Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

mituc

Super Mod
  • Content count

    23879
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    776

mituc last won the day on January 20

mituc had the most liked content!

Community Reputation

3539 Excellent

About mituc

  • Rank
    iBoostMore
  • Birthday 05/14/77

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    3
    CX-7
  1. Daca e iar vreo schimbare in zonele mai serioase de management nu ar fi un lucru rau sa te intereseze.
  2. E posibil sa fie de la bujii, daca fumul e gri e posibil sa fie de fapt negrul de la carburantul nears plus condensul inerent acestei perioade. Daca ar fi de la un injector cred ca problema ar fi permanenta, nu doar la rece. Dar nu e exclus.
  3. Pai, poate! Asta e primul lucru pe care ar fi trebuit sa-l verifici. Agentul frigorific e amestecat si cu ulei care unge compresorul, garniturile, etc. Cind iei o masina noua ideal e sa mergi cu ea in service la o verificare completa in loc sa stai pe forumuri sau pe FAILbook sa intrebi aia de la ce e, cealalta de la ce e, pentru ca risti sa o pierzi daca lasi unele probleme nerezolvate, si pot fi multe probleme de care nici sa nu stii dar care s-ar vedea imediat pe elevator sau daca mecanicul vede anumite lucruri, simptome, etc.
  4. cind ai verificat ultima data freonul din instalatie?
  5. Sigur nu confunzi MAP cu MAF? Asta e chiar mai ciudat decit bataie versus detonatie. Ma rog, scoti ce trebuie scos, nu inteleg ce trebuie sa te plingi ca tre' sa scoti o mufa. Mergi la un service daca nu esti sigur pe ce urmeaza sa faci.
  6. Nu ai cum sa deconectezi conectorii bobinelor? Asta e pe galerie, de ce vrei sa-l scoti?
  7. Cu motorulmergind scoate bobinele pe rind si vezi care dintre ele nu genereaza nici o schimbare in functionarea motorului. Acolo vei avea problema fie pe aprindere fie pe injectie (suna a problema de aprindere insa). O verificare a compresiei nu strica, sa nu ai depuneri aiurea pe vreun cilindru si sa nu se inchida ca lumea valvele.
  8. Pai 3-ul normal nu intra tot la hibride? Toate au acelasi sistem.
  9. Nu toate dar mai multe, concluzia fiind ca problema e mai mult una de confort.
  10. Senzorul de detonatii mai baieti, de detonatii. Nu de batai, de ciocaneli, sa trancaneala sau altceva. De detonatii.
  11. Senzorul de detonatie daca da erori, indiferent de conditii, trebuie schimbat. Desigur o verificare prealabila a cablajului nu strica, insa daca e de cablaj eroarea ar fi permanenta nu doar in anumite conditii.
  12. Bujiile au fost verificate? Esti sigur ca nu ai dealer/service in Constanta?
  13. Cu cit motorul termic e mai puternic cu atit vor creste emisiile potentiale de CO2. O alta crestere de emisii cind ne referim la acelasi motor (sau macar aceeasi cilindree) apare cind se trece de la aspirat la turbo. E pur si simplu un cerc vicios care lucreaza in favoarea liniei actuale cu masini decente dar absolut impotente cind vine vorba de performanta bruta.