mituc

Super Mod
  • Content count

    25261
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    870

mituc last won the day on March 2

mituc had the most liked content!

Community Reputation

4119 Excellent

About mituc

  • Rank
    iBoostTheMost
  • Birthday 05/14/77

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    3
    CX-7

Recent Profile Visitors

13428 profile views
  1. Asta incerc sa-ti spun, ca tunerii respectivi iti vor pune un soft bazat pe Ecutek. Motorul este fiabil pina la 520-540Nm si 360-380cp daca-i dai ulei de care trebuie si ai cu ce-l duce pina acolo: turbina, admisie, evacuare, intercooler, interne pompa injectie SI NEAPARAT soft facut ca lumea iar ala care este "pe piata la tuneri" dupa parerea mea nu se incadreaza. Poti sa incerci daca vrei.
  2. Vopsea sau ceva, nu stiu, ca era la sfaturi de achizitie
  3. Daca s-au uitat si au inspectat tot atunci nu mai are ce sa mai bata. Trebuie vazut... bucsele, potcoavele, ce a mai ramas. Amortizoarele nu bat de nebune decit daca-s strimbe.
  4. Ce inseamna "stage 1" si la ce produs te referi? Daca-l faci "in tara" probabil inseamna ca pe masina va ajunge un soft bazat pe EcuTek, deci creste potentialul de zoom-zoom-boom intr-un mod consistent mai ales pe cx7 care intra in sarcini mult mai mari la turatii mici din cauza caroseriei grele. Dar poate nu. Deci din nou, la ce produs te referi? Iti recomand sa treci cel putin prin prima postare de aici: https://forum.clubmazda.ro/topic/13377-ghid-tuning-23-disi-turbo/ ...ca poate-ti mai trece cu softurile bazate pe EcuTek.
  5. Asta din ce nivel de dotare OEM este? Sau, nu inteleg, cumperi sau vinzi?
  6. La bucsele de la bara stabilizatoare s-a uitat cineva? Relativ la telescoape, se intimpla sa mai bata protectiile de praf daca nu-s fixate cum trebuie.
  7. Nu-i bai, vei sti data viitoare.
  8. Cel mai bin e ar fi sa-i suni si sa le ceri acel document prin email. E mai safe (SPAM-safe, GDPR-safe, etc). Si la sfirsit vei avea si adresa lui/lor de mail pentru corespondente viitoare
  9. Pai de aia ai protectia pe masina, ca sa aiba ce se pata. CInd ai timp mergi cu ea din nou la detailing, iese imediat. Alea nu-s pete de gainat, par pete de apa. Pe suprafetele hidrofobe apa se stringe altfel si cind se evapora toate sarurile ramin intr-un singur loc. De aia da senzatia de patat.
  10. Ce tratament de caroserie ai folosit? Ceara - de care? Tratament nano - de care? Vad si pete de calcar pe geam. Ce tratament pentru sticla ai folosit de nu se mai duce ala de acolo?
  11. Cea mai inteleapta decizie de pina acum. Tine-ne la curent, ca acum sintem curiosi
  12. Pai daca ai mers la un mecanic si ala nu a gasit nimic... cum am putea noi sa ne dam cu parerea pe forum dupa aceasta relatare?! Relanti-ul la masinile astea e la 650rpm, deci la 750rpm nu e "subturata". Subturarea e un fenomen relativ la sarcina in care pui motorul, la relanti e cam greu de spus ca exista subturare. In plus in functie de temperatura lichidului de racire turatia de relanti variaza, de aia o vezi la 1000rpm fix cind o pornesti. Dupa simptome pot fi mai multe lucruri: bujii uzate, injector infundat, o fisura in tubulatura de admisie, o fisura in evacuare intre galerie si pina inainte de primul senzor de oxigen, filtru de aer infundat, valva PCV care sta permanent deschisa, valva epurator care sta in permanenta deschisa, etc etc etc. Deci mecanicul ala la care ai dus-o ce a facut? A parcat-o in fata casei sa le-o arate prietenilor lui sau ce?
  13. E posibil sa ma insel dar masina asta cred ca are ceva vreme, eu mi-o aduc aminte din 2012-2013 cam de cind a iesit noua Mazda 6. Plus ca motorul ala suna clar a 2.3DISI-T, nu a 2.5SkyactivT. Cred ca din 2018 era conceptul RX-Vision, dar asta e deja veche.
  14. Ala e suportul de motor hidraulic. Aparent e o imperfectiune estetica de vulcanizare a bucsei pe suportul din aluminiu. Ala cind se uzeaza se sparge si curge lichidul din el, deci la tine e curat bec acolo, nu e nici o problema.
  15. Asta cam asa e. Situatia insa e mai complexa, pentru ca odata cu inaintarea in virsta muschii si articulatiile isi pierd din forta, mobilitate si flexibilitate tocmai pentru ca nu le mai folosim la capacitatea si potentialul lor. Asadar, daca nu te misti deloc organismul e intr-un declin continuu. Daca te misti de intretinere - mentii cit de cit potentialul lui la unison cu virsta. Daca fortezi putin si incerci sa-ti depasesti zilnic limitele lucrurile nu pot merge decit intr-un singur sens, spre progres, si asta se va intimpla atita timp cit vei avea norocul sa fii sanatos (si starea de sanatate e si ea intr-o legatura strinsa cu restul). Asadar baga tare, ca odata ajuns sau trecut de 50 (x100?), daca nu ai distributie variabila, pardon, inima/plamini/muschi/articulatii cu deschidere suficienta... nu prea mai faci cuplu nici macar cu turbina