Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 06/28/21 in all areas

  1. 11 likes
    Buna seara! Vin in ajutorul celor care vor sa rezolve aceasta problema si nu reusesc sa ia legatura cu domnul Sebi. Sau cumva dau de el dar dansul raspunde iritat la telefon si iti inchide in nas telefonul (toate astea in ore rezonabile din timpul saptamanii, nu in weekend sau cu noaptea in cap!). In fine. Kit-ul cu incalzitor poate fi inlocuit practic de orice mechanic putin mai indemanatic, care poate da jos rezervorul de AdBlue de pe masina. Mai jos aveti pasii ce trebuiesc urmariti. Ca si introducere se poate studia linkul asta de pe un forum spaniol, unde e descris practic tot sistemul AdBlue si piesel lui: link Piesa cu incalzitor e fabricat de Bosch si are part number: F01C600253 De unde se poate comanda? In Romania nu am gasit la nici un distribuitor de piese, am comandat pana la urma de pe urmatorul site: cars245.co.uk Poza cu piesa: Acest cilindru este imersat in rezervorul de AdBlue si contine urmatoarele: senzor de temperatura, senzor de nivel si un incalzitor. Cum functioneaza? Cand senzorul de temperatura semnaleaza -7 grade porneste incalzitorul, ca lichidul de AdBlue sa nu inghete. Dupa codul de eroare ce aveti la masina puteti afla care dintre cele 3 elemente (senzor de temperatura, senzor de nivel, incalzitor) e stricat. Oricare e stricat din cele 3, schimband acest cilindru va rezolva problema. Pasii pentru schimbarea piesei: (Mentionez ca eu am reusit sa schimb piesa de unul singur, fara sa apelez la mechanic. A durat cateva ore si e nevoie de rabdare si putina indemanare. Nu sunt mechanic auto, nu am reparat nimic la nici o masina in viata mea. In afara de schimbat becuri .) Rezervorul de AdBlue se afla in spate stanga, practic in spatele rotii stanga spate. E prins in 4 parti cu 4 suruburi. Roate stanga spate se da jos, in spatele lui gasiti acest capac ce trebuie desfacut: Sub capac o sa gasiti 2 conectori ce trebuie sa desprindeti (din pacate nu am poza cu astea). Se desface inca un conector care se afla chiar langa unul dintre suruburi care tine in loc rezervorul: Se desurubeaza cele 4 suruburi. Cum vine in jos rezervorul asta trebuie tinut sa nu cada in jos. Mai este un furtun legat de pompa de AdBlue ce trebuie deconectat inainte ca sa se poate lua jos rezervorul de tot: Dupa ce ati deconectat furtunal de la pompa se poate scoate rezervorul de tot, care arata asa (punctele rosii arata cele 3 suruburi ce tin pompa de rezervor): Se da jos pompa de pe rezervor si imediat aveti acces la cilindrul ce vreti sa-l schimbati. Cu schimbarea cilindrului nu am poze. Pentru schimbarea acestuia urmariti pasii din documentul atasat: XeMODeX_Urea Tank Removal.pdf, sau video-ul din linkul de pe pagina spaniola (link mai sus). Dupa schimbarea cilindrului puneti totul la loc in ordinea inversa in care ati luat jos. Atentie! Trebuie avut grija ca in rezervor sa nu ajunga impuritati si sa protejati mufele si gaurile pompei de AdBlue, sa nu ajunga nici acolo praf si murdarie ca poate produce infundari si alte probleme chiar si cu injectorul de AdBlue care injecteaza lichidul in sistemul de esapament. Cei de la Bosch sunt atat de amabili (la banii aia ce dai pt. piesa ) ca trimit si niste capace protectoare galbene ce se pot folosi pt. protejarea zonelor sensibile de pe pompa. Unul folosit la conexiunea cu furtunul se poate vedea in ultima poza. Succes pt. cei care o sa incercati sa rezolvati problema. Daca nu sunteti siguri ca puteti face de unul singur, apelati la un mechanic si explicati lui pasii si sigur o sa reuseasca. Sau apelati la domnul Sebi, poate aveti mai mult noroc cu el ca mine . Multa bafta!
  2. 9 likes
    Salut, La recomandarea celui mai mare OM pe care il cunosc prin intermediul forumului din 2009, o sa scriu si eu cateva randuri despre un vis inceput in 2010 si finalizat abia in 2021 :). In 2008 m-am hotarat sa imi cumpar o masina, prima dupa Dacia primita de la parinti, ma gandeam la ceva mic pentru oras asa ca, m-am hotarat pe Mazda 2, m-am prezentat in showroom cu ghiozdanul cu bani (vreo 16000 euro) si surpriza, agentul era un fost coleg de liceu :), dupa cateva discutii si lamururi am plecat cu o Mazda 3 TE 1.6 in aceeasi bani. Mi-am facut cont pe forum prin 2009 unde am dat de Mituc cu care am tot vorbit ori de cate ori am avut nevoie de ceva pentru masina (jante, anvelope, etc) printre discutiile avute am aflat ca are si el o Mazda 3 dar MPS ?!?, cand am aflat cati cai are si ce motor primul gand era la consum (ma gandeam aoleu ce mult consuma oricum eu vroiam ceva pentru oras la vremea aceea). Au trecut vreo 11 ani pana in 2019 cand am vandut Mazda 3 1.6 la 160K (neavand nici cea mai mica problema) si de nevoie am luat un Mazda 6 combi 2.0 165G, dupa vreo doua luni am inceput serios sa caut un MPS la care eram cu gandul de prin 2010 insa aveam ezitari in primul rand ca masina actuala era ca noua avea 15000 de km si in al doilea nu aveam ce face cu doua masini :). Asa ca la sfarsitul lunii februarie 2021 am dat pe OLX de doua anunturi, un MPS rosu din Cluj si cel negru din Ilfov, fiind mai ieftin cel din Cluj am sunat insa il si vandu-se in weekend-ul publicarii anuntului, a ramas cel negru insa eram sceptic deoarece fusese lovit, modificat si avea si pret mai mare, insa la insistentele lui Mituc (capul rautatilor) am hotarat sa-l luam da sa-l luam :). Am plecat la Bucuresti cu avionul doar dus , baiatul m-a asteptat la aeroport dupa care am facut o vizita la Ionut (mazdaspeed) pentru o verificare, totul fiind in regula am plecat cu masina si de aici a inceput distractia cu Mituc, asa de prin 15 martie. A facut o modificare de soft in Versatuner pe care masina il avea si dupa vreo 4 sesiuni de loguri a ajuns la 285 cp, turbina incepuse de dinainte sa scoata fum la cald in relanti asa ca imi statea pe creier fumul la semafor ca la cazane, am sunat la Mituc si turbo FAIL, alta turbina. Comandand turbina a zis ca ar fi de preferat si o admisie o evacuare un intercooler un BPV, am zis ori la bal ori la spital si uite asa s-a adunat de o comanda serioasa la VIP Motorsport Uk. Deci am comandat: CST4 CS downpipe long TMIC CS 3" Intake CS CS BPV Dupa 6 saptamani de asteptare au ajuns si am reusit sa le montez repede dupa care au inceput logurile , insa la primul masina tragea in valuri, Mituc sesizand ca HPFP nu este in regula (stiam ca are modificate internele), am demontat pompa si am plecat cu ea la Oradea la VIS Motorsport la recomandarea lui Mituc, la dezasamblarea pompei se pare ca internele erau de fabrica (probabil i-au luat banii fara sa le schimbe). Am revenit cu ea pe masina si totul a inceput sa fie bine insa din prea mult entuziasam am uitat de boost controler (care urmeaza sa ajunga). In acest moment (dupa vreo 16 softuri) masina are 369 cai pe dyno (din aia de te intreaba lumea ) iar dupa schimbarea EBCS, Mituc zice si il cred ca facem cel putin 400. Masina mai trebuie sa primeasca 4 jante noi OZ ultraleggera (tot recomandate de Mituc) 18x8 ET 48 (sunt in casa ca nu au ajuns anvelopele) un front lip si rear diffuser care ajung pe la sfarsitul lunii iunie plus o colantare pe capota plafon si haion. Cu poze o sa revin cand va fi gata tot, sa speram ca pana la inceputul lunii iulie. Multumesc din suflet lui Mituc fara de care nu s-ar fi intamplat nimic!
  3. 7 likes
    Ceva noutati, ca sa fie la zi jurnalul: MPS: zgomotul metalic nu venea de la ambreiaj ci de la niste dinti rupti in cutia de viteze care au dus la distrugerea completa a cutiei de viteze. Multumita lui @florinop2002 si @mituc azi a ajuns la service o cutie de mazda 3 mps care va fi montata la sfarsitul saptamanii pentru a readuce la viata mps-ul Masina de curtoazie imprumutata de service mi-a placut atat de mult incat am decis sa faca definitiv parte din familie asa ca incepand de miercurea trecuta sunt proprietarul unei Mazda 3 e-skyactiv-x sportline+ 2.0 186 cp
  4. 6 likes
    Vai de mine, in ce directie se merge cu forumul.... Oare pe forumurile de matrimoniale te invata cum sa pui caciulita? Mai este vreun "fraier" pe aici care inainte sa isi cumpere ceva citeste manualul de utilizare ?
  5. 5 likes
    Zilele trecute am mers pina la Cluj: Bucuresti- Pitesti- Sibiu- Cluj si retur. Actiunea s a desfasurat cam asa: -Intru pe A1, dupa 5 km o domnita mergea pe banda 2 cu 90 aproape paralel cu unul de pe banda 1. - dupa o vreme observ cu teama ca pe aceeasi banda 2 se circula mai incet decit pe banda 1, masinile stau la 5 m una de alta. Wtf??? Deci oare pe banda 1 or fi cuie? Sau meltenii nu vor decit pe banda de mai sus? - lipsa masina pe banda 1 si el merge pe 2, se trezeste si trage dreapta brusc de volan. - aceeasi care merg cur in cur: la un moment dat unul pune frina fara nici un sens si da drumul la un efect de acordeon. Fara cuvinte. - am actionat in consecinta sa si meltenii: flash, semnal stinga uneori claxoane. N am facut bine dar m am simtit bine si cred ca pentru ceva vreme am mai desfundat circulatia. La intoarcere pe Valea oltului un personaj mergea cu 40 50 la ora ca pe promenada: stiti ce era in spatele lui??? Are carne pentru 5 ani sigur, si da si la saraci. Degeaba vrem autostrazi ca noi nu stim sa mergem pe ele, ne am obisnuit in traficul din orase si asa mergem mereu.
  6. 5 likes
    A venit in sfarsit si randul meu sa imi iau in primire prima Mazda din palmares. O am deja de 3 saptamani, dar entuziasmul a fost mult prea mare ca sa scriu din prima aici. M-am bucurat de fiecare clipa petrecuta in masina pana acum. Am parcurs deja cei 1000 km pentru rodaj si urmeaza sa ne programam si la acea scurta inspectie. Impresiile de pana acum sunt ca masina este pur si simplu geniala. Am stiut ce o sa primesc si nu am ramas dezamagit absolut deloc. Am testat si cateva serpentine, iar directia mi-a placut enorm de mult, faruruile la fel, sunt geniale pe timp de noapte. Motorul, super super silentios si cand am nevoie de el este acolo pentru mine. Las si cateva poze cu ceea ce eu am denumit eu, scurt, Bestia ☺️ Modelul este, Mazda 3, 2021, Skyactiv-X 186 cp, AT, in echipare GT Plus, ploymetal greay. Culoarea asta a primit extrem extrem de multe aprecieri din partea tuturor oamenilor care au vazut-o si ma bucur enorm de mult ca instinctul meu a ales aceasta culoare in ultimul moment.
  7. 5 likes
    @bms8197 O fi el motor 2.0, dar e aspirat. Tine cont de asta. Daca te uitai la ce cuplu are iti dadeai seama ca nu e pentru tine inca dinainte de test drive. Vrei zvac pe motor aspirat, alege o masina sport cu motor aspirat si capacitate cilindrică mare. Vrei masina mai de buget, cu zvac si motor 2.0, alege una cu motor turbat de la alt producator.
  8. 4 likes
    Va mai dau un pont. Niciodată, dar niciodată nu încercați sa mai alimentati odată ce a decuplat pistolul de alimentare. Încercând sa umpleți "ochi " rezervorul defapt băgați benzina pe în conducta ce duce și la canistra de recuperare vapori.Pt ca defapt acolo se depozitează în prealabil gazele,iar de acolo le preia admisia prin valva de purjare. În acea canistra exista bile de cărbune. Dacă inundați acea canistra de mai multe ori distrugeți în timp acele bile de cărbuni și trebuie schimbat cu totul . Deci când declanșează pistolul de alimentare,gata. Nu merge ca la vechea dacie:))
  9. 4 likes
    Pt multă lume mașina e a doua mare achiziție (sau prima, pt. cine încă nu are casa lui/ei), ca valoare, și înțeleg de ce pe unii i-ar putea interesa unde e asamblata mașina mai mult decât ce etnie sau rasă au cei care au cules portocalele puse la vânzare. A compara achiziția unei mașini cu a unui casetofon, televizor sau a unui kg de portocale e ca și cum ai compara achiziția unei mașini cu a unui casetofon, televizor sau a unui kg de portocale.
  10. 4 likes
    Egzist Sunt foarte activ pe whatsup. Mai putin pe forum din pacate. Dar il citesc destul de des. Continui sa am grija de masina ca la inceput. Schimb de bujii, Millers ftw, Yellowstuff peste tot, powered by mituc Acum ma pregatesc sa arunc un ochi pe la trenul de rulare ca mi se pare ca s-au cam dus garniturile. Si daca tot o pun pe rampa poate pun si niste PS4 proaspete.
  11. 3 likes
    Nu ai treaba cu nici un RAR. Era odata ca in povesti faza ca trebuia sa te duci la RAR pentru "autentificare" (comparau aia seriile de pe masina cu cele din documente) insa era doar pentru masini SH. Exista si acum treaba asta insa nu mai e obligatorie, cine vrea se duce, cine nu nu. Tu trebuie sa-ti treci masina pe numele tau la taxe si impozite si apoi sa te duci la inmatriculari. Asta este tot ce ai de facut, in ordinea asta.
  12. 3 likes
    Azi am inlocuit senzorul CS de 4.5BAR cu unul OEM de 2.5BAR. Sint foarte curios ce-o sa faca atunci cind va vedea 3.4-3.5BAR MAP si o ploaie crincena de amestec de apa si alcooli. Limitele de boost sint in continuare in ceruri si softul masinii nu ia in considerare absolut nimic pe boost, doar debitmetru si senzorii de oxigen. Senzorul de la CS arata absolut impecabil, necontaminat, ne nimic: In timp ce cautam un senzor de boost OEM (am gasit 3) am dat si peste un filtru de aer nou si pentru ca efectiv nu mai stiu cind l-am schimbat ultima oara (cred ca acum 50-60k km cu vreo 10-20k inainte de doilea rebuild, deci sa tot fie vreo 4 sau 5 ani) am zis sa pun unul proaspat: Cel vechi este perfect in regula, nu e contaminat, nu e murdar in exces, in interior e absolut nou. Combinatia asta e filtru + prefiltru + caseta de admisie este imbatabila.
  13. 3 likes
    Felicitari pentru modul analitic de abordare! Aceeasi dilema a avut-o si sotia: CX 30 sau XCeed, dar s-a rezolvat simplu: mers la dealer, vazut CX 30, drive test de 30 min cu Mazda 3, placut, semnat, cumparat. Numai bine!
  14. 3 likes
    A venit in sfarsit jucăria mult asteptata: AAWireless de la https://www.indiegogo.com/projects/aawireless/x/26227056#/ Comandată prin martie, cu toate intarzierile de la producatorii de microcipuri a durat cu 2 luni mai mult livrarea. O prima impresie f placuta, bagat device ul la usb ul masinii pt AA, downloadat aplicatia de mobil dupa QR code si urmarit instructiunile si s a conectat fara probleme. Acum dupa cateva secunde de la pornirea masinii porneste automat AA pe telefon si inerent pe mașină. Viata buna !
  15. 3 likes
    Azi am montat aparatorile de noroi ptr aripa/usa spate. Impiedica noroiul sa patrunda intre usile spate si aripi, fap[t care pe langa ca este inestetic duce si la murdarirea hainelor si la coroziunea partii de jos a ursilor Operatiunea este mai simpla decat credeam ptr ca nu necesita indepartarea rotilor ci doar a clipsurilor de prindere, lucru care se face cu mana goala...
  16. 3 likes
    E mai bine cu 40mm in plus, mai putine griji, mai putine sanse de a beli pe burta frumusete de masina. Si chiar si cu aia +40mm senzatia sa te trage dupa el tunetul sau ca estila volanul ciocanului lui Thor va ramine aceeasi.
  17. 3 likes
    Spatarul de la bancheta spate are 2 pozitii de inclinare, din acest motiv sunt acele aripi care flexeaza ca sa acopere gaura pentru ambele variate. Pentru cineva care isi petrece foarte mult timp in portbagaj, poate fi o problema. De obicei trebuie sa te apleci putin. Eu la 1.94cm nu am probleme. Singura masina in care nu ma aplec este autobuzul. Iti recomand un Citaro, acolo sigur nu te apleci
  18. 3 likes
    RCA cu decontare directa merge brici in astfel de situatii. Totusi exista multe cazuri care apar relativ des si in care o asigurare CASCO e imbatabila: - buhaiul care te loveste e baut si drept urmare RCA-ul lui nu acopera nimic; - buhaiul are RCA expirat, falsificat (prin lituania, bulgaria, etc); - un vecin scapa pianul sau nevasta peste balcon; - furtuna cu copaci cazuti peste masini, grindina, viituri/inundatii, etc; - cazuri de vandalism care nu pot fi solutionate (nu exista camere, sau cei pozati nu pot fi identificati, sau pe cei de la inutilitie ii roade-n lupa, etc).
  19. 3 likes
    NU SE IESE PE POARTA DEALERULUI CU MASINA NOUA FARA CASCO ! ... nici daca ti-o da gratis... Am un amic care a renuntat sa mai faca casco la o masina de 3 ani. A zis ca el conduce bine si nu face accidente. L-a lovit in spate unul si l-a aruncat in masina din fata. Vinovatul avea asigurare la City Insurance. Cred ca are mai mult de 6 luni de cand sta cu masina in service.
  20. 3 likes
    Si ca sa mai detensionez un pic atmosfera... Faza funny azi. Parcare Kaufland, urc in masina, la vreo 3-4m un grup de flacai si fete discutau despre sensul vietii asteptand autobuzul. Pornesc masina, si cand ajung pe langa ei, aud (geamul fiind deschis partial): "I-auzi frate! Electrica!" Cred ca Mazda asta e singura masina pe care am vazut-o la care zgomotul motorului e izolat mai bine din exterior decat din interior Mi se intampla destul de des sa merg in spatele unor pietoni care merg prin mijlocul strazii, si respectivii sa nu se prinda ca ii stalker-este o masina la 1-2m distanta
  21. 3 likes
    Toate modelele de masini pe benzina" fasaie" când se desfileteaza bușonul.Vb de masini care au sistemul integrat de recuperare vapori( presiune) gaze rezervor. Cel puțin de acum 15 ani sunt cu acest sistem. În momentul când rezervorul este plin ochi nu se produc vapori,gaze de benzină. Dar consumând din combustibil ( 5-10l) duce la producerea gazelor. Rezervorul are un senzor de presiune ( chiar și integrat) care în momentul când sesizează acea presiune da semnal la ECU( calculatorul mașinii) care la rândul lui deschide valva de purjare care este conectat la admisie și astfel aceste gaze întra odată cu amestecul aer-combustibil.Acest lucru se întâmplă în procent mai mare în timpul conducerii la sarcina mica,medie dar cu un procent mai mare de acționare. În ralanti de obicei se deschide între 1 și 6% din debit. Un alt efect al "fasaitului" este verificarea totala a sistemului de purjare gaze rezervor( sistemul este mult mai complex) .În momentul când masina este staționata, ECU închide toate valvele și constituie un sistem închis,iar prin vacumare va tine un anumit timp tot sistemul sub acest vacuum.Daca scapa ceva va relua acest proces încă o data. Dacă tot va scăpa va va avertiza cu un cod de avarie. Acest "fasait " depinde de temperatura de afara,cât de sportiv conduci.Adica cât de tare agiți combustibilul în rezervor. Câteodată auziți acest fasait, câteodată nu. Dacă țineți cât mai plin rezervorul nu prea o sa auziți. Depinde de etapele sistemului de purjare gaze rezervor în admisia motorului.
  22. 3 likes
    Ideea era simpla. Dacă cineva are rețineri sau nelămuriri în ceea ce privește locația în care e asamblata o mașină, ați putea să răspundeți acelei persoane cum a făcut-o @mituc în postarea de mai sus. A compara locația asamblării unei mașini cu cine a cules căpșuni și unde sunt fabricate TV-urile e la fel de ridicolă precum comparația mea din postarea anterioară, cea pe care nu ai înțeles-o tocmai din cauză că a fost ridicolă intenționat.
  23. 3 likes
    Imi plac aceste discutii. Si va zic si de ce. Masina nu are probleme, nu exista topicuri de discutat, lumea se plictiseste and so on...
  24. 3 likes
    Doua plusuri majore pt Zoe vs MX30. Range real dublu si pret. Mazda este mai confortabila dar consuma mai mult si are bateria la (aproape) jumatate capacitate. Condusa fara menajamente cu AC ON tot timpul si accelerari dinamice iar viteza intre 60-140km/h a, medie de 13kW/h. Record 9,8kW/h in 100km facuti doar oras in test consum cu regenerare la maxim si fara a atinge frana. Se poate scoate (teoretic) un range de peste 450km in 100% oras condus enervant de calm dar practic poti scoate intre 350-390km. La drum lung 300-350km condus normal ca si o masina pe benzina. In aceleasi conditii cu MX30 am scos 17,8kW. In concluzie 17,8kW/h la o baterie de 27,8kW fata de 13kW/h la o baterie de 52kW. Zoe poate fi folosita si ca masina de "long range", nu numai de naveta, Am luat Zoe full option la 26k eur redus de la 38k (din care 6000eur retur taxe de la stat pe care nu a mai trebuit sa fac credit - in Suedia primesti bonusul climatic doar dupa minim 6 luni de la achizitie si in mod normal faci credit inclusiv pe acei 6K euro si platesti rate la bonus - masina a fost "introdusa in circulatie" 6 luni iar bonusul a fost luat de dealer - masina avea 340km la bord). S-au adaugat 6000 euro discount de la Renault si dealer. Mazda MX30 era la 40k full option. Zoe mai are un avantaj. Este singura masina electrica care trage 22kW de la un incarcator AC de 22kW. Celelate masini trag intre 7,5 si 11kW ( cred ca doar Tesla mai trage max 17KW) As putea scrie mult despre + si - la masinile electrice, Cert este ca de acum inainte voi cumpara numai masini electrice mai ales ca preturile se vor alinia si vor creste performantele in urmatorii ani. Ca si economie - am economisit 250eur la costuri "combustibil" in prima luna - incarcare doar acasa de la Wallbox (7,5kw) sau adaptor priza (2,3kW). Rata masinii este acoperita in proportie de 80% din economie doar pe km parcursi pe naveta, La km mai multi si economia este mai mare. Daca ai priza acasa Mazda este o optiune valabila strict pentru o naveta de 50-100km /zi si incarcare la 1-2 zile, Daca doresti mai mult ZOE este cea mai buna optieune. Am testat multe masini electrice (aproape toate de pe piata) si era sa iau (la insistentele sotiei - este masina ei) o Honda-e dar dupa test si ea s-a convins ca Honda este sub ZOE si nu numai ca range.
  25. 3 likes
    :)))) Numai cu astfel de masini am mers, de 9-10 secunde ..... nimic care sa ma bage in scaun si care sa imi bage stomacul in sedinta. "Sprintena" in sensul ca nu pare lipsita de viata si ca trage intr-un mod sustinut (nu repede, dar destul de constant). Mi se pare un motor rafinat care iti ofera nu neaparat acceleratie cat mai degraba liniaritate. Adica ceea ce ofera un motor natural aspirat si de cilindree relativ mare. "Sprintena" in sensul ca nu se sufoca. Am vazut mai multe glume pe forum (unele destul de bune) cu privire la cum decurg depasirile cu SkyActiv X. Ce imi place mie la masina asta (motorul asta) e ca nu mi-a lasat niciodata impresia ca se plafoneaza la viteze mari. La drum intins am mers cu 170 - 180 km/h si in nici un moment nu am simtit-o fara vlaga ci dimpotriva, imi dadea impresia ca inca are o rezerva si ca daca ii cer imi poate da mai mult in continuare. Oamenii confunda lucrurile, nu e o masina incisiva, insa daca te angajezi intr-o depasire cu ea, nu te lasa acolo pe banda 2 (sau pe contrasens), dimpotriva, o faci fara probleme. Degeaba am un TDI care trage agresiv dar care la 130-140 km/h se plafoneaza. Nu e stilul meu, imi plac drumurile lungi si viteza sustinuta, tinuta pe care o are o masina la drum, sa fie un pic mai joasa, mai grea, mai bine antifonata si sa traga constant. Si asta imi ofera Mazda cu SkyActiv X.
  26. 3 likes
    Salutare iubitorilor de, Mazda Cu siguranță exista și alte marturii despre modelul de mai sus, însă va ocup și eu pauza de cafea cu experienta personala în materie de "what to expect" [emoji848] cand cumperi o Mazda 6 SH 2013+ Găsesc mașina după o luna de căutări, proprietarul băiat fain, nu samsar sau alte specii, care își vinde mașina personala, achiziționată de la BDT în decembrie 2013 (cu asta m-a câștigat, recunosc) km mulți dar corecți 243k, pe care mi-i asum, citeam de ceva vreme forumul și eram deja familiarizat cu problemele modelului, anilor trecuți peste ea, dar și cu hibele deja "certificate" de alți posesori. La momentul achiziției mașina urma sa primească revizia anuala undeva peste 1300km, bineînțeles ca nu am așteptat momentul și am dus-o rapid la Smart Service - Ghimpati, totul ok, mașina a primit mai mult decât revizia clasica (filtre ulei), plăcute față, plăcute+discuri spate. In capul meu erau deja faimoasele șaibe de la injectoare, ca și următoare intervenție în viitorul apropiat, aici va recomand sa faceți aceasta operațiune în momentul în care faceți revizia, altfel veți pierde uleiul+filtrul tocmai schimbat, și costurile aferente operațiunii., și deloc de neglijat alte probleme majore care pot apărea. Neavând liniște cu aceste saibe, ma hotărăsc sa fie schimbate, și pentru ca Cel de Sus (băiat bun de data asta [emoji120]), mi-l trimite pe proprietarului "pisicii [emoji82]@florinop2002 care ma invita la, Mazda Speed Service sa ne cunoaștem [emoji3541][emoji373][emoji2923] Bun și făcut, ajuns la băieți, cu ceva [emoji3052] și pentru, Costel the dog [emoji190] (Nu-l uitați va rog) e băiat fain și peste noapte el are grija de mașinile voastre dacă necesita o vizita mai prelungita [emoji6] Si așa a început epopeea mea cu schimbatul preventiv al șaibelor [emoji856] Moment in care a fost găsită axa cu came aproape fără suflare, ca în final când credeam ca totul e ok, sa se constate de către, Ionuț maestrul (va spun și de ce i se cuvine titulatura asta), ca și angrenajul [emoji821] [emoji3541] de la pompa de ulei este praf, șoc în portofel déjà. Măiestria lui, Ionuț și à lui, Florin, care cred ca pot desface acest model poate și altele, legați la ochi mi-au dat încrederea ca toată reparația va fi făcută ca la carte (nu ca la reprezentata(unde anul trecut la revizia anuala la BDT, mașina a primit o curățare a galeriei de admisie, moment în care au fost rupte toate clemele de siguranță ale mari majorități a cablurilor de la senzori etc,@florinop2002 s-a speriat), adică bine [emoji108] și la un preț corect),și în final așa a fost, acum pot simți ca și utilizator, ca este alta mașina. Postarea mea se vrea a fi o poveste care poate ajuta orice viitor doritor de Mazda, cu specificațiile din titlul postării. Pot spune ca am avut noroc pentru că am decis sa intervin rapid la schimbarea șaibelor, asa cred ca am evitat o tragedie tehnica, ca să zic așa, veți vedea pozele cu axa cu came, distribuție, componente care erau în ultima faza de rotație [emoji28] À-propos, băieții Ionuț & Florin, nu se joaca, nu-ți fac compromisuri și știu bine ce fac, pe o nișă de marca unde nu-s mulți specialiști [emoji122] [emoji122] In final mașina à primit următoarele componente noi, doar piese de origine, Mazda : Axa cu came+culbutori (set)+ ulei/filtru ulei Arian Motors Kit distribuție (fără pinionul mare)+distribuția de la pompa de ulei (cea care pune cel mai des probleme, Mazda BDT (nu uitați sa cereți discountul de 5% pt piese Curățare galerie admisie /EGR și tot ce mai este pe acolo Kit Saibe injectoare, Mazda BDT In final, Costel cățelul m-a lătrat mai puțin, mașina à plecat fericita, Ionuț și Florin au mai salvat o Mazda și toate părțile implicate sunt acum liniștite de treaba făcută, și uite asa v-am spus povestea mea. Mașina cu toate cele găsite, mergea "rotund", nu avea erori, nu regurgita fum, etc. Nu uitați sa gustați micii de peste drum, când veți lua masa cu băieții așteptând repunerea în mințile ei a mașinii [emoji3577] Va salut pe toți, și când aveți ceva de rezolvat la mașină, va recomand sa luați legătura cu@florinop2002 Sent from my HD1913 using Tapatalk
  27. 3 likes
    Tu chiar crezi ca toti umblam cu hayoanele ruginite pe aici? Daca unul dintre noi a avut probleme, crezi ca asa sunt toate? Fiecare masina are problemele ei dar asta nu inseamna ca se intalnesc toate la fiecare. Dupa mine ai facut o greseala ca nu ai luat masina care iti placea si ai ales raul cel mai mic. O sa regreti. E ca si cum ti-ai lua o nevasta urata ca sa fii sigur ca nu te inseala.
  28. 2 likes
    Hello guys am vazut ca aceasta comparatie nu exista si am zis sa pornesc eu un battle intre cele doua. Pe shortlist-ul meu au ajuns cele doua. Incerc sa detaliez pe rand lucrurile. 1. Pret Am discutat cu dealeri din ambele tabere. Discutia a fost strict pentru ce ma intereseaza pe mine, adica X186 AT + Safety pack si un XCeed dus la acelasi nivel al dotarilor plus 1.5 T-GDI 160 DCT, cu sau fara mild-hybrid. Rezultatul fiind in favoarea XCeed-ului cu 2k euro. 2. Dotari XCeed-ul cu MH reduce portbagajul de la 426 la 380, minus lipsa rotii de rezerva (CX-30 430l, la fel fara roata de rezerva) Mai sus am zis ca am configurat ambele masini asemanator. O sa detaliez ce optiuni nu exista pe fiecare varianta. Cutia de viteze: AT vs DCT - pentru mine e plus pentru AT pentru confortul din trafic aglomerat si teoretica fiabilitate Faruri: Matrix Led vs Led standard (fara functie de viraj, dar cu high beam assist) Camera: 360 vs doar spate Head up display: Standard vs Indisponibil Wipers: Duze integrate vs Standard (duze sub capota) Tapiterie: Standard piele vs Mai multe variante - dpmdv este plus pentru XCeed. Fara scaune ventilate, nu cred ca e foarte comod Easy Entry (miscarea automata a scaunului electric pentru acces mai usor la intrare si iesire): Nedisponibil vs Standard cu scaunele electrice Parbriz incalzit: Doar zona stergatoarelor vs Tot parbrizul Park assist: Nedisponibil vs Optional - am mentionat asta poate e cineva interesat 3. Aspect Aici nu o sa zic prea mult pentru ca e subiectiv. Dpmdv pare mai premium atat interiorul (mai ales) cat si exteriorul. 4. Probleme Urmarind cele doua forum uri, aferente celor doua masini, observ mai multe plangeri in ograda lui CX-30. Ingrijator fiind faptul ca service-ul nu prea rezolva aceste probleme. In curtea XCeed-ului nu prea am vazut probleme mentionate. 5. Motor Fair ar fi de comparat XCeed 1.5 MH DCT vs CX-30 X186 AT FWD. Dar pentru ca XCeed-ul pierde 50l, am adaugat si varianta fara MH, care are ca si plus roata de rezerva, dar minus impozit mai mare si parcarea publica din bucuresti care nu mai este gratuita ca in cazul versiunilor MH Am adaugat o comparatie in format pdf (de pe automobile-catalog) intre 3 variante: XCeed 1.5 DCT vs XCeed 1.5 MH DCT vs CX-30 X186 AT FWD. Extrag cateva diferente sesizabile: portabagaj / roata de rezerva: discutat deja performante: foarte asemanatoare. as spune un mic plus in favorarea CX-30 lui consum: in ce au simulat ei, CX-30 ul a iesit cu 2 litrii mai mult overall Voi ce pareri aveti? Poate avem oameni care au avut deja debate-ul asta si au interactionat cu ambele variante. Cheers. Comparison table in automobile-catalog.pdf
  29. 2 likes
    Salut, Hai sa pun si eu ce mi-am comandat pt masina - cam toate de pe Aliexpress: For Mazda CX-5 CX5 2013 2014 2015 2016 KE Car Refit Accelerator Oil footrest Pedals Plate Clutch Throttle Brake Treadle Styling 5pcs Invisible Handle Scratches Automobile Shakes Protective Protector Films for CX 5 CX-5 cx3 Mazda 3 mazda 6 mazda 323 styling Primele 2 inca nu au ajuns - undeva luna asta - la inceput de August ajung. Car Temporary Stop Sign Parking Card Telephone Number Card Plate for Mazda 2 Mazda 3 MS For Mazda 6 CX-5 CX5 Accessories 4pcs car accessories interior Threshold skyactive Car sticker for Mazda 2 3 5 6 8 cx3 cx4 cx5 cx7 cx8 cx9 cx30 mx5 rx8 Stylish Leather Car Key Cover Case For Mazda 3 Alexa CX4 CX5 CX8 2019 2020 2/3/4 Buttons Smart Car Key Case Cap Holder Protectia pt canturile usilor inca nu am montat-o - este un silicon gros foarte adeziv (l-am incercat putin pe tabla) si care nu lasa reziduu la scoatere Car Door Protector Stickers Anti Scratch Transparent Nano Tape Auto Trunk Sill Scuff Protector Film Door Edge Protective 16PCS Car Interior Accessories AUniversal Auto Screw protection cap for Mazda 3 mazda 6 CX 5 CX-5 CX3 323 Axela Atenza Door Lock Cover case for Mazda 3 mazda 6 CX 5 CX-5 CX3 323 accessories car styling Nu am pus folie pe ecran pt ca ne-fiind tactil - nu am motive sa pun mana pe el. Legat de parasolar - da, ai dreptate - si eu tot de pe Emag l-am luat - dar e cam mare - si o sectiune pe jumatate o am indoita pt ca nu incape ca lungime. Il tin fixat cu parasolarele masinii. Ce am mai luat au fost un pachet de 6 lavete microfibra pt curatat/spalat si 2 solutii - una pt plastic si una pt piele. Stand la bloc, nu am cum sa o spal singur (e prea mare bataia de cap) asa ca nu am mai investit in perii/spalator/sampon...etc. Si am mai luat - azi a ajuns - un organizator pt portbagaj - o plasa elastica - sper adere ok si sa ramana in loc (https://www.emag.ro/buzunar-auto-spatiu-de-organizare-pentru-portbagaj-25cm-x-40-cm-1091/pd/D4M7H8BBM/?utm_source=cns_delivery&utm_medium=email&utm_campaign=cns_delivery_order&utm_content=cns_product_title&ref_id=672919961) Cea mai mare grija acuma pt mine e achizitia unui set de cauciucuri de iarna - si la anu a unui set de jante. Bani de ambele nu am anul asta asa ca voi recurge la varianta asta anul asta - si poate la anul - sa iau si jante. Inca nu m-am decis la cauciucuri - studiez piata. Daca are cineva niste sfaturi rezonabile pret/calitate (nu, nu ma duc la munte iarna, dar nici nu vreau sa fac patinaj artistic prin intersectii cu tancu), avand in vedere ca ultimile ierni in Bucuresti au insemnat fix 1 zi de ninsoare, dati-mi si mie o idee.
  30. 2 likes
    Accelerația și frâna au prioritate peste pilotul adaptiv. După ce încetezi accelerația revine ușor la viteza prestată, frâna dezactivează Cruise controlul. E prima data când aud ca pilotul adaptiv trece peste comanda șoferului.
  31. 2 likes
    Incearca Thule din magazinul lor. Poate gasesti mai ieftin
  32. 2 likes
    da, se vede ca au intrat tinerii in campul muncii. unul mai batran ti-ar fi raspuns in 4 litere: RTFM. lasand gluma la o parte, un alt fel de raspuns din partea Mazda ar fi atras asupra lor potentiale consecinte de ordin juridic daca service-ul independent facea numai ce zic ei la urmatoarea revizie, ignorand altceva potential grav pentru ca "producatorul a spus asa". cere informatii despre repararea altor tipuri de obecte ca persoana fizica si vei primi raspunsuri similare: nu putem oferi astfel de informatii utilizatorilor. serios, nu ai manualul masinii? m-am uitat in spate, vad ca ai cumparat-o noua. e un program de revizii pentru chestii generale mai pe la sfarsit. daca nu mai ai manualul, se poate gasi pe internet. oricum, fiecare masina este exploatata intr-un mod unic (vezi faza cu ambreiajul), cel mai bine reviziile si intretinerea preventiva se fac cu ochii la masina, nu in manual, care acopera chestii teoretice bazate pe niste presupuneri generalizate. service-urile oricum sunt francize, nu sunt oamenii aia angajati ai Mazda Motors Japonia. prostii de-astea se intampla si in alte tari - atata timp cat au clientela asigurata, fiind service de marca, unii considera ca nu mai trebuie sa-si dea silinta sa faca o treaba buna. "merge si-asa" este un principiu de baza al capitalismului si al productiei in masa.
  33. 2 likes
    Subscriu ! Am un CX-30 de aproape 2 luni. Acum o saptamana, chiar in ziua in care veneam de la inmatriculari, o doamna care "nu m-a vazut" s-a "urcat pe mine" (cu masina, sa nu se inteleaga altceva) la intrare intr-un sens giratoriu. RCA-ul d-nei, EUROINS. BDT mi-a spus sec ca ei nu lucreaza cu EUROINS, asa ca singura optiune decenta a fost CASCO cu regres. Referitor la ce spunea cineva aici ca nu face CASCO pt ca nu a avut accidente din vina lui, CASCO nu este pentru asta ! Este pentru accidente facute exact din vina altcuiva (la noi cel putin) ! In 10 ani am avut nesansa sa fiu lovit de mai bine de 5-6 ori si nu din vina mea. In majoritatea cazurilor RCA-ul vinovatului a fost la EUROINS sau CITY, cu care nu lucreaza niciun service decent, sa nu mai vorbim de reprezentante. Asa ca, din punctul meu de vedere, CASCO este sfant !
  34. 2 likes
    TL;DR: Just do it! G120 sedan 2015 G120 @ G168 Inainte: o curba cu un varf scurt de 148 CP (+130 pe un interval relativ mare -> denso crypto nu "gatuiau" la fel de bine puterea) Dupa: o curba mult mai lina cu un varf de 168CP (benzina 95) -> datorita raportului ridicat de compresie, am inteles ca s-ar mai castiga cativa caluti aici cu benzina cu CO mai ridicat (98-100). Impresii la 1 luna si ~1800km dupa resoftare: - cel mai important: acum trage ca un aspirat "true" pana in limitare.: puterea este livrata liniar pana "sus". Inainte, dupa 4500 RPM se plafona brusc puterea -> o senzatie de diesel pe un aspirat De cand am mers cu masina prima oara, asta m-a frapat cel mai tare: cat de prost se comporta dupa 4000-4500RPM. Probabil ca marketingul si taxele de inmatriculare/asigurare prin diverse tari + diferentierea pentru G120-G165 au dus la asta. Oricum, G120, pentru un aspirat, in forma stock, se comporta oribil -> asta daca vrei sa mergi pe toata plaja de turatie (pentru cine se opreste la 3k ca la diesel, e OK... :D) - Acum (post resoftare), tr. 2 devine foarte atractiva pe plaja 80-110: acolo beneficiezi cel mai mult de cresterea ~130@~170CP. -- Inainte era moarta pe intervalul asta: viteza crestea constant pentru ca puterea era relativa constanta aici, drept urmare cuplul o lua vertiginos in jos, iar delta pentru acceleratie era aproape nula (butt dyno fail). - diferenta semnificativa intre G120@168ish si un G165 stock ramane cutia de viteze, mai ales treapta 3: -- tr. 3 e orientata spre comfort in cazul G120 (e foarte lunga) si dauneaza grav sportivitatii - in limitare atingi 170kmh pe ceas cu G120. Asta inseamna un 80-120kmh slab raportat la puterea motorului (chiar si dupa resoftare). Dupa 110-120kmh "invie" (intra in plaja de putere) si incepe sa "traga" -> singurul scenariu util este depasirea unui autoturism odata ce acesta si-a terminat la randul lui vreo depasire... practic cand el schimba in treapta superioara, tu atunci intri pe "sweet spot" si poti merge mai departe. - daca ar conta: la mers cuminte "in coloana" cu 60 - 110kmh consumul a scazut 0.2-0.5 l / 100km. - extra bonus: exista un castig pe toata plaja de turatie peste 2500RPM: asta se simte mai ales cand mergi "relativ domol" si accelerezi moderat. Again, resoftarea merita 100%
  35. 2 likes
    Salut. Viitor posesor de CX-30 X186,FWD,M,Gt plus,rosu,sound, undeva prin septembrie speram ca ajunge. O sa va povestesc experienta mea cu dealerii. Probabil o parte din ei sunt prezenți pe forum și poate în timp, comportamentul fata de clienți o sa se schimbe, deși nu cred ca duc lipsa de cereri asa ca... Timișoara - foarte promti în răspuns la cererea de oferta,discountul clasic de 1000 euro. La discuția telefonica nu m-au convins sa merg la ei. Bănuiesc eu, prea mulți care întreabă și atunci,cumva flit la toată lumea. Pe sistemul,noi nu va vrem,da voi ne vreti. Cluj - o întreaga aventura. Cred ca oricine este decis să cumpere o mașină vrea sa o testeze. E,aici dealerul si-a dat ochii peste cap după ce i-am spus ca nu pot sa cumpăr o mașină dacă nu pot da o tura cu ea. Pe genul,uite-o în showroom,de ce vrei sa o și conduci. Asta se întâmplă după ce am făcut un drum special la Cluj sa testez mașina,care nu era disponibila deși mi s-a spus telefonic ca o sa fie la test un model. Ciudat,nu? Pe lângă asta,mi s-a părut ca dorința lor era sa îmi vândă doar mașini configurate de ei. Nu ziceam nu,dar cred ca și discountul din prețul de lista trebuia sa fie pe măsură,sa ma atragă. Iar când le-am spus bugetul,din nou am avut parte de o reacție pe care eu am interpretat-o la genul,dacă nu aveți bani de mazda,mergeți la concurenta. Ca sa nu zic săraci. Buget era undeva în 25k. Ce aveau ei configurate erau majoritate automate și cu tracțiune integrala. Ma rog,la câteva zile au revenit cu un telefon și mi-au spus ca au mașină la test etc,dar deja semnasem în alta parte. Brasov - Inca de la discuția telefonica mi s a părut mai deschis și mai constructiv. Mi-a explicat despre livrare,ce au ei pe stoc sau în producție, destul de maleabil. Când am ajuns la ei, am discutat putin despre mașină,modele,preturi. Inainte de test,ne a fost prezentata masina în exterior,interior,iar în timpul testului ne a mai povestit una alta despre masina. Am făcut testul cu 122. Referitor la test, o experienta plăcută la condus,foarte silențioasa și precisa. Poziție interesanta la volan și o senzație de mașină "scumpa" bine închegată. Foarte entuziasmat. Tin sa menționez că am condus în mare parte logan,sandero,duster deci n-are rost sa vorbim de diferența. Am și calcat-o puțin, cu voia dealerului,sa vedem daca trage la depășiri:)) M-a surprins cât de liniște era in masina. Oricum eram chitit pe mașină,iar faptul ca am condus o mi-a confirmat ca aia e. Întorși înapoi,am reluat discuțiile,nu am negociat foarte mult pentru ca nu știu și nu îmi place, iar ce am obținut a fost cred eu, un discount normal. Plus covorașe și cargo box. Din prețul de lista de vreo 27k minus rabla și discount, am ieșit undeva la 24k. Cred ca eram ok și cu motorul de 122 sau 150,dar asamblarea în Japonia m-a făcut sa aleg 186. Dacă e sa ma întrebați de ce a contat asta? pentru ca deși am primit asigurări ca standardele de calitate din Mexic sunt ridicate și cred asta, pentru ca mare parte din producție merge la americanii care sunt clienți dificili s-o pretențioși (ca noi toți dealtfel),totuși după ce i-am văzut pe japonezi la treaba,clar as alege ceva făcut la ei. Suportând costurile de rigoare. Pe lângă asta,pentru alegere, a contat și ca mai avem o mazda 2 bătrână,de 13 ani,care in afara de schimb ulei,în 5 ani de când a venit din Germania, a văzut doar benzina. Și probabil o sa mai meargă 3-4 pana o papa rugina. Test drive am mai făcut cu xcced care mi-a plăcut și m-a atras faptul ca la 23k era automat și garanție 7 ani. Mi s-a părut puțin zgomotoasa la interior. Motorul trăgea super bine în modul sport. Dar am preferat Mazda din ce am menționat mai sus. Timp de livrare 120 de zile (contract si comanda semnate in mai) când apropo,din ce am vazutvpe pagina Asko cred, s-au vândut în România vreo 560 de mazda din care jumatate au fost cx 30. Mai am puțin de așteptat o sa revin cu impresii după ce ajunge. Va mulțumesc tuturor pentru păreri și impresii.
  36. 2 likes
    nebunia care este birocratia UE continua nestingherita. pentru ca tot circul asta provine din tampeniile cu standardul WLTP (au reusit sa dea peste cap tot ce inseamna eticheta de eficienta energetica anul asta) si activismul tampit pentru a promova masinile electrice. nu te astepta sa se rezolve. vrei sa scapi? vaccineaza-te cumpara masina electrica "de buna voie"! pentru ca oricine are 3 sinapse functionale stie ca masinile electrice sunt si vor ramane mult timp un produs de nisa, din multe motive obiective. aici e problema oricarui departament Mazda care se ocupa de certificarile de conformitate. aia nu si-au facut treaba cum trebuie, doar suficient cat sa le iasa lor valorile dorite de consum la nivel de flota, si da-i incolo pe clienti, ca probabil nu se plang multi. la cum sunt organizati, as crede Austria cel putin. daca manualul spune ca poti pune roti de 16", atunci poti. glume de-astea cu "schimba eticheta ca sa treci testul de conformitate" am jucat si eu la viata mea, de aia nu am incredere prea mult in etichetele astea puse pentru "conformitate".
  37. 2 likes
    Salutare, La reprezentanta Mazda BDT costa 177 lei cu ulei Repsol 75W-80 si 232 lei cu ulei Mazda 75W-80. Stima !
  38. 2 likes
    Exista totusi o varianta mai inspirata si pentru situatiile in care CASCO lipseste. Iti poti face RCA cu clauza pentru decontare directa activata. Ce inseamna asta? Inseamna ca iti faci asigurare la GroupAma, Generali, Tiriac ...... astfel ca in cazul unui accident in care esti pagubit, daca se produce pe teritoriul Romaniei, si vinovatul are autoturismul inmatriculat in Romania, iti faci masina la propriul tau asigurator, nu mai depinzi de City Insurance sau de Euroins-ul aluia. Asiguratorul tau suporta costurile reparatiei urmand ca mai apoi sa se judece si sa isi recupereze banii de la asiguratorul celui vinovat. Platesti un pic mai mult decat in mod normal (cam cu 2-3-4 milioane mai mult), dar esti mai protejat, in cazul in care nu ai Casco. Desigur, nu te protejeaza impotriva celor cu numere de Bulgaria si nici impotriva actelor de vandalism sau dezastrelor naturale..... dar tot e ceva, decat deloc.
  39. 2 likes
    Postul de mai sus il tratez ca pe o gluma :))
  40. 2 likes
    speram ca "motosapa" si "canistra" sa fie destul... poveste adevarata, totusi, de obicei nu fasaie pe vreme racoroasa (primavara devreme si toamna tarziu). ca sa adaug: - invatati sa umblati singuri cu pistolul de alimentare. stiu ca alea de la Mol sunt mai pentru barbati, ca au furtunurile groase si se manipuleaza greu, dar merita. - cand vine angajatul binevoitor sa va "ajute", refuzati politicos. pentru ca puteti sa va puneti si singuri benzina in rezervor. - asa evitati ca din "nu am chef sa-mi miroasa mainile a benzina" sa ajungeti la "trebuie sa dau mii de lei pe reparatii" pentru ca angajatii de la benzinarii baga benzina pana sa dea pe-afara (dupa ce se opreste pompa mai insista sa mai toarne). de ce fac asta? ca au vazut ca majoritatea clientilor asta doresc. si, la final: Scotty Kilmer, Engineering Explained, John Cadogan. sau Eric the Car Guy. Sau CrisFix. sau orice mecanic mai rasarit de pe Youtube. orice numai Atelierul de Detailing, Masina Potrivita, 99vehicles si in general orice e in limba romana si se ocupa cu adusul sau vandutul masinilor din Germania.
  41. 2 likes
    DA. asa face iele. Iar vara fenomenul este mai... auzibil NU! Exemple clare - Dacia 1310 1992, Espero 1996, Astra H 2006, Polo 2016, Insignia 2011 si cele 2 din semnatura. Nu va mai panicati de la orice - DA stiu ca e o masina noua si fiecare sunet va baga in sperieti dar totusi https://www.anuntdivers.ro/blog/glume-din-domeniul-auto/
  42. 2 likes
    Odo: ~6700 km. Probleme: nici una, nici macar un greier mic, nimic. Intr-un fel imi doresc sa-si tina “naravul” asta insa pe de alta parte mi-ar placea sa pice ce are de picat acum, in garantie, nu dupa .Am testat si climatizarea in ultimele 3 saptamani si e ok, face racoare in masina chiar daca masina a stat in soare si e incinsa. Luna viitoare cred ca bag si prima revizie, sa plec la drum linistit, desi masina zice ca mai pot merge 7000 km pana se cere la revizie. Uleiul este in continuare galben, frumos si fara pic de miros de carburant, nici macar o idee. Hai sa zicem si ceva de naspa, ca de bine tot am zis. Mai jos o lista de “carcoteli”, deh, altceva de rau nu prea am gasit pana acum:- stalpul B este extrem de “generos” dpdv dimensiuni si e ca dracu’ sa te asiguri la o intersectie in unghi ascutit (intorc capul si vad…stalp);- intr-o masina foarte silentioasa, in care pana si bing-bong-urile facute de diverse notificari / alerte sunt facute finut, sa nu te deranjeze (mai putin alerta de coliziune care te baga nitel in sperieti, noroc ca nu prea am auzit-o pana acum, spre deosebire de Civic unde aproape zilnic tipa, din exces de zel), au uitat o singura chestie: felul in care se aude inchiderea centralizata. Si se aude intr-un mare fel! Am lasat auto-lock-ul activ (la 20km/h se incuie usile) si de fiecare data cand ajung la destinatie si opresc motorul, sunetul (un clanc! destul de..infipt) pe care il face te trezeste din relaxare. - Desi pe manometru ambele roti de pe fata au aceeasi presiune, in 50% din cazuri cea de pe dreapta are cu 0.1bar mai mult ca cea din stanga in meniul masinii. In restul de 50% din cazuri are aceeasi presiune. Cea de pe stanga bate cu manometrul, deci senzorul de pe dreapta e nitel cu capra. Cam atat am pana acum, dupa cum se vede, probleme reale, una si una .Ieri a fost zi de baie asa ca am dezpaducheat agregatul (nespalat saracul de o luna). Am fost la un self-service de la mine din sat unde ma duc de ceva vreme cu Fordul (si e chiar foarte ok, solutii decente, apa demineralizata, toate facilitatile, inclusiv jet de aer). Bineinteles ca eu m-am dus si cu "sculele" mele, nu cred in spalarea fara atingere, mai ales cand masina are 4-5 saptamani de cand e nespalata. Dupa arata asa: Caterinca rau albastrul asta!Cu ocazia asta am facut si inspectia finala dupa grindina de acum 2 saptamani si totul e in regula, nu a patit absolut nimic. Foarte incantat si placut surprins de chestia asta, pana acum doar surprize placute, vedem cand or incepe cele mai putin placute .
  43. 2 likes
    Mazda 3 - detailing exterior, inclusiv nanoprotectie ceramica IMG_20210624_124416 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210624_124411 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210624_124424 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210624_124435 by ovidiupatronuro, on Flickr IMG_20210624_124430 by ovidiupatronuro, on Flickr
  44. 2 likes
    Hai sa nu mai luam nimic, ca majoritatea chestiilor sunt Made in China, cu toate ca brandul e japonez american, etc. Daca ar merge toti pe mentalitatea asta, Apple ar da faliment, dar hey... chiar si overpriced, chinezariile cu măr se vand. Da, sunt chinezarii, asamblate in China, cu componente facute in China. Revenind la masini, nu vad relevanta locatiei de asamblare a unei masini. Din ce imi aduc aminte, in Japonia sunt asamblate in vreo 2 sau 3 locatii (orase). Nu va intereseaza si asta? Una din locatii e la Hiroshima. Nu va temeti ca vin radiate? Eu zic sa le refuzati. Nu am inteles nimic din asta.
  45. 2 likes
    La mine cica aveau vreo 10 buc de filtru carbun. Am intrebat ei la Radacini si aveau pe stoc, dar plateam si transport. Da. 2 min e mult, poate daca e prima oara si nu stii directia filtrului.
  46. 2 likes
    Nu stiu de unde a aparut informatia asta... am mai vazut-o aici pe forum. Am discutat cu mai multi dealeri si mi-au spus ca toate masinile care ajung la noi sunt facute in Japonia. Am eu G150 fabricat anul asta in primavara si e facut in Japonia si nici nu am dimensiunile pt 16 trecute in CIV/COC la optionale. Am facut o programare la RAR Voluntari (doar aici se pot face modificari de CIV pt BUC/IF din cate mi-au spus) pentru marti la ora 13:00 pentru omologarea celor pe 16. Doamna care m-a ajutat cu programarea mi-a spus ca, in principiu, pt auto noi, ei consulta baza lor de date cu dimensiuni oferite de producator si, avand in vedere ca masina se putea comanda direct din fabrica cu 16'', nu ar trebui sa fie o problema si ca se face direct, fara teste constructive cum spune @SHELLman_baz . Costul e in jur de 250-300 lei. Va tin la curent daca rezolv ceva.
  47. 2 likes
    Nu cred ca ai inteles postarea mea. Era o simpla intrebare. Nu ma intereseaza in cate secunde prinde suta la ora, nu despre asta este vorba. Eu am facut un test drive, mers mai mult pe autostrada, si foarte aglomerat la ora respectiva, prin Militari era bara la bara deci e greu sa-mi dau seama ce poate masina. De tras trage bine si Skoda cu motor de 1.0, chiar am mers cu una recent. Tragea foarte bine si Cielo pe care-l aveam in '95. Mi s-a parut lesinata in sensul in care pentru un 2.0 benzina si 186 CP, personal ma asteptam sa aiba alt zvac... atata tot. Si intrebasem pentru a afla pareri de la cei care au acest motor si care poate au avut ocazia sa mearga in diferite conditii si si-au facut o parere mult mai buna ca a mea (rezultata dupa 50 de km de test drive). E bine totusi ca ne grabim cu concluziile si facem pe desteptii pe aici, basca o ardem si-n jigniri... Tinand cont ca nu ma cunosti si n-ai nici cea mai vaga idee cum conduc eu, ce fac si cine sunt, te-as ruga sa-ti vezi de ale tale si sa lasi persoanele avizate sa raspunda... Simple as that!
  48. 2 likes
    Un video care-ti poate fi de ajutor :
  49. 2 likes
    Nici service-urile nu ar face rău dacă ar publica tarifele pentru revizii, ca să nu piardă timpul nici ei, nici clienţii.
  50. 2 likes
    Multumim pentru aprecieri, asa credem ca-ar trebui sa se intample lucrurile prin toate domeniile de activitate, in relatia cu clientii. Fara japca, fara nervi, fara asteptari inutile...etc... Pentru cei care nu au legat prietenii foarte stranse cu calculatorul sau cu mail-ul...numarul de telefon este: 0725580000 Sebi