / 500 lei.
  21. 4 likes
    Intre diferitele branduri de produse de vopsire e diferenta de la simplu la dublu sau chiar triplu uneori. Asta nu inseamna ca brandurile scumpe au preturi aberante. Una e sa folosesti Glasurit, DuPont sau Standox, alta e sa folosesti Policolor sau mai stiu eu ce. O vopsea si mai ales un lac de calitate aplicate de un vopsitor cu experienta ofera rezistenta superioara la abraziune, "frecat in parcare", pietricele samd. La o vopsire integrala sub 1000 euro ai sanse foarte mari sa se faca rabat nu doar la materiale, ci si la etapele de lucru, pregatirea deficienta a suprafetei etc. Sa ramai cu multiple defecte sau impuritati in lac inca de la revopsire din cauza conditiilor proaste de lucru, lipsa cabinei de uscare samd. Iar dupa cateva luni sau un an sa te trezesti pe langa cele mentionate de tine si cu elemente exfoliate si alte bucurii si sa ajungi iar la vopsitor, pentru ca garantie ioc la o lucrare facuta pe genunchi. Cel mai adesea calitatea se traduce in pret. Raporteaza pretul la ce primesti in schimb. Ieftin si bun nu exista in domeniul asta.
  22. 4 likes
    Si ca sa mai pun paie pe foc.. Desi nu ati crede, sunt o persoana destul de anxioasa. Daca un moment as considera ca ambarcatiunea nu poate sa faca lucrul ala , fac cale intoarsa chiar daca sunt pe ultima suta de metrii Si cum ziceam...ca sa mai pun niste paie pe foc..daca tot a inceput discutia de la o piatra..de mai multe ce ziceti Azi urcare pe ceahlau, traseu "auto" bicazu ardelean-poiana stanei..pozele pot spune mai multe.. Ca paranteza , cand urcam portiunea din poze, urcau niste oameni pe langa ce admirau operatiunea si la sfarsitul ei au exclamat "uite ma ca a trecut , tare masina" Revenind...a contat ff mult garda si sistemul 4x4 care a tras impecabil pe roci si apropo am ramas la un moment dat cu o roata in aer Ps: singura grija era sa nu pice un bolovan pe ea care ar fi aruncat-o in prapastie..in stanga e ditamai haul Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. 3 likes
    Sta pornit dar compresorul nu funcționează decât la nevoie. Ajută să nu se abureasca geamurile pe vreme umedă Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 3 likes
    Update Iunie 2019 Salutare. Puturoseala mai mare la scris ca anul asta nu am mai vazut. AutoCross Romexpo 2019 Nu va plictisesc prea mult, am scos locul 6 din 8. Este primul an si prima etapa la grupa Avansati, si se simte. Anul trecut la debutanti, de la adversari incepatori cu masini de strada mai mult sau mai putin, acuma concurez cu oameni cu experienta care numai masini de strada nu mai au, majoritatea sunt destul de modificate. Si am ajuns repede la concluzia ca oricat de buna ar fi o masina sport stock, o masina “non-sport” modificata bine va bate fara probleme si cea mai sport masina stock! Golf, Clio, Civic, Crx, you name it, o Miata stock doesn’t stand a chance. Sau sunt eu praf ca pilot :D. Bine, franele si cauciucurile nu mai sunt stock la a mea, dar tot nu ajuta destul… Apropo de cauciucuri, Yokohama AD08R, primul sezon cu ele, merita fiecare banut. Zici ca e alta masina pe frane si pe curbe. In combinatie cu EBC yellow stuff si cabluri ranforsate, este o masina foarte faina, chiar si cu 110 cai. Incet incet pe viitor vom imbunatati pachetul si vom vedea daca merita sau nu. Seara faina va doresc! -- Andi
  25. 3 likes
    Pai in Europa atunci putem zice ca paleta de motoare disponibile e dubla fata de SUA unde e unul singur; daca aduni si diesel-ul, ajungi la boierie. Ce vroiam sa subliniez e ca 60% din clienti aleg motorul mai scump pentru care unii de pe aici renunta la comanda fara sa-l fi testat. Comparativ pe la VAG sau Ford cred ca majoritatea merg pe motorul de 1l in 3 cilindri in clasa compacta.
  26. 3 likes
    Pentru cei interesati daca problemele in ceea ce priveste masina mea s-au incheiat si cum, revin astazi cu un update. Au trecut 6 zile (2 nelucratoare) de cand am trimis mailul catre Mazda Romania. Pentru ca nu am primit nici un fel de raspuns, incepand de astazi, mi-am pus problema daca a ajuns unde trebuie. Ca sa verific, am sunat la numarul de telefon sugerat de Google. Cineva a raspuns cu "Mazda Romania, Buna ziua!". Am rasuflat usurat, m-am prezentat si am inceput detalierea motivului apelului. Omul de la capatul firului stia de mailul trimis de mine mai degraba dupa titlu decat dupa continutul lui, mi-am dat seama de asta pentru ca facea confuzie cu data primirii lui si mai apoi cu ce probleme am invocat in scrisoare. Toata discutia a mers intr-o cheie a suspiciunii ca ceea ce am scris acolo AR PUTEA FI adevarat, omul (Alexandru Neda, l-am rugat sa se prezinte) nu a dat nici un moment dovadă de empatie/intelegere/ whatever fata de un client de-al lor. De parca eu sunt un nebun care da peste 100.000 lei pe o masina, apoi inventez motive sa ii deranjez pe ei. Mi-a spus ca luni (vineri nu s-a putut!?) a trimis service-ului cateva întrebări si ca asteapta raspunsul service-ului. Azi e miercuri! masina a fost de 2 ori intr-o luna la service, cred ca o stiu toti de acolo la ce fel de probleme are! Vazand ca imi irosesc timpul, am multumit pt discutie si am inchis. Am sunat la BDT si am aflat ca o persoana de decizie, probabil seful de service, e in concediu si ca dupa ce revine, ia legatura cu Mazda Romania. Apoi am trimis un nou mail catre Mazda Romania. Acum, temerea mea cea mai mare e legata de zgomotul de tractor care apare cand si cand si de faptul ca pana se urnesc ei intre ei sa afle ce anume e defect si sa repare, se pot uza si alte componente/sub-ansamble/habar n-am, si in timp, probabil chiar dupa ce masina iese din garantie, voi trage ponoase. Funny e ca raman indragostit de marca, nu cred ca Mazda a inceput sa faca masini proaste, probabil urmatoarea masina tot Mazda va fi, evenimentele astea nu fac decat sa confirme niste servicii extrem de proaste post-vanzare, un customer satisfaction inexistent in Romania si sper sa nu scriu aici vreodata despre rea intenție! Pentru ca ceva suspiciuni am si vreau sa ramana la nivelul acesta. In fine, diseara scriu la Mazda Europe si la headquarter-ul din Hiroshima. Trebuie sa se miste ceva!
  27. 3 likes
    Ca padelele alea de pe volan sunt ca sa iti odihnesti degetul mijlociu dupa o "conversatie" la semafor
  28. 3 likes
    Si intreaba-i si cate ambreiaje au schimbat si daca dupa ce le-au schimbat schimbarile au fost ok, sau a trebuit schimbata si cutia. Cutiile cu dublu ambreiaj sunt ok daca mergi cu ele afara. Daca mergi mult in oras o sa schimbi ambreiajele cam ca pe placutele de frana
  29. 3 likes
    Revin cu rezolvarea: cei de la bdt au resetat erorile, au reinitializat cutia si in rest nimic, ca nu pare sa aiba nimic. Au si mers cu ea in probe, nu a mai facut dupa reset si reinitializare. Acum sa vedem daca mai face. Putin dezamagitoare aceasta incertitudine. In rest, ii multumesc lui Bogdan de la BDT ca a reusit azi sa diagnosticheze masina si sa si rezolve ce au putut ei. Erau super plini si au reusit sa gaseasca timp sa ma ajute. Multumesc mult, Bogdan!
  30. 3 likes
    Am pus aici comparativ doua masini cu setari total opuse din gama SUV tocmai pentru a releva faptul ca nu intotdeauna masina cea mai joasa sau rigida este mai buna in acest test (ca MX30 vs M3). Intamplarea face ca sa am cele doua si sa pot face comparatia si in mod real. Asta a fost motivul, imi cer scuze daca te-am plictisit cu aceasta informatie...
  31. 3 likes
    Intamplator, si aici si pe alte forumuri monomarca, membrii cei mai vechi vor fi posesori ai respectivei marci de multi ani, poate chiar la a 2-a / 3-a+ masina. Iar faptul ca sunt pe forum de atatia ani inseamna ca au apucat sa intalneasca toata gama de noi posesori ai marcii respective. Si surprinzator sau nu, chiar e posibil de cele mai multe ori sa fie o problema de utilizare. O dezaburire de oglinzi? Un martor rosu care clipoceste? Un zgomot la calcarea ambreiajului? Etc. Nu mi se pare deplasat sa se treaca prin aceste 'etape' pana se identifica intr-adevar o potentiala problema. Vorbesc din prisma unuia care e pe forumuri auto de 15+ ani. Poate pentru cineva la prima masina/forum, intrat special pentru ca are / crede ca are o problema, lucrurile se pot vedea altfel. Sigur nu ai mers doar pentru rodaj? Dincolo de asta, poti sa verifici pe alde wiki etapele pentru care se obtine wltp-ul, si sa incerci sa le reproduci la fel, pentru o vedere mai exacta. Posibil totusi sa obtii niste cifre mai apropiate de realitate cu un motor care nu e chiar virgin.
  32. 3 likes
    Eu am deja 6100km cu ea(mazda 3x manuala fwd) si nu regret ca am cumparat-o. Nu inteleg, parca vorbiti de alta masina. Am mers cu ea in toate felurile posibile si sunt convins ca puterea este acolo, doar ca se acceseaza mai greu. Eu am crescut cu benzinare aspirate si sunt obisnuit sa ma joc cu turatiile. Consumul e ok, nu e consum de diesel dar daca compari puterea si viteza de deplasare nu e prea departe.(ex.:golf5 2tdi 140cp 6.1l - mazda3x 6.4l). Deci nici la consum nu ma simt forte pacalit. Sigur, mi-ar fi placut sa merg cu 130km/h si depasiri in forta cu 4 litri la suta, dar nu am reusit asta cu nici un diesel cu care am mers si nu am asteptat asta nici la m3x. Acum am vazut si postul de mai sus.
  33. 3 likes
    Eu sunt unul din cei care este dispus sa riste. Studiez site - ul de prin iulie. Inca nu am primit masina. Nu dau inapoi. Cu vechea masina (opel astra h diesel 150 cp) aveam consum de mixt de 7.3 l/100 km (5.8 in carte). Daca consuma un pic mai putin decat asta sunt multumit (nu am vazut inca o masina care sa consume cat a declarat producatorul). Referitor la riscuri, trebuie sa fie si cineva care se arunca cu capul inainte pentru ca altfel nimeni nu ar mai inova. Cat despre 0-100, am avut opelul 9 ani, nu am testat niciodata daca prindea suta in 8.9 sec, cat scrie in carte. Dorinta mea a fost o masina mai putin poluanta, mai economica, si sa faca suta sub 10 secunde. Eu zic ca sky x se incadreaza. P.S. Nu voi testa 0-100 pentru ca vreau sa fiu cat se poate de milos cu ea in primii 2000 - 3000 km.
  34. 3 likes
    O decizie inteleapta. La capitolul asta imi recunosc vina, si aia e, traiesc cu ea. Desi, colegii m-au avertizat ca nu e bine sa fac asta. Masina per ansamblu e buna. Sunt multumit de ea, nu asta e o problema. Problema este defapt: aveam anumite asteptari de la ea, motivul pentru care am dat mai mult decat imi alocasem initial bugetul, iar acele asteptari s-au redus acum la 0, dupa ce am luat-o. Iar acum regrelele pe care le am sunt cele enumerate mai sus: la aceeasi bani puteam sa iau cam acelasi lucru PLUS: cutie automata, full piele, spatiu mai mare. Am fost un fraier ca m-am grabit, asta e clar. Daca mai asteptam un an, era mult mai simplu sa iau o decizie. Problema e ca am vrut sa scap cat mai repede de masina actuala si a trebuit sa iau o decizie. Acum, ca am ales Mazda, asta e, o sa stau cu ea si concluziile adevarate le voi trage peste 1-2 ani. Insa, la cald sunt dezamagit ca mi s-au naruit cele mai mari asteptari de la acest motor.
  35. 3 likes
  36. 3 likes
    Skoda Superb L&K full option, 2.0 TSI, 272hp
  37. 3 likes
    Sunt destul de increzator in capacitatile mele mentale atunci cand fac comparatia intre numele 8,2 si 9,4 si trag concluzia ca 9,4 e mai mare si mai lent. In brosura scrie de 8.2. Aia este declaratia "originala". Avem reprezentati mazda pe aici care au testat X-ul, sa ne arate si noua ca masina accelereaza la fel de repede cum scrie in cartea lor. Cutia de viteze nu am lungit-o eu in spatele blocului, diferentialul pt AWD nu l-am bagat eu pe gat inginerilor mazda... Si pt cei care dau ca replica sa venim cu tabele, pai sa vina ei cu tabele ca eu nu tin in spate un forum pro bono, si nu administrez nicio pagina mazda de facebook, doar ma gandeam sa arunc cu niste 30k euro in mazda si ma astept ca mazda sa mi arate tabelele, nu eu lor, ca de aia sunt platiti.
  38. 3 likes
    Ala te ajuta sa 'anuleze' temporar limitatorul, daca folosesti vreodata limitarea. Esti pe limitator la 60 sa zicem, vrei sa depasesti o masina care merge in fata ta cu 55, dai 'talpa' pana se apasa butonul si vei putea accelera peste viteza setată.
  39. 3 likes
    Buna ziua, Urmaresc acest forum de peste 1 an si tot cam de atunci incerc sa fac pasul catre o Mazda. Ba nu am avut bani, ba termen lung de livrare, ba au venit altii cu oferte de nerefuzat, ideea e ca am reusit, in cele din urma, sa fac pasul in vara aceasta. Fireste, am ales motorul SkyactiveX, de aceea si termenul mare de livrare. Masina "e pe vine" si, in mod normal, ar trebui sa fiu "iu-huuu!!". Dar...ciuciu, nu sunt, ci din contra. Chiar ma gandesc serios ca saptamana viitoare sa anulez comanda si sa vad cat mai pot recupera. De ce sunt pornit sa fac asta? Simplu: nu vreau sa fiu cobai pentru Mazda. Adica se lauda ca ar fi testat motorul asta nu stiu cati ani si nu stiu cati ani lumina si, surpriza, nici nu-l arunca bine pe piata ca...poc!!, detonatii si recall. Si asta din cauza de...frig (am citit ca problema a aparut prima data in Norvegia). Pai super-specialistii Mazda nu or fi stiut ca aerul rece este mai bogat in oxigen? Ei unde au testat motorul, doar in Bahamas? Chiar sunt curios cum va porni si functiona la -10 grade Celsius, nu mai zic de -15. In fine, eu nu sunt specialist si poate nu am inteles bine care e problema, dar ideea e ca nu am chef sa duc masina la resoftare la fiecare schimbare de anotimp. Si apoi sa nu mai spun de performantele motorului, performante care sunt ridicate in slavi de catre producator si care sunt aduse cu picioarele pe pamant pe diverse site-uri de specialitate. Sau de cat de "ma asteptam la altceva" sunt review-urile la mai toti jurnalistii auto care au testat si postat pe YT. Oricum, nu renunt la ideea de a avea o Mazda, dar poate peste vreo 2 ani, atunci cand X180 este intr-adevar testat. Eu va doresc celor care aveti sau veti cumpara X180 sa nu aveti nicio problema, motorul sa functioneze perfect si sa fiti multumiti de el. Bafta tuturor!
  40. 3 likes
    Cum noaptea este un sfetnic bun, asa si pentru mine faptul ca stau departe de pisica ma ajuta sa ma mai gindesc si sa aleg cele mai bune imbunatatiri si upgrade uri. Asadar, amperat destul de tare de colegii cu MPS uri potente hotarisem ca atunci cind vin acasa sa forjez motorul pisicii. Tot gindindu ma la idee am renuntat datorita faptului ca e pacat sa umblu intr un motor proaspat refacut si am achizitionat urmatoarele: - instalatie WMI de la Snow performance - stage 2.5 pentru motoare cu injectie directa. - carcasa turbina gtx3071r1 pentru urmatoarea morisca. - senzor map 3 bar de la bosch. NU pot aduce acasa datorita volumului intercooler ul pe care il voi comanda din tara. Cu aceste noi upgrade uri sper sa am un imbold mai mare cind sunt la volanul pisicii. Pisica e alergata de sotie zilele astea si cam da dovada de dor de mine pentru ca: - prezoanele care tin turbina de galeria de evacuare s-au intins si au trebuit schimbate. - s a schimbat un simering la cutia de transfer. - s au schimbat si 2 bucsi la bratele inferioare fata partea spre spate. - urmeaza si un rulment pe fata dreapta pentru ca masina citez: "uruie si face urit". - trecem la capitolul pierderi o anvelopa care a avut pana si s-a mers pe janta. Doamna a spus despre asta ca - "masina merge greu" dar fraerul de mine nu s a prins ca era pana si ea a mers o buna perioada pe janta. Suntem obisnuiti si datorita acestui fapt avem anvelope noi mereu. E cam a 3a sau a 4a anvelopa in 4 ani cu diverse masini detinute. Pacat ca am senzori de presiune roti si nu ii folosesc, de fapt softul e in chineza si saptamina trecuta a venit cel in engleza. Dar cine sa se ocupe si de asta??? - compenseaza faptul ca nu consumam ulei deloc deci baietii care au hibridizat turbina au facut o treaba buna. - mai trecem la capitolul pierderi si compresorul de aer conditionat (nou nout) care a decedat dupa citeva saptamini de rulaj. De asta seara mai detin un 6 MPS cumparat la un pret bun dar cu motorul defect. Daca are arborele bun o sa ma pup singur in martie, dar pina atunci cum a zis @mituc nu am decit un sasiu. Masina nu arata prea bine si o sa ma hotarasc ce fac cu ea la momentul potrivit: reparata si gpl sau dezmembrata. Va doresc drumuri bune!
  41. 3 likes
    https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-7-5938-release/ 4.7.593828 e pentru x86_64. Ai nevoie de 4.7.593834 - arm64-v8a (https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-7-5938-release/android-auto-google-maps-media-messaging-4-7-593824-release-android-apk-download/). Încearcă cu această variantă.
  42. 3 likes
    Acum, pe bune.... cum naiba sa refuzi o masina pe baza rezultatelor si a review-urilor de pe net. E o copilarie.
  43. 3 likes
    Tâgâdâm tâgâdâm... facea duba care mi-a adus un set de bobine RRP + fise la minunatul pret de 380£ sau 2000 lei. Si sa fie treaba treaba 4 buc bujii ngk de 400 lei sunt si ele in vreo duba pe undeva. Un adaptor sohn zace si el, in depozit la Fedex... S-au mai dus 3000 lei. Am trecut si mentiunea cu 1.3 pe CIV, life is good. Cred ca dupa Sohn nu mai fac nimic, nu mai am bani. Trebuie revopsita si fara 6000 lei nu cred ca scap.
  44. 3 likes
    Desigur, desi reperele cu adevarat importante le-am mentionat deja in primul post. Restul detaliilor tin de preferintele fiecaruia, despre cate nopti vrea sa petreaca pe drum, ce distante este confortabil sa parcurga etc. Daca vrei sa urmezi fix traseul nostru, am facut asa: D1: Bucuresti - Sebes (am plecat seara, dupa serviciu) D2: Sebes - Golling an der Salzach (in apropiere de Salzburg) D3: Golling an der Salzach - Eagle's Nest - Luxemburg; ai la dispozitie 3-4 ore pentru a vizita Eagle's Nest D4: Luxemburg - Bruxelles; ai la dispozitie mai mult de jumatate de zi pentru a vizita Luxemburg inainte de a pleca spre Bruxelles Din Bruxelles am facut excursii dus-intors de cate 1 zi (timp ultra-suficient pentru a lua pulsul orasului) catre Gent, Anvers si Rotterdam. Primele doua sunt fabuloase, cel de-al treilea nu m-a impersionat cu nimic. Daca esti pentru prima data in zona recomand sa inlocuiesti Rotterdam cu Brugge (pe care eu l-am vizitat cu alat ocazie). Tot din Bruxelles am plecat 2 zile in Champagne. D1: Bruxelles - Reims - Verzenay - Brugny-Vaudancourt; am innoptat aici si recomand cu toata inima cazarea asta D2: Brugny-Vaudancourt - Epernay - Le Mesnil-sur-Oger - Bruxelles Noi ne-am plimbat mult si fara rost, deseori ne abateam intentionat de la traseul recomandat de navigatie, furati fiind de peisaj. Doar sa ai grija sa dezactivezi autostrazile odata ajuns in zona, caci de la Reims la Epernay teoretic e mai rapid sa ocolesti pe autostrada decat sa o tai printre dealurile cu vita de vie, dar ala e tot farmecul. Returul in tara a fost asa: D1: Bruxelles - Viena; ajungi seara tarziu, poti cel mult sa iei masa de seara undeva in centru, nu te baza pe vizita orasului D2: Viena - Bucuresti Ce-am uitat sa scriu in postul precedent: consumul mediu de combustibil de 6,4l/100km
  45. 3 likes
    Astazi am reusit si eu sa conduc CX-30 Skyactive-G122 MT. Personal am rămas surprins plăcut cât de frumoasă poate să fie. Atât la interior cat și la exterior. În față parcă stai în fotoliu și ai controlul asupra la tot ce se întâmplă în jur. În spate e bine, pentru mărimea mașinii (la 185cm cu scaun sofer reglat tot pentru mine, stateam bine în spate, nu atingeam cu genunchii scaunul din fata). Portbagaj decent, însă nu știu unde sa pun roata de rezerva (vreau neaparat). Personal, motorizarea mi s-a parut mai mult decât ok. Nu e leneșă, dar când o calci și vezi că nu te baga în scaun, poate te face să crezi că e leneșă însă are cuplu suficient și se simte și la turații joase . Accelerarea e foarte chill. Mie unul imi era și milă să trag de ea la căt de frumos se comportă cu tine. Cu toate astea am tras și chiar poate!! Am luat unele viraje mai tare și era foarte stabilă, te simți în siguranță. Ce mi-a plăcut cel mai mult era senzația cand apăsai frâna. Poate e un feeling ciudat prima dată (dar m-am obisnuit repede) pentru că îți dă senzația că nu franează așa cum te asteptai. Dar după 2-3 frani începe să îți placă mult. Am pus si frâna brusc și e foarte fain că nu te da cu capul de volan, și nici nu se înclină spre față. Chiar sunt încântat de mașină și nu regret alegerea făcută, G122 cutie automată. Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
  46. 3 likes
    Un nou succes! Le multumec tuturor ptr implicare si ptr prezenta! Mai jos cateva poze si un video surpriza ptr aceasta intalnire!
  47. 3 likes
    Vreau sa mai adaug in lista si adormitii care se gandesc ca daca tot e aglomerat, coloana de masini, poate nici telefonul nu mai e interesant, merge tras un pui de somn ca doar nu ne grabim, trebuie sa fim zen. Concret, ma refer la efectul elastic (sau de acordeon) al unei coloane de masini din trafic si la faptul ca ar fi mult mai bine pentru toata lumea daca ne-am pune in miscare intr-un ritm cat mai apropiat de al celor din fata. Singura cerinta este sa aloci un minim de atentie la cei din fata ta si sa nu adormi.
  48. 3 likes
    Salut, O sa las si eu un feedback dupa aprox un an de remapare. Ca horsepower nu este ceva de speriat insa comparativ cu stock se simte bine. Ca parere generala, sunt foarte multumit de modul in care masina trage dupa remapare, insa in ultima perioada am simtit ca are nevoie de o completare. De regula alternez benzina pentru a-mi da seama ce este mai bine pentru masina (OMV vs PETROM si atat) - concluzia de mai jos este pur subiectiva conform stilului meu de mers: 99 Petrom (Oras + Extern) - mi se pare cea mai potrivita la ora actuala deoarece nu este atat de puternic aditivata ca si OMV si pare ca tine mai mult la stil de mers agresiv. Masina pare mai putin nervoasa insa trage la fel ca pe 100 OMV 95 OMV (Oras) - se simte precum cea de la Petrom de 99. Din ce stiu, cei de la OMV aditiveaza toti combustibilii, cel putin la benzina. 100 OMV (Extern) - Prea aditivata, masina pare usor nervoasa si parca nu trage asa cum as vrea (pare totusi un pic gatuita pe alocuri) Tind sa cred ca datorita aditivarii mari la 100 OMV amestecul de combustibil-aer nu este optim (doar parerea mea) de aici si nervozitatea masinii care incearca cumva sa compenseze astfel ca am hotarat sa ii mai fac un mic upgrade si anume un filtre de aer K&N 33-2480 Air Filter (pentru modelul 2016), o investitie care s-a dovedit folositoare: filtrul de aer Stock este un carton imens foarte indesat care nu permite sa treaca tot felul de mizerii prin el insa totodata nu permite nici un flux optim) - de acord avem un senzor care faciliteaza acest lucru insa filtrul este prea gros si indesat. noul filtru pare sa fi rezolvat gatuirea, masina trage mai lin si este mult mai responsive la apasari fine ale acceleratiei acceleratia este mai cursiva si ceva mai constanta noul filtru mentine masina in parametrii din fabrica (noxe si alte chestii de genu) @koz o intrebare catre tine: in cazul acestei modificari de filtru, trebuie refacut ceva la remapare sau ECU va sti sa isi "reseteze" parametrii initiali? ATENTIE: aceasta nu este o reclama la filtrele KN O mica comparatie (nu personala a filtrului KN vs Stock):
  49. 2 likes
    E diferenta mare intre cele doua. X-ul a avut un recall si asta a fost, iar 1.5t nu are solutie nici in momentul de fata la contaminarea cu benzina a uleiului.
  50. 2 likes
    Trebuie sa pornesti dezaburirea lunetei...