mituc

Super Mod
  • Content count

    25838
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    923

mituc last won the day on September 14

mituc had the most liked content!

Community Reputation

4349 Excellent

About mituc

  • Rank
    iBoostTheMost
  • Birthday 05/14/77

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    3
    CX-7

Recent Profile Visitors

14430 profile views
  1. Daca ar fi discul de ambreiaj eu zic ca ar face mai des si problema ar fi usor de reprodus. Cu ceva ghinion poate ai noroc si-ti aerisesc aia ambreiajul cind inlcuiesc discul si placa de presiune si scapi cu ocazia asta de problema.
  2. Mergi si aeriseste ambreiajul. Si aeriseste si frinele, dupa cum arata lucrurile nu au fost aerisite de cind ai luat masina.
  3. Deci trendul cu schimbarea masinii la fiecare 2-3-5 ani e destul de nociv...
  4. Pentru o masina de 1.4 tone e ok. Dar la ce viteza medie ai obtinut consumul asta? Daca e la mai mult de 25kmph atunci e mare. Daca e la mai putin de 20 atunci consumul e prea mic, vinde masina si ia ceva care consuma cum trebuie.
  5. Pai curata mufele de la senzorul de pozitie al arborelui si mai vezi. Nivelul la ulei unde e? Valva SCV s-a verificat si inlocuit daca a fost cazul?
  6. A ajuns si pompa de WMI capabila de 300PSI de la Snow Performance care o va inlocui pe cea de 200PSI de la CoolingMist. Ce inseamna asta: - debitul total de acum este, la 200PSI, 940cc/min de la injectorul CM10 + 246cc/min de la injectorul Snow Performance #3, total 1186cc/min; - la 300PSI debitul maxim creste la 1186cc/min pentru CM10 + 311cc/min pentru Snow #3, total 1498cc/min. - daca inlocuiesc Snow #3 cu noul venit Snow #6 de 375ml/min la 100PSI (deci 667 la 300PSI) atunci vom avea 1854cc/min debit maxim total. In prima faza voi testa doar cu noua pompa, daca totul e ok incercam si cu al doilea injector marit.
  7. Usor-usor vin toate.
  8. Daca aerul conditionat e activ atunci e normal.
  9. @theFox adica e o chestie, gen iti iei si doua palme la fiecare schimbare de treapta ca sa te simti mai viu si sa ai impresia ca faci "sport" :), de unde si denumirea modului cu pricina
  10. Cred ca modurile astea se refera mai maparile cutiei si tangential ale clapetei de acceleratie, nu are treaba cu setarile din care efectiv se extrage plusul de putere.
  11. AWD sau FWD sau RWD particularitatile sint putine, daca ECU e acelasi si calibrarea de baza e cam aceeasi atunci procesul de lucru e cam acelasi si rezultatele sint cam aceleasi. Da, e atit de simplu. Singura posibila problema este ca din G165 nu se poate scoate asa mult in plus cum se scoate la majoritatea G120-urilor din motive cunoscute deja.
  12. E foarte bun pentru dieselul de 1.6. Nu prea recomandat pentru benzinarul de 1.6.
  13. Uleiu in cutia automata nu ar trebui tinut mai mult de 4-5 ani sau 100k km. Multe cutii de la multe marci s-au stricat cu asta "nu se schimba decit in caz de probleme". Uleiul nu tine vesnic.
  14. Is ok banner, doar sa se potriveasca la dimensiuni.