Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

mituc

Super Mod
  • Content count

    23678
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    758

mituc last won the day on September 21

mituc had the most liked content!

Community Reputation

3427 Excellent

About mituc

  • Rank
    iBoostMore
  • Birthday 05/14/77

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    3
    CX-7
  1. ...la o masina fundamental diferita de cea de la care a pornit discutia.
  2. Iaca pakistanezul meu preferat a reusit ceva:
  3. cx30

    Cred ca CX5 e competitorul direct al lui ASX, dar merge si 30. 1. ai nevoie de AWD pe unde mergi cu masina? Poate mai bine iei cx30 awd... 2. cu cvt-ul o sa ajungi sa-ti urasti viata doar daca nu cumva folosesti masina exclusiv pentru naveta si stat in trafic, caz in care nu vei simti nimic. 3. din experientele noastre anterioare G120 ajunge la 140-145cp si ne asteptam ca g122-ul sa fie cam la fel plus ca e ajutat in diverse situatii de sistemul hibrid. Astea fiind spuse aia 150cp ai lui ASX sint irelevanti in comparatie mai ales prin transmisia aia cvt, deci in discutie ramine doar plusul de cuplu si eficienta crescuta a motoarelor mazda. 4. garda la sol e irelevanta daca nu se discuta si despre unghiuri (atac/degajare).
  4. No turbo FTL:
  5. Nu stiu de ce ai aduce vreun FAILvagan in discutie. Aia au inventat pachetul de drumuri grele pentru ca masinile lor sint atit de prost proiectate incit loveau cu baia de ulei cu suspensia de fabrica unde eu nici macar nu atingeam cu fusta cu masina cu garda de 95mm din aceeasi clasa. Sa compari doua masini strict prin prisma garzii la sol vara sa iei in considerare unghiurile de atac si degajare e un nonsens total.
  6. Are NoS? Ca supercharger vad ca nu are, si probabil nici turbo.
  7. Sint produse diferite. In plus pot fi folosite impreuna: intii dai in strat de sealant si apoi unul de collinite. Daca vrei rezistenta poti folosi jetseal. 476S insa rezista relativ mult, comparativ cu sealantul daca masina e spalata corect. Daca se folosesc degresanti puternici atunci orice ceara zboara la 1-2 spalari, sealantul mai are o sansa,
  8. La BK nu merge, trebuie alt tripod si alt surub central. Celalalt insa e ok.
  9. Ambele. Poate mai rezistente putin Borbet, dar si mai grele. 50. Merg 215/45/r18 pe jante de 8".
  10. Nu era nici unul bubuit, dar le-am schimbat pe toate. La masuratoare unul dintre ele era destul de jos si mi s-a recomandat sa nu-l mai pun inapoi.
  11. Bujiile de pe MPS sint noi, au 250km. Cele de pe CX7 sint diferite (clasa de caldura OEM) pentru ca acolo am alta configuratie. Bobinele iarasi sint ok, le-am masurat. E mai simplu si mai ieftin sa imprumut (sau chair sa cumpar) un ECU si sa-l pup cu imobilizatorul decit sa ajung sa desfac iar toata galeria si injectoarele. Macar daca problema e la injectoare (sau unul dintre ele) voi desface in cunostinta de cauza si nu la "hai sa vedem ce gasim".
  12. Bobina de 430Ohm am pus-o in porc. Azi am vrut sa plec undeva cu el si a trebuit sa ma intorc, a dat misfire pe cilindrul 1 (cel pe care am pus bobina) dupa 3 minute de mers. Problemele persista cu sau fara WMI. Inca nu am idee de la ce ar putea fi. Ieri am desfacut toate mufele la care am avut acces inclusiv cele de la ECU, toate impamintarile la care am avut acces, etc, si le-am curatat cu spray de contacte sperind ca e o problema de forta a scinteii. Nu s-a rezolvat. Am testat cu ocazia asta si instalatia de WMI si totul e ok: Cu ocazia asta am schimbat toate furtunele si m-am asigurat ca-s ok. Intreruperile apar dupa ce boost-ul trece de anumite valori. Suna cam asa: Sau, daca insist se aude asa (camera cu sunet mai bun nu a filmat):
  13. Daca nu ai nevoie de fix ce ofera CX30 in plus fata de 3 atunci alegerea rationala ar fi 3.
  14. Am vazut reportaje de la SEMA cu ei acum vreo 2 ani parca. Daca as avea typeR direct la ei as fi. Insa 19"... mai greu.