Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

mituc

Super Mod
  • Content count

    23745
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    767

mituc last won the day on November 7

mituc had the most liked content!

Community Reputation

3480 Excellent

About mituc

  • Rank
    iBoostMore
  • Birthday 05/14/77

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    CX-3
    CX-7
  1. Modulele de pornire din telecomanda se cableaza la imobilizator, nu au nici o legatura cu softul de management al motorului.
  2. Eleroane, embleme, fuste, accesorii... Bai dar o turbina ca sa mearga masina aia pe cum arata, nu au pus? Adica, pot sa inteleg ca Mazda nu vor scoate asa ceva pentru ca noxe (de fapt CO2 care devine noxa mult dupa ce alte noxe adevarate ne vor fi omorit demult), dar o cascadorie cu un accesoriu serios s-ar putea face. O femeie poate sa se rujeze, fardeze si impopotoneze cu cite podoabe vrea ea. Daca nu face macar 20 de genoflexiuni pe zi pur si simplu nu e ce trebuie.
  3. Au venit bujiile Denso ITV22. E super chinuitor sa recalibrezi de la 0.7mm la 0.65. NGK-urile trebuiau aduse de la 1.1 la 0.65 ceea ce facea ca electrodul de masa sa stea mult mai incovoiat. Coicidenta sau nu, dupa ce am suplimentat impamintarea nu a mai crapat nici o bujie insa nici nu am mai mers foarte tare, gen nu am accelerat maxim mai mult de 2-2.5s.
  4. Eu inca am auz de bebelus (aud pina la 18KHz, la virsta mea limita normala fiind undeva pe la 10-12KHz), vara aud din casa cum merg gindacii pe peretele exteriorul blocului, etc. Crede-ma ca aud cum trebuie. Bucatita e destul de mica dar daca la viteza aia loveste turbina cam aia e. Sau daca e prinsa de o valva care-si distruge scaunul. Probabil la primavara o punem d eun alt rebuild. in loc sa fac CX7-ul fac MPS-ul de 3 ori.
  5. Motorul ticaie diferit, turbina fisiie diferit. Nu am mai avut curaj sa apas la fund aseara cind am mers cu masina. Ieri i-am schimbat bujia si la sugestiile mecanicului care m-a ajutat cu toate turbaciunile la masina asta am suplimentat impamintarea la bobine. Ieri i-am dat cheie pentru citeva secunde cu bujia scoasa si am bagat si un magnet in cilindru si nu am reusit sa prind nimic. Deci bucata de electrod a fost evacuata. Ticaiala insa e acolo,
  6. ...Pai inauntru a picat. Folosind NGK de vreo 8 ani... tinzi sa ai o incredere si inertie. Am comandat un set de ITV22 ca sa fiu sigur. Suna relativ ciudat... deci nu stim inca.
  7. 60-100mph in 3.62s reprodus de 3 ori consecutiv, fara probleme. Doar ca a treia oara - FAIL. Ar fi fost loc de mai mult dar inca nu stim starea motorului.
  8. Bang..!! Inca una. De data asta cu electrodul de masa rupt.
  9. 60-100mph 4.2-ish secunde cu un soft cam schilod, de avarie. A disparut gituirea de pe partea superioara a plajei de turatie. Inainte de asta au mai fost doua rulari cu soft de gaz de pompa si WMI dezactivat la un 5.2s pe 60-100.
  10. Vaca is back. Now bow!
  11. Asta a fost primul meu gind si nu, nu-s contrafacute. Ori problema e alta ori am prins o cutie (sau doua) dintr-un lot super prost.
  12. Ok, vaca maninca bujii. Inca nu-mi dau seama daca am nimerit un lot prost de bujii pe care am inceput sa-l folosesc imediat dupa dezastrul din Iunie sau daca s-a intimplat altceva intre timp, gen au imbatrinit cablajele si brusc au inceput sa-si arate problemele. Se vede in poza de mai sus cum fiecare bujie are cite o crapatura pe partea de portelan inspre bobina. Bujiile de mai sus nu sint toate extrase simultan din motor. Doua au crapat pe cilindrul 2 si am zis ca e a doua pe acel cilindru, dar dimineata cind m-am uitat in pachetul cu bujii vechi (care au rulat doar 450km) am observat ca de fapt mai aveam inca doua crapate. Aseara dupa ce am inlocuit bujia crapata de pe cilindrul 2 a crapat cea de pe 1. In pachet mai era una care dupa pozitia in cutie a crapat pe cilindrul 3. In rest bujiile arata normal: ...Doar ca ajung cumva sa faca arc in afara cilindrului. Inca nu stim care e problema: lot prost, mansoane uzate, cablaj cu probleme sau altceva. Presiunea in cilindri nu a ajuns inca nici macar aproape de ce rulam inainte de a strica ultimul motor, cea mai mare putere cred ca a facut-o intr-o rulare fara metanol si unde a intrerupt foarte putin si atunci am dat vina pe boost (pentru ca era si o problema de boost). In seara asta voi pune bujii proaspete sa vedem ce iese. Daca se mai strica si setul asta atunci nu stiu ce mai e de facut si va trebui sa mai studiez problema. Sper sa se rezolve totusi.
  13. Acest clip: ...Este raspunsul la acest clip: Mda, deci e clar, nasol moment.
  14. Intilnirea a fost initiata de grupul de pe facebook, pe viitor sper sa-mi aduc aminte sa postez si aici, sincer am uitat. Esti primit, poti veni si cu alta masina, si pieton, taxi, autobuz, etc. Nu exista restrictii in ceea ce priveste paritciparea, doar ca se va discuta despre mazde in general (dar nu numai despre mazde, nu numai despre masini, etc).
  15. Cauzele pot fi multiple. Dar de obicei inseamna ca s-a strapuns garnitura de chiulasa. Daca reprezentanta la care nu ai primit acest verdict nu e BDT, ce mai poti face este sa mergi la BDT pentru o a doua parere. Daca verdictul l-ai primit la BDT atunci cam aia e.